Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Díky za rady, ale jestli to VAGem jde jen do 2000, tak mi to nepomůže, mám 2002. Pokusím se o víkendu o kontrolu akčních členů, ale nemám s tím moc zkušeností.. Hlavně u firemních aut se v tom šťourat nemůžu, takže porovnání nepřichází do úvahy a nevím co mi pak ta kontrola řekne... Asi mi nezbude než ohnout táhlo plováku do požadované hodnoty :(

Vloženo

Přidám taky trochu do diskuze. Já jsem řešil nastavení palivoměru, protože jsem měnil ručičky v palubovce (standardní za červené RS) a protože jsem neměl žádnou diagnostiku nastavil jsem je podle selského rozumu. Mám benzin a problem s tankováním plné nádrže nemám. Je jedno, jak ukazuje ručička palivoměru (můžu ji mít nastavenou třeba na polovinu), ale standardně pokud klesne v nádrži palivo na minimum zazní pípák a rožne kontrolka. Zkrátka a dobře, zajel jsem na benzinku. Natankoval plnou nádrž a ručičku nastavil na palubovce na plnou výseč stupnice paliva. Od té doby poslušně dojede ručička k červenému - rožne se rezerva a vím, že můžu v klidu ujet ještě cca 90km i když mi ručička úplně leží.

Vloženo

Souhlasím, chystám se to udělat stejně, jen nenastavovat na plnou, to se mi zdá dost nepřesné, ale vypustit nádrž a nalít tam jen rezervu (to je myslím 7L). Pak nastavit ručičku aby ukazovala právě začátek rezervy ohnutím držáku plováku na měřiči paliva. Možná není špatný nápad to udělat na ručičce palivoměru jak popisuješ.. Uvidím jestli nebude plovák nějak viditelně ohnutý a jaký bude k ručičce přístup..

Díky za nápad.

Vloženo

Ja tedy kdyz tankuju plnou a pistol vypne tak ukazatel paliva neukazuje uplne plnou. musim tak nadrz odvzdusnit v hrdle nadrze je kouzelny čudlik a ten ti nadrz opet nafoukne do puvodni velikosti a vejde se mi tam potom 11L :) Nesouvisi to s plovakem aspon u me ne.

Vloženo

Ja tedy kdyz tankuju plnou a pistol vypne tak ukazatel paliva neukazuje uplne plnou. musim tak nadrz odvzdusnit v hrdle nadrze je kouzelny čudlik a ten ti nadrz opet nafoukne do puvodni velikosti a vejde se mi tam potom 11L :) Nesouvisi to s plovakem aspon u me ne.

Tohle jsem taky dřív řešil. Taky jsem to začal řešit tím odvzdušňovákem. Jenže to přestalo po čase fungovat. Odvzdušním a dostavu tam max. 2 litry a pistole zase vypne. Před týdnem jsem vytáhl čerpadlo z nádrže. Nádrž jsem vypustil - 12,5l. Čerpadlo včetně plováku a snímače bylo v pořádku (kontrola v servisu). Vrátil jsem do nádrže těch 12,5l a dotankoval, dokud nevypnula pistole. Vešlo se tam 31,5l. Takže mi v 54 litrové nádrži chybělo 10 litrů. Budík ukazoval 7/8 (chyběl jeden dílek. Vyjezdil jsem 3/4 nádrže a šel natankovat - světe div se, budík ukazoval plnou. Jenže po pár kilometrech už se rychle posunul k 7/8. Zase jsem vyjel 3/4 nádrže, budík ukazoval 7/8. Tak co to je? Mám benzín. Kámoš v práci má naftu a dělá mu to taky. Servis kroutí hlavou. Přenastavit budík nemá cenu, když to není stálé. Taky jsme v servisu zkoušeli přenastavit budík, jenže ani nejvyšší hodnota nezkoriguje jeden dílek. Dám půl království za fungující radu. Proč mi nejde natankovat plnou?

Vloženo (editace)

mam ten samy problem, ktery je zmineny v prispevku nade mnou :feve: ted jsem natankoval 43 litru a pistole vypnula, pocitam, ze v nadrzi byly tak 3-4 litry pred tankovanim, vic ne.

Editováno: , autor: houmik
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravim, potřeboval bych poradit,OCT I 1.9 tdi 2001, palivoměr mi ukatuje určitou hladinu nafty a občas když vypnu motor, nastartuju a najednou mi ukazuje třeba o čtvrt nádrže víc než posledně...a už to tak zůstane...jednou už mi svítila rezerva, ujel sem asi 10 km a najednou mi ukazuje víc jak čtvrt nádrže tak vesele jezdím dál a najednou mi přestalo auto ject-no a byl sem bez nafty a palivoměr pořád čtvrtku.. tak sem dotankoval a ukazoval najednou dobře a po chvíli stejnej scénář...docela mě to štve- nevim kdy tomu můžu věřit a kdy mi palivoměr občas ukazuje blbosti.....nevíte někdo prosím čím to může být??

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak po více jak roce a půl se stal zázrak a palivoměr se sám od sebe rozchodil. Předchozí vytažení a vyčištění si dalo pěkně na čas. :-) Co jsem zjistil, tak čtyřkolky tímto problém hodně trpí a druhovýroba prakticky neexistuje. Kéž by se i ostatní problémy vyřešily stejně. :-D

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravim a mám dotaz. Teď mi o oktávky začala haprovat ručička u ukazatele paliva, včera mě to během cesty cca 100 kiláku udělal několikrát. Je to 1,9 nafťák 66kw, při odjezdu od baráku byla v nádrži víc jak půlka pak najednou spadla dolů, upozornilo mě to na rezervu a dobu sem na ní jela, pak se vrátila zpátky. Pak se zvedla na plnou nádrž a zas sem dobu jela na plnou, tohle udělalo aspoň 6x.. Už to dělalo dřív, ale spadla na rezervu a hned se zase vrátila zpátky. Čím to může bejt? Díky..

Vloženo

zaseknutý plovák, zaoxidovaný kontakt... mě to občas udělá to stejné = neřeším... po každém tankování nuluji aktuální KM a vím, kolik mám najeto...

Vloženo

zdravim take to delalo uz sem takhle dvakrat zustal stat ,vyndal sem ten plovak z nadrze ,kontakty ocistil ,a poradne prokouk ,a dal5 i presto to dela to same jak vam ,nadr je cista plovak v poradku ,tak mam podezreni ze to bude delat ta draha ta desticka odporova ,a ta se asi neda koupit jako kus ?? nevim zda je stejna z benzinem pokud jo tak ten plovak prodavaj nestoji moc tak do 300,- s postou

Vloženo

Hele taky mi to dělalo ,vyčištění všecko dany do pucu a stejně mi to dělalo ale jen když jsem mněl plnou,tak jsem se naštval a normálně jsem tam dal ten z benzínu a šlape naprosto bez problému..,,.takže jsou asi stejný..

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Tak já se taky přidám, na F(I) 1.9TDi RS 2004 (nádrž 45l) mi palivoměr dělá tohle : na ukazateli je 1/4 natankuju 14l a ukazatel vyletí na 3/4, ujedu 10km a spadne to na 1/2 nádrže.... další podraz je, že když mám na PP dojezd 40km tak mám nádrž prázdnou... už jsem takhle zůstal viset. na PP mám spotřebu kolem 6,5l/100km, ale přijde mi, že ta nafta někam mizí..... dá se někde přenastavit aspoň ten dojezd? je to pokaždé stejně 40km = prázdno. Díky za nápady

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Ahoj,

 

dnes sem natankoval plnou nádrž na benzině, a ukázalo mi to že jsem natankoval 43 litrů nafty, přičemž mi ukazatel ukazoval ručičku v poloze ležmo a palubní pc stav paliva na 10 km - 0 km. A i když sem údajně podle stojanu natankoval plnou nádrž, tak se mi ručička nezvedla na max hranici ale na předposlední dílek.

 

Čím to tedy může být? Někdo podobný problém? Že by plovák blbnul a čidlo bylo v něm?

 

Btw.: octavia I, 1.9tdi, 66kw rok výroby 2001. Stav km 218tkm. co sem tak pátral na netu, tak sem našel příspěvek, kde by tato octavie měla mít nádrž 55l

Editováno: , autor: Daawee
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Čus,

čim může bejt, že mi zničeho nic přestal fungovat palivoměr na Octavii? Jel jsem, a najednou začala ručička sama od sebe stoupat, od čtvrtky na půlku, teď je někde u třičtvrtě, byla i plná, pořád se to mění bez ohledu na reálnej stav benzínu..
Plovák? Zkrat v budíku? Nebo co by to mohlo být? Před týdnem se měnilo čerpadlo v nádrži, může to s tím mít spojitost?
Díky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Neví někdo čím to je?Ručička palivoměru mě chvilku drží, pak jde nahoru dolů , chvilku se někde ustálí a zase.Je to spíš plovák nebo mám studený spoj na budíkách?

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...