mirekkrejci Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 tak levněji než když mi říkali že na moji motorizaci je to cca 8tisic...uni tempomatu??co to je?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 O uni tempomatu píšu v tom mém tématu jak jsem ti tam hodil ten odkaz. Ale já se ještě jednou pochlubím. Já jako průkopník uni tempomatů na Škodofkách. Tak např. http://www.levnealarmy.cz/eshop/tempomaty/univerzalni/ Těch výrobců je několik v různých cenách. Já mám Audiovox, který jsem koupil na natu z USA vyšel mě do 2.500,- Kč. Po mě to ještě montoval člen stihacka, který to dokonce napojil na origo páčku. Takže já jsem zastáncem tohoto řešení. Ono dodělat orogo není tak jedoduché, jestli se nepletu, tak se musí dát klapka, kabeláž, páčka a kabeláž k páčce a pokud neumí ŘJ motoru tempomat, tak taky tu a tam je asi největší zádrhel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 tak to vypadá zajímavě a lákavě a jde to tedy dodělat i do originální páčky s tempomatem??kde to seženu??za podobnou částku jako ty?:-)rád bych se do toho pustil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 (editace) Takže asi takhle. Mám tam namontovanej tempomat od firmy audiovox - http://www.amazon.co...l/dp/B00029WQTW Já ho koupil na ebayi a s poštovním mě to vyšlo na né celé 2.400,- Kč, ale v sadě chyběl spínač na spojku, ten prodávající potřeboval. Ten jsem nahradil origo spojkovým spínačem z vrakáče za 100,- Kč. Sice jsem to musel trochu jinak napojit, ale funguje dobře. Montáž je jednoduchá, měl jsem to asi za 4 hodinky hotové, nejhorší je najít místo v motorovém prostoru kam ho dát. Připojí se lanko na klapku a pak pár kabelů,na kostru, na spojku, na brzdový spínač, na proud a jeden kabel tam je na snímání rychlosti, ten jsem zapojil na svorkovnici rádia, měl jsem tam vyvedenej drát, kterou slouží k zesilování rádia podle rychlosti, takže přesně to co jsem potřeboval. Taky jsou v sadě magnety, co se dají dát na poloosu a snímač, který snímá otáčky poloosy, ale to je spíš tak na felicii - auta co mají mechanické techometry. Ovladač je podsvětlenej zeleně a má funkce jak klasický tempomat - zrychlování a zpomalování po jedné míly, nebo když to držíš tak přidává nebo ubírá než tlačítko pustíš, vyvolání poslední uložené rychlosti. Ovladač jsem dal pod rádio a musím říct, že mi tam vyhovuje. Jinde než v americe jsem tenhle tempomat neviděl ale přemýšlel jsem nad jinými,např. http://www.levnealar...ty/univerzalni/ ale stojí fakt velký prachy a to bylo na mě moc. Taky jsem našel tenhle - http://www.conrad.cz...d-ms-50.k851329 ale bez toho podsvětlení ovladače, ale funkce má stejné a dnes po těch letech by mě to ani nevadilo. Někde jsem ho viděl i levnějc. Mě to vyšlo komplet na 2.500,- Kč. Po mě ho ještě montoval do auta člen stihacka a dokonce to nakonec napasoval na tu origo páčku tempomatu, ale nebylo to tak jednuduché, http://forum.skodaho...e__hl__audiovox snad jsem našel to správné vlákno. EDIT: http://auto.bazos.cz/inzerat/20165187/Univerzalni-tempomat-Waeco-MS50.php Editováno: 7. Prosinec 2012, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 ahoj, na moji starou mi řekli že stačí škrtící klapka s podporou tempomatu a páčka a bude to vše fungovat (origo servis škoda), ale jenom ta cena za klapku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 KaJe: ten odkaz na bazos, bude to dobrý?šel by použít? a pak předělat i na tu pačku??.... plasmo: tak kdyby stačila klapka tak jsem našel za 2500,- a pačku bych kupoval tak či onak jenže kluci tady píšou, že to musí podporvoat ŘJ a jak to zjistím jestli m ito podporuje ???jinak by to vyšlo cirka na stéjno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plasmo Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 (editace) no mě řekli že ŘJ to umí automaticky, ale já pak koupil nový auto, kde jsem už měl el. plyn EDIT ale POZOR, byl to origo škoda servis, kde následně neuměli namontovat a zapojit originál páčku tempomatu :-D Editováno: 7. Prosinec 2012, autor: plasmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 Ten z bazošu by šel. Jak to bude s připojením na origo páčku nevím, já to nedělal, to umí stíhačka, na foru o tom psal, tak si to asi budeš muset najít nebo napsat je mu. Někdo mu k tomu dělal nějaké udělátko, aby to chodilo. Ale pokud máš za 2.500,- Kč klapku + páčku s kabeláží za cca 1.500,- Kč, tak jdi do origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkrejci Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 právě že origo by bylo lepší a hezčí práce ...ale jinak by mi nevadilo si to dodělávát ale muselo by to fungovat... zkusím napsat stíhačce...protože v te konverzaci co jsi mi poslal to ještě neměl dotáhnuté do konce tuším četl jsem si to tam už dříve... zkusím pozjištovat to s tou klapkou jestli by to stačilo + tu pačku s kabeláží a nemuselo by se štourat do ŘJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaper Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 ahoj mam problem s prepínačem směrovek. Přerušovač pod výstražným trojůhelníkem cvaka jak blbej. Přepínač jsem se pokusil prostříkat konatktolem ale cvakání se ještě zhoršilo. Chci si koupit nový a ted přemýšlím jaký? 8L0953513J ten tam mám 3U0953513D to je skolebkou Můžu je zaměnit? Jaký jsou mezi nimy rozdíly? Jaký je lepší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. Červen 2013 Sdílet Vloženo 28. Červen 2013 lze zamenit, s kolebkou se lip ovlada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Makitak Vloženo 30. Červen 2013 Sdílet Vloženo 30. Červen 2013 Ahoj. Asi před rokem jsem si namontoval sám tempomat do O1 2004 66kw AGR. Kamarád mi ho aktivoval a na diagnostice tempomat fungoval. On off, plus i mínus. Ale když se autem jede, nic se neděje. Teď jsem měl auto napíchnuté na diagnostice znova a na ten tempomat jsem se díval a zjistil jsem, že mi nereaguje spojkový spínač. Brzdový ok ale spojkový nefunguje. Myslíte, že by mohla mít jeho nefunkčnost vliv na tempomat a tempomat tím pádem z bezpečnostních důvodů nebyl funkční? Kolik takový spínač stojí a jak se mění? Poraďte někdo prosím. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 Sešlápnutím spojky se vypíná tempomat, takže určitě. A ne "z bezpečnostních důvodů, ale prostě "že nefunguje". Ve Škodovce za něj chtějí cca 350,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Makitak Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Takže po výměně by mi tempomat měl fungovat bez nějaké další aktivace či nastavení. Zvládne výměnu sám domácí kutil? Kde ten spínač přesně je a jak vypadá? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 3. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2013 Ano, vyměníš to sám. Vyndával jsem brzdový, spojkový bude podobný, je tam jakoby na bajonetu, čili zatlačit a některou stranu pootočit a vyndat. Sehni hlavu pod volant. Jestli víš kde je spojkový pedál, budeš vědět kde hledat spínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Makitak Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 Tak jsem vymontoval ten spínač, rozebral ho a byl tam zlomený kontakt. Spínač se tedy choval, jako by byla permanentně sešlápnutá spojka a tempomat tím pádem nemohl jet. Do svorkovnice jsem strčil drátek, kterým jsem sepl okruh místo spínače a tempomat fičí, ale je to prozatímní řešení, než koupím nový spínač. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2013 Opravdu jen provizorní a osobně bych takhle nejezdil. Asi nějaký důvod vypnout tempomat při sešlápnutí spojky tu bude, nemyslíš? Co se stane když pojedeš na tempomat, sešlápneš spojku a ten nevypne? Vyletí otáčky do omezovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 otáčky poskočí o cca 300 ot a pak normálně klesnou žádný omezovač se nekoná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2013 Aha, takže taková pojistka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanty Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 ...a orig.servis si neví rady a já už mám mdloby pokaždé když ho zapínám. Pokusím se nastolit situaci o kterou mi jde. Nejdříve by mě zajímalo odkud se bere realná rychlost auta, která se zobrazuje na rychloměru a jestli rychloměr má nějaký podíl spolupráce s tempomatem. Do sto km/h nebo spíš 95 tachometrovích se nic neděje a vše funguje jak má. Auto drží zvolenou rychlost, kopec nekopec. Nad tuto hodnotu ovšem příchází změna v podobě kmitající ručičky na budíku + - 5km/h při konstantní rychlosti ( kdy zobrazovaná rychlost je mimo realitu a to až o 40km/h podle toho kolik zrovna jedu př. navigace 190 a rychloměr 145km/h ) a s tempomatem to má za nasledek že tuto hodnotu se pořád snaží dorovnat a tim dochází ke stalemu přidavání a ubírání plynu, které se projevuje cukáním vozu. V servisu opravovali budíky s tím že jsou ok, samo že nejsou, dělají to pořád i když mi do očí tvrdili že to byli projed s pozivnim vysledkem a jen co jsem se rozjel po komunikaci jsem věděl že opravene nejsou i když na jejich obranu musim říct že už nekmitají o 5km/h ale jen asi o 3km/h . Takže se v tom štourali o tom není pochyb. Pořád mi tvrdí že rychlost se bere z řídící jednotky, ale do te stovky se ručička ani nehne a zustává konstantní a cestování přijemné. Jestli jste se s tím setkali a vyřešili to budu rád za každou radu. Jezdím dalkovky 1000km a víc tak mě to neskutečně s..e. Snad jsem to vysvětlil srozumutelně. motor 2.0 automat v bussines vybavě r.v.2003 najeto 242000km mám ho už 6let ke své spokojenosti kromě té žravosti a malé síle motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gulas9 Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 (editace) Zdravím. Už je to tady několikrát probírané, ale bohužel jsem nenašel to, co bych potřeboval a ani na Googlu nic takového není. Dnes jsem si koupil novou páčku směrovek na O1 TDi s tempomatem( stará bez tempomatu odešla do věčných lovišť). Tempomat mám "funkční" přes tlačítko. Takže vím, že fungovat bude, ale problém je, že jsem si koupil páčku bez kabeláže, takže potřebuju ty kabely dodělat " 500 se mi za ně dávat nechce". Schéma bych měl, ale problém je v tom, že na nové páčce je 6 pinů a ve všech návodech je popsáno zapojení pinu 2,3,4,5,6,7. To by podle počtu pinů sedělo, ale bohužel nevím odkuď kam mám začít počítat ty piny. Na páčce jsou piny takhle: . . . . . . Kde mám začít? Díky za odpovědi :-) Editováno: 2. Duben 2014, autor: gulas9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulimir Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Zdravim pánové potřeboval bych radu jsem už bezradný dodělal jsem si tempomat do své O1 1.9TDI 66kw AHL zapojil jsem podle schematu v dílenské příručce zapl přes VAG ale tempomat nefunguje, když zkusím zadat měřené hodnoty skupinu 066 (podle VIS) tak mi to napíše že kanál neexistuje ale ve skupině 006 ve třetím poli se mi ukazují 1 pokud tempomat zapnu stisknu reset, plus i minus. Nemá někdo tuto zkusenost? Předem díky za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Máš něco špatně. Musí fungovat. To byla originál, nebo dělaná kabeláž? Jak ,nebo podle čeho jsi to zapojil? Jak jsi zapínal VAGem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulimir Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 elektrika je vytažená z bouračky z té samé octavky páčka je nová org. zapojoval jsem podle schematu v dílenské příručce. A zapínal jsem ho přes vag com login 11463 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 5. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2014 Musíš mít někde nějakou chybu Asi v zapojení. V příloze máš pro jistotu ještě návod z Molpiru. Doufám, že to bude čitelné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.