Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam problem s 1.9 81kw teplota paliva nudzovy rezim .To čidlo je sučas palivoveho čerpadla .Da sa to nejako vymenit alebo obist.Ak to tu niekde je tak sa omluvam.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Volal som z jednym čo opravuje vstrekovacie čerpadla a ten chce za vymenu čidla 4500 sk!!! Mohol by niekto popisat postup .Demontuje sa pri tom čerpadlo?

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahojda, kolik vám ukazuje VAG teplotu paliva na zahřátém autě ? Mě je jen divný, že to ukazuje kolem 35°C když na hlavě čerpadla ruku neudržím. VAG mi žádnou chybu neukazuje, auto jede dobře. Ale tohle mi prostě nesedí.

Vloženo (editace)

U stejného motoru byla ručička už na provozní teplotě a ve vagu se ukázalo něco kolem 78°C, pak to dolezlo i na těch 85, rozdíly mezi teplotami motoru a co ukazuje ručička byly, ale ne teda takhle obrovský ...

Editace:

Jéjej, ajo, omlouvám se, sem přehlíd tu teplotu paliva, tak pak je ten můj přispěvek bezpředmětnej :( ...

Editováno: , autor: FilipV
Vloženo

V prvnim prispevku je psano o teplote paliva a ne teplote chladici kapaliny....

Mimo jine si myslim, ze kdyz motor ma skoro 100 stupnu tezko bude cerpadlo mit 35....

  • o 2 roky později...
Vloženo

Hoj,

taky by mě zajímala teplota nafty u motoru s rotačním čerpadlem. Dneska jsem ji měřil a max. 42 stupňů po 40 minutové jízdě (a to sem tomu chvíli dával pěkné čočky). Při chladném motoru teplota v bloku hodnot 7 seděla s teplotou chladící kapaliny a vzduchu (odchylky tam byly ale nic zvláštního).

Díky za odpovědi.

Vloženo

Teplota paliva je o něco málo vyšší nežli venkovní teplota tím jak se zahřívá v systému,u aut s motorem pd je vyšší tudíš je potřeba jí chladit to je ten mrzák na podlaze auta...

Každopádně pokud se bude blížit k 90° je potřeba co nejrychleji opustit automobil a zdrhat co možná nejdál...

Bouchne to...

Vloženo

U rotaček cca kolem 40° běžně při provozu,u studenýho motoru + - stejná s teplotou chl. kapaliny,když je špatnej snímač tak tam je pevně -5 это все...

Vloženo

Díky, no řeším, že auto líp táhne jak je studené a tak po chvíli hledání jsem narazil na to, že by tento problém mohlo způsobovat čidlo teploty nafty (takže jej mám v pořádku).

Vloženo

Střílím hodně od boku, ale zkusil bych pročistit prostor mezi chladiči, třeba to máš už hodně zasrané a blbě a málo ti tam proudí vzduch. Při ohřátém motoru se ti zpětně ohřívá mezichladič stlačeného vzduchu a to se pak projeví, že to trochu hůře jede.

Vloženo (editace)

Turbo a intecooler sem měnil před rokem cca.30tis. kilometry. Chlapík, který mi to měnil pročistil celé vedení (vše by mělo být čisté - EGR-off). Jak je intercooler tak v plastovém přívodu (před intercoolerem) mám díru - vyzkouším to zaslepit a uvidíme.

přsněji řečeno toto: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0121467a-vedeni-vzduchu-pro-intercooler-octavia.html

Editováno: , autor: Jirka_M

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...