Publikováno Červen 15, 200916 r Zdravím, mám jeden velký problém, a to, že nenatočím motor. Stalo se to ze dne na den, před tím normálně jezdila. Když jsem chtěl ráno nastartovat, nenatočil jsem. Myslel jsem, že mam zase přepálenou pojistku od čerpadla, ale byla OK a motor taky škytá, skoro se zdá že naskočí, ale po chvilce točení zase nic. Divný je taky to, že když při startování držim plyn, neškytne vůbec, jen točí, když ho ale nedržim, skoro naskočí, ale jen skoro. Možná to souvisí s tím, že jsem asi pře 10ti dny čistil škrtící klapku, protože motor nedržel otáčky, ale po vyčištění a nastavení na VAGU bylo vše OK. Díky za každou radu.
Červen 15, 200916 r Ta klapka možná vůbec nesouvisí s problémem a jen to jen náhoda, ale přesto se kolem ní podívej, jestli tam není nějakej error. Pokud nic, tak si překontroluj vše ostatní, čerpadlo paliva, může dávat málo (počátek jeho úmrtí), filtra paliva může bejt zahumusenej (dává málo), odpoj hadici s palivem před regulátorem tlaku paliva a dej do nějakýho kelímku a otoč klíčem, pokud nedá palivo, je to jasný, pokud dá tak spíše elektrická chyba, omrkni kabely, zapalování, svíčky.
Červen 15, 200916 r Autor Tak čerpadlo netlačí vůbec zádnej benzí, ani nevrčí... Je mi to ale divný protože když jsem startoval, tak to občas škytlo... Tak ještě změrim jestli jde do čerpadla nějaký napětí...
Červen 15, 200916 r Autor Tak to vypadá že se se mnou rozloučilo palivový čerpadlo. Když točim, tak jde do něj 14V, ale nevrčí a nedává žádnej benzín...
Červen 15, 200916 r Zdravím, mám jeden velký problém, a to, že nenatočím motor. Stalo se to ze dne na den, před tím normálně jezdila. Když jsem chtěl ráno nastartovat, nenatočil jsem. Myslel jsem, že mam zase přepálenou pojistku od čerpadla, ale byla OK a motor taky škytá, skoro se zdá že naskočí, ale po chvilce točení zase nic. Divný je taky to, že když při startování držim plyn, neškytne vůbec, jen točí, když ho ale nedržim, skoro naskočí, ale jen skoro. Možná to souvisí s tím, že jsem asi pře 10ti dny čistil škrtící klapku, protože motor nedržel otáčky, ale po vyčištění a nastavení na VAGU bylo vše OK. Díky za každou radu. čau ted jsem to samé řešil u své oktí u 1,9 tdi a měl jsem v prdeli řídíci jednoptku
Červen 15, 200916 r Tak to vypadá že se se mnou rozloučilo palivový čerpadlo. Když točim, tak jde do něj 14V, ale nevrčí a nedává žádnej benzín... No vida, tak to byla první věc, co mě napadla a bylo to tak. Ty příznaky trochu napověděly, bez plynu to mělo snahu chytnout, ale s plynem nic. Taky mě na oktě už čerpadlo jednou potrápilo a nebylo to nic příjemnýho, protože na daleké cestě na dovolenou a museli jsme se vracet domů na odtahovce... Jirka21: Jj, stává se to...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.