ceannu Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Dnes mi odisla bateria vo Fabii Combi. Je mozne ju vymenit za 50Ah ktoru som nedavno kupoval do Favorita. Fabia je Classic verzia a okrem alarmu a autoradia nema ziadne dodatocne elektrospotrebice. Trochu ma stve startovaci prud - je potrebny vyssi ?? aky by mal byt minimalny?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_fabka2004 Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Dnes mi odisla bateria vo Fabii Combi. Je mozne ju vymenit za 50Ah ktoru som nedavno kupoval do Favorita. Fabia je Classic verzia a okrem alarmu a autoradia nema ziadne dodatocne elektrospotrebice. Trochu ma stve startovaci prud - je potrebny vyssi ?? aky by mal byt minimalny?? cokeby si napisal motorizaciu (1,9 TDI 96kW ci 1,0 37kW, ci 1,2 HTP) a pripadne vybavu (co vsetko mas v elektrike, pripadne subwofer a pod:) Neviem co mas, ak mas benzin, tak daj 44Ah, ci 60Ah (podla elektrickej vybavy) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 30. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 je to 1.4MPI 50kw, vybava je classis a autoradio bezi iba na 2ks standard repro k fabii + autoalarm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_fabka2004 Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 je to 1.4MPI 50kw, vybava je classis a autoradio bezi iba na 2ks standard repro k fabii + autoalarm odporucam original baterku AKUMA COMFORT 44Ah Nieje bezudrzbova, avsak podla normy DIN je bezudrzbova. To Jest, staci raz pred zimou skontrolovat vsetky clanky, pripadne doliat a v pripade nutnosti dobyt. Sam mam tuto batreku od vyroby a 3r bez kontroly a stale svieti zelene oko. Idem ju skontrolovat o dva tyzdne. 44Ah bohate staci staci. baterku mozes dat akukolvek silnu, limitovany si iba rozmermi kaslika do ktoreho sa baterka vojde, ale je to vyhadzovanie penazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_fabka2004 Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Na auto nieje silna ziadna batrka, pokila sa dodrzi napatie, tak kapacita ani startovaci proud autu neublizi. Jediny dovod preco sa do aut davaju vacsie baterky je vznetovy, dieselovy ci naftovy ak chcete, agregat, ktory vdaka velkym kompresnym tlakom potrebuje vacsie startovacie prudy a kapacitu. Benzinove fabie maju predpisanu baterku 44 Ah a 60Ah (podla vybavy klima a elektrika). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 A i Elegance (HTP) má z výroby 44Ah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 30. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 tak som tam dal 50Ah so startovacim prudom 390A a vsetko ide fajn...zatial :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 31. Březen 2006 Sdílet Vloženo 31. Březen 2006 Tak mě to taky potkalo, dnes jsem nenastartoval. Odešla náhle po necelých čtyřech letech. Byla tam 44Ah, kterou jsem nahradil bezúdržbovou 50Ah s magickým okem. Jak dlouho vydržela baterka vám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Tak mě to taky potkalo, dnes jsem nenastartoval. Odešla náhle po necelých čtyřech letech. Byla tam 44Ah, kterou jsem nahradil bezúdržbovou 50Ah s magickým okem. Jak dlouho vydržela baterka vám? Tohle by se u MPI v Ústí nad Labem určitě nikdy nestalo p. M z UnL: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 ja menil predloni na podzim a letos se dolilo cca deci destilky a f poho.......... Prd2eMu: se dnes nejak nudis ne.......hybaj do prace....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Jasně, rozumím, tam autobaterie prochází pečlivou analýzou a mění se preventivne, daleko dřív, než nastane mnou popisovaný stav. , nehledě na to, že u MPi tento stav zajisté nemůže nikdy nastat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 jinymi slovy......není možná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Jasně, rozumím, tam autobaterie prochází pečlivou analýzou a mění se preventivne, daleko dřív, než nastane mnou popisovaný stav. , nehledě na to, že u MPi tento stav zajisté nemůže nikdy nastat. přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Skarohlidi Nahodou, ja taky dolejval cca litr destilky do baterky, ale ta moje to rozdejchala Ale stejnak to vidim, ze asi po lete zainvestuju do nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 3. Duben 2006 Sdílet Vloženo 3. Duben 2006 Jen baterie v 16V a FRS nikdy neodejdou "S autobateriemi z FRS a 16V na vecne casy a nikdy jinak" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Duben 2006 Sdílet Vloženo 8. Duben 2006 Mne vydržal akumulátor originál z fabriky 3 roky. Potom rýchla smrť (pravdepodobne vyskratovaný článok). Inak pre pokoj v duši, aj do Octavie II s motorom 2,0 FSI a RS s 2,0 TFSI sa dáva v základnej výbave 44 A.h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 20. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 Classic 1,4 44kw 5/01 origo bateria.Slape ako ma. Keby dosla aku znacku odporucate? Rozmyslal som nad Bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2006 Já jsem koupil od firmy TAB. Je to nějaká slovinskoitalská firma a baterky jsou prý dost v pohodě. Ta moje má 50Ah, vysoký startovací proud +20%, příměs stříbra (moc tomu nerozumím). Je bezúdržbová, ale má zátky, pod nálepkou, tak půjde bez problému zkontrolovat stav elektrolytu a má i magické oko, což je výhoda. Stála 1 396,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 21. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2006 Ja som spekuloval nad kadecim a napokon som aj tak kupil bezudrzbovu Akumu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 Já měl z výroby Akumu 44Ah a odeškla po pěti letech. Jako novou jsem dával bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 44Ah .... Při koupi by jse určitě volil nějakou baterii "nové" konstrukce se zvýšeným startovacím proudem se stejnou či mírně větší kapacitou. !!!! Rozhodně se vyhýbat bateriím v obchodních domech. Baterie tam může vklidu ležet půl roku což má vliv na stav elektrilitu a clkovou stabiltu a výdrž baterie. !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 Já měl z výroby Akumu 44Ah a odeškla po pěti letech. Jako novou jsem dával bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 44Ah .... Při koupi by jse určitě volil nějakou baterii "nové" konstrukce se zvýšeným startovacím proudem se stejnou či mírně větší kapacitou. !!!! Rozhodně se vyhýbat bateriím v obchodních domech. Baterie tam může vklidu ležet půl roku což má vliv na stav elektrilitu a clkovou stabiltu a výdrž baterie. !!!! A stejne jdou baterky za cca 600 kil primo na dracku jak to sleduju .-)hlavne v zime kdyz uderi mrazy.)by me zajimalo kdyz pominu ze to je smejd jestli takova baterka ze supermarketu je taky bezpecna .)jeste si pamatuju na davna leta a na svoje prvni auti F126P, jehoz baterka na me po otevreni kapoty nejakym kouzlem pri kontrole stavu elektrolytu plyvla elektrolyt, a pamatkou je krasne vyleptana jizva na me ruce.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 Tak to fakt neviem, ale rozhodne by som baterku radšej kupoval v špecializovanej firme a nie v hypermarkete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harmm Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 Jak píše Martin 16V zatím přes tři roky a pohodka, batery šlape jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 25. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2006 Jeden pan ktory mi sem tam pomaha so servisovanim povedal,ze on udrzuje baterku fit tak,ze dvakrat destilovana a raz kyselina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavko Vloženo 28. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2006 Kluk měnil baterku minulý týden. Po pěti letech zčista jasna odešla do věčných lovišť, asi normál. Více to prostě nevydrží. Výměnu jsme provedli v Akumě, prodloužená záruka atd, atd, dali jsme 55 A, protože má motor 74 kW, cena necelé 2 000 kč. Takže spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.