Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim. Chtel bych se chlapi zeptat, jestli by moji 1.4 mpi fabii uskodilo kdybych nalil do nadrze smes leteckeho benzinu s normal benzinem v pomeru tak 4O litru obyc. benzinu a 1 litr leteckeho. Prej se zvysi vykon bez ubytku zivotnosti motoru. Prosim o radu. Diky

Vloženo

Nespravi to nic. Ked som bol sopliak tak som jazdil na tento benzin. Daval som ho do motorky. Bol z praskovacieho lietadla ak sa nemylim a bol zadarmo :palec2: Jazdilo to uplne normalne...

Vloženo
Nespravi to nic. Ked som bol sopliak tak som jazdil na tento benzin. Daval som ho do motorky. Bol z praskovacieho lietadla ak sa nemylim a bol zadarmo :palec2: Jazdilo to uplne normalne...

No ale motor v F není to co měl ficht..nebo čím jsi jezdil..ale ať si to tam dá co chce..je to jeho auto...

Vloženo

No ale motorka určite nemala lambda sondy a t.ď. ,ako má MPi.Ale za pokus nič nedáš (v tom lepšom prípade :D ).Typujem že letecký benzín má vyššie oktánové číslo,takže jeho primiešaním trošky do normálneho benzínu by sa malo zvýšiť aj oktánové číslo zmiešaného benzínu v nádrži.Každopádne rozdiel nepocítiš,lebo v tom prípade zaúraduje lambda a zníži ti spotrebu (bohatosť zmesi vplyvom "kvalitnejšieho" benzínu).Niečo ako keby si natankoval 98čku.

Sú len dve možnosti.Buď to pôjde,alebo :blbec:

Vloženo (editace)

Viděl jsem hoši Jawa 50 typ 23 Mustang s tímto leteckým benzínem-Kerosínem (nebo letecký petrolej) + BOSCH svíčku.

Ten Mustang jel kolem 90 Km/h ale pak se celej žebrovanej válec slil v neurčenou hmotu.

Prďte na to a jezděte na co máte, jinak minimálně podpálíte ventily a zapečete kroužky!!!

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Vloženo (editace)

leteckej benzin ma jen jiny oktanovy cislo.....tim tomu neublizis,pokud to tam nebudes lejt cisty...pokud ale sezenes nekde kerosin s oznacenim JET A1 tak to bych si poslechl co to s tim udela ,takze jesi mate nekdo odvahu hura do toho .....ja to delat nebudu,pac to hori na opravdu vysokych teplotach.....

Editováno: , autor: diselmilka
Vloženo

Let. benzín sa používal 78oct a 95oct. do piestových motorov. Kerosin /let.petrolej/ sa požíva do prúdových mot. ;)

S tou 95 som mal 2x prepálený piest na Š120 aj po prestavení predzápalu! :p

Vloženo
Let. benzín sa používal 78oct a 95oct. do piestových motorov. Kerosin /let.petrolej/ sa požíva do prúdových mot. ;)

S tou 95 som mal 2x prepálený piest na Š120 aj po prestavení predzápalu! :p

No právě! Proto: jen blbni....

Vloženo
Let. benzín sa používal 78oct a 95oct. do piestových motorov. Kerosin /let.petrolej/ sa požíva do prúdových mot. ;)

S tou 95 som mal 2x prepálený piest na Š120 aj po prestavení predzápalu! :p

No to se nedivim....tam se leje special max 91 ne? tohle ti casem udela i natural pac to hori na vyssi teplote.mj diky vyssimu okt. cislu{dele prohoriva}

ale asi jsi ten benzin mel zadara kdyz si to takhle presteloval.....takze koukam pan buh tresta ;)

Vloženo

v poměru 1:40 je to šumák.

Aneb, kdyby nalil do nádrže litr nafty, tak mu to taky bude chvíli (a upozorňuju, že klidně i delší ) jezdit.

Navíc něco míchat v poměru 1:40 - za jak dlouho vyjedete plnou nádrž, abyste ušetřili jeden litr PHM?

... P.S.: Vysvětlí mi někdo, jaký je rozdíl mezi NM dle DIN EN 590 a Sprint dieselem, Top Q dieselem, Extra dieselem, Super dieselem, Quit dieselem, Quick dieselem, apod ?

Nejak se v tom ztrácím... :feve:

Dodo-Kolín: Mustang pojede tolik, kolik mu otáčky motoru a převody dovolí ...

vikino1 : Na Hawker Tempestu Mk.V mám napsáno : 100 oct ... :) (viz knížka : "Létající cirkus", která je nejen čtivá, ale i fajn)

Vloženo

MArvi to nejsi sám, který se v těch pošahanej dieselech ztrácí... Podle mě rozdíly budou, ale ne moc zásadní. A řeči o tom, že SHELLka, nebo AGIP apod. je nej už dávno přehlížím...... Jen netankuju u takovejch NO NAME benzínek.

S tím fichtlem máš recht. Otáčky motoru byly jaksi UPgrade :)

Vloženo (editace)
No to se nedivim....tam se leje special max 91 ne? tohle ti casem udela i natural pac to hori na vyssi teplote.mj diky vyssimu okt. cislu{dele prohoriva}

ale asi jsi ten benzin mel zadara kdyz si to takhle presteloval.....takze koukam pan buh tresta ;)

Diselmilka no ale vtedy som najazdil 40t.km ročne takže mi to bolo šuma fuk :p

Marvin papier znesie všetko. ;) mi sme používali 78-čku do Čmeláka a 95-ku do Anduly :)

Editováno: , autor: vikino1
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)
Zdravim. Chtel bych se chlapi zeptat, jestli by moji 1.4 mpi fabii uskodilo kdybych nalil do nadrze smes leteckeho benzinu s normal benzinem v pomeru tak 4O litru obyc. benzinu a 1 litr leteckeho. Prej se zvysi vykon bez ubytku zivotnosti motoru. Prosim o radu. Diky

Dnes se v ČR používá pouze olovnatý letecký benzín AVGAS 100LL, výroba bezolovnatého leteckého benzínu BL 78 byla v roce 2004 v ČR ukončena.

viz http://www.petroleum.cz/vyrobky/jet.aspx

http://charon.hkfree.org/~libor/teorie/Let...ahrada_LB78.pdf

Editováno: , autor: dodge

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...