Jehla23 Vloženo 30. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2011 Měli by to mít stejně všechny F1 vedle nádržky ostřikovačů pod baterkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majra21 Vloženo 30. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2011 je to přesně tak, až na to, že u benzínu je ta nádržka lépe přístupná, kdežto já u nafty musím při případném dolití vyndat baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 31. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2011 Nadobka je (jak uz bylo receno) v prostoru u/pod baterkou. Pristup nic moc, u dieselu pausalne, u nektrych benzinu ale taky. A to jeste podle modeloveho roku, prikladem je treba HTP 40kW. Do MR2003 v pohode, baterka nemusi ven, od MR2004 kdy motor HTP 40kW prisel o plastovy kryt motoru s intergrovanym vzduchovym filtrem a namisto nej dostal klasickej airbox, baterka musela kvuli mistu trosku dopredu a vysledkem je pristup stejny jako u dieselu, tedy s demontazi baterky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek.me Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 No u 1,4MPI jsem musel vyndat baterku i kaslík baterky, přístup šílenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Já osobně radši vyndaval světlo než baterku, je na třech šroubkách... Mám za sebou výměnu řízení, bohužel teklo. Pěkně drahá sranda... :-( Zbyl mi po tom 1 L servo oleje, originál Škoda, nenačnutá, tak kdyby měl někdo zájem... ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.