Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

Návštěvník
Úspornost TDI je samozřejmá jenže podívej se na to s tédle stránky. Kupec si vyhlídne dvě stejné Octávky rok 2001 stejného nájezdu a podobného stavu a výbavy. Jedna bude 1.9 TDI a druhá 1.6. Pořizovací cena TDI bude za těchto podmínek tak cca o 20 až 30 tKč větší než u 1.6 a pokud dotyčný kupec najede ročně 10000 km jen těžko se mu po dobu užívání vozidla vrátí ten rozdíl pořizovacích cen. A samozřejmě nemluvím o přece jen náročnější údržbě TDI než MPI, ceně pojištění a vývoj ceny paliv taky trochu nahrává poslední dobou benzínovým motorům. Ale nic proti TDI po městě je snima příjemnější jízda než s benzínem, ale na dojíždění do práce po okreskách bych volil benzín.

to je fakt naftu na čerp. st. za 35 kč za litr - uz bych asi nevolil naftaka. Ted premyslim hodit nasi fabulku do plynu, jeste ze ten benzinak ma tu moznost lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz chcete setrit tak si nekupujte octavku prdi :D na setreni je fiat cinqecento nebo jak se ten paskvil jmenuje

nema cenu zakladat topic co je lepsi motorizace ,pac se to svrhne do debaty co min zere

muj nazor co te vyjde z hlediska uspory nejlip tak benal a LPG das za to tolik co za TDI a usetris jaksvina,nebo jakprase :D setris pak na vsem , palivo,pojistka ,dily

ale my co se chcem svest a hlavne machrovat pred kockama ,nekupujem hlavne traktory a uz vubec nechcem topit v kotlu na plyn,nejaka ta pajda na sto navic , sak ten benal calne manzelka az zas pojede na nakupy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz chcete setrit tak si nekupujte octavku prdi :D na setreni je fiat cinqecento nebo jak se ten paskvil jmenuje

nema cenu zakladat topic co je lepsi motorizace ,pac se to svrhne do debaty co min zere

muj nazor co te vyjde z hlediska uspory nejlip tak benal a LPG das za to tolik co za TDI a usetris jaksvina,nebo jakprase :D setris pak na vsem , palivo,pojistka ,dily

ale my co se chcem svest a hlavne machrovat pred kockama ,nekupujem hlavne traktory a uz vubec nechcem topit v kotlu na plyn,nejaka ta pajda na sto navic , sak ten benal calne manzelka az zas pojede na nakupy

Manzelka pojede na nakupy, ale benal calnes zase ty lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych vyvrátit mýtus o počtu ujetých km rozhodujících pro výběr motorizace jak jsem se už často na foru i mimo něj setkal. Já mám TDI 2 roky a najedu tak 10 000 km ročně a to v 80% ve městě a do práce to mám jenom 5km. Takže nejméně vhodné podmínky pro výběr motorizace TDI. Za sebe mužu říci že jsem max.spokojený - žádné vícenáklady nemám, olej měním 1x ročně tak jako u mých předchozích benzínových aut - žádné úniky kapalin.

Když jsem se rozhodoval jakou motorizaci stanovil jsem si priority a na prvním místě byla co nejnižší spotřeba, takže volba byla TDI. A nelituji mám o 2 litry na 100 km menší prum.spotřebu než benzín. Takže já doporučuji TDI.

Toť můj názor :feve:

No ja ti nevim, ale toto neni vyvraceni mytu. Podle meho nazoru jsi se zameril jen a pouze na spotrebu auta, jako na hlavni faktor. Mozna, ze by stalo za to, zohlednit i porizovaci cenu...

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě stačí 1,6 mám to na krátké trasy kromě cesty do Chorvatska. Jen tak pro zajímavost: jaký je rozdíl ve spotřebě mezi 1.8T a 1.6 75Kw

Dle meho nazoru je to 1,0 az 2,0 litry na 100km. zalezi jak jsi na to s nohou. Kdyz se podivas na tabulkove hodnoty, tak je tam 7,2 a 7,9 (myslim). Zalezi ale na kazdem kousku motoru, jak se povedl udelat.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle meho nazoru je to 1,0 az 2,0 litry na 100km. zalezi jak jsi na to s nohou. Kdyz se podivas na tabulkove hodnoty, tak je tam 7,2 a 7,9 (myslim). Zalezi ale na kazdem kousku motoru, jak se povedl udelat.

H.

tjn o spotrebu ani tak nejde , v 1.8T se lip svezes ,ale zase jak se ti pos... turbo tak places ,kazde ma sve proti ze :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdyz jsme u porovnani 1.6 74kW vs. 75kW....koncepcne je to stejny motor? Myslim tim pouze novejsi verze stejneho zakladu? Jinak o lambda sonde jsem slysel, ze odchazi hlavne u 55 kW, ale jak se zda tak i u 74 kW.....hmmmm. Ale jak bylo zminovano v predchozich prispevcich jde to vylepsit prevarenim lambda sondy na vyssi misto, coz je vcelku jednoduchy zasah a zda se ucinny....viz predchozi prispevek od jednoho clena. Jinak co se tyka 1.8,20V. Slysel jsem, ze papa olej (uniky u driku ventilu.... pry castejsi vymena simeringu nutna....pouze interpretace,co jsem precetl na foru). Je to tak nebo ne? Jeste by me zajimal rozdil mezi 1.8 a 2.0 motorem. Zase otazka, je to stejny zaklad (pouze zmena objemu stejneho zakladu) nebo totalni obnova a jake jsou zkusenosti s unikama oleje u 2.0?

Jen tak dal, diskutujte , distkutujte. Clovek se neco dozvi!

O.

1.6 75 kw je modernizovaná 74 kw verze. Má trochu menčí spotřebu, trochu lepší dynamické vlastnosti a hlavně plní Euro 4. Rozdíl mezi 1.8 a 2.0 - naprosto jiné motory, 2litr nahradil 1.8. Já mám 2.0 a olej mi žere. pokuď tě zajímá víc o 2.0, je tady na fóru samostatné téma. Jinak já bych neměnil. :palec2:

Tak jsem ti to našel, má to 12 stránek: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...zkušenosti

Editováno: , autor: KaJe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja ti nevim, ale toto neni vyvraceni mytu. Podle meho nazoru jsi se zameril jen a pouze na spotrebu auta, jako na hlavni faktor. Mozna, ze by stalo za to, zohlednit i porizovaci cenu...

H.

to je fakt spotřeba byla prijoritou - a propo dneska píšou že cena za barel ropy dosáhla 100 USD - pěkný ranec a lepší to asi nebude - asi se vyplatí koupit benzín a dodělat LPG nebo CNG ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsi 1.6 55Kw nezavrhl hned v počátku.Tak mi alespoň dovol napsat pár postřehů.Stejně jako ty jsem dlouhosáhle konzultoval na tomto fóru co koupit, ale to téma už asi bylo odstraněno protože je to asi3/4 roku zpět. Já tehdy věděl že chci Oktu-benzín a 1.6. Pak mi k srdci nějak přirostla 1.6 55Kw-nedokážu zdůvodnit proč.A tak začalo shánění informací.Koupil jsem si knížku"Automobily Škoda Octavia", hledal na netu, ptal se po známých a kamarádech.Postupně jsem se zaměřil výhradně na 1.6 55Kw. Faktem je že u piva a na www.autorecenze.cz se člověk dozví, že horší auto než je Octavia I. a ještě s motorem 1.6 55Kw snad na světě neexistuje.Jenomže já na podobné zvěsti nedám a raději porovnávám zkušenosti majitelů+řekněme technická data atd.

Letos před vánocemi jsem se konečně dočkal a Oktu si přivezl z Německa. Ale ať nepíšu román, tak přejdu konečně k autu:

rok výroby 1999 je dobrá volba všeobecně, stačilo se vychytat pár dětských nemocí z počátku výroby-myslím že to platí pro všechny motorizace. No a teď k tomu motoru. 1.6 55Kw(AEE) táhne opravdu dobře odspodu-takřka od nějakých 1300 ot. Přirovnal bych ji k živějšímu atmosferickému dieselu. Maximálního výkonu dosahuje už při 4600 ot. Kroutící moment je téměř shodný se stokoňovou sestřičkou(1.6 74Kw) jen u 55Kw je k dispozici už při nižších otáčkách.Je tu ještě jedna důležitá věc:74Kw má tzv.podčtvercový zdvih(menší zdvih než průměr pístů) takže se snadněji vytáčí, ale 55Kw je relativně dlouhozdvihová. Takže není dělaná na vytáčení až do mdlob. Dlouhý zdvih ale znamená větší pružnost. Což je věc kvůli které je cestování s 55Kw vcelku příjemné. Zpřevodování je u 55Kw těžší.Při rychlosti 100Km/h a zařezené pětce točí motor nějakých 2750 ot. Hlučnost je minimální a o motoru začínám vědět až od nějakých 3000 ot.Zahřátý na volnoběh až do nějakých 1500 ot není téměř slyšet. Spotřeba-mno-na kratší popojíždění je trochu nenažraná(začínal jsem dle pal. PC na hodnotách 9.5 litru jízdami +- 10Km a město) pozoruji ale určitý pokles a to docela výrazný(že by samoučící adaptivní program v ŘJ? nebo mi jen "zlehkla" noha?) na 13 Km vzdálenosti se teď dostanu na 8.2l.Jediná delší cesta byl dovoz "po ose" z německa s mezizastávkou z západních čechách. Na vzdálenosti cca 260 km spotřeba dle pal. PC přesně 7l při průměrné rychlosti 65Km/h.Nejeli jsme po dálnici ale po silnicích I. a II. třídy a všechna města více méně centrem(Plzeň, Rožmitál, Tábor, Pelhřimov).V autě jsme jeli dva a kufr byl naskládaný po plato. Že by byla zase tak líná to nemůžu říc, ale každý si pod pojmem lenošnost představuje něco jiného. Někomu stačí 60Kw, někomu je 140Kw málo že? V dlouhém stupání samozřejmě ztrácí ale není to zase taková tragédie jak by mohl papírový výkon naznačovat.V autě čtyři lidi a kopce v pohodě pětkou a půl plynem.Bohužel zkušenosti po dálnici zatím nemám.Ale tvrdí se, že by měla být úspornější a kutivovanější v dálničním provozu než 1.6 74Kw. Jo ještě důležitá poznámka mám ji na letních gumách lol ,aby ty údaje o spotřebě byly celistvé. Asi bude taky záležet na regionu.Já jsem z Vysočiny.Takže na kopec-z kopce-na kopec-z kopce...silnice se klikatí...V polabské nížině to bude asi trochu jiné. No a dětské nemoci případně problémy: odcházející lambda-o tom už jsi četl-já ji mám naštěstí předělanou už z Němacka takže pohoda :palec2: ,praskající litinové svody u prvního válce-zatím mě nepotkalo-mno musím mrknout pod ten plech ;) , zanášející se škrtící klapka-to dělají po čase všechny benzíny, vadné zapalovací kabely, porucha(opotřebení) rozdělovače.No a pak jsou to nemoci společné pro všechny motorizace:tuhnoucí stěrače(tuším modelový ročník 2000 už je lépe vyřešen), odcházející stahování oken, odcházející centrální zamykání.

No k dalším dotazům: 1.8 20V opravdu olej nežerou(snad až po opravdu velkém opotřebení,ale to pak každý motor) 2.0Mpi 85Kw olej žere, určitá série měla údajně opačně namontované pístní kroužky.

Zvaž u TDi kromě spotřeby a ceny nafty ještě servisní náklady.Ty jsou bohužel vyšší než u benzínu.A navíc pokud natrefíš na TDi po někom, kdo s ním neumí patřičně zacházet začnou lítat peníze slušným tempem.Známý si dovezl Oktu TDI z Itálie.Autí hezký, ale najel 1000Km a už repasoval turbo. Pak můžou následovat vstřiky, žhavící svíčky, nedej bože-čerpadlo, a připočítej k tomu běžné spotřební věci, brzdy, výfuk, pneu, rozvody atd. atd. Slušné TDi z roku 1999 to je tak 170-180 tis.Kč-můj názor.

Jůůůů to jsem se zase rozepsal :smich: Mno chtěl jsi informace-máš je mít. Tak pročti a přemýšlej. ;) ....já jdu spát :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsi 1.6 55Kw nezavrhl hned v počátku.Tak mi alespoň dovol napsat pár postřehů.Stejně jako ty jsem dlouhosáhle konzultoval na tomto fóru co koupit, ale to téma už asi bylo odstraněno protože je to asi3/4 roku zpět. Já tehdy věděl že chci Oktu-benzín a 1.6. Pak mi k srdci nějak přirostla 1.6 55Kw-nedokážu zdůvodnit proč.A tak začalo shánění informací.Koupil jsem si knížku"Automobily Škoda Octavia", hledal na netu, ptal se po známých a kamarádech.Postupně jsem se zaměřil výhradně na 1.6 55Kw. Faktem je že u piva a na www.autorecenze.cz se člověk dozví, že horší auto než je Octavia I. a ještě s motorem 1.6 55Kw snad na světě neexistuje.Jenomže já na podobné zvěsti nedám a raději porovnávám zkušenosti majitelů+řekněme technická data atd.

Letos před vánocemi jsem se konečně dočkal a Oktu si přivezl z Německa. Ale ať nepíšu román, tak přejdu konečně k autu:

rok výroby 1999 je dobrá volba všeobecně, stačilo se vychytat pár dětských nemocí z počátku výroby-myslím že to platí pro všechny motorizace. No a teď k tomu motoru. 1.6 55Kw(AEE) táhne opravdu dobře odspodu-takřka od nějakých 1300 ot. Přirovnal bych ji k živějšímu atmosferickému dieselu. Maximálního výkonu dosahuje už při 4600 ot. Kroutící moment je téměř shodný se stokoňovou sestřičkou(1.6 74Kw) jen u 55Kw je k dispozici už při nižších otáčkách.Je tu ještě jedna důležitá věc:74Kw má tzv.podčtvercový zdvih(menší zdvih než průměr pístů) takže se snadněji vytáčí, ale 55Kw je relativně dlouhozdvihová. Takže není dělaná na vytáčení až do mdlob. Dlouhý zdvih ale znamená větší pružnost. Což je věc kvůli které je cestování s 55Kw vcelku příjemné. Zpřevodování je u 55Kw těžší.Při rychlosti 100Km/h a zařezené pětce točí motor nějakých 2750 ot. Hlučnost je minimální a o motoru začínám vědět až od nějakých 3000 ot.Zahřátý na volnoběh až do nějakých 1500 ot není téměř slyšet. Spotřeba-mno-na kratší popojíždění je trochu nenažraná(začínal jsem dle pal. PC na hodnotách 9.5 litru jízdami +- 10Km a město) pozoruji ale určitý pokles a to docela výrazný(že by samoučící adaptivní program v ŘJ? nebo mi jen "zlehkla" noha?) na 13 Km vzdálenosti se teď dostanu na 8.2l.Jediná delší cesta byl dovoz "po ose" z německa s mezizastávkou z západních čechách. Na vzdálenosti cca 260 km spotřeba dle pal. PC přesně 7l při průměrné rychlosti 65Km/h.Nejeli jsme po dálnici ale po silnicích I. a II. třídy a všechna města více méně centrem(Plzeň, Rožmitál, Tábor, Pelhřimov).V autě jsme jeli dva a kufr byl naskládaný po plato. Že by byla zase tak líná to nemůžu říc, ale každý si pod pojmem lenošnost představuje něco jiného. Někomu stačí 60Kw, někomu je 140Kw málo že? V dlouhém stupání samozřejmě ztrácí ale není to zase taková tragédie jak by mohl papírový výkon naznačovat.V autě čtyři lidi a kopce v pohodě pětkou a půl plynem.Bohužel zkušenosti po dálnici zatím nemám.Ale tvrdí se, že by měla být úspornější a kutivovanější v dálničním provozu než 1.6 74Kw. Jo ještě důležitá poznámka mám ji na letních gumách lol ,aby ty údaje o spotřebě byly celistvé. Asi bude taky záležet na regionu.Já jsem z Vysočiny.Takže na kopec-z kopce-na kopec-z kopce...silnice se klikatí...V polabské nížině to bude asi trochu jiné. No a dětské nemoci případně problémy: odcházející lambda-o tom už jsi četl-já ji mám naštěstí předělanou už z Němacka takže pohoda :palec2: ,praskající litinové svody u prvního válce-zatím mě nepotkalo-mno musím mrknout pod ten plech ;) , zanášející se škrtící klapka-to dělají po čase všechny benzíny, vadné zapalovací kabely, porucha(opotřebení) rozdělovače.No a pak jsou to nemoci společné pro všechny motorizace:tuhnoucí stěrače(tuším modelový ročník 2000 už je lépe vyřešen), odcházející stahování oken, odcházející centrální zamykání.

No k dalším dotazům: 1.8 20V opravdu olej nežerou(snad až po opravdu velkém opotřebení,ale to pak každý motor) 2.0Mpi 85Kw olej žere, určitá série měla údajně opačně namontované pístní kroužky.

Zvaž u TDi kromě spotřeby a ceny nafty ještě servisní náklady.Ty jsou bohužel vyšší než u benzínu.A navíc pokud natrefíš na TDi po někom, kdo s ním neumí patřičně zacházet začnou lítat peníze slušným tempem.Známý si dovezl Oktu TDI z Itálie.Autí hezký, ale najel 1000Km a už repasoval turbo. Pak můžou následovat vstřiky, žhavící svíčky, nedej bože-čerpadlo, a připočítej k tomu běžné spotřební věci, brzdy, výfuk, pneu, rozvody atd. atd. Slušné TDi z roku 1999 to je tak 170-180 tis.Kč-můj názor.

Jůůůů to jsem se zase rozepsal :smich: Mno chtěl jsi informace-máš je mít. Tak pročti a přemýšlej. ;) ....já jdu spát :)

Ahoj,

tomuhle rikam odpoved se vsim, co k tomu patri. Uprednostnuju informace tohodle razeni, tedy technicke. Diky moc.

Jeste se chci zeptat na dovezeni a prihlaseni vozidla ze zahranici. Psal si, ze to mas za sebou. Ptam se na to vsude mozne, dokonce jsem volal i na registr motorovych vozidel. Jak moc slozite je prihlasit auto z Nemecka, jake jsou tam omezeni a podminky. Jenom par vet o tom co to obnasi? Dekuju moc

Ondra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom pár vět? No dobrá zkusím to :)

Přihlášení ještě nemám za sebou-pouze evidenční prohlídku+ STK a emise jsem stihl ještě před vánoci.Na přihlášení se chystám teď v pondělí.

Mno docela dobrý postřeh že zvažuješ rovnou dovoz.Sice malinko složitější, než si to koupit v bazáru na rohu s příjemným personálem s ruským přízvukem

Takže dovoz:Auto jsem vyhlédl na www.mobile.de - podíval se do mapy, zjistil kde to je. A jel za známým, který zná několik dovozců.Ten mi po mojí zmínce o té z mobile.de řekl asi toto-"vykašli se na dovozce a na odtahovku a zajeď si pro to sám-dovozeš si tak nejlepší auto za nejlepší peníze". No to se lehko řekne. Jenže brouk v hlavě byl na světě. Němčinu nějaký ten pátek dělám, orientace v mapě taky není nejhorší a v západních čechách by se dal rozbít základní tábor u dobrého známého.Ten v německu nějaký čas pracuje-takže další potencionální tlumočník na palubě.Oktu mi rezervoval, protože volá do Německa levněji jak já.Pak už následovala cesta(tedy já+táta=automechanik a známý).Po příjezdu na místo jsme Oktu omrkli zběžně-jestli to jako má vůbec cenu se tím zabývat.Po zjištěni, že ano, jsem si šel pro klíčky a následovala důkladná prohlídka.Po zjištění že by to mělo cenu sakra dobrou jsem požádal o zkušební jízdu a po zkušební jízdě že jestli by mi to dali v dílně na hever-no problema+mi donesli techničák a další doklady(emise...).Všemu vyhověnoa já začal být velmi solidně nalomenej.Takže smlouva zaplaceno.A na závěr sedli do už mého auta a pomohli mi kompletně vyřídit převozky a nový techničák.

Cenová bilance: auto stálo 4900 Euro, převozní čísla s měsíční platností včetně pojištění a poplatků na úřadě za nový techničák a přepsání na mě stálo +-120 Euro

No a s tím přihlášením v ČR:něco jsem kdysi pročetl- co si pamatuju tak by auto nemělo mít změny na výfukovém potrubí(laďáček že?), nestandardní rozměry pneu, nedovolené úpravy vnějšku(spojlery, křídla...) Ostatní problémy odhalí technická a emise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mám jeden dotaz. Při pročítání inzerátů jsem několikrát narazil na Octavie I s motorem 1.6 16V, ale nikde jsem nenašel další informace o tomto motoru (Kw,krouticí moment) Nemáte nějaký odkaz na stránky s tech. daty o motorech 1.6 v OI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom pár vět? No dobrá zkusím to :)

Přihlášení ještě nemám za sebou-pouze evidenční prohlídku+ STK a emise jsem stihl ještě před vánoci.Na přihlášení se chystám teď v pondělí.

Mno docela dobrý postřeh že zvažuješ rovnou dovoz.Sice malinko složitější, než si to koupit v bazáru na rohu s příjemným personálem s ruským přízvukem

Takže dovoz:Auto jsem vyhlédl na www.mobile.de - podíval se do mapy, zjistil kde to je. A jel za známým, který zná několik dovozců.Ten mi po mojí zmínce o té z mobile.de řekl asi toto-"vykašli se na dovozce a na odtahovku a zajeď si pro to sám-dovozeš si tak nejlepší auto za nejlepší peníze". No to se lehko řekne. Jenže brouk v hlavě byl na světě. Němčinu nějaký ten pátek dělám, orientace v mapě taky není nejhorší a v západních čechách by se dal rozbít základní tábor u dobrého známého.Ten v německu nějaký čas pracuje-takže další potencionální tlumočník na palubě.Oktu mi rezervoval, protože volá do Německa levněji jak já.Pak už následovala cesta(tedy já+táta=automechanik a známý).Po příjezdu na místo jsme Oktu omrkli zběžně-jestli to jako má vůbec cenu se tím zabývat.Po zjištěni, že ano, jsem si šel pro klíčky a následovala důkladná prohlídka.Po zjištění že by to mělo cenu sakra dobrou jsem požádal o zkušební jízdu a po zkušební jízdě že jestli by mi to dali v dílně na hever-no problema+mi donesli techničák a další doklady(emise...).Všemu vyhověnoa já začal být velmi solidně nalomenej.Takže smlouva zaplaceno.A na závěr sedli do už mého auta a pomohli mi kompletně vyřídit převozky a nový techničák.

Cenová bilance: auto stálo 4900 Euro, převozní čísla s měsíční platností včetně pojištění a poplatků na úřadě za nový techničák a přepsání na mě stálo +-120 Euro

No a s tím přihlášením v ČR:něco jsem kdysi pročetl- co si pamatuju tak by auto nemělo mít změny na výfukovém potrubí(laďáček že?), nestandardní rozměry pneu, nedovolené úpravy vnějšku(spojlery, křídla...) Ostatní problémy odhalí technická a emise.

Ahoj,

Zni to jako brnkancka privizt auto, ale je mi jasny, ze neni. Popremejslim, uvidim.

dikec za odpoved.

O.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mám jeden dotaz. Při pročítání inzerátů jsem několikrát narazil na Octavie I s motorem 1.6 16V, ale nikde jsem nenašel další informace o tomto motoru (Kw,krouticí moment) Nemáte nějaký odkaz na stránky s tech. daty o motorech 1.6 v OI.

1.6 16V neexistuje v OI , existuje az v OII , vim nekteri bazarmeni to radi davaji k dobru ze ma 16 V :D ale tech ventilu ma fakt jen 8 , (vim o cem mluvim , mel jsme na svem aute napsane taky 16V kdyz jsme ho kupoval)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mám jeden dotaz. Při pročítání inzerátů jsem několikrát narazil na Octavie I s motorem 1.6 16V, ale nikde jsem nenašel další informace o tomto motoru (Kw,krouticí moment) Nemáte nějaký odkaz na stránky s tech. daty o motorech 1.6 v OI.

Okta 1.6 16V neexistuje-alespoň sériová ne. Faktem je že prodejci celkem rádi označují 1.6 74a75Kw jako 16V ale těch ventilů je tam fakt jenom 8.

Dokonce jsem párkrát viděl i 1.6 55Kw 16V :smich: :smich:, ta má taky těch ventilů opravdu jenom 8. Aspoň je vidět že někteří prodejci vlastně ani nevědí co prodávají :blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem tady psal své zkušenosti s 1,6 55 a 75 kW, ale mám i krátkou zkušenost (několik km) s 1,4 55 kW. První dojem byl, že má kratší stálý převod , šla celkem dobře "od rohu", do těch 80 - 90ti to nebylo tak špatný. Jeli jsme ve dvou, žádní buřti. Taky mne překvapila kultivovanost projevu, možná nejlepší, co z Octávek znám. Na tenhle motor jsem tu na foru nikde nenarazil, moc jich asi nebude. Ale jen tak pro zajímavost, má s ním tady někdo delší zkušenost? Nemyslím MPI 44 kW, to asi bude hrůza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Samozrejme ten motor 1.6 55Kw se montoval i do Felicie - takze pokud nekdo chce muze se juknout i tam na kultivovanost motoru. Jizda ve felicii to je jasnacka. proste parada.

Pak i v Octavce primou jizdu jsem absolvoval a musim rici ze 1.6 55Kw jela dobre - muzu rici jako z praku.

A samo jeste dodam mam 1.6 74Kw a tam uz je to kapanek jine - zase jinak kultivovanej motor a no to je proste jinej motor se spousty cidel - vaha vzduchu, senzor klepani, el. skrtici klapka a dalsich - no je ten motor takovej mekouckej technicky si myslim dokonalej.

Tod vse asi odemne

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...