JasteR Vloženo 12. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2006 Takže já si našel tento inzerát:Octavia 1,8 T Elegance, vyr. 08/2001, do provozu 09/2001, 115.000km, liftback, černá metlíza, koupeno v CZ, 1. majitel (pravděpod. firma), climatronic, kompl. elektrika, vyhř. sedačky, dálk. centrál (vystřelováky), 16" Alu origo Škoda (tuším Style se jmenují), zámek řazení.....Cena 189.000 Kč Za pomoci některých ochotných zde z fóra bylo dále zjištěno, že výše uvedené údaje (hlavně o původu vozu) jsou pravdivé. Auto je v bazaru, fyzicky jsem je zatím neviděl, ale je k němu poměrně obsáhlá fotodokumentace, ze které se tak nějak zdá, že by mohlo být v dobrém stavu a že i uvedené km by mohly odpovídat skutečnosti (jsou fotodetaily i na pedály, volant, páčky pod volantem, sedačky atd.) Jediné co mi tak trochu vadí, že není serv. knížka (aspoň o ní není zmínka v inzerátu) a autí asi sloužilo jako služební (bylo prodáno na firmu). Co říkáte takové nabídce? Cena je hodne dobra skoro az podezrela a km pokud jsou poctive tak to je teprv dobre zajety ...ale pokud to nema servisku a byl to sluzebak, tak stav bude asi nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 15. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2006 Sluzebak a nema servisku Nevim, ja osbne mam sluzebni auto a servisku to ma, proc taky ne, prece to nebudu delat sam. Dle meho nazoru urcite serviska byla, takze bych do toho nesel. Pokud je sluzebka se serviskou tak bych se toho nebal, ja osobne se o auto staram a vubec ho nerasuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 CHlapi..za kolik s tak prodava Octavia combi 1,9 tdi Elegance r.v. 2001 modelovy 2002....Nevite ?poradite ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 17. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2006 CHlapi..za kolik s tak prodava Octavia combi 1,9 tdi Elegance r.v. 2001 modelovy 2002....Nevite ?poradite ? diky Fuj uz jsem se lekl, nase prezdivky jsou skoro stejne. Cena hod nejakou na bazar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Budy Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 ....... Pokud je sluzebka se serviskou tak bych se toho nebal, ja osobne se o auto staram a vubec ho nerasuji. Záleží na tom - pokud to byl služebák jednoho člověka, asi je to ok. Pokud to ale bylo referentský auto, které řídil kdo zrovna potřeboval, tak bych to určitě nebral. Sám jsem zažil jak se lidi k takovým autům chovají - je to špatný! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 CHlapi..za kolik s tak prodava Octavia combi 1,9 tdi Elegance r.v. 2001 modelovy 2002....Nevite ?poradite ? diky Já koupil o rok novější za 258.000,-. Tak ta tvoje asi dle stavu o 20.000,- míň ? Mám model 2003, provoz 05/2002. Combi TDi Elegance 81kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Přispěju taky svojí trochou do mlýnku. Když jsem se rozhodl, že koupím Octávii, padla volba na silné TDi. Chtěl jsem už modelový rok 2002 a tak jsem se začal koukat. Jedinou podmínkou byla klima a ne stříbrná, či bílá barva. Nic dalšího jsem nepovažoval za extra podstatné, či nákladné na dodělání. Z cen jsem byl celkem nepříjemně překvapen. Horko těžko jsem se dotával pod 260 tis (počátek roku 2006) a když už tak měli natočeno 150 tis a víc km a to mi připadalo celkem dost. Nakonec přišla nabídka na 75kW 1,6-tku za 200 tis z roku 2003 s najetýma 60000 km se serviskou, po prvním majiteli, který s vozem jezdil v podstatě jen sám. No chtěl jsem sice diesel, ale zkušební jída rozhodla. Autí vůbec není líné, dlouhodobou spotřebu mám 6 litrů a motor je primitivnost sama - to se bude hodit až se něco posere :-))) A ušetřil jsem tak 80 tis. Kč proti srovnatelnému dieselu (auto jsem koupil koncem března 2006) Jediné co mě na něm štve je ten mizernej tah při rozjezdu se zapnutou klimou. Jinak jsem max spokojenej. Ten cenový rozdíl, který jsem ušetřil, by se mi ani se 4 litrovou spotřebou dieselu (což je možné jen za ideálních podmínek) jen tak nevrátil. A ještě by to auto mělo více najeto a těžko by to byl kombajn. Navíc, když se zamyslim selským rozumem domnívám se, že moderní diesel (obecne - nemluvim o ultra povedených TDi koncernu VW) je potenciálně daleko náchylnější, protože je složitější - turbo, vysokotlaké čerpadlo, vysoké tlaky ve válcích atd... Tak a TDi-čkáři teď mě rozcupujte!!!! :-))) Jen nakonec dodám, že se mi líbí jak nafta jezdí, ale prostě jsem sociální skupina (dvojnásobný student) a tak si to nemohu dovolit :-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Přispěju taky svojí trochou do mlýnku. Když jsem se rozhodl, že koupím Octávii, padla volba na silné TDi. Chtěl jsem už modelový rok 2002 a tak jsem se začal koukat. Jedinou podmínkou byla klima a ne stříbrná, či bílá barva. Nic dalšího jsem nepovažoval za extra podstatné, či nákladné na dodělání. Z cen jsem byl celkem nepříjemně překvapen. Horko těžko jsem se dotával pod 260 tis (počátek roku 2006) a když už tak měli natočeno 150 tis a víc km a to mi připadalo celkem dost. Nakonec přišla nabídka na 75kW 1,6-tku za 200 tis z roku 2003 s najetýma 60000 km se serviskou, po prvním majiteli, který s vozem jezdil v podstatě jen sám. No chtěl jsem sice diesel, ale zkušební jída rozhodla. Autí vůbec není líné, dlouhodobou spotřebu mám 6 litrů a motor je primitivnost sama - to se bude hodit až se něco posere :-))) A ušetřil jsem tak 80 tis. Kč proti srovnatelnému dieselu (auto jsem koupil koncem března 2006) Jediné co mě na něm štve je ten mizernej tah při rozjezdu se zapnutou klimou. Jinak jsem max spokojenej. Ten cenový rozdíl, který jsem ušetřil, by se mi ani se 4 litrovou spotřebou dieselu (což je možné jen za ideálních podmínek) jen tak nevrátil. A ještě by to auto mělo více najeto a těžko by to byl kombajn. Navíc, když se zamyslim selským rozumem domnívám se, že moderní diesel (obecne - nemluvim o ultra povedených TDi koncernu VW) je potenciálně daleko náchylnější, protože je složitější - turbo, vysokotlaké čerpadlo, vysoké tlaky ve válcích atd... Tak a TDi-čkáři teď mě rozcupujte!!!! :-))) Jen nakonec dodám, že se mi líbí jak nafta jezdí, ale prostě jsem sociální skupina (dvojnásobný student) a tak si to nemohu dovolit :-)))) To ja znam i vetsi socany ..ty voe nemas si na co stezovat Souhlasim ze i 1.6 neni lina a kdyz se toci tak se da i trosku zavodit ...si stastnej clovek pakud dokazes jezdit pouze z 6l/100km ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 no dlouhodobej průměr (6 tis. km) mám 6 litrů. Když jedu dálku - to jezdim většinou jedu za cca 5,5 l/100 km. Kdybych závodil, tak to šplhne, to je jasné. Hlavní výhoda nafty je, dle mého názoru, v tom, že se průměrná spotřeba nemění tak rapidně s jízdním stylem jako u benzínu. Když chci závodit, tak od toho mám "trhač pracek a asfaltu" , který ač benzín jen o 800 ccm natrhne zadek asi každé naftě Ale taky si za to nechá zaplatit. Motorka sežere víc než auto, pod 7 l/100 km ani náhodou!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RyVeS Vloženo 18. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2006 Je pravda, ze TDi jsou drazsi a pokud to nekdo pocita, co se mu na provoz vyplati, tak i toto chce pocitat. Ja jsme zastance TDi. Mam 110k, po chipu necelejch 140K. Auto neni sice zavodnik ale jezdi se s tim prijemne. Kdyz jedu dal, tak vcetne dalnice jsme schopnej jet 4,5 - 5l - normalni jizda. Kdyz jedu "jako prase" tak jsem do 6,5l.Pokud bych jel 80 na tempomat, tak se dostanu pod 4l. Takze kombinace spotreby a vykonu mi u TDi maximalne vyhovuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Mám kombíka TDi 81kW Elegance 10 dní / 1.200km a jsem s autem čím dál víc spokojený. Předtím jsem měl Formana, naftu jsem nikdy neměl, ale rychle jsem se přizpůsobil. Zatím s naftou nejsem naučený, ale už to zvládám i pod 5 litrů. Akcelerace je super, až se naučím pořádně využívat točák... Největší spotřeba 6,5l, samo že průměrná. Prostě měl jsem ze změny obavy, ale teď jsem spokojený jako hrom. Doporučuji naftu a to i vzhledem k vývoji cen paliv do budoucna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kryšot Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 Ja hlavne nepreferuji slabe motory - 1.6 55Kw a 1.4 16V a take neee 1.8 20V. Kdyz pujdes do benzinu, mas do budoucna moznost prejit k plynu. Pokud teda motor tak bud 1.6 74Kw nebo 1.8 Turbo - jinou asi neee. V nafte ti neporadim. Nidko z nasi rodiny ji nema. Byla, ale v traktoru - mam dojem ze se jmenoval, nebo mu aspon tak rik. Svobodak - zhaveni nebylo, muselo se to roztacet pres klin. remen(byla to prava kuze) s pridavnym el. motorem. zhaveni take slo, muselo se neco vysroubovat a na konci tycky byl knot, ktery jsi nazhav. a zasroub. Pak traktor chytl i na kliku - 2x klika byla- na kazde strane traktoru - na setrvaku. Takze ve dvou se ta komprese dala zvladnout. Sakra to jsem se rozepsal, ale proc to mazat ze? Ja jen ze jsem ted na dilne videl medoura - stare turbo, a jaksi ne a ne nakopnout. Vse kontrola a nic. Po zjisteni, ze zhavici svicky jsou totalka - vymena za nove - 450kc 1 kus. Byl to 5valec automat. pripadalo me to dost drahe. 350tis km najeto. Takze asi vedel proc nafta. skoda jen ze mu to bumba nad 10L - Automat no:)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasty Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 No, zatím pořád vybírám (respektive komplet finančně připraven budu stejně až příští měsíc), ale už jen mezi TDi. Přemýšlel jsem nad tím i z toho hlediska, že by měly bejt benzíny teoreticky levnější. Jenže u ročníků, na které pomýšlím (2001/2002, s cenou se musím vejít do 250t.), ty rozdíly nejsou tak razantní, aby se mi do roka a do dne nevrátily na nákladech na palivo. Jediné, z čeho mám doopravdy trochu vítr, je strach ze závady. Říkají mi, že u TDi motorů je mnohem více věcí, které se mohou pokazit a náklady na opravu bývají prý nepoměrně vyšší než u benzínových motorů. No, kdybyste věděli o někom, kdo prodává Octavii TDi z 2000/8 a vejš, s klimatizací, v černé barvě ideálně a vzhledem ke stáří "perfekním" stavu, tak mi prosím dejte vědět. Budu rád za každý tip od lidí, kteří mají k těmto autům přece jen o mnoho vřelejší a osobnější vztah, než překupník v pruhovanejch teplákách, nazouvácích, se zlatým řetězem na krku a maringotkou na periférii příhraniční vesnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marcos Vloženo 19. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2006 CHlapi..za kolik s tak prodava Octavia combi 1,9 tdi Elegance r.v. 2001 modelovy 2002....Nevite ?poradite ? diky Já koupil o rok novější za 258.000,-. Tak ta tvoje asi dle stavu o 20.000,- míň ? Mám model 2003, provoz 05/2002. Combi TDi Elegance 81kW. Namas to nahodou v zelene metalize? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 O těch teplácích je to trefa, hodně bazaristů je tak oblečených. K té barvě, je to tvá volba, ale já měl černýho formana a byl furt špinavý, horko jako prase ... Na černé jde vše hned vidět, ale vypadá elegantně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 CHlapi..za kolik s tak prodava Octavia combi 1,9 tdi Elegance r.v. 2001 modelovy 2002....Nevite ?poradite ? diky Já koupil o rok novější za 258.000,-. Tak ta tvoje asi dle stavu o 20.000,- míň ? Mám model 2003, provoz 05/2002. Combi TDi Elegance 81kW. Namas to nahodou v zelene metalize? Ne, mám bílou a začínám si na ni zvykat, líbí se mi čím dál víc. Před tím černá a nyní na bílé není ani vidět tak moc špína... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasty Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 O těch teplácích je to trefa, hodně bazaristů je tak oblečených.K té barvě, je to tvá volba, ale já měl černýho formana a byl furt špinavý, horko jako prase ... Na černé jde vše hned vidět, ale vypadá elegantně. Když jsem kupoval prvně auto (neni to zase tak dávno), tak se mi během pár dní podařilo narazit hned na tři typově naprosto stejný chlapíky-bazarníky, kteří přesně seděj na onen popis, včetně tepláků i nazouváků. Ještě dodám, že všem bylo tak okolo 30ti, furt opakovali jak je "fšecko je fpohodě" a všichni měli mírnou nadváhu. Už jsem teď mírně mimo téma místnosti, ale bavil jsem se o tom tehdy s kamarádem a vyložil mu své rozčarování nad až neuvěřitelnou podobou majitelů malých bazarů. Jeho reakcí bylo doporučení následujícího článku: Newspeak autobazarních zmrdů Jinak co se týče barvy, jak říkáš, černá vypadá elegantně. V jiných věcech jsem ryze praktický ale zrovna u barvy vůbec neřeším jak se která špiní či nešpiní. Takže volím eleganci :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 Super odkaz, je jen tak ze života a to je smutný. Nemám rád autobazarní zmrdy, snad nejsou všichni stejní, ale těch dobrých bude fakt málo. Jestli o někom víte tak sem s ním, budeme ho uctívat jak boha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 Ono ten popis docela sedí i na aspoustu majitelů autovrakovišť.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radiek Vloženo 25. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 dobrych jetych oktavek je jak safranu. ale zajima me jak je to s tou barvou oleje. jak ji poznam? vzdyt vevnitr je tma a neni nic videt, tak jak pri bezne prohlidce poznam, jakou ma olej barvu. vyndáš měrku oleje, ne!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbyt Vloženo 14. Září 2006 Sdílet Vloženo 14. Září 2006 jak to tady tak ctu..aceton / toluen / benzin ..davat to na lak.. taky to nekdy lehce pouziju na cisteni, kdyz neni zbyti. nicmene mate nekdo predstavu (zkusenosti), co z tehle veci laku skodi hodne nebo naopak neskodi vubec? ten lak taky asi nevydrzi vsechno...i kdyz vydrzi hodne:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Kdyz to na tom laku nenechas dlouhodobe pusobit, tak se mu nic nestane. A zkus odstranovac asfaltu od skodovky, ten je fakt dobrej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedy gonzales Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 ja som po 4 rokoch dal dole len tie male na kufri a je to tam vidiet v tom laku takze asi tie listy z dveri dole nedam aj ked sa mi to tak paci viacej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 jak to tady tak ctu..aceton / toluen / benzin ..davat to na lak.. taky to nekdy lehce pouziju na cisteni, kdyz neni zbyti. nicmene mate nekdo predstavu (zkusenosti), co z tehle veci laku skodi hodne nebo naopak neskodi vubec? ten lak taky asi nevydrzi vsechno...i kdyz vydrzi hodne:) Pokud máš strach...tak zkus sprej od 3M ( přímo určený na odstraňování lepidel) je šetrný. Sám jsem to dělal právě tímto sprejem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.