Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

Takže já si našel tento inzerát:

Octavia 1,8 T Elegance, vyr. 08/2001, do provozu 09/2001, 115.000km, liftback, černá metlíza, koupeno v CZ, 1. majitel (pravděpod. firma), climatronic, kompl. elektrika, vyhř. sedačky, dálk. centrál (vystřelováky), 16" Alu origo Škoda (tuším Style se jmenují), zámek řazení.....Cena 189.000 Kč

Za pomoci některých ochotných zde z fóra bylo dále zjištěno, že výše uvedené údaje (hlavně o původu vozu) jsou pravdivé.

Auto je v bazaru, fyzicky jsem je zatím neviděl, ale je k němu poměrně obsáhlá fotodokumentace, ze které se tak nějak zdá, že by mohlo být v dobrém stavu a že i uvedené km by mohly odpovídat skutečnosti (jsou fotodetaily i na pedály, volant, páčky pod volantem, sedačky atd.)

Jediné co mi tak trochu vadí, že není serv. knížka (aspoň o ní není zmínka v inzerátu) a autí asi sloužilo jako služební (bylo prodáno na firmu).

Co říkáte takové nabídce? ;)  -_-

Cena je hodne dobra skoro az podezrela a km pokud jsou poctive tak to je teprv dobre zajety ;) ...ale pokud to nema servisku a byl to sluzebak, tak stav bude asi nic moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sluzebak a nema servisku kol101 Nevim, ja osbne mam sluzebni auto a servisku to ma, proc taky ne, prece to nebudu delat sam. Dle meho nazoru urcite serviska byla, takze bych do toho nesel. Pokud je sluzebka se serviskou tak bych se toho nebal, ja osobne se o auto staram a vubec ho nerasuji. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....... Pokud je sluzebka se serviskou tak bych se toho nebal, ja osobne se o auto staram a vubec ho nerasuji. B)

Záleží na tom - pokud to byl služebák jednoho člověka, asi je to ok. Pokud to ale bylo referentský auto,

které řídil kdo zrovna potřeboval, tak bych to určitě nebral. Sám jsem zažil jak se lidi k takovým autům chovají - je to špatný! :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přispěju taky svojí trochou do mlýnku. Když jsem se rozhodl, že koupím Octávii, padla volba na silné TDi. Chtěl jsem už modelový rok 2002 a tak jsem se začal koukat. Jedinou podmínkou byla klima a ne stříbrná, či bílá barva. Nic dalšího jsem nepovažoval za extra podstatné, či nákladné na dodělání. Z cen jsem byl celkem nepříjemně překvapen. Horko těžko jsem se dotával pod 260 tis (počátek roku 2006) a když už tak měli natočeno 150 tis a víc km a to mi připadalo celkem dost. Nakonec přišla nabídka na 75kW 1,6-tku za 200 tis z roku 2003 s najetýma 60000 km se serviskou, po prvním majiteli, který s vozem jezdil v podstatě jen sám. No chtěl jsem sice diesel, ale zkušební jída rozhodla. Autí vůbec není líné, dlouhodobou spotřebu mám 6 litrů a motor je primitivnost sama - to se bude hodit až se něco posere :-))) A ušetřil jsem tak 80 tis. Kč proti srovnatelnému dieselu (auto jsem koupil koncem března 2006) Jediné co mě na něm štve je ten mizernej tah při rozjezdu se zapnutou klimou. Jinak jsem max spokojenej. Ten cenový rozdíl, který jsem ušetřil, by se mi ani se 4 litrovou spotřebou dieselu (což je možné jen za ideálních podmínek) jen tak nevrátil. A ještě by to auto mělo více najeto a těžko by to byl kombajn. Navíc, když se zamyslim selským rozumem domnívám se, že moderní diesel (obecne - nemluvim o ultra povedených TDi koncernu VW) je potenciálně daleko náchylnější, protože je složitější - turbo, vysokotlaké čerpadlo, vysoké tlaky ve válcích atd... Tak a TDi-čkáři teď mě rozcupujte!!!! :-))) Jen nakonec dodám, že se mi líbí jak nafta jezdí, ale prostě jsem sociální skupina (dvojnásobný student) a tak si to nemohu dovolit :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přispěju taky svojí trochou do mlýnku. Když jsem se rozhodl, že koupím Octávii, padla volba na silné TDi. Chtěl jsem už modelový rok 2002 a tak jsem se začal koukat. Jedinou podmínkou byla klima a ne stříbrná, či bílá barva. Nic dalšího jsem nepovažoval za extra podstatné, či nákladné na dodělání. Z cen jsem byl celkem nepříjemně překvapen. Horko těžko jsem se dotával pod 260 tis (počátek roku 2006) a když už tak měli natočeno 150 tis a víc km a to mi připadalo celkem dost. Nakonec přišla nabídka na 75kW 1,6-tku za 200 tis z roku 2003 s najetýma 60000 km se serviskou, po prvním majiteli, který s vozem jezdil v podstatě jen sám. No chtěl jsem sice diesel, ale zkušební jída rozhodla. Autí vůbec není líné, dlouhodobou spotřebu mám 6 litrů a motor je primitivnost sama - to se bude hodit až se něco posere :-))) A ušetřil jsem tak 80 tis. Kč proti srovnatelnému dieselu (auto jsem koupil koncem března 2006) Jediné co mě na něm štve je ten mizernej tah při rozjezdu se zapnutou klimou. Jinak jsem max spokojenej. Ten cenový rozdíl, který jsem ušetřil, by se mi ani se 4 litrovou spotřebou dieselu (což je možné jen za ideálních podmínek) jen tak nevrátil. A ještě by to auto mělo více najeto a těžko by to byl kombajn. Navíc, když se zamyslim selským rozumem domnívám se, že moderní diesel (obecne - nemluvim o ultra povedených TDi koncernu VW) je potenciálně daleko náchylnější, protože je složitější - turbo, vysokotlaké čerpadlo, vysoké tlaky ve válcích atd... Tak a TDi-čkáři teď mě rozcupujte!!!! :-)))  Jen nakonec dodám, že se mi líbí jak nafta jezdí, ale prostě jsem sociální skupina (dvojnásobný student) a tak si to nemohu dovolit  :-))))

To ja znam i vetsi socany :) ..ty voe nemas si na co stezovat :D

Souhlasim ze i 1.6 neni lina a kdyz se toci tak se da i trosku zavodit ;) ...si stastnej clovek pakud dokazes jezdit pouze z 6l/100km ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- no dlouhodobej průměr (6 tis. km) mám 6 litrů. Když jedu dálku - to jezdim většinou jedu za cca 5,5 l/100 km. Kdybych závodil, tak to šplhne, to je jasné. Hlavní výhoda nafty je, dle mého názoru, v tom, že se průměrná spotřeba nemění tak rapidně s jízdním stylem jako u benzínu. Když chci závodit, tak od toho mám "trhač pracek a asfaltu" lol , který ač benzín jen o 800 ccm natrhne zadek asi každé naftě :smich::smich: Ale taky si za to nechá zaplatit. Motorka sežere víc než auto, pod 7 l/100 km ani náhodou!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, ze TDi jsou drazsi a pokud to nekdo pocita, co se mu na provoz vyplati, tak i toto chce pocitat.

Ja jsme zastance TDi. Mam 110k, po chipu necelejch 140K. Auto neni sice zavodnik ale jezdi se s tim prijemne. Kdyz jedu dal, tak vcetne dalnice jsme schopnej jet 4,5 - 5l - normalni jizda. Kdyz jedu "jako prase" tak jsem do 6,5l.Pokud bych jel 80 na tempomat, tak se dostanu pod 4l. Takze kombinace spotreby a vykonu mi u TDi maximalne vyhovuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám kombíka TDi 81kW Elegance 10 dní / 1.200km a jsem s autem čím dál víc spokojený. Předtím jsem měl Formana, naftu jsem nikdy neměl, ale rychle jsem se přizpůsobil. Zatím s naftou nejsem naučený, ale už to zvládám i pod 5 litrů.

Akcelerace je super, až se naučím pořádně využívat točák...

Největší spotřeba 6,5l, samo že průměrná.

Prostě měl jsem ze změny obavy, ale teď jsem spokojený jako hrom.

Doporučuji naftu a to i vzhledem k vývoji cen paliv do budoucna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja hlavne nepreferuji slabe motory - 1.6 55Kw a 1.4 16V a take neee 1.8 20V.

Kdyz pujdes do benzinu, mas do budoucna moznost prejit k plynu.

Pokud teda motor tak bud 1.6 74Kw nebo 1.8 Turbo - jinou asi neee. V nafte ti neporadim. Nidko z nasi rodiny ji nema. Byla, ale v traktoru - mam dojem ze se jmenoval, nebo mu aspon tak rik. Svobodak - zhaveni nebylo, muselo se to roztacet pres klin. remen(byla to prava kuze) s pridavnym el. motorem. zhaveni take slo, muselo se neco vysroubovat a na konci tycky byl knot, ktery jsi nazhav. a zasroub. Pak traktor chytl i na kliku - 2x klika byla- na kazde strane traktoru - na setrvaku. Takze ve dvou se ta komprese dala zvladnout.

Sakra to jsem se rozepsal, ale proc to mazat ze?

Ja jen ze jsem ted na dilne videl medoura - stare turbo, a jaksi ne a ne nakopnout. Vse kontrola a nic. Po zjisteni, ze zhavici svicky jsou totalka - vymena za nove - 450kc 1 kus. Byl to 5valec :) automat.

pripadalo me to dost drahe. 350tis km najeto. Takze asi vedel proc nafta. skoda jen ze mu to bumba nad 10L - Automat no:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zatím pořád vybírám (respektive komplet finančně připraven budu stejně až příští měsíc), ale už jen mezi TDi.

Přemýšlel jsem nad tím i z toho hlediska, že by měly bejt benzíny teoreticky levnější. Jenže u ročníků, na které pomýšlím (2001/2002, s cenou se musím vejít do 250t.), ty rozdíly nejsou tak razantní, aby se mi do roka a do dne nevrátily na nákladech na palivo.

Jediné, z čeho mám doopravdy trochu vítr, je strach ze závady. Říkají mi, že u TDi motorů je mnohem více věcí, které se mohou pokazit a náklady na opravu bývají prý nepoměrně vyšší než u benzínových motorů.

No, kdybyste věděli o někom, kdo prodává Octavii TDi z 2000/8 a vejš, s klimatizací, v černé barvě ideálně a vzhledem ke stáří "perfekním" stavu, tak mi prosím dejte vědět. Budu rád za každý tip od lidí, kteří mají k těmto autům přece jen o mnoho vřelejší a osobnější vztah, než překupník v pruhovanejch teplákách, nazouvácích, se zlatým řetězem na krku a maringotkou na periférii příhraniční vesnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CHlapi..za kolik s tak prodava Octavia combi 1,9 tdi Elegance r.v. 2001 modelovy 2002....Nevite ?poradite ? diky

Já koupil o rok novější za 258.000,-. Tak ta tvoje asi dle stavu o 20.000,- míň ?

Mám model 2003, provoz 05/2002.

Combi TDi Elegance 81kW.

Namas to nahodou v zelene metalize? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CHlapi..za kolik s tak prodava Octavia combi 1,9 tdi Elegance r.v. 2001 modelovy 2002....Nevite ?poradite ? diky

Já koupil o rok novější za 258.000,-. Tak ta tvoje asi dle stavu o 20.000,- míň ?

Mám model 2003, provoz 05/2002.

Combi TDi Elegance 81kW.

Namas to nahodou v zelene metalize? :D

Ne, mám bílou a začínám si na ni zvykat, líbí se mi čím dál víc.

Před tím černá a nyní na bílé není ani vidět tak moc špína...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O těch teplácích je to trefa, hodně bazaristů je tak oblečených.

K té barvě, je to tvá volba, ale já měl černýho formana a byl furt špinavý, horko jako prase ...

Na černé jde vše hned vidět, ale vypadá elegantně.

Když jsem kupoval prvně auto (neni to zase tak dávno), tak se mi během pár dní podařilo narazit hned na tři typově naprosto stejný chlapíky-bazarníky, kteří přesně seděj na onen popis, včetně tepláků i nazouváků. Ještě dodám, že všem bylo tak okolo 30ti, furt opakovali jak je "fšecko je fpohodě" a všichni měli mírnou nadváhu.

Už jsem teď mírně mimo téma místnosti, ale bavil jsem se o tom tehdy s kamarádem a vyložil mu své rozčarování nad až neuvěřitelnou podobou majitelů malých bazarů. Jeho reakcí bylo doporučení následujícího článku: Newspeak autobazarních zmrdů

Jinak co se týče barvy, jak říkáš, černá vypadá elegantně. V jiných věcech jsem ryze praktický ale zrovna u barvy vůbec neřeším jak se která špiní či nešpiní. Takže volím eleganci :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

jak to tady tak ctu..aceton / toluen / benzin ..davat to na lak.. :( taky to nekdy lehce pouziju na cisteni, kdyz neni zbyti. nicmene mate nekdo predstavu (zkusenosti), co z tehle veci laku skodi hodne nebo naopak neskodi vubec? ten lak taky asi nevydrzi vsechno...i kdyz vydrzi hodne:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to tady tak ctu..aceton / toluen / benzin ..davat to na lak.. :( taky to nekdy lehce pouziju na cisteni, kdyz neni zbyti. nicmene mate nekdo predstavu (zkusenosti), co z tehle veci laku skodi hodne nebo naopak neskodi vubec? ten lak taky asi nevydrzi vsechno...i kdyz vydrzi hodne:)

Pokud máš strach...tak zkus sprej od 3M ( přímo určený na odstraňování lepidel) je šetrný. Sám jsem to dělal právě tímto sprejem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...