BENY Vloženo 7. Květen 2006 Sdílet Vloženo 7. Květen 2006 Bral jsem je právě proto,že jsou tužší.Jezdil jsem s Monroe senzatrack a to je fakt bída(reklama a nic víc).Na autě byly Sachsy.Nechci tě ty Bilstainy vnucovat,ale určitě neprohloupíš.Pro mě je to optimální,dá se stim jet hodně svižně a přitom to není to DUC DUC .A myslym si,že vim co řikam.Měl jsem Audinu na 17 s nízkoprof. a to byl trakař!Sportovní sníženej podvozek jsem na Octu nechtěl,sem se bál že to bude nízko a tvrdý.Teď jsem spokujen,ale názor je inviduální! no ja prave osobne 17 mam takze mam trochu strach ze uz to potom s tema BIL. bude ono obavane duc duc. jinak co kayba ne nejaka ta ultra ale proste klsika mate nekdo odskouseno zda je lepsi nez origo monroe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Bilstain oproti Sachsu je tužší.Hodí se víc na sportovní jízdu,zároveň neubíraj významně na komfortu jízdy.Sachs je Komfortní svezení,jen ty zatáčky šli snima hůř .Záleží na tom co od podvozku očekáváš. Mno, Sachsy jsou opravdu komfortek, pokud nemas potreba brat zatacky v rychlosti, ale "normalne", vrele doporucuju. V sobotu jsem je sundal, Sachs Super Touring myslim ze to bylo. Na komfort bych fakt asi nevolil jinac. No a na aute se objevily Kayaby Ultra SR. No, najel sem s tim od servisu domu asi 7km, kus po dalnici, pak normalni silnice, trochu hopsaci a jede kulatak. A prvni pocity, no, podvozek je o poznani tuzsi, na houpaci dalnici se to houpe jinak, ne pozvolny hooooopu hooooupy, ale spis takovy houpy houpy, ale je to snesitelny, zadny drncani. Kulatak sem s tim prolit ani nevim jak, a pak po normalni docela drncaci silnici se to chovalo celkem normalne, rekl bych jen o malinko tuzsi, nez ty vymlaceny Sachsy, ktery uz mely precejenom dost Takovy jsou prvni pocity, 99% pozitivni, uvidime zitra, trosku to provetram Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 tak díky za první zážitky...Já je nechávám měnit zítra tak su celkem zvědavej...snad to nakonec byla dobrá volba pro moje využití! JInak krysarr kolik si platil za práci pokud ti to nedělal někdo známej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
louke Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 tak díky za první zážitky...Já je nechávám měnit zítra tak su celkem zvědavej...snad to nakonec byla dobrá volba pro moje využití! JInak krysarr kolik si platil za práci pokud ti to nedělal někdo známej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 tak díky za první zážitky...Já je nechávám měnit zítra tak su celkem zvědavej...snad to nakonec byla dobrá volba pro moje využití! JInak krysarr kolik si platil za práci pokud ti to nedělal někdo známej? No, delal to znamej, cena litr vcetne diagnostiky a nastaveni klapky. Jinak rikal tak 1500. Nechal sem vymenit preventivne (pry to bylo vsechno po 190000km OK, coz me prekvapilo) loziska, ulozeni, dorazy i prachovky. A tady je mensi nahled... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 A jeste pred... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 za výměnu předních tlumičů si berou v servisu 500.Když máš stahováky na pružiny,tak to zvládneš sám,máš z toho hned lepší pocit .Včera jsem to prohnal po dálnici do Prahy,plně naloženej a super.Prostě max spokojenost.Si snad malepim přes celý zadní okno BILSTEIN http://www.mjauto.cz/bilstein1.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
louke Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 tak dneska mi nasadil ty sachs tak uvidím jak pošlapou:o)JInak nepotřebujou se nějakej ten den rozhejbat, nebo jsou dned ready?Tak to je velká prvotní nadšenost:o)přeju at vydrží)Ale radši bych zavolal být tebou do firmy bilstein at ti za tu reklamu i platí a na jejich náklady ti to polepí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 (editace) Taxem tu s dalsima zazitkama s Kayabama Ultra SR: - na silnici drzi neskutecne! Fakt Octa na 18", snizena, se sportovnima tlumicema musi sedet neskutecnym zpusobem, ale musi to byt zebrinak - v zatackach bomba! Jeste sem si asi netrouf jit do krajnich mezi, ale precejen mam seriovy pruziny - velky diry, pricny prahy a velky houpaky - parada, docela je to zehli, zadny rany necitim. Samozrejme tvrdsi nez Sachsy, ktery sou opravdu o komfortu (zjistil sem, ze vepredu sem mel Sachsy Super Touring a vzadu to bylo origo Skoda, ale taky Sachs), ale v zatackach a prudkejch zmenach smeru nevim nevim. - drobny nerovnosti na silnici, ktery jsou takrka vsude - citim vsechno, tohle je asi jedina nevyhoda Vcera sem jel s tatou jeho Octou, a prekvapilo me, ze je tam citim taky Ale precejen decentne...po presednuti zpet do myho dnes rano uz mi to tak neprislo, ale stejne je to znat podstatne vic, nez driv. - hladka dobra silnice (moc jich tu neni) - BOMBA! - no a zatim sem si nezvyk ..... P.S. ..... takze bych docela rad porovnal s nekym, kdo ma Bilsteiny, jestli to na Prahu nebude lepsi. Ale mozna je to jen o zvyku P.S. 2: pokud bych ted bral tlumice, tak... komfort - rozhodne Sachs kompromis - Bilstein (dle referenci, sam sem nezkusil) nebo asi Kayaba Excel G sportovnejsi jizda - Kayaba Ultra SR vylozene zavodni natury - jiny sportovni podvozky Editováno: 10. Květen 2006, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 (editace) Já jsem dával před časem komplet Sachs Advantage, tak se někdy můžeme domluvit a zkusit to porovnat Bohužel pro tuto situaci mám ale 17" kola, což ovlivní porovnání. Má tedy vůbec smysl? Editováno: 10. Květen 2006, autor: capo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 (editace) Já jsem dával před časem komplet Sachs Advantage, tak se někdy můžeme domluvit a zkusit to porovnat Bohužel pro tuto situaci mám ale 17" kola, což ovlivní porovnání. Má tedy vůbec smysl? No, i tak bych to docela prubnul, i kdyz hlavne chci zkusit Bilsteiny... 17" by snad nevadily, aspon dalsi moznost srovnavat, mas na tom 225? Ted sem jeste koukal na ty Sachs Advantage, jsou dokonce o neco drazsi nez ty moje Kayaby Ultra SR, kolik stoji Bilstein B6 nevim. Ale taky bych rad u nekoho zkusil ty Bilsteiny B4 jako "trosku" tvrdsi nez origo Editováno: 10. Květen 2006, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Tak jak to popisuješ,tak bych řek,že píšeš o Bilsteinu.Můžem to někdy porovnat,třebas na někde na srazu .Jo a z tou krajní mezí to nepřežeň!Mě se to mé testování dneska málem vymstilo!Nejdřív úsměv od ucha k uchu a pak by si člověk málem strachy překous jazyk .I když je fakt,že jsem přesvědčen o tom,že mě zachránili právě ty tlumiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 (editace) Tak jak to popisuješ,tak bych řek,že píšeš o Bilsteinu.Můžem to někdy porovnat,třebas na někde na srazu .Jo a z tou krajní mezí to nepřežeň!Mě se to mé testování dneska málem vymstilo!Nejdřív úsměv od ucha k uchu a pak by si člověk málem strachy překous jazyk .I když je fakt,že jsem přesvědčen o tom,že mě zachránili právě ty tlumiče No, taxem rad, ze se mi to snad jenom zda, ze je to moc, Bilstein na strankach tvrdi, ze kdyz je to moc tvrdy, pri velkejch ranach to poskozuje pater a obratle Takze proto prej maj i tak nak komfort. Jaky Ty tam mas ty Bilsteiny, B4 nebo B6? Sem rad, ze muj sloh i nekdo precet Ja to radsi moc netestuju, spis postupne, jaxi na to zvykam. Ale zjistuju, ze tam, kde nejsou takovy ty drobny nerovnosti, ale jen velky, sem schopnej jet o 20-30km/h rychlejs pri stejnym drncani, do zatacky jak kde, ale takovejc 30% vyssi rychlost je mozna, sou precejen znat ty seriovy pruziny. http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?p=719843#719843 Editováno: 10. Květen 2006, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Zejtra mrknu co je to za typ.Na tu tuhost si určitě zvykneš!Ta rychlost do těch zatáček tě to vynahradí,mě určitě ano.Jinak jezdim na 16". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Zejtra mrknu co je to za typ.Na tu tuhost si určitě zvykneš!Ta rychlost do těch zatáček tě to vynahradí,mě určitě ano.Jinak jezdim na 16". Na 99% budes mit B4, ale mrkni prosim. Jako ona je to parada, jen ty drobny nerovnosti zlobej. A nejvic me sere, ze mi to studeny nejede a teply skube Ale to asi nebude tlumicema Do zatacek je to ale fakt bomba! Takze sme oba na 16"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Chlapi, vysvětlil by mi prosím někdo rozdíl mezi Bilstein B4 a B6? A ty, co se nabízejí na Mjauto jsou které? Dík... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Tady mas nejakej popis: http://www2.bilstein.de/en/produkte/produktgruppen.php3 http://www.kayaba.de/products/damper_content.php?lang=1pod Produktubersicht je prehled kayabackejch tlumicu... ...asi sem mozna mel zvolit ty ExcelG, podle popisu, esli si teda nezvyknu : - excellente Dämpfung - perfektni tlumeni - excellente Leistung - perfektni vykon - extrem ausdauernd - extremni vydrz - sportlich komfortabel - sportovne komfortni Die beste Wahl, mehr muss nicht sein - nejlepsi volba, vic neni treba A ty moje maj: - ultimative Dämpfungsleistung - ultimativni tlumici vykon - ultimative Straßenlage durch sportlich straffe Abstimmung - ultimativni drzeni na silnici diky sportovne tvrdemu vyladeni - ulitmative Stabilität - ultimativni stabilita Perfekte Performance für den sportlichen Fahrer - perfektni vykon pro sportovniho ridice Kuaaaaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Mam B4.Jsou to plynokapalinový dvouplášťovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 11. Květen 2006 Sdílet Vloženo 11. Květen 2006 Mam B4.Jsou to plynokapalinový dvouplášťovky. A jízdní dojem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 12. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Ja mam obavy, ze to moje bude jeste o neco tuzsi Sou to jenom plynovky a jeste sportovni specifikace, chce to opravdu nekdy porovnat Na 17" sem v Octe nikdy nesedel, coz bych taky rad zkusil. Budu asi mit moznost porovnat svoje Ultra SR na 16" se Sachs Advantage na 17", taxem zveduff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 12. Květen 2006 Sdílet Vloženo 12. Květen 2006 Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace Vloženo 13. Květen 2006 Sdílet Vloženo 13. Květen 2006 Když je tlumič plněnej plynem,tak to neznamená,že tam není žádnej olej!!!Ten je tam vždy! tlumiče plněné olejem= jen olej-jsou to ty nejlevnější plynové dvouplášťové=olej + plyn-vysoký tlak plynu plynové jednoplášťové=olej + plyn-nízký tlak plynu(hodí se na sportovní účely-lepší chlazení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubann Vloženo 13. Květen 2006 Sdílet Vloženo 13. Květen 2006 koupil jsem si sachs ale nemam k nim zadne ulozeni,dorazy atd muzu pouzit org skoda?dekuji za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.