Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

koupil jsem si sachs ale nemam k nim zadne ulozeni,dorazy atd muzu pouzit org skoda?dekuji za odpoved.

muzes

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

No, to já vzhledem ke stavu našich silnic, kdy z děr vytvořili kopečky, skočím do "pohodlných" tlumičů.

  • Autor
Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G :D

Upraveno od krysarr

No,já každopádně Bilsteiny měnit nebudu,jsem spokojen.Takhle jsem si to nák představoval.Ale se sníženejma sportovníma pružinama si to fakt nedokážu představit. ;)

Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G :D

CHLAPE tak myslis ze ty EXCEL G jsou spise vice na komfort.to by pro mne byla dobra volba jo jsou ty ECEL G plino kap. nebo jen kap. jo za kolik je maji v prodeji ty G nevis cenu asi je budu brat v MJ s toho duvodu ze jsem kousek od brna.

  • Autor
Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55.

Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... :)

no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach.

Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G :D

CHLAPE tak myslis ze ty EXCEL G jsou spise vice na komfort.to by pro mne byla dobra volba jo jsou ty ECEL G plino kap. nebo jen kap. jo za kolik je maji v prodeji ty G nevis cenu asi je budu brat v MJ s toho duvodu ze jsem kousek od brna.

No udajne by mely byt komfortnejsi, ty ULTRA SR jsou vylozene sportovni, i na snizenej podvozek a nizkoprofilovy gumy, coz nastesti ani jedno nemam :) Bejt u nas dobry silnice, radim okamzite kazdymu ty ultrasr. Excel G by tedy mely byt trochu mekci, a snad jsou plyn-kapalina. Cena tak cca 5400, jsou o par set levnejsi nez B4

Jsou na 100% plynokapalinový!

Dvouplášťový ;)

  • Autor

Taxem dneska svez jednoho kamose, co tomu taky propad, trosku sem to protah po okoli, na kulataku trosku zesmesnil jednu starsi M3 a po zastaveni chvili cumel, pak po chvili rek ty wole, to ty tlumice nebos to delal komplet? Neveril, ze tam sou origo pruziny atd. Proste je to FANTAZIE! Zatacku u globusu na Cernaku, co sem jezdival 30-40 sem dneska zkusil 80km/h a i tak to jeste nebylo na hrane, fakt bomba! A dokonce mam i nizsi spotrebu, pac min radim, jak jdou zatacky projet rychlejs B);)-_-

A co jsi teda nakonec poridil ? Nejak jsem to nevyrozumnel :(

  • Autor
A co jsi teda nakonec poridil ? Nejak jsem to nevyrozumnel :(

Kayaba Ultra SR :)

A teda za tech 9600,nebo kolem tech 5-ti? A vsechny 4 jo?

  • Autor
A teda za tech 9600,nebo kolem tech 5-ti? A vsechny 4 jo?

8500 jen ciste tlumice bez dorazu, prace, atd., jinak se vsim vsudy to vylezlo na cca 10500,- :unsure:

A vychvalujes si to jo?

  • Autor
A vychvalujes si to jo?

Pocti si vejs, docela sem se rozepsal :) Uz sem si zvyk a krome mist, kde je blba silnice, je to FICAK :)

Já to vidim asi tak,jestli si chceš vychutnat super jízdu tak jedině Kayba Ultra SR na sedana a Bilsteiny na combi.Je to sice tužší než pohodovky od Sachsu,ale za ten úsměv od ucha k uchu,když drtíš lepší káry, to stojí.Jen tu spotřebu menší nemam,páč to rvu furt na max :t

Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... :( . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein)

Jasně že je zmáčkneš rukama. Jde spíš o dobu, za kterou se ti to povede. Je to jen tlumič. Na sílu je tam pružina....

  • Autor
Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... :( . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein)

Jasne, je to normalni. Treba mekci Sachsy sem dole i trosku udrzel, kdyz sem se hodne zhoupnul :) Kdyz se ale vrati do puvodni polohy, uz se nesmi houpat. A ty zadni, ty se po zmacknuti a pusteni jeste 2x zhouply, jaj :) Ty co mam ted sou vepredu zhoupnutelny tak akorat, se zadnima svoji vahou takrka nehnu. Ty zadni Ultra SR by fakt mohly byt mekci, aspon trosku. Je to znat i na retarderech, ze zadek je tvrdsi nez predek. le o to asi slo, protoze nemoc tehle Octavek byly prave prilis mekky zadni tlumice. Bilstein ma prdel taky tuzsi, nez predek :)

Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... :( . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein)

Jasne, je to normalni. Treba mekci Sachsy sem dole i trosku udrzel, kdyz sem se hodne zhoupnul :) Kdyz se ale vrati do puvodni polohy, uz se nesmi houpat. A ty zadni, ty se po zmacknuti a pusteni jeste 2x zhouply, jaj :) Ty co mam ted sou vepredu zhoupnutelny tak akorat, se zadnima svoji vahou takrka nehnu. Ty zadni Ultra SR by fakt mohly byt mekci, aspon trosku. Je to znat i na retarderech, ze zadek je tvrdsi nez predek. le o to asi slo, protoze nemoc tehle Octavek byly prave prilis mekky zadni tlumice. Bilstein ma prdel taky tuzsi, nez predek :)

Já myslel holý tlumič, bez ničeho...holýma rukama....:-)

  • Autor
:unsure::p Aha

Kontrola tlumiče rukou:

-podržíme tlumič v montážní poloze a alespoň 3x ho nadoraz roztáhneme a zmáčkneme.Tlumič se musí nechat v celém zdvihu roztahovat a stahovat plynule a konstantní silou a rychlostí.Přitom se nesmí ozývat žádné neobvyklé zvuky.

-zmáčkneme tlumič na doraz,potom uvolníme pístní tyč.tyč se musí vysunout plynule a konstantní rychlostí.

-nesmí unikat olej

Přesnou kontrolu pak musíme nechat provést na tzv.šokovém testovacím zařízením,nebo na speciálním zařízením pro testování tlumičů

převzato:Škoda octavia-Jak na to?

Mam Bilsteiny a vše bylo OK.Zmáčknout ty pístnice na doraz a pak je ve stejnou dobu současně pustit je docela náročný :) ,ale dá se to alespoň přibližně.

  • Autor

Kurna, taxi vam nak zvykam :) Uz sem si fakt hodne zvyknul a nebejt toho drnceni, ktery po zime jeste drnci (nez to vyspravim), tak by to asi byla pohoda. Je to tvrdy a rodina se mnou nechce jezdit (coz vidim ted jako nejvetsi problem, pred dovolenou treba), ale vzit pravouhlou odbocku na nesnizenym podvozku padesatkou, to je proste mazec ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.