BENY Vloženo 13. Květen 2006 Vloženo 13. Květen 2006 koupil jsem si sachs ale nemam k nim zadne ulozeni,dorazy atd muzu pouzit org skoda?dekuji za odpoved. muzes Citovat
BENY Vloženo 13. Květen 2006 Vloženo 13. Květen 2006 Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach. Citovat
Host aka Vloženo 13. Květen 2006 Vloženo 13. Květen 2006 Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach. No, to já vzhledem ke stavu našich silnic, kdy z děr vytvořili kopečky, skočím do "pohodlných" tlumičů. Citovat
krysarr Vloženo 14. Květen 2006 Autor Vloženo 14. Květen 2006 (editace) Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach. Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G Editováno: 14. Květen 2006, autor: krysarr Citovat
Ace Vloženo 14. Květen 2006 Vloženo 14. Květen 2006 No,já každopádně Bilsteiny měnit nebudu,jsem spokojen.Takhle jsem si to nák představoval.Ale se sníženejma sportovníma pružinama si to fakt nedokážu představit. Citovat
BENY Vloženo 14. Květen 2006 Vloženo 14. Květen 2006 Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach. Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G CHLAPE tak myslis ze ty EXCEL G jsou spise vice na komfort.to by pro mne byla dobra volba jo jsou ty ECEL G plino kap. nebo jen kap. jo za kolik je maji v prodeji ty G nevis cenu asi je budu brat v MJ s toho duvodu ze jsem kousek od brna. Citovat
krysarr Vloženo 14. Květen 2006 Autor Vloženo 14. Květen 2006 Stejný jako krysarr.Zatáčky super,jen oproti Sachsu je to výrazně tužší,ale neni to taková divočina jako když tam máš 17" a 215/45.Jezdim na 16" 202/55. Aha, takže nakonec snad asi stejně skočím do Sachsů... no tak to ja zase pro zmenu asi poridim ty Kayby typ EXCEL G. snad to nebude tvrdarna jezdim na 17tkach. Ja premejslim, ze se toho zbavim. Je to sice fantazie, jaxem uz popisoval, asi si to cet, ale proste nevim no. Uz sem si zvyk na to pohupovani a podobne, i pritulka po prvni 50km dlouhy ceste vcera rikala, ze to je v pohode, ze by to mohlo byt mekci, ale ze se to da, ale ja porad nak nevim. Je to v pohode, chrochtam si, trosku vic to drnca taky proto, ze to auto SEDI jako krava, a tak jezdim rychlejs, ale jak vlitnu nekam do horsi silnice, hned to vduchu menim za Excel G CHLAPE tak myslis ze ty EXCEL G jsou spise vice na komfort.to by pro mne byla dobra volba jo jsou ty ECEL G plino kap. nebo jen kap. jo za kolik je maji v prodeji ty G nevis cenu asi je budu brat v MJ s toho duvodu ze jsem kousek od brna. No udajne by mely byt komfortnejsi, ty ULTRA SR jsou vylozene sportovni, i na snizenej podvozek a nizkoprofilovy gumy, coz nastesti ani jedno nemam Bejt u nas dobry silnice, radim okamzite kazdymu ty ultrasr. Excel G by tedy mely byt trochu mekci, a snad jsou plyn-kapalina. Cena tak cca 5400, jsou o par set levnejsi nez B4 Citovat
krysarr Vloženo 15. Květen 2006 Autor Vloženo 15. Květen 2006 Taxem dneska svez jednoho kamose, co tomu taky propad, trosku sem to protah po okoli, na kulataku trosku zesmesnil jednu starsi M3 a po zastaveni chvili cumel, pak po chvili rek ty wole, to ty tlumice nebos to delal komplet? Neveril, ze tam sou origo pruziny atd. Proste je to FANTAZIE! Zatacku u globusu na Cernaku, co sem jezdival 30-40 sem dneska zkusil 80km/h a i tak to jeste nebylo na hrane, fakt bomba! A dokonce mam i nizsi spotrebu, pac min radim, jak jdou zatacky projet rychlejs Citovat
kocht Vloženo 15. Květen 2006 Vloženo 15. Květen 2006 A co jsi teda nakonec poridil ? Nejak jsem to nevyrozumnel Citovat
krysarr Vloženo 15. Květen 2006 Autor Vloženo 15. Květen 2006 A co jsi teda nakonec poridil ? Nejak jsem to nevyrozumnel Kayaba Ultra SR Citovat
kocht Vloženo 15. Květen 2006 Vloženo 15. Květen 2006 A teda za tech 9600,nebo kolem tech 5-ti? A vsechny 4 jo? Citovat
krysarr Vloženo 15. Květen 2006 Autor Vloženo 15. Květen 2006 A teda za tech 9600,nebo kolem tech 5-ti? A vsechny 4 jo? 8500 jen ciste tlumice bez dorazu, prace, atd., jinak se vsim vsudy to vylezlo na cca 10500,- Citovat
krysarr Vloženo 16. Květen 2006 Autor Vloženo 16. Květen 2006 A vychvalujes si to jo? Pocti si vejs, docela sem se rozepsal Uz sem si zvyk a krome mist, kde je blba silnice, je to FICAK Citovat
Ace Vloženo 16. Květen 2006 Vloženo 16. Květen 2006 Já to vidim asi tak,jestli si chceš vychutnat super jízdu tak jedině Kayba Ultra SR na sedana a Bilsteiny na combi.Je to sice tužší než pohodovky od Sachsu,ale za ten úsměv od ucha k uchu,když drtíš lepší káry, to stojí.Jen tu spotřebu menší nemam,páč to rvu furt na max Citovat
Host aka Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein) Citovat
capo Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 Jasně že je zmáčkneš rukama. Jde spíš o dobu, za kterou se ti to povede. Je to jen tlumič. Na sílu je tam pružina.... Citovat
krysarr Vloženo 19. Květen 2006 Autor Vloženo 19. Květen 2006 Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein) Jasne, je to normalni. Treba mekci Sachsy sem dole i trosku udrzel, kdyz sem se hodne zhoupnul Kdyz se ale vrati do puvodni polohy, uz se nesmi houpat. A ty zadni, ty se po zmacknuti a pusteni jeste 2x zhouply, jaj Ty co mam ted sou vepredu zhoupnutelny tak akorat, se zadnima svoji vahou takrka nehnu. Ty zadni Ultra SR by fakt mohly byt mekci, aspon trosku. Je to znat i na retarderech, ze zadek je tvrdsi nez predek. le o to asi slo, protoze nemoc tehle Octavek byly prave prilis mekky zadni tlumice. Bilstein ma prdel taky tuzsi, nez predek Citovat
krysarr Vloženo 19. Květen 2006 Autor Vloženo 19. Květen 2006 http://www.kayaba.co.uk/mechanic/online_wo...troduction.html Citovat
Host aka Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 Tak jsem konečně pořídil tlumiče. A docela mě zarazila jedna věc. Přední tlumiče normálně v klidu zmáčku rukama. Je to normální? Navíc mi přijde že jeden klade menší odpor než druhý a je při vracení línější (oba přední)... . Zadní už kladou odpor daleko větší a přijdou mi oba nastejno.......co to je? (jo, jedná se o Bilstein) Jasne, je to normalni. Treba mekci Sachsy sem dole i trosku udrzel, kdyz sem se hodne zhoupnul Kdyz se ale vrati do puvodni polohy, uz se nesmi houpat. A ty zadni, ty se po zmacknuti a pusteni jeste 2x zhouply, jaj Ty co mam ted sou vepredu zhoupnutelny tak akorat, se zadnima svoji vahou takrka nehnu. Ty zadni Ultra SR by fakt mohly byt mekci, aspon trosku. Je to znat i na retarderech, ze zadek je tvrdsi nez predek. le o to asi slo, protoze nemoc tehle Octavek byly prave prilis mekky zadni tlumice. Bilstein ma prdel taky tuzsi, nez predek Já myslel holý tlumič, bez ničeho...holýma rukama....:-) Citovat
Ace Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 Kontrola tlumiče rukou: -podržíme tlumič v montážní poloze a alespoň 3x ho nadoraz roztáhneme a zmáčkneme.Tlumič se musí nechat v celém zdvihu roztahovat a stahovat plynule a konstantní silou a rychlostí.Přitom se nesmí ozývat žádné neobvyklé zvuky. -zmáčkneme tlumič na doraz,potom uvolníme pístní tyč.tyč se musí vysunout plynule a konstantní rychlostí. -nesmí unikat olej Přesnou kontrolu pak musíme nechat provést na tzv.šokovém testovacím zařízením,nebo na speciálním zařízením pro testování tlumičů převzato:Škoda octavia-Jak na to? Mam Bilsteiny a vše bylo OK.Zmáčknout ty pístnice na doraz a pak je ve stejnou dobu současně pustit je docela náročný ,ale dá se to alespoň přibližně. 1 Citovat
krysarr Vloženo 22. Květen 2006 Autor Vloženo 22. Květen 2006 Kurna, taxi vam nak zvykam Uz sem si fakt hodne zvyknul a nebejt toho drnceni, ktery po zime jeste drnci (nez to vyspravim), tak by to asi byla pohoda. Je to tvrdy a rodina se mnou nechce jezdit (coz vidim ted jako nejvetsi problem, pred dovolenou treba), ale vzit pravouhlou odbocku na nesnizenym podvozku padesatkou, to je proste mazec Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.