Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám problém so štartovaním za studena. Keď mi motor dlhšie stojí, tak mi nechce chytit na prvy krat. Naskoci a potom zdochne. Potom mi to urobi este tak 2x a naskoci.Sviecky a palivovy filter som vymeniil a stale nic. Na diagnostike vyhadzovalo len nejaku sporadicku chybu. Nemôže to byť v palivovom čerpadle,alebo regulátor tlaku paliva? Ďakujem za radu

stano37 : a mas tam namontovane LPG ?

lebo si nenapisal, o aky typ ide.

bez toho ti asi nikto neporadi.

Upraveno od colins

  • Autor

Mám tam namontované LOVATO

  • 2 měsíce později...

A proto ti taky nikdo neporadi.Prave resim to same uz 2 mesice, neni to vubec jednoduche, mrkni do sekce O1-motor-spatne starty 1,6/75kw :feve:

  • Autor

Ja už som to vyriešil....zalepené vstrekovače od plynu a ďalšie vecičky ktoré ma stáli 230€ :((. A keď som to ako tak vyriešil, tak sa mi to podarilo predať a radšej budem tankovať benzín, ale nikde ma to nenechá. Kúpil som nové a mám pokoj:))) A každému, kto má takýto problém radím dať to ako tak do bojaschopného stavu a rýchlo predať. Tie 16V robia a asi aj budú robiť aj po oprave problémy. Možno sa to podarí rozchodiť, ale nikto vám nedá záruku koľko to vydrží. Pred tým som mal fabiu 1,4Mpi( nie 16V), a to naozaj šlapalo ako hodinky. 2 roky a bez problémov. Takže keď na plyn, tak takýto typ motora vrelo odporučujem.

no mohl bys asi rici, co byly ty dalsi vecicky za 230e, pac zalepene vstriky teda urcite nemam

Zase se musím ozvat co tu píšete za bludy, žádný motor nemá problém na plyn, pokud je dobře LPG seřízeno a je hlavně servisováno, to že to po ráno nestartovalo je problém ve vstřicích, neudrží tlak a propouští, je to dáno kvalitou plynu a tudíž konstrukcí vstřikovačů, popisoval jsem to tu snad tisíckrát, vše na bázi Valteků má po čase problém, protože prach z plynu se dře kolem pístků a ty pak časem zadrhávají a propouští, jen BRC a Landi má konstrukční řešení úplně jiné a hlavně funkční,jen se musí měnit filtry a dolaďovat tlak plynu....

omyl

Upraveno od PauLofWoCC

stano37

Chápu, že tam máš LOVATO, sice pěkné, ale mám to počítat už že tam máš vstřikování nebo ti tam někdo namontoval ještě omylem klasiku?

milosk, ty nepiš že máš stejné....sem pochopil stejný systém....

Podle témata :LPG a problémy - OI 1.6 75kW: máš v autě AGčko :kuk: .

S těma startama.....ožel pár drobných a natankuj benzín a jezdi chvílu jenom na benzín.....

Jezdi třeba týden na benzín nebo třeba 500km na benzín. Jestli se ti ty starty nezlepší. Chápeš jak to myslím.

Upraveno od PauLofWoCC

myslel jsem stejne problemy,a tak jsem to i napsal.OK, zkusim to,vezmu v-power a neco najezdim a uvidime.uz jsem to sice kosel, asi tak 130km a nic.A to jsem to i protahl, dalnice, 4ka a 5900 ot. nekolik minut, prd platny.

To karel: aha, myslis jako, kdyz dojedu na plyn, chcipnu auto,do rana propoustejici vstriky napusti sani plynem a rano kdyz zastartuju, tak se musi tocit dyl nez se to vyfouka ven, pac bohata smes se zapalit optravdu neda? vim ze zkusenosti s s120 a BRC, ze se da motor i plynem slusne uchlastat.Chapu to dobre?to ma logiku... :palec2:

edit2: no jo, proc ale treba po pul hodine nebo hodine nastartuju na cvrnk, kua...

Dik za rady vsem, jsem uz docela zoufaly.v servisu rikaj, ze asi halluv snimac otacek na klice,ale vAG nic nehlasi.druhy mechanik, kamosovo svara, dela nekde ve Skodovce v ML tvrdi, ze zlobi prepinani plynu, ze by se to jako nepreplo na benzin kdyz to vychladne? to se mi nezda.Tak ja uz nevim.vetsi problem mam ted s tim, ze jsem uz mesic a pul nedostal vyplatu.takze reseni vymenou nejakych dilu zatim odkladam.

Upraveno od KaJe
citace bezprostředně předešlého příspěvku

Za 1) ať tě ani nenapadne dávat do motoru jiný benzín než je předepsaný, pokud na 98 nejezdíš pořád, tak to začne rozpouštět i karbon z moturu....

za 2) jo, může být plyn v sacím potrubí, zkusit nastartovat s mírně sešlápnutým plynovým pedálem.... nebo je špatně nastavený plyn a rozlaďuje mapu benzínu a pak to nechce startovat, zkusit opojit do rána baterku nebo udělat přes VAG základní nastavení...

za 3) plyn je hlavně ovládán drátem, co je napojený na otáčky, takže když auto "chcípne" z jakéhokoliv důvodu, okamžitě se plyn vypne....žádný přepínač a nic podobného, vidím, že nám v servisech routou opravdu odborníci, máme se na co těšit, a až se budou moci ještě hrabat v plynových autech.... bude veselo.

Já bych to tipoval na plynové vstřiky nebo rozladěnou benzínovou mapu....

dik, vyzkousim, ted od vcera jezdim teda jen na benzim, vzal jsem carreru od OMV, ta je take 95.pak odpojim nekdy tu baterku a uvidi se. -_-

  • 2 týdny později...

klici mam jeste dotaz.Tak jsem jezdil chvili na benal a starty v pohode.pak uz na plyn, dva dsny starty v poho a pak uz zase ne.zjistil jsem ale, ze kdyz jezdim na plyn, staci kdyz pred vypnutim motoru to prepnu rucne na benzin na cca.1s a vypnu, druhy den krasne nastartuju.Co by to mohlo byt, to uz mi na uchlastani motoru plynem nejak nesedi.mate nejaky tip?

Vždyť ti to říkám, buď špatně seřízený plyn/rozhazuje ŘJ benzínu/ nebo propouští některý ze vstřikovačů plynu, tím, že přepneš na benzín je to po ránu v pohodě. Ani jedno sám neopravíš, chce to do servisu, ať ti to dají dohromady a seřídí...

Tak jsem objednan do servisu, vedeli presne o co jde, ze kdybych zavolal driv, usetril bych si litani po servisech, proc to jako na benzin nestartuje. Bude generalka reduktoru + kontrola elektriky, pak se uvidi jestli i vstriky.origos 2500,- jeden a z jineho systemu udajne nejdou pac ty original jsou elektricky jine, maji jiny odpor,rikali myslim 1kohm a ostatni pry maji kolem osmi a to by pry nefachalo jak ma.Ale ze ty vstriky zas tak spatny nevypadaj.Tak uvidime.zvlastni je, ze jinde mi nabidli vymenu vstriku za jine pistkove za 5000,- vc. prace za vsechny 4 a nazdar bazar.Ted kdo ma pravdu?

Upraveno od milosk

  • 4 týdny později...

Jakpak jsi dopadnul? Já už taky delší dobu startuju napodruhé:(

A kolik máš na Stagovi najeto, jaké máš cívky na vsrřikovačích...

Najeto mám 50tis. Mám tam 3ohm. Co by se v kolika kilometrech mělo dělat a měnit? Byl jsem jenom jednou na revizi a nic jsem zatim neměnil. Na revizi se chystám jít v nebližší době.

To už jsi měl mít min. jednou měněný filtr plynné fáze, tipoval bych na začátek přidírání plyn. vstřiků, ale může to být od něčeho jiného, zkus po dojetí před vypnutím motoru přepnout na benzín a nechat chvíli běžet, pokud to po vychladnutí motoru bude startovat normálně tak je to vstřikama.

Dnes jsem provedl první pokus. Potřeboval jsem nabít baterku tak byla odpojená přes noc a přesto jsem startoval napodruhé. Benzínovou mapou jak tady někde bylo psáno to tedy není. Tento týden zkusím jezdit jenom na benzín bez zapnutí plynu. Uvidíme.

Tak jsem jezdil 4dny jenom na benzín a přesto ráno a odpoledne, když jdu z práce startuji na podruhé.

to Ruger:

cau, no tak v servisu mi zkontrolovali jestli je vse v poradku co se tyka elektriky, kontrola reduktoru jestli dava spravny tlak se zaverem, ze asi teda to budou ty vstriky, ale 2500,- za kus se mi za ne ted dat nechce.resim to tak, ze nez chcipnu motor cvaknu to na benzin a pak starty no problemo.

To karel a paulo:

prosim vas chlapi, v predchazejicim prispevku jsem se ptal na moznost vstriku jinych nez original AG. Mam nabidku za 5000,- s praci na vsechny 4 - nevim ale jake (nechci rikat firmu ale delaji i AG) ,ale tam kde jsem ted byl mi rikaji jen original, ze pry maji specificky el. odpor a ze RJ by si s jinejma nemusela rozumet, coz naprosto chapu.Co si o tom myslite?

resim to tak, ze nez chcipnu motor cvaknu to na benzin a pak starty no problemo.

Když se nad tím zamyslím tak mě to nedává logiku, že by jsi to měl vstřiky. Hlavní problém jak tady byl nastíněn je, že vstřikovače propouští lpg do válců zatímco motor neběží a pak je vlastně přechlastaný a proto chytne až na podruhé. Tak chvilka co to necháš běžet na benzín před vypnutím by tomu neměla pomoci, protože propouštět to bude malinko a LPG co je v potrubí se do válců dostane až za delší dobu (přes noc)

no ja mysl;im ze to logiku dava. Vlitne tam plyn z hadic pred vstrikovacema a pak jeste zbytek tlaku z reduktoru. tech par vterin asi pomuze, totiz nedovedes si predstavit, jaky je v sani podtlak pri behu jen na volnobeh, a ten to podle mne vysaje resp. aspon snizi zbytkovy tlak plynu.

  • 2 týdny později...

Tak novy poznatek, a to, ze nikdo mi nedokaze zarucit opravu. Jako vstriky teda dame, zaplat 12000,- ale jestli to tim neni tak si je nech, my je zpet nechceme. Lolec.

Ale k veci, vcera jsem si zajel na analyzator k cloveku, co dela emise a spravuje auta uz 30 let. Zjistil, ze emise mam perfektni jak na benzin tak na plyn, presto ze na plyn to je slyset jak motor vynechava a obcas nejaky valec nepali. Mel to napichly asi hodinu a pul a rekl,ze motor je v poradku, takze zadny podpaleny ventily a podobne zavady, elektrika v poradku, zkratka tim ze na plyn vynechava zapal tak to rozladuje mapu benzinu, coz ale vime a to jste i rikali. Zkousel i zamackavat hadice lpg vstriku do jednotlivych valcu a na analyzatoru pri vypadcich nezjistil zavaznejsi rozdily ve smesi. Tak uz fakt nevim, jedine snad ze by ty vstriky byli vsechny stejne "nacaty".

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.