peetr Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 jaké klíče na sundání? 16ka + imbus? musí obě naráz dolů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobb77 Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Pokud nejsou vytlučený obě tak né, jinak je lepší zvednout celej čumák ať povolí stabík a nejní to přešponovaný pak jdou dolů pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=161 staci trosku hladat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 5. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2006 Cosby tam píše, že to nemá cenu měnit - jezdím pouze a jen přes díry, tady rovná silnice není. Nechal bych tam jen jednu kost, aby to nemlátilo, ale mám obavy, aby se tyč nevysouvala do boku. To bouchání mě rozčiluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 10. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 tak endoprotéza je tam 200,- Kč OEM noname nářadí: původní kost imbus + 16ka nové 15ka plohá-cyklo na přidržení, matka 17ka ten dolní šroub sem páčil půl hodiny, chce to dobré nářadí jinak jestli klepe kost úpoznáte, když auto rozhoupete do stran, pak to lupe je potřeba mít dva zvedáky, aby se to uvolnilo, ale guma ať se dotýká země, vejš to padá na stranu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 10. Duben 2006 Sdílet Vloženo 10. Duben 2006 zvedat se to nemusí vůbec, pokud to stojí na rovném povrchu, stačí vytočit kola do rejdu a dá se to pohodlně vyměnit (pokud nejsou přirezlé matky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 11. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 to se mi nezdá, bylo to fest zpříčené, že by jeden tlumič silnější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 11. Duben 2006 Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 Tlumič na to nemá vliv (v klidu netlumí, jen při pohybu, leda že by byl zadřenej ale to bys poznal), spíš máš unavený péro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhouse Vloženo 11. Duben 2006 Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 No spíš to nude vlivem záklonu čepu, ne? Chce to zvednout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 11. Duben 2006 Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 Pokud to stojí na rovném podkladu (v garáži) a je to našponované (stabilizátor), tak to může mít dvě příčiny, buď je auto nerovnoměrně naložené (někdo v něm sedí) nebo jsou nestejně unavená péra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 11. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 péra nechte na pokoji von je totiž pravej tlumič novej a levej původní - bouračka z bazaru za všechny prachy takže spojovací tyč jde lehce do střihu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laguna11 Vloženo 11. Duben 2006 Sdílet Vloženo 11. Duben 2006 Cosby tam píše, že to nemá cenu měnit - jezdím pouze a jen přes díry, tady rovná silnice není.Nechal bych tam jen jednu kost, aby to nemlátilo, ale mám obavy, aby se tyč nevysouvala do boku. To bouchání mě rozčiluje. u fabii se dost často stává že klepe samotnej stabik i když to gumoné uložení vypadá zdanlivě v pořadku ,ale většinou se utrhaj ty plastové kroužky a ten stabik je pak volnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 Netušíte někdo na kolik přijde výměna kostí (materiál + práce) v origo servise? Absolvoval jste to někdo? Nějak mi to začalo bouchat a nevím kam to dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 19. Duben 2006 Sdílet Vloženo 19. Duben 2006 to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 ty jo tak tady nejdřiv všichni nadávaj jak se jim vysírá fábie a pak nikdo neví cenu kostí?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu Mam je za 624,- s DPH original, v servisu kolem 950,- Prace netusim, myslim 30 min - kolem 250-500? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kiko Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 Včera jsem se taky ptal na cenu v servisu.. rovných 950 kč/kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ice Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 Já jsem výměnu absolvoval v 60.000 km a dával jsem za to 2.000 Kč ve Škoda servisu v Roudnici nad Labem. BTW: Jinak jednu novou origo kost mám k dispozici. Nejak mi zbyla Za 400 ji nechám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu Mam je za 624,- s DPH original, v servisu kolem 950,- Prace netusim, myslim 30 min - kolem 250-500? tak to je slušná cenofka , mužu se na tebe případně obrátit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 20. Duben 2006 Sdílet Vloženo 20. Duben 2006 to by mě taky zajímalo, stačila by mi i jen cena origo dílu Mam je za 624,- s DPH original, v servisu kolem 950,- Prace netusim, myslim 30 min - kolem 250-500? tak to je slušná cenofka , mužu se na tebe případně obrátit?? No jaaaasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 oká, až budou na to penizky bokem tak se ozvu, díkas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 21. Duben 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 moje za 200,- po 1000 furt dobrá, tak uvidíme a to sou silnice samý kráter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 moje za 200,- po 1000 furt dobrá, tak uvidíme a to sou silnice samý kráter no jo tisíc udělám za chvilku , tak se bojim dávat noname Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoiseR Vloženo 21. Duben 2006 Sdílet Vloženo 21. Duben 2006 (editace) moje za 200,- po 1000 furt dobrá, tak uvidíme a to sou silnice samý kráter To jsou PL nebo CH vyroba ne? Taky jsem je mel, bylo dost problemu Klaca: Samozrejme Editováno: 21. Duben 2006, autor: NoiseR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duskos Vloženo 25. Duben 2006 Sdílet Vloženo 25. Duben 2006 Ja som za vymenu kosti zaplatil dost. Bolo to v ramci servisnej prehliadky po 60000km, ktroa ma celkovo vysla na takmer 14000 Sk. Olej som mal vlastny, ale menili mi brzdove dosticky, kosticky, utesnovali olejovu vanu,menili palivovy fiter, olejovy filter aj pelovy filter a nakoniec s odhadovanej ceny 7 az 8000 vznikla cena 14000.Prikladam aj ucet.Nie su mi tam jasne niektore polozky a preto by som bol rad,keby mi niekto, kto sa do toho rozumie, objasnil co je to zarazka a kvoli comu mi demontovali tlmic aj s pruzinou.Predpokladam,ze pri vymene kosti nie je potrebne to demontovat. A mam pocit,ze ma dost o... ucet.tif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.