Listopad 13, 200717 r Jen pro informaci o cenách LPG : dnes ráno tj. 13.11.2007 cena LPG v Lipůvce u Brna 14.50kč/litr, u hodonína 15.50kč/litr, v Hodoníně 16.30kč/litr. Odpoledne tj. kolem 17.30hod. cena v Lipůvce 15.90kč/litr. to jarda217: Teplotu mám nastavenou na 50st. C.
Listopad 14, 200717 r Ahoj,kolik máte nastavenou spínací teplotu a co nízká teplota sepnutí lpg způsobuje?Dík já mám nastavenou 35°C a v poho, ikdyž byly předloni ty -20°C mrazy no také jsem byl večer když jsem jel z práce v šoku z té ceny LPG v Lipůvce
Listopad 14, 200717 r Ahoj,kolik máte nastavenou spínací teplotu a co nízká teplota sepnutí lpg způsobuje?Dík já mám nastavenou 35°C a v poho, ikdyž byly předloni ty -20°C mrazy no také jsem byl večer když jsem jel z práce v šoku z té ceny LPG v Lipůvce No to jste tedy kluci byli doposud ještě s cenami lpg jako v ráji V Brně na AGW v Líšni už hezky dlouho 15,40,-Kč na Heršpické u Shellu dokonce 16,30,-Kč zbytek lpg čerpaček po Brně něco mezi. Nejlevněji čerpám na slevový kupon od AGW na jejich čerpačce v Líšni za 15,10,-Kč Ale ono bude přes zimu určitě ještě dráž 2 Jara271: teplotu mám nastavenu na 50st. a v pohodě i v zimě, jen samozřejmě, čím je chladněji, tím déle jedu se studeným motorem na benál Nízká teplota přepnutí může způsobit, že se ti do motoru dostane nedostatečně zplynovaný lpg, takže by motor škubal a nejsem si jistý, ale zřejmě by to mohlo u moderních motorů vést i k problémům s elektronikou, ale to by ti asi nejlépe vysvětlil karel.lpg, až se tu ukáže... Upraveno Listopad 14, 200717 r od Wassermann
Listopad 16, 200717 r Včera v Roudnici n. Labem vyskočila cena na 16,2. Od 20.10. o 2Kč a za poslední dna měsíce je to už skoro 3Kč/lit. Jedna hrůza. doufám, že to stačilo. Teplotu přepnutí mám nastavenou na 50 z původních 30ti, ale nedělalo to dobrotu (škubání při přepnutí), proto teď 50 a je to v poho. Ale dýl to jede na benál.
Listopad 20, 200717 r Tak se mě po 15000km znovu začal rožínat check motoru, a znovu se stejnou chybou - příliš bohatá směs. Ve čtvtrek jsem objednanej na roční prohlídu, tak při té příležitosti skontrolují, jestli znovu neodešel jeden ze vstřikovačů.
Listopad 20, 200717 r tak jsem se taky dnes cestou domů nakrkl. Byl jsem v pátek na LPG garančce a dnes se mi po 3 měsících rožl Check. Tak nevím, jestli je to jen náhoda, ale když jsem měl předchozí verzi firmware a žádné dolaďování bohatosti, vše bez problému. Jen se nahrál new firmware a v tabulce mi dal na všechny režimi otáček +6, tak se rozsvítil. Už jsem servisákovi volal, doufejme že bude mít zítra čas, ale uvidíme co napíše řídící jednotka, ale říkám si že bych určo zkusil stáhnout ty hodnoty zpět na nulu a uvidíme. ... a to jsem si to tak už pochvaloval, že je to paráda že už se nic nerozsvěcuje Upraveno Listopad 20, 200717 r od Malta
Listopad 20, 200717 r já mám stejnou chybu jako předtím, ale ještě k tomu mě to hlásí jednu chybu, ale číslo nevím z paměti - něco ohledně čidla teploty ( moc velký signál ) . Mám to uložený v noťasu a ten nemám doma. Takže je celkem možný, že na plynu je vše ok, ale že to dělá čidlo teploty. ( ale moc tomu nevěřím ).
Listopad 22, 200717 r priatelia, cital som recenziu na Forester prerobeny z vyroby na LPG. pise sa tam, ze spotreba LPG oproti benzinu je vecsia. "Na zkapalněný plyn průměrná spotřeba bude až o 20% vyšší". tych dvadsat percent ma prekvapilo. myslel som, ze vstrekovanie nema az taky velky rozdiel. jak to mate vy ? recenzia : http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Subar...97/default.aspx
Listopad 22, 200717 r Mám málo najeto takže zatím spíš hauznumero, ale zatím je to 7%, zima to nejspíš ještě prověří. Zajímavý čísla by mohl dát Karel.lpg, který montí a sám i jezdí
Listopad 24, 200717 r Mám málo najeto takže zatím spíš hauznumero, ale zatím je to 7%, zima to nejspíš ještě prověří.Zajímavý čísla by mohl dát Karel.lpg, který montí a sám i jezdí v tuhle chvili zatim testuju. ale samozrejme se na to zeptam v servise. mel jsem prumer cca 8.3/N98, ted mam 9.9/LPG. ovsem otazkou je, jestli to neni tim, ze to ted vic honim. prave proto to zatim tolik nehrotim.
Listopad 26, 200717 r priatelia, cital som recenziu na Forester prerobeny z vyroby na LPG.pise sa tam, ze spotreba LPG oproti benzinu je vecsia. "Na zkapalněný plyn průměrná spotřeba bude až o 20% vyšší". tych dvadsat percent ma prekvapilo. myslel som, ze vstrekovanie nema az taky velky rozdiel. jak to mate vy ? recenzia : http://www.autorevue.cz/Magazin/Test-Subar...97/default.aspx Odborné zdroje vždy tvrdily, že při sekvenčním vstřikování by měl být výkon i spotřeba stejné jako u benzinu.... No u výkonu bych tomu možná věřil, protože není poznat žádný rozdíl mezi jízdou na benzin a lpg, ale spotřeba? Navýšení tam je, ale nemělo by být tak velké jako u podtlaku a to u podtlaku se říkalo, že + 1,5-2l je v normálu... BTW: já mám s 1,2 průměrnou spotřebu benzínu do 6l, lpg 6,6+0,5l benzínu... Takže + 10%, pokud nepočítám ten benzín na studené starty. Jenže otázka je, jak to kdo u toho foresteru počítal a co o lpg vše věděl. Pokud má někdo zažito ještě z podtlakových systémů, že lpg žere o cca 20% navíc, může to pak střelit do článku o sekvenci aniž by o tom přemýšlel... Po zde zveřejněném článku ze Světa montérů o tom, jak HTPečkům dlouhodobě nešmakuje provoz na lpg bych se už nedivil ničemu... A když člověk atakuje redakci, dozví se jen, že se po příčině oněch poruch motorů htp, za které prý mohlo lpg, vlastně ani nepídili... Takže už začínám brát s rezervou vše, co novináři napíší.... Upraveno Listopad 26, 200717 r od Wassermann
Prosinec 6, 200717 r Plyn má o cca 20% menší energetickou hodnotu než bemzín. Proto pro zachování výkonu je nutné dodat o 20% více plynu. Tím je vysvětlena větší spotřeba. Jestli někdo tvrdí, že takový nárůst nemá, tak se mu musel snížil výkon. Nicméně platí, že vstřikování je úspornější podtlaku díky lepšímu dávkování.
Prosinec 6, 200717 r Plyn má o cca 20% menší energetickou hodnotu než bemzín. Proto pro zachování výkonu je nutné dodat o 20% více plynu. Tím je vysvětlena větší spotřeba. Jestli někdo tvrdí, že takový nárůst nemá, tak se mu musel snížil výkon. Nicméně platí, že vstřikování je úspornější podtlaku díky lepšímu dávkování. Já určitě souhlasím.Mám 1,4 mpi a spotřeba je asi o 20% vyšší.Dle servisního technika je to tak v pořádku.
Prosinec 8, 200717 r Pred koupi Fabule jsem mel dve auta na LPG. Nejdrive Vectru a pote Mondeo. Obe auta mela dvoulitrove motory a obe byly v automatu. Do Vectry jsem to tehdy nechal montovat sam za nejakych 30000,- Kc. Mondeo jsem kupoval uz s LPG. Obe byla s podtlakovym systemem. U zadneho z nich jsem s LPG nemel problem. Je fakt, ze u dvoulitroveho automatu je spotreba dost vysoka. Proto to LPG. Nemam zkusenosti s LPG v Fabii, ale jako dlouhodoby uzivatel LPG toto muzu jen doporucit. Je pravdou, ze se musi v bezva stavu udrzovat filtrace vzduchu a komplet zapalovani (svicky, kabely atd.) Do soucasne Fabule o LPG zatim neuvazuji. Mam kratky typ a navic by jsem vyradil z provozu palubni pocitac. Na ten jsem si dosti zvykl. Pro cloveka, ktery s autem najezdi nad 20000 km za rok, mohu LPG jen doporucit. Je to na penezence citelne znat. A to vubec pri dnesnich cenach benzinu. Počítač funguje, jen se musí počítat, že není přesný. Mám 1,4MPI podtlak a ukazuje o 2 litry míň
Prosinec 16, 200717 r Zdarec všem plynařům, také jsem si nechal předělat fábku na lpg. Mám 1,4 16V 55kW sekvenční STAG 300. Hned 3 den po montáži už na mě svítí check motoru. Protože jsem si přečetl přípěvky už dřív, tak mě to ani nijak nepřekvapilo. Ještě že jsem je měl přečtený jinak bych z toho byl docela vyděšenej. To jsem zvědavej co to bude za závadu. Ještě bych na Vás všechny dotaz jestli slyšíte vstřikovače plynu jak cvakají? Když otevřete motor a necháte ho běžet na benal a pak přepnete na plyn. Na můj vkus moje docela klapají. Jaký svíčky používáte? Uvažuji o brisk silver. Teď tam mám NGK.
Prosinec 16, 200717 r mám vstřikovače landirenzo a zvuk je jak tdi, svíčky používám origo tzn bosch a zatím bez problému, můj montážník doporučuje používat škodou doporučené (u mě bosch nebo NGK)
Prosinec 16, 200717 r mám vstřikovače landirenzo a zvuk je jak tdi) Tak to je výstižné. Tak to můžu říct i o svých. LPG "ala" TDI. A ve vnitřku je slyšíš?
Prosinec 16, 200717 r slyšet jsou uvnitř když stojím na volnoběh, jináč nic nepoznám, byl jsem na to upozorněn již při instalaci kde mě nabízeli i brc které jsou snad tišší, ale zvuk vstřikovačů mě při výběru tolik nezajímal jako spíš životnost a spolehlivost ať si prděj ale jezděj
Prosinec 18, 200717 r Tak komu to ještě taky prdí? Neříkejte, že jsme jenom 2 no dneska jsem si dal tu práci a zvedl hauptnu u garáže když jsem dojel z práce a jediné co sem slyšel bylo cvakání, ale to jsem se musel vyloženě nahnout k vrchnímu krytu, pod kterým jsou vstřikovače schovány. Ale opravdu jen cvakají, žádné prdění, stejně jako jsem je slyšel, když je servisák měl venku a napojené na baterku, když mi měnil gumičky v nich a "zaklepával je", aby si sedly.
Prosinec 20, 200717 r Tak prdění nebo spíš cvakaání odstraněno. Přemístění rampy vstřikovačů a ve vnitř je krásně ticho.
Prosinec 20, 200717 r Tankoval jsem zatím jen jednou tak bych měl pár dotazů. Zajímalo jaký je rozdíl jednotlivými značkami plynu (Český plyn, Primaplyn, GössWein, Flaga, Grizzly, LG autoplyn, Bohemia Gas, a další). Nevíte z které rafinérky jsou jednotlivé plyny.? Jaké jsou vaše zkušenosti? Na co si dát pozor atd. Upraveno Prosinec 20, 200717 r od ruger
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.