Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

to Malta: vidim ze jsi z meho okoli. Kde jsi si nechal montovat ten plyn? Co to stalo? A jak jsi spokojen? Dik za odpoved:)

Nechal jsem si ho montovat v Boskovicích, firma Svěrák, nyní jsem spokojený, zpočátku malinko problémy se seřízením (chudá směs, mělo to tendenci pocukávat od 2000-3000 ot/min, ale jakmile to překročilo 3t tak v pohodě), ale teď už je to OK. Cena 32000,-. Nádrž toroid 47 l (dobře poštelovaný - natlačím 44l), dojezd 510-610 km na nádrž, dle stylu jízdy.

chlapi ako je to s palubnym pocitacom ?

ukazuje spravne hodnoty, ked jazdite na plyn ?

a co tempomat, funguje aj u systemov bez vstrekovania plynu ??

Bohužel, nemám ani jedno, takže v tomto neposloužím :unsure:

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Tak mam s LPG najezdeno 10000 km a naprosta spokojenost. Po mirnych pocatecnich problemech ktere vyresil vyrobce je provoz naprosto bezproblemu. Uz jen vzdy LPG.

Mám najeto na LPG 23000 km, teď jsem musel jet na vyčištění LPG vstřiků, měl jsem ho na třetím válci zasraný bordelem, takže to chvílemi jelo na dva a to byl mazec, ale teď super.

  • 2 týdny později...

to Malta: jak je to se zarukou od Skodovky? Nebo jsi tam plyn montoval az po jejim ukonceni? Uvazuju o koupi 1.2 v kombiku s tim, ze bych to predelal na plyn, tak se ptam na tvoje zkusenosti, protoze jsi ze stejne casti republiky (stejne firmy) diky

To Rozsta: To se budeš muset rozhodnout stejně jako já, zda půjdeš do rizika a smíříš se s tím, že na díly které souvisí s přestavbou, ztratíš záruku, za cenu že budeš jezdit za levný peníz. U mě nebylo v celku co řešit denně 45 km cesty do práce a z práce (celkem tedy 90-100 km denně, zaleželo na objížďkách), drahý benzín, tak volba byla jasná. Auto jsem koupil letos 15. března jako skladovku, a po 6 000 km jse šel do přestavby, nyní mám 30 300 km a rozhodnutí nelituji, na benzín by to nebylo reálné.

Kde bydlíš?

Voděrady, nicmeně jsem taky uvažoval o přestavbě. Sice nejezdím denně a moc toho taky nenajezdím, ale vidina toho, ze bych mohl za polovicni cenu ujet ten samej pocet kilometru je vice nez lakava :-) Ale cena benzinu jde zase dolu, tak fakt nevim... Auto jeste nemam a zajitm opravdu jen premyslim...

to máš sice pravdu, že benzín jde zase dolů, ale plyn jde v zimě každý rok mírně nahoru (je to kvůli změně poměru Propanu a Butanu) ale na léto to jde zase dolů, tkaže je to plus minus polovina pořád.

Jak říkám je to na zvážení.

tu je kalkulacka na prepocet navratnosti :

www.neptun-harfa.cz ---> potom LPG ---> navratnost prestavby

  • 3 týdny později...

Ahoj všem,

jsem tady nováček, ale diskuze mě zaujala a dokonce jsem se dočetl o svém problému. Ale chtěl bych, jestli by mi to někdo trochu neupřesnil.....Mám Fabii 1,2 HTP rok 2003, nechal jsem jí předělat v Neptunu-Harfa v Praze na LPG, ale při rozjezdech ( otáčky tak 2000 - 3000 ) to příšerně škube ( jsem na křižovatkách jak začátečník ) . Jo taky se mi rozsvěcí ( no spíš víc svítí než nee kontolka řídící jednotky) .Už jsem to u nich měl asi 3x a pořád to samé.......Tady v diskuzi jsem se dočetl, že je chudá směs , a že po seřízení je to OK. Poradí mi někdo jak to udělat. Dřív jsem měl škodovku 125 a Favorita monovstřík, takže plyn není u mě nic nového.......

Díky.

to plynák.:Fabie 1,2htp pracuje v emisním testu obd.Ten kromě všeho hlídá výpadky v zapalování jednotlivých válcu.Jestly že řídící jednotka zjistí výpadej u nekterého z válcu,snaží se dorebulovat směs,aby k výpadkum nedocházelo!!!Překrocí li počet výpadku 50/min.,odpojí vstřik,aby nedošlo k poškození kat..Je to jen moje doměnka!!!Co píše pamět závad motoru?Jaký je naistalován systém lpg/vstřikování,směšovač/???

Je tam vstřikování od BRC, stálo to cca 40.000,- Kč. O to víc mě to štve.....Co se týká výpisu paměti, tak ještě jsem si nesehnal VAG kabel, ale chci to udělat, protože mě to docela začalo zajímat......

Ale k věci, to seřízení LPG se udělá přes VAG na řídící jednotce, nebo má LPG svojí řídící jednotku, která jen s řídící jednotkou motoru komunikuje ?

tento dotaz bych spíš směroval na montera lpg.Chtelo by to vědět jestly je tam vstřikování toho plyn.I když za 40000 předpokládám že ano.Poté by mel mýt lpg řídící jednotku,která si bere data z benzínové ř.j.,dobu vstřiku,signál lambdy atd..Vagem to nelze seřídít.Ten plyn musí seřídit montér pomocí nahrání datového pole do ř.j..Opravdu by to chtelo zacít vyčtením paměti závad a sledováním v bloku naměřěných hodnot počet výpadku jednotlivých válcu.Takhle se mužeme pořád jenom domnívat a stejně to nikam nevede.Odkud si,pomoh bych ti.

To Plyňák: Měl jsem ten samý problém (cukání v rozmezí otáček 2-3t), vstřikování Tartariny.

Nejdříve jsme to se servisákem LPG řešili nastavováním (prodlužováním) časování plyn.vstřiků, určité zlepšení tam bylo, ale objevovalo se to časem stále. Poté jsme laborovali s průměrem vstřiků: při montáži mi tam dali průměr 2,5 mm. Když jsme tam dali 2,7 bylo to ještě horší, tak jsme tam dali 2,6 a i to nebylo ono. Po dotazu na italského výrobce a zasláním nahrané charakteristiky z LPG jednotky byly doporučeny vstřiky 2,2 mm. Vyměněno, malinko doladěno časování vstřiků a je pokoj. Jen na závěr musím podotknout že to cukání mi dělalo nejmarkantněji když se ochladilo. Jinak souhlasím s Michalem, u Fábií je tento problém cukání způsoben jak psal odpojováním vstřiků, laicky řečeno, když se do válce nedostane patřičné množství směsy ve správný čas, jednotka prostě odpojí tento vstřik a nastane výpadek v podobě cukání

Díky za reakci. Je vidět, že o tom něco tedy víte. Ona nejvíc mě štve na "laxnost" montérů u Neptunu-Harfa, kde mi vymění svíčky a řeknou, no ono to jinak nejde.......Na tyhle 3 válce se s tím nepočítá. A když jsem jim řekl, tak proč to tam montujete, tak mi koktal, že jsem to chtěl.........

Takže jsem vděčnej za každej nápad, nebo zkušenost, kterou mi sem napíšete.

Díky.

Tak to jsem měl štěstí na montéra, protože ikdyž se moje kauza táhla půl roku (byl jsem takovou jeho noční můrou), tak se na mě nikdy nevykašlal a ani mi to nedával najevo. Díky tomu že se to táhlo tak dlouho jsem docela proniknul do této problematiky. Nevím jak to má systém BRC, ale přeji ti hodně štěstí, neboť vím jak je to nepříjemné.

  • 10 měsíců později...

Ahoj,také uvažuji o montáži LPG.Ale jak zjištuji,tak se nějak liší uváděná spotřeba na plyn.Mohli byste mi napsat,vy co už máte LPG jakou skutečnouspotřebu máte.

Mám MPI 1,4-2002 44kw.Dík za odpovědi

No, co ja mam zkusenosti (ne z Fabie), tak spotreba je o neco vyssi.

Pořád to ale vyrovnává cena, protoze ta je, co jsem se nedavno dival, porad polovicni. Ja jezdil s Favem cca za 1Kc/km.

Bylo tam BRCčko. Jenze uz je to 10 let co to tam montovali. Verim, ze dneska uz je to zase nekde jinde.

Já se právě ptám proto,že u fábii je drahá pořizovací cena a spotřeba je dost podstatná položka.Známí má fabii a říká že až 10l.což se mi zdá dost.Na diskusi jsem četl menší spotřeby a tak bych rád věděl více zkušeností s LPG ve fábii.

Já se právě ptám proto,že u fábii je drahá pořizovací cena a spotřeba je dost podstatná položka.Známí má fabii a říká že až 10l.což se mi zdá dost.Na diskusi jsem četl menší spotřeby a tak bych rád věděl více zkušeností s LPG ve fábii.

Řeknu ti své již rok a půl zkušenosti:

s lehkou nohou, tzn. max.100-110 km/h tacho po rovinách žádné velké roztahování rychlostí (přeřazovat nejpozději při 3,5t ot/min) tak jezdím za necelých 6,5.

Teď o víkendu jsem jel ráno Prahu po dálnici (z Brna) a fakt jsem tomu šlapal, do kopce 120 km/h, roviny 140-170, zpomaloval jsem jen při nějakých dopravních omezeních. Pak něco po Praze a v noci stejným stylem po dálnici zpět (pomaleji jen kolem Prahy-pršelo tam). Celou cestu (290km;65km dělala okrska+státovka) jak ráno tak i večer zpět jsem dělal shodně za 2h 40min, ale s rekordní spotřebou 9,15l/100km LPG.

Normálně ale takhle nejezdím, takže moje běžná spotřeba je v rozmezí (záleží na okolnostech) 6,5-7,5l LPG při ceně 14,20Kč/l.

Mohu potvrdit. Dlouhodobá spotřeba u Fábie 1,2/40kW 7 litrů LPG, montáž v březnu a zatím bez problémů, najeto 15 000 km, sekvenční vstřikování BRC. Nepoznám rozdíl při jízdě, ani necítím, že to přeplo, nejsem závodník, ale ani louda, jsem velice spokojen. -_-

Mohu potvrdit. Dlouhodobá spotřeba u Fábie 1,2/40kW 7 litrů LPG, montáž v březnu a zatím bez problémů, najeto 15 000 km, sekvenční vstřikování BRC. Nepoznám rozdíl při jízdě, ani necítím, že to přeplo, nejsem závodník, ale ani louda, jsem velice spokojen. -_-

no já už mám na tomto LPG najeto 60 000 km a spokojen rovněž -_-

Dík za názory.Jem škoda,že tu není nikdo s 1,4mpi 44kw.Ono ty 1,2jsou určitě úspornější.Já tedy na benzín jezdím za 6.2.Nejsem žádný závodník.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.