izi Vloženo 11. Květen 2010 Sdílet Vloženo 11. Květen 2010 No paráda, graf je good, mohla být ta křivka krouťáku pložší a delší, ale to jsou zase jiné motory. Taky jsem testnul kapičku jiný a zajímavý, 1.8 TSi, nóóó hóóódně dobrý, ten tah byl cítit všude..., ale spokojím se s tím mým "traktůrkem" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 11. Květen 2010 Sdílet Vloženo 11. Květen 2010 (editace) Turbo benzínek taky můžu, paráda. Pro zajímavost jsem našel grafy 1.9 TDI 81kW a 1.8T :-) Ta plochá křivka u 1.8T je luxusní! Editováno: 11. Květen 2010, autor: Michal P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 tak taky se přidám - mám necelých 8tis km...moc teď nejezdím a když tak cca 20km trasy po praze...takže to se sotva zahreje a spotreba kvuli semfaorum a kolonam zustava kolem 6,9-7,6 nafty.... :-) dlouhodoba kvuli tomu stoupla z 6,1 na 6,6 ale hodne se to meni staci jet na delsi trasu a z 6,6 to klesne na 6,4...pravdou je taky ze to moc nesetrim kdyz jedu okresky tak se dostanu v pohode na 5,3-6,3.....takze zalezi :-)mesto je ale vrazedny :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
izi Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Fakt je pravda, že ty okresky to táhnou dolů, já jel dnes z práce 25 km, rovinka, pohodička, skoro podle předpisů , téměř stále na 5-ku, a spotřeba před domem byla 4,3 l, no a potom natankuju v Polsku a to se pak vyplatí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Fakt je pravda, že ty okresky to táhnou dolů, já jel dnes z práce 25 km, rovinka, pohodička, skoro podle předpisů , téměř stále na 5-ku, a spotřeba před domem byla 4,3 l, no a potom natankuju v Polsku a to se pak vyplatí... 4,3??? tak málo mi to nebere ani když jedu z kopce :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
izi Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 4,3??? tak málo mi to nebere ani když jedu z kopce :-D Fakt nekecám, příště to nafotím. To se stařičkou 66kw, jsem to jezdil za 3,7 l. Ale podotýkám, že to je opravdu hodně dobrý úsek na min. spotřebu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Izi:Ano to je ralna spotřeba motoru 1.6 v kombinovanem provozu a kdo jezdi za 6 kombinovany tak to musi hoodně pottačet(chudak motor) .Za 6 litru to jezdi leda tak mimo město.Město to jezdi okolo 9 Chudák motor? Ty jsi asi nečetl rozhovor (tuším na autowebu to bylo) s Martinem Hrdličkou, šéfem vývoje motorů a podvozků ve Škoda Auto, co? Současným motorům vadí až dlouhodobé podtáčení pod hranicí 1000 ot/min. Co je nad touto hranicí, je motoru prý jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 dnes ujeto 86 km, 80% mimo obce, rovina, 6,6 L/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Václav Š: To jsem četl, ale 1.6MPI ani 1.9TDI určitě nejsou současné motory. Navíc v tom článku psal, že motory při správném servisu a zacházení vydrží až 250.000km. To by měl být motor v půlce a ne na konci životnosti. Stále podtáčení se také určitě neprojeví hned, u drtivé většiny aut až po záruce, takže spíš plus pro Škodu. :-) Vůbec tyhle marketingové články neberu vážně. Stačí se třeba podívat na stránky Cimbu a přečíst si o LongLife v praxi. Pamatuji si jak sem byl s 1.9TDI 66kW na emisích a neprošel sem. Technik se mě ptal jestli jezdím "kadle kadle" a já na to že jasně, přece kvůli spotřebě to netočím. Tak mě poslal párkrát projet se ulicí - řadit 1 - 2 a točit ke 4000. To byl černej oblak za autem! A pak jsem emisema prošel... Jinak jsem dnes najel 250km po dálnici 130 - 140km/h a spotřeba dle PP 6.1, spokojenost. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Michal P: Jestliže se stále vyrábí, tak jsou to současné motory. On tuším tímhle pojmem označoval motory dokonce asi 10 nebo 15 let zpátky. A neřekl bych, že to byl marketingovej článek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Chudák motor? Ty jsi asi nečetl rozhovor (tuším na autowebu to bylo) s Martinem Hrdličkou, šéfem vývoje motorů a podvozků ve Škoda Auto, co? Současným motorům vadí až dlouhodobé podtáčení pod hranicí 1000 ot/min. Co je nad touto hranicí, je motoru prý jedno. tak tomu bych nevěřil ani za mák......jsou to jen novinovy kecy aby si lidi museli koupit další auto po 250 TKM :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 Rogerer přesně navíc to jen podporuje českou hysterii, že ojetiny blížící se 200.000km nikdo moc nechce. Takže se prostě utáčí a utáčí jelikož to lidi chtějí. Chceš auto do 100.000km tak ti ho prostě uděláme. Pak si přivezou domu "voňafku oktáfku f kombíku f tédéíčku s červeným íčkem f plný palbě na hlínách po něměckym důchodci kterej najezdil za 10 let 100.000km a nehonil to a jezdil jen na chatu po okreskách" a v reálu má auto o 250.000km víc, je to vylítaná bouraná hajtra s pochybným původem v německu připravená na šrot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 13. Květen 2010 Sdílet Vloženo 13. Květen 2010 No škoda že jse lidi než na skutečny stav auta, divaji většinou na stav km na tachometru,bohužel.A je to přesně tak radši koupi zhuntovane auto se 100tis.km na tachometru ve skutečnosti třeba se 400 tis než nějakou udržovanou ojetinu s 200 tis,ale skutečnymi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Včera jsem jel poprvé s jedním z nakoupených služebních Tourů. K prostoru a všem možným stokrát popsaným (ne)ctnostem se nechcu nijak vyjadřovat, ale: se zrcátkama nebyl ani na dálnici problém, žádný hluk, nic potahy Eminent jsou oproti Bamboo a Scale opravdu pokrok doteď jsem jezdil v OI vždycky jenom TDI 66kW (byla doma a byly v práci) - hluk mně přišel kupodivu teď snad i lepší Chtěl bych se zeptat - kolik stojí dodatečné polepení combi foliema? Nechápu totiž, proč pitomci nekoupili originální sunset a podělali to černou lacině vypadající foliou. Ve spojení s bílou podložkou pod RZ je to hrůza.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
izi Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Jak se vám obrušují zadní kotouče, já mám na obou rezavé pásky, jako by tam nedoléhaly brzd. destičky. Taky to tak máte, a čím to může být, nečistota nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Já mám na jednom taky rezavý pásky, ale ostatní tři jsou úplně vyleštěný. Taky mě to docela zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 (editace) Já si trochu rejpnu v kontextu minulách debat o pásmu 300-400k, jo? Duben 2010: 1. Octavia Tour a Octavia II 2662ks - měla by teď jít údajně dobře na odbyt Prima 1.2TSI.. 2. Ceed 569ks - cenově se vrátila na zem a zase se jí rozběhly prodeje 3. Golf 476ks - imho slušná cena a taky slušnej výsledek 4. i30 297ks - sice s odstupem, ale hezká brambora 5. Megane 286ks, propad 33%, loni 1512, letos pokles o 500ks Řečnická otázka. Kdepak udělali soudruzi z Renaultu chybu, když celkové prodeje při vskutku krvavých cenách stačí na polovinu podílu Cedníka? Aby se mu nekřivdilo, prodalo se cca 77ks sedanu Fluence, ale i tak nic moc. (téměř desetkrát vyšší prodeje Tourů a OII neuvažuju) Editováno: 16. Květen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gilerakk Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 Proste se ukazuje, ze je za stejny penize zbytecny kupovat cizince, kdyz muze byt skodovka. Lidi to vetsinou moc dobre vi, takze se nasla jen desetina odvazlivcu, co sla do renaultu! Nejsem xenofobni, ale kdyz sedim ve francouzskym aute, tak aspon mala cast meho ja ma vzdy strach, jestli dojedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PiNa.cz Vloženo 17. Květen 2010 Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 Já si trochu rejpnu v kontextu minulách debat o pásmu 300-400k, jo? Prodeje z tyhle statistiky zahrnuji jenom dodany auta nebo i objednavky? A mas tam info, jaky je pomer Tourky vs OII? Poslední dobou na nove Tourky narazim na kazdym kroku, takze pocitam, ze na tom bude vyrazne lip, nez OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PiNa.cz Vloženo 17. Květen 2010 Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 Proste se ukazuje, ze je za stejny penize zbytecny kupovat cizince, kdyz muze byt skodovka. Spíš se ukazuje to, co už jsem tu nedávno psal a poznal jsem to i na sobě, že se marketingu Skodovky podařilo dokonale zmasírovat lidi v CZ. V dnešní době je to se spolehlivostí aut +/- nastejno u většiny značek. Když máš smůlu a chytneš "zmetek", tak ti nepomůže ani to, že je to Škodovka. Mám kamaráda, který se svým Cliem najezdil přes 300K km a lil tam defakto jenom benzín a měnil olej. Známý, co má služebního Superba, mění každou chvíli něco. S předchozí Oktávkou neměl sebemenší problém. A podobný je to určitě i u ostatních značek. Ještě k tomu Cedníku v příspěvku od Bojlera. Je to relativně "starý" auto (před FL), a viděl jsem několik "recenzí" po 100K v časopisech a v telce a dost ho tam chválili. To, že to bylo ale CRDi, který nemá zásadní problémy se spojkou jako benzín, už moc lidí nevidí. To samé 7 letá záruka, která není zadarmo atd. Ale opět dobrá ukázka zmáknutého marketingu, proti tomu žádná :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Květen 2010 Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 (editace) PINA: - jsou to registrace nových aut, tzn. nevztahuje se na to například prodej aut, která jsou následně registrována v zahraničí, se zpožděním se do čísel dostávají nedostatková auta (takže teď objednané Y 1.2TSI třeba v srpnu apod.) - já jsem marketing těchto dvou značek směrem k nějaké vyšší kvalitě nezaznamenal; u Kie jde imho o kalkul a snahu odbourat obavy, nic víc Konec objednávek Touru na konci května. Editováno: 25. Květen 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkyrybnik Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Uvazoval jsem o koupi nove Tourky TDI PD, ale nakonec pujdu do starsi OI s klasickym TDI - bojim se cesky nafty. Kazdopadne jsem od nekolika prodejcu slysel, ze na objednavky Tour v cervenci uz nebude bran zretel a vyroba konci mozna uz v srpnu!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 V tomhle bych spíš věřil bojlerovi než prodejcům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 Ta moje posledni informace je taky od prodejce, vic nemuzu zatim slouzit. Ale zapada to do avizovaneho vybehu 52KT. Proste se naplni planovana kapacita a konec - pokud by byla dalsi velka vlna stejne jako loni na podzim, asi by se v cervenci uz na nektere fakt nemuselo dostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.