Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Taky mě to zaujalo, dnes dopoledne jsme byli v autosalonu si to nechat spočítat, na kolik by vyšla. Nabídku mám i se sport paketem, který má v sobě věci, za které by jsme si stejně připlatili a řekl bych, že je výhodný. Problém je ale s motorem, jestli vzít benzín, nebo naftu, nájezd je zatím 20000 za rok

Za stejné peníze by ale byla FII combi s motorem 1,4 63kw ve výbavě Sport, s Octávií jsem nikdy nepočítal, že by se koupila, ale teď nevím co zvolit, je to buď koupit O hned, nebo třeba až příští rok FII, no nevím. V každém případě je nad čím přemýšlet :)

Nabídka je taková:

post-4530-1250958958_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ta nabídka připadá dost lákavá, zejm. v relaci Fabia - silnější haťapka za 260.000,- v ambientu nebo octavii tour trum s 1,6 za 270.000,- Pěkné dilema, co z toho vybrat, zda morálně zastaralejší auto se silnějším motorem, nebo novější ale s tříválcem.

Navíc teď vypadají všechny ojeté octavie první generace dost předražené (Zrovna doma řešíme zda ojetou octavii z důvodu úspor nebo něco z výše uvedených.). Když si vezmu, že novou 1,6 lze koupit s klimou za 280.000, teď za tři roky se říká tak min 40 % ceny dolu, takže jsme na 168.000 za tříletou octavii, za další tři roky to samé, takže cca 100.000 za šestiletou. Ale cena octavií z 2000 či 2001 s klimou a prokazatelným původem a slušnějším stavem je tak 110.000,- a výš, zejm. pak TDI ještě víc. A teď se rozhodnout, co koupit...

Konečně někdo řeší prakticky jestli O1 nebo F2 ve stejné CENOVÉ relaci, já morálně trpím pro některé v pravěkém voze O1 Tour 1,6 s kufrem, jiní trpí i s rodinami v moderní F2 1,2 HTP téměř za stejný prachy. Já vím, že se budou přetřásat kolena v O1 a lícování palubky a kde co, ale co ty kolena v F2 no nevím ..... nehažme O1 do smetí to si ještě nezaslouží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

garret: davali ti nejakou extra slevu (tzn. nejak vyssi nez u te OI) na FII ve vybave Sport?

ben06: souhlasim. on je totiz rozdil, co konkretne clovek porovnava. pokud chce nekdo koupit za 280 FII Combi 1.2, tak bych osobne nevahal. Kdyz to bude ale za 330, tak uz je ve vyhledu treba ta FII Sport/Elegance s 1.4 a nebo R Style Plus 1.4 a tam bych se hodne rozmyslel a je to asi na hod korunou, prip. podle stylu vyuziti.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ta nabídka připadá dost lákavá, zejm. v relaci Fabia - silnější haťapka za 260.000,- v ambientu nebo octavii tour trum s 1,6 za 270.000,- Pěkné dilema, co z toho vybrat, zda morálně zastaralejší auto se silnějším motorem, nebo novější ale s tříválcem.

Navíc teď vypadají všechny ojeté octavie první generace dost předražené (Zrovna doma řešíme zda ojetou octavii z důvodu úspor nebo něco z výše uvedených.). Když si vezmu, že novou 1,6 lze koupit s klimou za 280.000, teď za tři roky se říká tak min 40 % ceny dolu, takže jsme na 168.000 za tříletou octavii, za další tři roky to samé, takže cca 100.000 za šestiletou. Ale cena octavií z 2000 či 2001 s klimou a prokazatelným původem a slušnějším stavem je tak 110.000,- a výš, zejm. pak TDI ještě víc. A teď se rozhodnout, co koupit...

Tak to hodne pridej slusny Tdi po faceliftu a aby tam byla naky vybava s ok stav si priprav tak 150t,- min...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to zaujalo, dnes dopoledne jsme byli v autosalonu si to nechat spočítat, na kolik by vyšla. Nabídku mám i se sport paketem, který má v sobě věci, za které by jsme si stejně připlatili a řekl bych, že je výhodný. Problém je ale s motorem, jestli vzít benzín, nebo naftu, nájezd je zatím 20000 za rok

Za stejné peníze by ale byla FII combi s motorem 1,4 63kw ve výbavě Sport, s Octávií jsem nikdy nepočítal, že by se koupila, ale teď nevím co zvolit, je to buď koupit O hned, nebo třeba až příští rok FII, no nevím. V každém případě je nad čím přemýšlet :)

Nabídka je taková:

Stejny si pocital i strejda, a vyslo ca 340t,- ale v combiku +paket plus a sportpaket, navic mu zdarma nabidli ESP, pakrpilot a vyhrev sedacek+plnohodnotky rezervo, slevu pry moc ne ale vybavu ano.. pri 20tkm jednozncne naftu... 1.6neni zadna slava, nejede a zere..

V ty nabidce maj ten zamek zpatecky hodne predrazeny, stejne tak dopravny platit to je nehorazny...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: Žádnou extra slevu mi nenabídli, výbavu navíc taky ne. Jela přesně podle ceníku

JasteR: např. plnohodnou rezevu nám doporučila, ale za příplatek 1200Kč a že si účtují dopravné mě teda překvapilo, zámek zpátečky bych si namontovat nechal, ale určitě ne za 7 tisíc, zkusím jiný autosalon a uvidíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, samozrejme se sklopenyma...ale myslim i sklopene sedačky v roomsteru...

HOUZJ5A: to mas pravdu,taky sem nad tim uvazoval...pac ja svoji Octtu chtel puvodne prodat, jenze pak mi do toho neco vlezlo tak jsem musel prodej zrusit... Ale k veci: Ma Octavie je r.v. 5/99,auto je sice predelano do faceliftu RS+interier RS+kola RS 17 apod... ale i tak mi za ni nabidli 125000kč... Nemyslim bazar,ale nejaky par,dokonce tech nabidek bylo kolem tehle ceny vic... Mam k tomu samozrejme servisku atd,ale i tak sem docela hledel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to zaujalo, dnes dopoledne jsme byli v autosalonu si to nechat spočítat, na kolik by vyšla. Nabídku mám i se sport paketem, který má v sobě věci, za které by jsme si stejně připlatili a řekl bych, že je výhodný. Problém je ale s motorem, jestli vzít benzín, nebo naftu, nájezd je zatím 20000 za rok

Za stejné peníze by ale byla FII combi s motorem 1,4 63kw ve výbavě Sport, s Octávií jsem nikdy nepočítal, že by se koupila, ale teď nevím co zvolit, je to buď koupit O hned, nebo třeba až příští rok FII, no nevím. V každém případě je nad čím přemýšlet :)

Nabídka je taková:

Ja by som ti odporucal octavku benzin.Nechapem preco sa rozhodujes medzi octaviou a fabiou kombi,ked v octavii mas ovela viac miesta,vacsi kufor,mas silnejsi motor a este to mas aj za rovnaku cenu jak fabiu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavii jsem si nikdy neplánoval koupit, to auto mě až tak nechytlo, velikost kufru není teď rozhodující, to bude až tak za 2 nebo 3 roky, aby se tam pohodlně vlezl kočár a další věci. A Fábie v kombi se mi prostě líbí, navíc ve sportu je interiér krásnej, bohužel nemám srovnání s O1, nikdy jsem v tom autě nejezdil, v rodině ho taky nikdo nemá, na salonu nestála, prostě nemám srovnání, zatím...

Editováno: , autor: Garrett
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Garett: čauk, dlouho sem tě neviděl na žádné brněnské akci (ale dost OT) co se jet podívat ještě po salonech v Brně? Tam ti daj určo ěnjaký lepší nabídky, slevy ;) možná se ža budeš divit :palec2: jenom je důležité mít nějaké nabídky "v ruce" a možná lehce přibarvovat :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je potreba uvedomit si, ze brutto palivova "vyhoda" pro naftu pri 20 tis. km je rocne nejakych 13 000Kc. Coz podle me neni mnoho pro vyrovnani nakladu na investici a zvysene naklady.

Pokud si budes chtit nechat treba auto po dobu leasingu-5let..

tak uz za 2 a 1/4roku bude mit naklady zpatky... a za zbylejch 2 a 3/4roku usetri minimalne 35 000,- to je malo ? ..za to je pekna dovca... nehlede nato pokud bude jezdit svizne tak se naklady na spotrebu oproti benzinu zacnou rozchazet jeste vice... 1,6tku znam dobre a jakakoli 1,9TDi bude lepsi volba..

...obzvlast pri dnesnich cenach nafty o 2kc nizssi cena a o 1/3nizssi spotreba, oproti 1,6tce.. a pri cenach skodovky rozdil v cene pouze 30t,- tak buch nad 1,6tkou vubec ani neuvazoval...nehlede na to ze TDi pujde bezproblemu nacipovat na 130koni pro pohodovou jizdu akorat..s benalem neudelas nic, kdyz benzin tak leda rovnou 1,8T...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně by 10 000Kč až od čtvrtého roku za projevy TDI třeba nestálo..

No vidis kazdej to bere jinac, ja bych si zase za ty penize nikdy nekoupil do FII/RM predrazenou, linou a rozezranou 1,6tku ;) ..v brzke dobe dostane i F2 a RM novy motroy 1,2 a 1,4preplnovany.. a 1,6 odejde do vecnych lovist..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všem,

Nabídka je to pěkná a to hlavně v kombíkověnaftový verzi,ta už by stála za úvahu,ale.....přeci jenom doba,hlavně po technický a dyzajnový stránce,už je někde jinde.Velký plus pro Škodovku je,jak už tady zaznělo,že OI je mezi lidma braná jako "polobůh" a to jí zajistí hodně dobrej prodej.Sám jsem se s ní najezdil a musím říct,že jsem byl spokojenej,ale napsat chci něco jinýho.

Třebas co se týče tý benzínový verze,tam už velkej Trumf prostě nevidím.Prodávám Fordy a momentálně se dá sehnat určitě o něco líp vybavenej Focus 4dv za prakticky stejný prašule,sic motor 1.4,ale dá se...Za cca 310k bude mít klimu,6 bagů,CD+ovládač,DO centrál,mlhovky,PP ,ESP atd..

A takovouhle nabídku vám dneska udělá kde kdo od Kie počínaje Renaultem konče.

Osobně myslím,že když už uvažovat o Trumfu,tak jedině o TDI-tam se to vyplatí opravdu hoooodně moc.

Tom

Editováno: , autor: Tomíno S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to zaujalo, dnes dopoledne jsme byli v autosalonu si to nechat spočítat, na kolik by vyšla. Nabídku mám i se sport paketem, který má v sobě věci, za které by jsme si stejně připlatili a řekl bych, že je výhodný. Problém je ale s motorem, jestli vzít benzín, nebo naftu, nájezd je zatím 20000 za rok

Za stejné peníze by ale byla FII combi s motorem 1,4 63kw ve výbavě Sport, s Octávií jsem nikdy nepočítal, že by se koupila, ale teď nevím co zvolit, je to buď koupit O hned, nebo třeba až příští rok FII, no nevím. V každém případě je nad čím přemýšlet :)

Nabídka je taková:

čau,otec také oni hodně uvažuje...jaké jsou nabídky barev bez příplatku? A ten palubní počítač-tam ten je bez příplatku,že tam je 0kč v té nabídce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidis kazdej to bere jinac, ja bych si zase za ty penize nikdy nekoupil do FII/RM predrazenou, linou a rozezranou 1,6tku ;) ..v brzke dobe dostane i F2 a RM novy motroy 1,2 a 1,4preplnovany.. a 1,6 odejde do vecnych lovist..

Uz se docela opakujes a zase ze sebe delas pip lacinejma frazema. Takze nekolik holych a nezkroucenych dat o predrazenosti, lenosti a spotrebe:

cenovy rozdil 1.4TDI/51kW a 1.2/51kW ........ 80 000Kc

cenovy rozdil 1.4TDI/59kW DPF a 1.4/63kW ........ 81 000Kc

cenovy rozdil 1.9TDI/77kW DPF a 1.6/77kW ........ 81 000Kc

Pokud je cloveku jedno, ze stejne jako na tvem videu bude clonit za nim jedoucim ridicum husta kourova clona rakovinotvornych sazi, bude rozdil o 15 000Kc u 59 a 77kW nizsi.

"Rozezrana 1.6" - na referencni trase jsem porovnaval spotrebu mojeho auta a byvale firemni OIC 1.9/74kW. Ja jezdim po zajeti bezne se ctyrma lidma a plnym kufrem za 7,1-7,4l/100km, TDI jelo 5,7-6,1l/100km. Stejna trasa a obsazeni TDI 66kW 5,6-5,9l/100km. Mereno celkem asi ctyrikrat u obou TDI. Domnivam se, ze rozdil spotreby do 1,5l se uplne jako rozezranost oznacit neda.

Co se tyce lenosti, pripominam opet hola a nezkreslena fakta 0-100km/h:

1.6/77kW 10,9s

1.9TDI/77kW 11,5s

1.9TDI v OI 11,9s

Suma sumarum, domnivam se, ze o pravdivosti tvych tvrzeni dalo by se s uspechem pochybovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roomstra, ktereho jsem mel pujceneho na vikend jsem dostal s 1,6 77kW. Nerekl bych, ze jsem s nim jezdil nejak ostre ale pod 7,8L / 100km jsem ho v kombinovanym provozu nedostal. Jezdil jsem s nim castecne po statovkach a ve meste (nemel dalnicni znamku takze na dalnici jsem nejezdil). Pri stejnym stylu jizdy ma moje seriova 1,9TDI 81kW spotrebu max do 5,5L. Na svoji nejcastejsi trase Roudnice - Usti jedu za 5L/100km a to jsou to docela kopce a mimo mesto jezdim 100km/h ve meste predpisovych 50km/h a nerek bych ze bych se loudal. S Roomstrem jsem se pod 7,2L / 100km nedostal ani omylem. Cisla si nevymyslim, zajimalo me porovnani spotreb u vykonove srovnatelnych motoru benzin/nafta, proto jsem to docela sledoval. V obou pripadech je to rozdil vic jak dva litry a to jsem nezkousel jet ve vice nez dvou lidech. Casto jezdime ve trech a k tomu se psem, ten se do Roomstra nevejde.. V mym pripade se naklady vrati za 3,5 roku, najezdim cca 15000km rocne. Kazdymu sedne neco jinyho, ale na muj vkus se ta benzinova 1,6 musi hodne vytacet aby jela a pak taky zere vic nez je udavana spotreba, TDi slusne tahne od 1800ot, tam se benzin teprve probouzi.... a pak taky usina ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...