Únor 17, 201114 r První servisní prohlídka: cena 1100 kc, + vlastní olej 1125 kc/5l, takže spokojenost. Taky je první šrám, nějaký "šikula" mi pěkně ojel přední dveře někde na parkovišti l..... Tak to je pěkna cena, ten šram na dveřích nasere.......
Květen 3, 201114 r 45000km - zatim nic, krome vymen oleje, desticky jeste urcite 15000km vydrzej, chip delanej na 4000km se zatim na nicem "nepodepsal". Spotreba mezi 5,1-5,5l, Vypada, ze je to za ty leta vychytany auto.
Květen 28, 201114 r Pořád zvažuju nad tím chipem, co mi k tomu můžeš napsat, je to opravdu, až tak znát, jak každý popisuje, šel by jsi do toho znova a u koho mi to můžeš doporučit. Minulý týden jsem jel s rodinou na výlet, docela naložený, klima on, a při předjíždění autobusu, který jel jako prase bych ten chip považoval za docela dobře vložené peníze v rámci bezpečtnosti... Nevím jak je to s tou spotřebou, mě to ukazuje průměr 5,1, což beru za docela slušné. Přijdou mi docela solidní firma Drápek a firma STEINBERGER CHIPTUNING ZLÍN....Díky za odpověď.
Květen 30, 201114 r Nevíte, jestli se tahle Tour Trumf dá ještě někde nová sehnat nebo asi se nevyrábí že - za tu cenu 270 tis. by to byl nářez, no ale uz neni Upraveno Květen 30, 201114 r od Komodor
Květen 30, 201114 r Konkrétněji pak seznam vozů ihned k dodání: 1.6/75kW - http://new.skoda-aut...h=SearchByNames 1.9TDI/74kW - http://new.skoda-aut...h=SearchByNames Nemusí být ovšem úplný nebo aktuální. Upraveno Květen 30, 201114 r od bojler
Květen 30, 201114 r Škoda že ses neozval dřív, tu svoji jsem prodával za 290 000,- 1.9 TDI měla nalítáno 7500tis a byl v tom sportpacket, krásný 17" kola, folie, dal jsem jí bohužel do Áček za 285 000,- ale radši bych jí prodal někomu tady... Jinak co jsem před nedávnem koukal tak tam byly Tour Combi s 1.8T a to by se myslím vyplatilo, ted už tam bohužel nejsou!!!
Červen 4, 201114 r Tour Trumf s 1.8 T byly vyrobeny jen 4ks jeden ji ma na OC psal o tom jak sehnal Komodor : urcite se ješte da sehnat ze skladu ale jen z vybavou ktera je tam vetsinou tam maji TOUR paket-(kliky v barve auta,přední okna v elektrice,zpětna el. vyhřivana zrcatka,manualni klima) a plus neco navic takze snad sezenes
Červen 4, 201114 r Toury s 1.8T byly k sehnání normálně na stránkách skodovky ale jen Combi, ale vyráběly se snad jen v Rusku co vím, ještě někde možná! Kamarád má starší 1.8T a moc se mi to líbí sakra asi dám čip, ten výkon mi chybí!!
Červen 4, 201114 r Toury s 1.8T byly k sehnání normálně na stránkách skodovky ale jen Combi, ale vyráběly se snad jen v Rusku co vím, ještě někde možná! Kamarád má starší 1.8T a moc se mi to líbí sakra asi dám čip, ten výkon mi chybí!! to možna jo ale u nas v ČR už se nevyrabely 1.8 T jedine ty 4ks byly k sehnani tady v ČR, jinde se asi daly sehnat
Červen 4, 201114 r V nabidce byly az do ukonceni vyroby, ale stejne jako na 1.4/55kW se na ně nevztahovala akce Trumf. Pak se objevilo pár kusů 1.8T při ukončování výroby jako skladová auta.
Červen 6, 201114 r Myslíte si, že se bude ještě vyrábět OII Tour Trumf ? Upraveno Červen 6, 201114 r od Komodor
Červen 6, 201114 r Myslíte si, že se bude ještě vyrábět OII Tour Trumf ? O 2 Tour se vyraby v 1.4 a 1.6 benzínu ale jestly bude trumf to nevim uz tak je dost nizka cena O2 Tour a je oskubana
Červen 6, 201114 r O 2 Tour se vyraby v 1.4 a 1.6 benzínu ale jestly bude trumf to nevim uz tak je dost nizka cena O2 Tour a je oskubana no je pravdou, že kdyby to neumělo trumfnout Toura Family, tak by nemělo vůbec cenu s tím vylízat Upraveno Červen 6, 201114 r od Komodor
Červen 6, 201114 r Druhé generace Tourů se vyrábí kolem 50ks denně. Trumf možná bude, ale dlouho asi ne - Popular.
Červen 6, 201114 r Trumf možná bude, ale dlouho asi ne ....... takže Trumf II je snad znovu na obzoru ? Upraveno Červen 6, 201114 r od Komodor
Červen 6, 201114 r Popular by se mel zacit vyrabet za rok. Co bude do te doby netusim. Počkat si ještě rok na koupi auta ? Otázka je, co bude za 12 měsíců s eurem po případné řízené restrukturalizaci jednoho či více z těžce dotovaných států SPA, ITA,POR, GRE - a koruna že by se držela ? Upraveno Červen 6, 201114 r od Komodor
Červen 6, 201114 r V nabidce byly az do ukonceni vyroby, ale stejne jako na 1.4/55kW se na ně nevztahovala akce Trumf. Pak se objevilo pár kusů 1.8T při ukončování výroby jako skladová auta. Přesně tak, 1,8T byly v nabídce pořád, ale cena byla šílená, bylo to snad dražší než O2. Po ukončení výroby měli jednu novou 1,8T Combi v Plzni u Štádlera, cena byla kolem 300 000, ale výbava mizerná, skoro žádná. Moc dlouho se tam neohřála, do týdne byla pryč.
Červen 8, 201114 r Co se to děje v tom konfigurátoru , my o vlku a vlk za dveřmi - že by Škoda vytáhla přece jen nějakýho TRUMFA? Najel jsem náhodou do konfigurátoru a dnes tam přibyly dva nové pakety u Octavia Tour - najel jsem na to, vybral 1,6 MPi Tour a vyběhla na mě klasická cena 282 500,- ( bez toho standardního paketu Tour Plus za 10 000,- kde je klima, el.okna, 6 repro a pal.počítač ) - ale vybral jsem paket TRUMF za - 14 600,- Kč ( ano vidíte dobře opravdu minus tj. cena se Vám sníží ) - za to že si vyberete tento paket, sníží se Vám cena a tím dostanete do základu bez metly za 267 900,- ještě rádio Blues ( to se Vám při zaškrtnutí tohodle paketu odbarví ) - no ale není jiné volby než k tomu zaškrtnout druhý zcela nový paket TRUMF PLUS za 15 000,- českých, ve kterém je klima manuální, přední okna v elektrice, dalších 6 repro, palubní počítač a nově 15" kola z lehké slitiny DEIMOS . Jediný kde tápu je že se odbarví i kola 16" Crateris - chápu to tak, že v paketu TRUMF PLUS jsou zřejmě Deimosy 15"ky a na 16" Craterisy nelze ty 3200,- doplatit, proto se "odbarvily z nabídky - ale i tak je to slušné - Deimosy sólo jsou v konfigurátoru za 13 500,- Kč. Za ceníkových 282 900,- máte novýho TOURA TRUMF v docela slušné základní náloži ( rádio Blues s osmi repro, kola z lehké slitiny 15" Deimos, klima, pal.počítač, přední okna v elektrice a ost.). Při slevě od prodejce není problém se dostat pod 270 tis. s touto výbavou - samozřejmě, za metlu je třeba připlatit, ale při té ceně proč ne že - pak stačí už jen tonovaná okna a dělená zadní sedačka s loketní opěrkou a jedem - samozřejmě tahle nabídka hravě přebije Toura Family No snad jsem to popsal dobře, je to výrazné cenové zvýhodnění Toura, navíc motory 1,6 s normou EU5 jsou prý docela good Upraveno Červen 8, 201114 r od Komodor
Červen 9, 201114 r Na Slovensku je Tour o něco dražší, ale dosavadní paket Plus tam mají už v základu společně s tonovanými skly, dálkovým ovládáním zamykání a bočními airbagy. V jejich paketu jsou právě litá kola (za kombinační cenu Crateris), radio Blues (za kombinační cenu Swing), loketní opěra, nastavitelná sedadla a mlhovky. Pro 1.4/59 jsou tam ceny -15 000Kč a 15 000Kč, takže jde o rozšíření výbavy za stejnou cenu. Upraveno Červen 9, 201114 r od bojler
Červen 9, 201114 r Na Slovensku je Tour o něco dražší, ale dosavadní paket Plus tam mají už v základu společně s tonovanými skly, dálkovým ovládáním zamykání a bočními airbagy. V jejich paketu jsou právě litá kola (za kombinační cenu Crateris), radio Blues (za kombinační cenu Swing), loketní opěra, nastavitelná sedadla a mlhovky. Pro 1.4/59 jsou tam ceny -15 000Kč a 15 000Kč, takže jde o rozšíření výbavy za stejnou cenu. Ano, na Slovensku je TOUR stále vybavenější, ale 1,6 začíná s tím paketem na 12 800,- eur - tzn. kdybych chtěl nakoupit valuty v oficiálním kursu třeba v KB za 24,78 dnes, tak je to přes 317 tis.Kč a ještě jen v základní barvě ( i při slevě za jedno euro bude problém se dostat pod 315 tis. ) - navíc obstrukce a režijní výdaje spojené s koupí na Slovensku a dovozem přijdou podle mě na dalších nejmíň 2 000,- dále na Slovensku prakticky skoro neuhádáte slevu z ceníku vyšší než 3% - cvičně jsem to např. zkoušel u Araveru a dalších - to je u 300 tis. jen 9000,- slevy - u českého dealera si střihnete o pár tisíc větší slevu s prstem v nose - takže je to už docela sporné, ta slovenská výhoda - dále ne každý potřebuje tempomat v TOURU hodícím se na okresky a klidnou jízdu nebo touží po mlhovkách, jejichž efektivní přínos za ty prachy je skoro nulový a v českém konfigurátoru si to připlatí za 5 000,- jenom masochista - jsou to vyhozený prachy do kanálu stejně jako za tempomat v českým konfigurátoru.... Absence loketní opěrky Jumbo Box se dá přežít - naproti tomu stavitelné sedačky s bederními opěrkami ve slovenském paketu jsou good, v českém to bohužel v paketu není vůbec a samostatně to lze dokoupit pouze s vyhříváním a to si za 9 500,- objedná jenom šílenec ...připlácet za Toura další a další výbavu je proti smyslu tohoto auta, to už je lepší jít do Primy 1,2 - slováci si sice dokoupí Swing a Craterisy, ale budou se válet někde na ceně kolem 325 tisíc v českých a to je pro ně hodně .......nehledě na to, že si musí pořídit taky nejmíň defend lock případně slabší povahy navíc alarm pokud nemají garáž v baráku a chtějí mít proti náhodným lumpům aspoň nějakou ochranu Upraveno Červen 9, 201114 r od Komodor
Červen 9, 201114 r kupovat valuty je hovadina, dá se velmi pohodlně dostat na 24,20Kč/EUR (tzn. jsme na 309 700Kč) navíc stejně v hotovosti platit nesmíš za dálkové zamykání, boční airbagy a tonovaná skla je to u nás bohužel 20 000Kč (jsme na 302 800Kč) "ne každý potřebuje", "dá se přežít", "prachy do kanálu" jsou s prominutím laciné kecy podle osobní preference, např pro mě: mlhovky se dají použít i jako corner - pro mě už nepostradatelné a velmi příjemné tempomat se používá právě při poklidné jízdě - pro mě už nepostradatelné loketní opěra - pro mě nepostradatelné, hodně to navíc zvedne úroveň interiéru, přívod vzduchu dozadu kola Crateris - hodně sluší, 15ky jsou pro mě hodně malé radio Swing - mnohem hezčí než Blues [*]pro toho, kdo Tour chce v trochu širší výbavě je Slovensko podle mě zajímavou alternativou (a to momentálně hlavně u Fabie a Superbu)
Červen 9, 201114 r Jak jsi to myslel bojlere že v hotovosti platit nemusíš?Myslel jsi převod z ůčtu,nebo se dá na slovensku pro občana čr vyřídit bez problémú třeba leasing?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.