Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Pořád zvažuju nad tím chipem, co mi k tomu můžeš napsat, je to opravdu, až tak znát, jak každý popisuje, šel by jsi do toho znova a u koho mi to můžeš doporučit. Minulý týden jsem jel s rodinou na výlet, docela naložený, klima on, a při předjíždění autobusu, který jel jako prase bych ten chip považoval za docela dobře vložené peníze v rámci bezpečtnosti... Nevím jak je to s tou spotřebou, mě to ukazuje průměr 5,1, což beru za docela slušné. Přijdou mi docela solidní firma Drápek a firma STEINBERGER CHIPTUNING ZLÍN....Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda že ses neozval dřív, tu svoji jsem prodával za 290 000,- 1.9 TDI měla nalítáno 7500tis a byl v tom sportpacket, krásný 17" kola, folie, dal jsem jí bohužel do Áček za 285 000,- ale radši bych jí prodal někomu tady...

Jinak co jsem před nedávnem koukal tak tam byly Tour Combi s 1.8T a to by se myslím vyplatilo, ted už tam bohužel nejsou!!! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tour Trumf s 1.8 T byly vyrobeny jen 4ks jeden ji ma na OC psal o tom jak sehnal :)

Komodor : urcite se ješte da sehnat ze skladu ale jen z vybavou ktera je tam vetsinou tam maji TOUR paket-(kliky v barve auta,přední okna v elektrice,zpětna el. vyhřivana zrcatka,manualni klima) a plus neco navic takze snad sezenes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toury s 1.8T byly k sehnání normálně na stránkách skodovky ale jen Combi, ale vyráběly se snad jen v Rusku co vím, ještě někde možná!

Kamarád má starší 1.8T a moc se mi to líbí ;) sakra asi dám čip, ten výkon mi chybí!! lol

to možna jo ale u nas v ČR už se nevyrabely 1.8 T jedine ty 4ks byly k sehnani tady v ČR, jinde se asi daly sehnat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O 2 Tour se vyraby v 1.4 a 1.6 benzínu ale jestly bude trumf to nevim uz tak je dost nizka cena O2 Tour a je oskubana

no je pravdou, že kdyby to neumělo trumfnout Toura Family, tak by nemělo vůbec cenu s tím vylízat :smich:

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popular by se mel zacit vyrabet za rok. Co bude do te doby netusim.

Počkat si ještě rok na koupi auta :kol-52: ? Otázka je, co bude za 12 měsíců s eurem po případné řízené restrukturalizaci jednoho či více z těžce dotovaných států SPA, ITA,POR, GRE :kol-29: - a koruna že by se držela ? :smich:

100eur.jpg:rip:

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nabidce byly az do ukonceni vyroby, ale stejne jako na 1.4/55kW se na ně nevztahovala akce Trumf. Pak se objevilo pár kusů 1.8T při ukončování výroby jako skladová auta.

Přesně tak, 1,8T byly v nabídce pořád, ale cena byla šílená, bylo to snad dražší než O2. Po ukončení výroby měli jednu novou 1,8T Combi v Plzni u Štádlera, cena byla kolem 300 000, ale výbava mizerná, skoro žádná. Moc dlouho se tam neohřála, do týdne byla pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se to děje v tom konfigurátoru , my o vlku a vlk za dveřmi - že by Škoda vytáhla přece jen nějakýho TRUMFA? :band

Najel jsem náhodou do konfigurátoru a dnes tam přibyly dva nové pakety u Octavia Tour :p

- najel jsem na to, vybral 1,6 MPi Tour a vyběhla na mě klasická cena 282 500,- ( bez toho standardního paketu Tour Plus za 10 000,- kde je klima, el.okna, 6 repro a pal.počítač )

- ale vybral jsem paket TRUMF za - 14 600,- Kč ( ano vidíte dobře opravdu minus tj. cena se Vám sníží ) - za to že si vyberete tento paket, sníží se Vám cena a tím dostanete do základu bez metly za 267 900,- ještě rádio Blues ( to se Vám při zaškrtnutí tohodle paketu odbarví ) :punk:

- no ale není jiné volby než k tomu zaškrtnout druhý zcela nový paket TRUMF PLUS za 15 000,- českých, ve kterém je klima manuální, přední okna v elektrice, dalších 6 repro, palubní počítač a nově 15" kola z lehké slitiny DEIMOS :worthy .

Jediný kde tápu je že se odbarví i kola 16" Crateris - chápu to tak, že v paketu TRUMF PLUS jsou zřejmě Deimosy 15"ky a na 16" Craterisy nelze ty 3200,- doplatit, proto se "odbarvily z nabídky - ale i tak je to slušné - Deimosy sólo jsou v konfigurátoru za 13 500,- Kč.

Za ceníkových 282 900,- máte novýho TOURA TRUMF v docela slušné základní náloži ( rádio Blues s osmi repro, kola z lehké slitiny 15" Deimos, klima, pal.počítač, přední okna v elektrice a ost.).

Při slevě od prodejce není problém se dostat pod 270 tis. s touto výbavou - samozřejmě, za metlu je třeba připlatit, ale při té ceně proč ne že - pak stačí už jen tonovaná okna a dělená zadní sedačka s loketní opěrkou a jedem - samozřejmě tahle nabídka hravě přebije Toura Family :kol-50:

No snad jsem to popsal dobře, je to výrazné cenové zvýhodnění Toura, navíc motory 1,6 s normou EU5 jsou prý docela good

:skoda:

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Slovensku je Tour o něco dražší, ale dosavadní paket Plus tam mají už v základu společně s tonovanými skly, dálkovým ovládáním zamykání a bočními airbagy. V jejich paketu jsou právě litá kola (za kombinační cenu Crateris), radio Blues (za kombinační cenu Swing), loketní opěra, nastavitelná sedadla a mlhovky.

Pro 1.4/59 jsou tam ceny -15 000Kč a 15 000Kč, takže jde o rozšíření výbavy za stejnou cenu.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Slovensku je Tour o něco dražší, ale dosavadní paket Plus tam mají už v základu společně s tonovanými skly, dálkovým ovládáním zamykání a bočními airbagy. V jejich paketu jsou právě litá kola (za kombinační cenu Crateris), radio Blues (za kombinační cenu Swing), loketní opěra, nastavitelná sedadla a mlhovky.

Pro 1.4/59 jsou tam ceny -15 000Kč a 15 000Kč, takže jde o rozšíření výbavy za stejnou cenu.

Ano, na Slovensku je TOUR stále vybavenější, ale 1,6 začíná s tím paketem na 12 800,- eur - tzn. kdybych chtěl nakoupit valuty v oficiálním kursu třeba v KB za 24,78 dnes, tak je to přes 317 tis.Kč a ještě jen v základní barvě ( i při slevě za jedno euro bude problém se dostat pod 315 tis. ) - navíc obstrukce a režijní výdaje spojené s koupí na Slovensku a dovozem přijdou podle mě na dalších nejmíň 2 000,-

dále na Slovensku prakticky skoro neuhádáte slevu z ceníku vyšší než 3% - cvičně jsem to např. zkoušel u Araveru a dalších - to je u 300 tis. jen 9000,- slevy - u českého dealera si střihnete o pár tisíc větší slevu s prstem v nose - takže je to už docela sporné, ta slovenská výhoda :unsure:

- dále ne každý potřebuje tempomat v TOURU hodícím se na okresky a klidnou jízdu nebo touží po mlhovkách, jejichž efektivní přínos za ty prachy je skoro nulový a v českém konfigurátoru si to připlatí za 5 000,- jenom masochista - jsou to vyhozený prachy do kanálu stejně jako za tempomat v českým konfigurátoru....

Absence loketní opěrky Jumbo Box se dá přežít - naproti tomu stavitelné sedačky s bederními opěrkami ve slovenském paketu jsou good, v českém to bohužel v paketu není vůbec a samostatně to lze dokoupit pouze s vyhříváním a to si za 9 500,- objedná jenom šílenec ...připlácet za Toura další a další výbavu je proti smyslu tohoto auta, to už je lepší jít do Primy 1,2 - slováci si sice dokoupí Swing a Craterisy, ale budou se válet někde na ceně kolem 325 tisíc v českých a to je pro ně hodně .......nehledě na to, že si musí pořídit taky nejmíň defend lock případně slabší povahy navíc alarm pokud nemají garáž v baráku a chtějí mít proti náhodným lumpům aspoň nějakou ochranu :smich:

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • kupovat valuty je hovadina, dá se velmi pohodlně dostat na 24,20Kč/EUR (tzn. jsme na 309 700Kč)
  • navíc stejně v hotovosti platit nesmíš
  • za dálkové zamykání, boční airbagy a tonovaná skla je to u nás bohužel 20 000Kč (jsme na 302 800Kč)
  • "ne každý potřebuje", "dá se přežít", "prachy do kanálu" jsou s prominutím laciné kecy podle osobní preference, např pro mě:
    • mlhovky se dají použít i jako corner - pro mě už nepostradatelné a velmi příjemné
    • tempomat se používá právě při poklidné jízdě - pro mě už nepostradatelné
    • loketní opěra - pro mě nepostradatelné, hodně to navíc zvedne úroveň interiéru, přívod vzduchu dozadu
    • kola Crateris - hodně sluší, 15ky jsou pro mě hodně malé
    • radio Swing - mnohem hezčí než Blues

    [*]pro toho, kdo Tour chce v trochu širší výbavě je Slovensko podle mě zajímavou alternativou (a to momentálně hlavně u Fabie a Superbu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...