Přejít na obsah

Komodor

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Komodor

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-32

Popularita

  1. Hallo, pánové, kdo mi dá nějaký noty, něco se mi nezdá - mám dva měsíce novýho Toura 1,6 a teď jsem nějak zaznamenal kruci snad nějakou změnu při jízdě z ničeho nic - prostě předtím to jezdilo jak hodinky, ticho, plynule, bufet, až samozřejmě při vytáhnutí na 140 na dálnici menší hlučnost, ale teď mám pocit, že něco není snad v rychtyku . když jedu, tak co přidám plyn, tak cítím vibrace na spojce - mám na ní pravidelně volně položenou nohu a ní cítím podle intenzity přidání plynu přímo úměrně přidávání plynu nějaké vibrace, něco jako probublávání až klepání - snad by měla být spojka úplně v klidu když šlapu na plyn ne. Subjektivně se mi zdá také o něco hlučnější ale nevím, jestli nejsem zaujatý - cítím tu změnu asi tři dny, ale moc jsem toho nenajezdil od té doby jen místní pojížďky - celkem mám najeto 3000 km, nic jsem ještě neměnil, žádný kontrolky nikdy nesvítily, dolívám jen benzín . Auto normálně jede, ale nemám z jízdy takový pocit jako dřív, něco mi tady nehraje - může mi dát někdo noty, co to může být, zda s tím hned kalit do servisu a zda to případně mám v pohodě na záruku ?
  2. tak to nestojí, ale po arogantních výlevech mmmmm ve 20.32 a 9.03 z mého pohledu už není co řešit ....... No a do tohodle vlákna teda už přispívat nebudu, ať má mmmmm klid na čtení požadovaných odpovědí od někoho s reálnými zkušenostmi a relevantními poznatky .....
  3. chytrý mmmmm už na začátku hned poznal, že nemám žádné reálné zkušenosti, relevantní informace a jenom tady plkám ohledně možnosti 5% slevy na toura případně více. Takový jasnovidec žádnou radu nepotřebuje ....... Ale i tak slušně poděkoval za cenné informace, že nejlepší cesta je navštívit prodejce a že položky mimořádné výbavy je možné považovat jako nedílnou součást celkové ceny pro výpočet slevy, o čemž nebyla v mém příspěvku samozřejmě ani zmínka ba se to ani nedalo jednoduše vydedukovat .......a to, jak někteří prodejci ftipně konstruují nabídky včetně případných prací souvisejících s doplňkovou či mimořádnou výbavou či prodejem a teprve až z této ceny počítají slevu, už jasnovidce vůbec nezajímalo ....
  4. nikdy jsem na tomhle ani nějakém konkurenčním fóru neviděl, že by tady někdo někde natapetoval kompletní nabídky se specifikací výbavy, slevou a výslednou individuální cenou všude se vždy jen hovoří o cca možné dosažitelné procentní slevě a to ještě většinou filosoficky. Já jsem komentoval výše otázku prý bezproblémové 5% slevy u nového Trumfa - zkuste si dnes vyjednat na Trumfa třeba těch 6%, když je to tak jednoduchý
  5. ale jo, to byla jen drobná poznámka pro mmm, že toura opravdu mám ale z tohoto úhlu pohledu to teď vypadá jako konspirační teorie, že jsem si o tom návodu přečetl z webu a žádnýho trumfa vlastně nemám a všechno jsem si vymyslel ale jo, ten měsíc předem cca sedí, mám trumfa doma od konce července, při objednání v červenci bych se nechytal.....jinak kdyby se mi vlákno či forum nelíbilo, tak sem vůbec nechodím bohužel trefa do černého - teď už se musím přiznat - Toura jsem koupil před třemi týdny. Zaplatil jsem ceníkovou cenu a ještě jsem byl vděčný za to, že jsem stihl nový, výhodnější paket. O možných slevách já opravdu nic nevím
  6. rofl mám Trumfa 1,6 doma už tři týdny ( ještě že jsem vybíral Toura tak dlouho a dozvěděl se de facto o Trumfu, jinak jsem měl už objednanýho Toura Family a skřípal bych zubama nad vyšší cenou s menší výbavou - to by mi byla vyjednaná %ní relativně slušná sleva u Family opravdu totálně k prdu ve srovnání s tímhle Trumfem, u kterýho následně dosažená slevička potěšila - navíc s Trumfem zatím maximální spokojenost při zajíždění - prostě z mého pohledu "bingo" ) a napsal jsem tady jen víceméně obecně ale korektně bez konkrétních čísel ( možná by to chtělo nabídky naskenovat že ) část svých poznatků z období, když jsem si nechal dělat nabídky nejdříve na Toura Family, ale pak jsem se dozvěděl o akci Tour Trumf ještě než vůbec byla vyhlášena a Bojler to tady natapetoval ze stránek Škody ( někteří prodejci začali zadávat Trumfy do harmonogramu výroby ještě před oficiálním vyhlášením akce 1.7.) - mohl bych Ti ty nabídky přeposlat, aby ses dostal vůbec do obrazu, nakonec jsem byl ve finále u svého nakonfigurovaného Trumfa plně spokojen s dosaženou konečnou cenou - ale mmmm radši potřebuje něco kúúúlovanějšího než zbytečné a zcestné názory někoho bez reálné zkušenosti ( p.s. - k návodu se teď přikládá ještě tenká brožura s platností od května 2011 o drobných technických úpravách u Toura kdyby to někoho zajímalo )
  7. a co by sis tak představoval u Toura Trumf za masitou slevičku ? Nechtěl bys to třeba jen za náklady a prodejce ať si přivydělává prodejem párků ? Ono sehnat na Trumfa nějakou slevu hodnou zřetele není žádná legrace. Na těch pár skladovkách Trumfů s akčním paketem Trumf+ je sleva cca 10 000,- ale to jsou výbavově holobyty ..... . No a z čeho počítat slevu je taky alchymie - jeden prodejce Ti dá nabídku, kde bude montáž konstruktu za mastnotu, k tomu předprodejní servis pár tisíc a z téhle ceny dává teprve slevu - druhý tyhle položky vůbec do nabídky nekalkuluje .... . aby se dalo vůbec filosofovat, z čeho počítat slevu, tak je třeba stanovit mantinely, tj. předprodejní servis nula, montáž konstruktu, případně jiné práce ( nalepení bočních lišt ap. ) nula Kč .... . Pak 5% u Trumfa už není samozřejmostí, chtěl bych vidět, jak těch 15000,- sype každej prodejce hned z rukávu z třísettisícovýho toura (metlu tady neřeším) ve full ceně .... vycházím ovšem z toho, že kdo objednává Oktávku v Trumfu, dá si tam kromě paketu aspoň dálkový centrál, dělenej zadní sedák, tonovaný skla, rezervu, boční lišty a případně konstrukt - alarm je na ho....no ). Opravdovej světec si ještě přikoupí mlchovky, aby auto zepředu vypadalo kúúlovaně a opravdovej fajnšmekr ještě aero stěrač dozadu, aby auti vypadalo kúúúl zepředu i zezadu .... . Takže těch cca 5% slevy z konečné ceny u Trumfa se dalo nedávno sehnat, ale dnes už nevím
  8. už jsem se těšil, že zde pět tisíc bylo raději vynaloženo na efektivní mlhovky než si za stejnou cenu raději pořídit tonovaná skla ......tady ovšem nebylo vynaloženo nic, ani černé lišty za tacník , které posadit je prakticky povinností - hlavně pokud tam vrznete tmavou barvu jako třeba lávovou metlu . tohle nevezmou zadarmo ani ve sběrně
  9. Ehmm, porovnávat výhodnost koupě Combi verze 1,4 59kW mě opravdu nenapadlo – je pravda, že tady ta počáteční výhoda na Slovensku je, výchozí cena oproti verzi 1,6 je o 1000 euro níž ( stejně jako u liftbacku ) , tj. – 24 200,- při udávaném kursu. V Česku je cenový rozdíl jen rovných 13 000,- to je 11 200,- cenové zvýhodnění u 1,4 verze na Slovensku, pravda. Nabušený slovenský Combi TOUR 59 kW v plné palbě i s výhřevem sedaček, Craterisama, Swingem, si ovšem snad může koupit jen opravdový světec Ve verzi 1,6 75kW se opět rozdíly stírají i když tam započteme zcela nesmyslné dokoupení příslušenství v Česku za nesmyslné ceny ……………………………….slovenský 1,6 combi tour ……………český 1,6 combi tour Základ…………………….12 999 * 24,20 = 314 575…………..…..297 900 Paket……………….…………600 * 24,20 =.. 14 520…………..….…15 000 Vyhřívání ……………….……208 * 24,20 =... 5 033……………....…..9 500 Boční airbagy………………....................................................10 900 Tonovaná skla………………………………………..........…………..………5 000 Mlhovky ( takovou totální zbytečnost na touru snad ani nelze srovnávat ) Celkem……………………13 807 * 24,20 = 334 129,- …………..342 300,- -sleva dealer……..................... 3%...= - 10 024………5%....- 17 115,- prodejní cena …………………………....………324 106,-…….……..325 185,- s poplatky za dovoz ze zahraničí je to vylej nalej ……. Znovu opakuji, že větší slevu než 3% dostane na Slovensku víceméně jen Slota nebo Mečiar, v Česku se na 5% nedostane jen totální lama ……… Ano, full nabušená verze 1,4 59kW vyjde na Slovensku cca o 10 000 levněji – vše za předpokladu, že budeme považovat kupce v Čechách za nesvéprávného blba, který je ochoten vyhodit 9 500,- za výhřev sedaček v Touru plus nastavitelné sedadlo spolujezdce. Totéž vyhodit 11 000,- pouze za boční airbagy ( bez hlavových, které nemá ani slovenský Tour, k čemu pak ehm, boční ). Ve srovnání jsou tonovaná skla za 5000,- ano, ale ve slovenském touru pouze čelní je tonované podle kompletní specifikace, takže dost mimo mísu, přesto ve srovnání verze 1,6 tato položka je, částečně asi jako kompenzace toho, že tam nejsou mlhovky – dát za tuto ozdobu 5000,- může jen Mirek Dušín ( nebo si jet pouze pro výhodu mlhovek na Slovensko). Mňo, to je asi tak všechno, asi zase nikdo nebude souhlasit, nicméně jezdit si na Slovensko pro plně nabušeného combi Toura 1,4 59kW s vyhřívanýma sedačkama k tomu jen uff, uff, uff
  10. ta výhoda slovenského touru už je hodně sporná - jejich model 1,6 s tím paketem 600e vyjde na 12 799 eur - dejme kurs řekněme 24,40 a jsme na cca 312 300,- Kč. na Slovensku je prakticky nemožné získat větší slevu než ony 3% (celý araver a další ) - takže jsme na koncové ceně cca 303 000,- Kč . U českýho Trumfa jsme s paketem Trumf Plus na 282 500,- musíme přidat dálkový centrál a dělenou zadní sedačku na částečné dorovnání slovenské výbavy a jsme na 291 100,- Kč. Jen totální lama nedokáže v Česku z konfigurátorové ceny získat slevu na Trumfa okolo 5%, zde tedy 14 000,- . To máme koncovou cenu 277 000,- Kč 1. Slovenský Tour..... 303 000,- Kč 2. Český Tour ...........277 000,- Kč --------------------------------------------------- rozdíl ........................ 26 000,- Kč ( a to zde není ještě ani započítána režie a poplatky spojené s dovozem auta ze zahraničí ) ve slovenském Touru za výše uvedené ceny navíc tato výbava: boční airbagy vpředu, tempomat, loketní opěrka vpředu Můj závěr: poté, co Škoda zařadila od 1.7. akci Tour Trumf, jen opravdový světec si pojede koupit Toura na Slovenska aby ušetřil
  11. no dnes je pojištění Toura docela dilema -pojistit Toura na poviné (plnička 100/100) a havarijní pojištění je samozřejmostí - navíc je ten balíček POV+HAV za hubičku, pod 4000,- by se nepojistil jenom blázen ( samozřejmě bonus za bezeškodní roli tady hraje roli.....) bohužel produkt EUROGAP právě vykopal válečnou sekyru a náhle brutálně zdražil - tříletej Eurogap u Toura okolo 300 tis. nepořídíte teď za míň než za 12 talířů, tj. za několik dnů zdražení přes 10% - a to bez pojištění spoluúčasti - tu už nemá vůbec cenu za dva další talíře připojišťpvat. Ale kdo má jen defend-lock a parkuje u paneláku, tam je Eurogap stále na zvážení - neznám časovou křivku, jaký rozdíl v každém pojištěném měsíci zu oněch 36 sjednaných mezi tržní cenou vozidla pro klasickou plničku z havarijního pojištění po odečtění spoluúčasti (dávat si větší než 3%ní je další blbost u spoluúčasti) - tj. které jsou nejexponovanější data krádeže z titulu rapidního poklesu ceny vozu - pojišťováci na to maj tabulky , nějaký takový by se šikly - dát 12 nedát 12 pro klidný spaní ale draze zaplacený až přeplacený
  12. Komodor

    Alarm

    Hallo, kdo mi sem může hodit nějakou radu nabo názor do placu ? Mám objednanýho Toura OII - dodávka předběžně za měsíc - objednal jsem si defend lock za šest táců, co tam montuje autorizovaný prodejce až mu to dorazí z výroby. Přímo z výroby však mám objednaný do auta originál alarm s hlídáním vnitřního prostoru, náklonovým čidlem, zálohovou sirénou - funkcí jak robot - samozřejmě jsem počítal s lepším spaním když tam mlasknu defend lock i alarm, ale teď to vypadá rozporuplně K dálkovýmu centrálu mě to stojí dalších 6100,- příplatku podle konfigurátoru ( nepočítaje slevu z celého obj. vozidla ). Pročítám různá fóra a příspěvky a jsem teda z alarmu dost "jelen" jestli to není spíš na obtíž než ku prospěchu - třeba příspěvek relativně aktuální zde před necelým rokem cituji : "mám O2 FL 09, alarm se mi spouští už cca 6 měs., v servise jsem to reklamoval už 3x. Neúspěšně. Spouští se tak 1-2x za měsíc, náhodně, houká 15 až 20 min. Nejhorší je, že nejde vypnout. Jel jsem z Plzně do Berouna se sirénou a blikajícíma varovkama, pak sám přestal. Naposled v Německu v Lindau v centru města 20 min, no prostě paráda. V servise mi měnili náklonový čidlo a senzor vnitřku, 2x. Závadu nenašli. Teď jezdím s vytaženou pojistkou a nehouká. Pokud máte nějakou radu ... zkusím novější senzory, viz. OnSit, jinak už nevim." no tak takový výhody za 6000,- bych si od škodovky nepředstavoval - je ta kvalita dnes dodáváného alarmu do OII třeba naprosto shodná jako před rokem nebo tam snad dodávají už zase lepší čidla nebo je alarm od renomovanějšího výrobce než dřív - ani nevím, od koho to je - všechno sériově montovaný prej stojí za prd není lepší se na ten alarm radši vyprdnout ( měsíc před výrobou ta objednávka snad lze v tomto bodě změnit ) a nechat jen defend-lock a vydělat si tak na eurogap, který chci dát navíc k havárku ? Na pár tisících korun se sice nerozbrečím, jde mi ale o efekt a ne vyhazovat peníze oknem úplně a pak mít ještě nervy ze špatného fungování a reklamací složitých čidel a elektroniky. On ten alarm prý ani nejde natvrdo vypnout, takže když mi bude samovolně naskakovat nebo blbnout, tak abych si hodil mašli ne ? otázka taky co by v touru chtěl někdo ukrást - "hnusné" rádio Blues nebo jinak už tam kromě dvou airbagů nic není. Nebo snad nechat alarm a naopak se vykašlat na defend lock za úplně stejný příplatek 6000, který je prý taky na nic pokud se někdo rozhodne auto ukrást ? Barák an garáž samozřejmě nemám, ale tady se zase moc nekrade - ale když někam pojedu, tak u shopping parku nebo na dovolené si ho může někdo podat ....i když tyhle případy zase jistí eurogap Jaké máte na originál alarm v takovém autě názory ?
  13. ale no tak - na oktávky jsem se samozřejmě díval a u edition a jinde nebylo fakt před tou půlnocí nic - jediný co si nějakej týpek od marketingu Schade zkoušel byl právě jenom ten TOUR TRUMF . ale nepředpokládal, že mu při testování hned někdo vleze do konfigurátoru a všechny připravovované změny a pakety mu rozebere během mžiku až na kost . tipuju, že do konce měsíce přestane Schade machrovat a vrátí ty pakety TRUMF zpátky, přece je netestovala jenom v nějaké verzi
  14. tak a oba nový pakety TRUMF z konfigurátoru zmizely zřejmě někdo z marketingu SCHADE vypustil džina z láhve předčasně a ředitel Vahland hledá viníka no nechtěl bych bejt v kůži toho, kdo to spískal
  15. tak jo, už to vzdávám, stejně myslím, že tady byla rozebraná možnost koupě toura na Slovensku s porovnáním v Česku až do mrtě
×
×
  • Vytvořit nový...