Červen 23, 201015 r Oblbovák řídící jednotky tzv. POWERBOX Já nemám, tak nemůžu hodnotit. Docela dost lidí zde na fóru krabičku vlastní, třeba se ti vyjádří.
Červen 23, 201015 r chlape, jestli mas svoje auto rad, tak to tam nikdy nedavej akorat to okecava jednotku, ze je motor studeny... zacne mu to kourit a za chvili paaaapaaa motore nech si udelat kvalitni chip, ty auta jsou na to delany
Červen 27, 201015 r No jasně že mám rád svou čtyřkolu,právě proto jsem se na to ptal.Ještě by mě zajímalo jaké zkušenosti s tím máte,kdo už to měl,nebo něco bližšího o tom.Vždyť že by to oklamalo řidící jednotku že je motor studený to nemůže mít takový vliv né?Já nejsem moc technický tip takže si to rád nechám vysvětlit,vždyť kdo se nezeptá nic se nedozví,takže předem díky za každé názory,zkušenosti a připomínky.
Srpen 29, 201312 r ahoj mam octavii tdi 81 kw v zakladu po chipu,vymene vstriku, odriznuti katalizatoru ma auto kolem 120kw chtel bych se zeptat jestli by mi nekdo neporadil jak jeste zvysit vykon o par koni,dekuji za rady
Září 13, 201312 r Kup si FMIC, taky ti to něco hodí a nebude to tolik hulit - jenom se tryskama, chipem a katem se mi zadá 120KW hooodně (kdyby 110KW tak to beru, ale 120KW?) Upraveno Září 13, 201312 r od Jirka_M
Září 13, 201312 r Jednoduše,. Jiný turbo nejlíp malý do nízkejch otáček co se dobře roztočí a pak velký co ve votáčkách dá hodně vzduchu, zvětšit chladič-lepší účinost chlazení, udělat chlazení oleje, intercooler, snížit hlavu a dat jinou vačku. Nebo koupit jiný auto s lepším motorem.
Prosinec 7, 201311 r Bez kat to si fakt inteligent. V Rakúsku a už aj u nás majú mobilné merače emisií. značky ti dajú dole a prídeš o technicak.. O pokute nehovoriac..
Prosinec 8, 201311 r Asi si to pletes, to sice maji ale az na O2 co maji DPF filtr, na stary TDI s rotacnim cerpadlem se meri na emisich akorat kourivost a na tu nema kat zadny vliv, pravda ale je ze bez toho katu to smrdi jak stara Avia a asi by to ti fizli poznali. Jinak souhlasim s Jirkou ze tech 120kw je moc, taky tomu neverim. Kat off ti zadny vykon neprida , mozna 1-2 kone, pokud je OK, a aby dostal 120kw na seriovem turbu to zni jako pohadka, i ty vstriky by nas zajimaly - jake tam jsou. Docela rad bych videl graf z brzdy, jestli vubec nejaky existuje. Jinak jestli honis velky kone, nejlepsi to zadat proverenemu upravci ktery vyladi a doda HW i SW , pocitej ale ze to leze trochu do penez. Doma na kolene toho moc nevymyslis Upraveno Prosinec 9, 201311 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Prosinec 8, 201311 r Turbo GT1749VA a nebo VB, vstriky Powerplus 764 nebo race 520, 11mm nebo 12mm hlavu čerpadla, FMIC, "C"čidlo tlaku, lepší spojku a samozřejmě brzdy ... ale to mas 200PS strop s tim VB... a soft od nejaky zkušeny firmy, která si s tim bude umět poradit.. ale počítej se sakra velkým výdajem. Pokud máš na 81Kw s většíma vstřikama 120KW, tak seš šťastnej clověk a nech to bejt.. Upraveno Prosinec 8, 201311 r od czechdriver
Duben 22, 201411 r Koukal jsem na dieselpower a jestli to správně chápu, tak výměnou trysek a čipnutím dokážou 99 kw.. takže turbo neni potřeba měnit? A změní se nějak výrazně spotřeba, pokud budu jezdit úsporně..? .. mluvím o 66 kw.. Upraveno Duben 22, 201411 r od Akolitor
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.