Fanda octavia Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Ahojte mám hrozně velkej problém mám octavku 1.6i 55kw a vyroba 1997 mám je nově koupenou a když jsem sní poprve vyjel za deště tak mě zklamala proste auto zničeho nich chcípne, už se mi to stalo po třetí, 3x jsem vyjel když pršelo a 3x jsem zustal vyset,,,projevuje se to tak že auto zhruba do 20 km vzdálenosti chcípne jak kdyby jste ho vyply klíčkem, zničeho nic spadnou otačky pomalu na 0 ot./min. a následně nejde nastartovat podle počítače to je bez závad elekrtika v autě funguje jako jsou okna a podobně, funguje i celkově motor jako čerpadlo rozdělovač vstřiky atd. do motoru se voda nedostala ve vyfuku taky nebila, ale když pak auto stojí třeba den venku po tom co se mu to stalo tak opětně nastartuje jako kdyby vyschnulo mi příde, nikdo si neví rady a zatim to nechci dávat do autorizovanýho servisu to by mě vyšlo na hodně peněz tak vás prosim o radu dekuju mockrát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 (editace) A zkoušeli jste tu diagnostiku dělat právě za mokra? Bude to na 99% v elektrice. Někde se udělá za mokra klema a je zle.... Kde jsi to auto koupil? Co na to původní majitel? Editováno: 19. Srpen 2009, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 pokud jde čerpadlo rozdělovač vstřiky atd a nemáš ucpanej filtr tak auto musí jet u tohoto motoru ani nic jinýho není pokud má palivo a dává jiskru musí jet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Už jsem se s tím taky setkal,ale byl to Peugeot,zatejkalo do řídící jednotky pod kapotou a pokaždy když se tam voda dostala tak to nejelo,pak to za den vyschlo a auto jelo normalně ,trvalo dlouho než se na to přišlo až když jsme ji rozebraly tak bylo vydět zažloutlej pruh od vody po vyměně ŘJ už se to nikdy neopakovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Měl jsem to podobně. Za deště občas vynechávala až se zastavila. Ještě jsem ji asi napopáté nastartoval a dojel, ale pok už nic. Bylo to cívkou, nelíbyla se jí vlhkost. V zimě jsem problém nepozoroval, jen v létě mi už cca 2 roky hlavně po startu nechtěl motor chvíli táhnout. Takže na 90% cívka, neboli zapalovací modul - prej častá závada. Přeji hodně štěstí. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Zkontroluj kabel od zapalovacího modulu k rozdělovači jestli není vyoxidovaný.Také bývá vadný zapal modul.Zkontroluj jestli se ti modul moc nezahřívá.Jestli jo tak je problém v něm.Ale nejčastější problém byvá tím kabelem ,hlavně oxidací u toho modulu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda octavia Vloženo 19. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 jj vše funguje co se tyče mechaniky dava benzin čerpadlo svičky taky v cajku,,jsme prvni majitek v čr mám to dotahlý z německa,,, a stim počátačem pod čeplnim sklem jsem slyšel že to muže být tim a o tý civce taky, starter to neni je upe novej 5 dni starej a normálně točí jak má ted jsme to dal do bazaru kterej mi to přitahl a řikaly že s ena to kouknout a daj mi vedět a pokusi se to opravit na vlastní naklady, na počítači jsem to taky měl pichnuty už nekolikrat i když jela ale i když nejele, ale moc krát diky pomohly jste mi, pak řeknu čim to bylo ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OrOrO Vloženo 21. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2009 Zkus se opravdu podívat na tu vysokonapěťovou cívku,vymontuj ji a ze spodní strany má plastový kryt dvou kontaktů cívky,možná se budeš divit v jakém budou stavu,oxydace po vlhku apod. Ať se Ti daří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 5. Září 2009 Sdílet Vloženo 5. Září 2009 (editace) Jak už psali ostatní, zaměřil bych se na vysokonapěťovou část. Cívka, kabely!!!!, rozdělovač. Zkontroluj i nízkonapěťovou část, očisti kontakty k cívce i k Halovu snímači a mrkni taky do pojistkové skříňky. PS: odkud jsi???...starší, ale stopro funkční kabely a trafo doma mám(na vyzkoušení) Editováno: 5. Září 2009, autor: TomášT 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.