Publikováno Srpen 19, 200916 r Ahoj, nevíte někdo jaká daň je na Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU. Já teď prodával svou a kupec počítal se třemi tisíci a ono to bylo pět. Údajně plní dle údajů v techničáku jen euro 1. Napadlo mě, jelikož techničák byl už duplikátem jestli ten údaj není špatně. Neřekl byste mi někdo jaký údaj máte u totožného auta v rubrice emise EHK č. já tam mám 83,02B . Díkes
Srpen 19, 200916 r Ahoj a kouknul jsem se do mého techničáku od 1,8T z března 99 a mám tam 83.03B. V každým případě tam máš chybu, protože já dle tohoto kódu dostal zelenou 4 emisní nálepku pro Německo a ta platí pro Euro 4, které mám i na Sorentu a to má stejnou nálepku. U obou aut jsem první majitel s origo TP. Jirka
Srpen 20, 200916 r Ahoj, nevíte někdo jaká daň je na Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU. Já teď prodával svou a kupec počítal se třemi tisíci a ono to bylo pět. Údajně plní dle údajů v techničáku jen euro 1. Napadlo mě, jelikož techničák byl už duplikátem jestli ten údaj není špatně. Neřekl byste mi někdo jaký údaj máte u totožného auta v rubrice emise EHK č. já tam mám 83,02B . Díkes Mám přesně Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU, přihlašoval jsem jí před měsícem.. platil jsem 3000kč - EURO 2.
Srpen 20, 200916 r Autor Pánové díky za info, už jsem skoro provolal ty 2000kč ale najít kompetentní pracoviště to je opravdu nadlidský výkon. Díkes všem
Září 17, 200915 r Pánové jste asi trošku v omylu, je to takhle: EURO 0 = 10.000,- Kč 70/220/EHS - 15.00 74/290/EHS - 15.01 77/102/EHS - 15.02 78/665/EHS - 15.03 83/351/EHS - 15.04 88/436/EHS - 83.00A 89/458/EHS - 83.00B 89/491/EHS - 83.01A - 83.01B EURO 1 = 5.000,- Kč 91/441/EHS - 83.01B 93/59/EHS - 83.02B Edit: odstraněn 94/12, patří do Euro 2 EURO 2 = 3.000,- Kč 94/12/ES - 83.03B 96/44/ES - 83.04B 96/69/ES 98/77/ES AGU má běžně 83.03B, takže Euro 2 a 3000 "výpalného pro vrchnost"
Září 17, 200915 r Pozor na to, co je napsané v techničáku a co je realita. Mám dovezené auto z německa viz. podpis a v techničáku jsem měl údaj 96/69, tedy EURO2, což dle dílenské příručky a všech ostatních dokumentů co jsem sehnal je blbost a má mít 98/69B, tedy EURO4. Psal jsem i do škodovky na oddělení Typové zkoušky, technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky ŠKODA AUTO a.s., odkud mi přišlo - Dobrý den, vozidlo TMBBE...... vyrobeno pro SRN v 7/1999 s motorem AQY a z hlediska emisí plnilo směrnici ES 98/69B. Toto stanovisko bylo vloženo do internetové databáze Davoz (Správa informací o vozidlech Ministerstva dopravy). S tímto jsem šel tedy na registr vozidel a po dlouhém hledání se to podařilo v této databázy najít a v techničáku mi údaj tedy opravili na EU4. V techničká je v horní části na zadní straně kód ZTP, pod kterým se dá na registru také dohledat EURO, ale podle toho mi stále vycházelo EU2. Takže to jsou mé zkušenosti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.