Přejít na obsah

Změna nasávání na FI 1.2 htp 47kw


lospablos

Doporučené příspěvky

Změna proudění vzduchu do motoru přes jinou upravu.

Ahoj všem škodovákum tak jsem dnes konečně předělal chlazeni na fabii 1.2 htp 12v 47 kw

Jelikoš vzduchoví filtr je na motoru a když jedu dálku tak je hodně cítit jak je auto unavené tak jsem předělal chlazeni jako má fabia 1.4 mpi

náklady jsou kolem 2000kč ze vším všudy je třeba zakoupit airbox na 1.4 mpi nebo na 1.9 tdi poté je třeba zakoupit jiný držák na baterii

jako má 1.9 tdi pokud by někdo nevěděl tak my napište na icq a já vám poradím icq 37362285

A co jsem pro auto vše udělal já jsem dal čip od firmy cimbu a změnil chlazeni auto jezdí uplně jinak a je to jiná jizda a auto není unaveno

a řekl bych že vykon motoru je uplně nikde jinde a síla motoru je taky v pohodě bez problemu jezdím kolem 180 km/h sic spotřeba je stejná ale auto má

dobrou akceleraci a není to líné do kopce takže pohoda.

P.S. mužu jen doporučit vše co jsem pro motor udělal je znatelné zlepšení po všech strankach. Doporučuji :)

Foto mužu poslat na email

Editováno: , autor: lospablos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tato úprava sání sice může něco na výkonu přidat, ale takový rozdíl co tu popisujete je nemožný. Nové Fabie mají u HTP 12V tento způsob umístění vzduchového filtru a i díky tomu mají výkon místo 47kW -- 51kW, ale rozdíl oproti starší verzi je téměř neznatelný. A to že fabie po takové úpravě bude jezdit 180km/h je zcestné, to nám tu věšíte bulíky na nos. Mám HTP 12V s chipem, auto jede hezky, ale 180 tak možná z mírného kopečka a nenaložený a to ještě na krátkou chvíli, protože motor při této rychlosti je téměř v oblasti maximálních přípustných otáček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že tím myslí něco jiného. Autor by si to měl změnit.

Jinak by mě zajímaly ty fotky, sám o této úpravě delší dobu uvažuju.

Určitě foto pošlu jen my dejte čas co se tíka tí rychlosti tak auto jede 180 to jsem psal že není problém tuto rychlost s auta dostat jinak mám čip na 54 kw a ještě změna chlazeni motoru je celkem 56-57 ale teoreticky ale jede líp to na 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlazení motoru je opravdu něco jinýho, než ochlazení nasávaného vzduchu nebo pokus o náporový sání :))

Ty 3kW tvojí úpravou bych chtěl vidět :) ...nepřifoukl jsis spíš mezitím kola? ;)

Tyto upravy my doporušil Pan Janda který dělá čipováni aut pod firmou cimbu pokud říkáš že lžu tak říkáš že lže Pan Janda a společnost cimbu.Jinak Pan Janda ví co povída a myslim že má vetší skušenosti s auty značky škoda než ty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja chip od cimbu mám a přínos to je. Ale nikde jsem neslyšel, ani nečetl že by chipoval na 54 kW. To je nějaká novinka? A je pravda, že Janda o téhle úpravě mluvil, dostaneš tím tak 3-4 kW. Ale tohle ti prostě projev auta nezmění natolik, že je tím možné jezdit 180 km/h jako běžnou cestovní rychlostí. Beru to jako vrchol HTP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja chip od cimbu mám a přínos to je. Ale nikde jsem neslyšel, ani nečetl že by chipoval na 54 kW. To je nějaká novinka? A je pravda, že Janda o téhle úpravě mluvil, dostaneš tím tak 3-4 kW. Ale tohle ti prostě projev auta nezmění natolik, že je tím možné jezdit 180 km/h jako běžnou cestovní rychlostí. Beru to jako vrchol HTP.

Jo já jsem se spletl ja to mám načipovane na 52 kw + 3kw ohledně té změny sory ale co tíká rychlosti tak ja jsem vyždímal z htp max 180 km a nikde nepíšu že jezdím pořád 180 km jen že je to možné ale otačky jsou na 6000 což je jasné že spotřeba je kolem 13 l na 100 km pruměrně jezdím brno tak kolem 160 km/h až 140 km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...