Publikováno Srpen 28, 200916 r Lidicky ac se to zda neuveritelne tak vcera mi pendolino odrovnalo elektronickou klapku klimatizace. Stojim u prejezdu a najednou na prejezd vjede pendolino, vypnou se mi telefony shasne radio a vypne se klima proste mazec, telefony jsem rozchodil radio taky ale u klimi mi odesla elektronicka klapka sem pekne nasranej i v servise mi rekli ze to je vice nez pravdepodobne ze to bylo diky tomu pendolinu , mam se vubec snazit neco vyrazit z CD nebo to nema smysl
Srpen 28, 200916 r Uroven elektromagnetickeho rusenia nad urcitu hranicu a mas to. Pripadne dostatocne silne magneticke pole, aby otvorilo prechody polom ovladanych tranzistorov. O pendoline som uz pocul, ze dost rusi okolo a pocitace blbnu...
Srpen 28, 200916 r To je nějakej MATRIX, ne? Jak by to mohl vlak udělat??? Ty jsi v MATRIXu nedával pozor - EMP Je fakt, že triaky jsou svinstvo, nebo jestli tam mají nějaký MOSFET, to netuším - třeba mu nejel ten slavný kompenzátor, bez kterého ho nechtěli homologovat na naše tratě, že jim nechodilo zabezpečení...
Srpen 28, 200916 r pokud ti to dají v servise písemně tak bych to zkusil ale pochybuju o tom že z nich něco vyrazíš
Září 3, 200916 r To je normálka u Pendolína. Taliáni tomu neudělali uzavřené magnetické obvody u trakčních motorů. Jeden člověk tehdy z vedení ČD poukazoval na to že si je pendolíno schopno tímto rušením přehodit pod sebou i výhybku. A byl registrovaný nespočet případů, kdy zblblo návěstidlo kolem kterýho projelo. Takže bych tomu věřil. Halt italský šmejdy noooo
Září 4, 200916 r to octaviaman: Myslíš že by to servis sepsal? Šel by do sporu? To je na soud a X znalců...... Nebo aspoň Na vlastní oči apod.
Září 4, 200916 r servis ti nic nenapíše....protože tomu nebude věřit.....v tomto případě by jsi musel přizvat znalce, který jediný může říci..je to možné není to možné.....a dráhy se budou zcela jistě bránit a pak soud který rozhodne.....několik měsíců možná i nějakej ten rok....chtěl bych vidět toho, kdo s nima půjde do sporu....
Leden 19, 20232 r To je velmi zajímavé téma. Pendolina jako i starší české lokomotivy (třeba "banán" E499 podle staršího značení) mají z principu víceméně stejný systém řízení proudu do trakčních motorů s pulzně-frekvenční regulací, která je vybavena kondenzátory a rezistory pro eliminaci vysokofrekvenčního parazitního signálu do okolí. To se samozřejmě při zkouškách před zavedením trakčního vozidla na české tratě důkladně testuje. Pokud by mohlo něco způsobit problém, jak popisuje Schrek, tak si dovedu představit náhodný a zcela ojedinělý elektromagnetický impulz od sběrače nebo hlavního odpojovače. Ale byla by to náhoda asi jako že auto trefí meteor. A to bych chtěl vidět, který znalec by se pod takový posudek podepsal. Stovky Škodovek denně stojí u přejezdů, vejrají na Pendolina a nic...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.