Přejít na obsah

Pendolino a poruchy elektroinstalace ve voze


schrek

Doporučené příspěvky

Lidicky ac se to zda neuveritelne tak vcera mi pendolino odrovnalo elektronickou klapku klimatizace. Stojim u prejezdu a najednou na prejezd vjede pendolino, vypnou se mi telefony shasne radio a vypne se klima proste mazec, telefony jsem rozchodil radio taky ale u klimi mi odesla elektronicka klapka sem pekne nasranej i v servise mi rekli ze to je vice nez pravdepodobne ze to bylo diky tomu pendolinu , mam se vubec snazit neco vyrazit z CD nebo to nema smysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nějakej MATRIX, ne? Jak by to mohl vlak udělat???

Ty jsi v MATRIXu nedával pozor - EMP lol

Je fakt, že triaky jsou svinstvo, nebo jestli tam mají nějaký MOSFET, to netuším - třeba mu nejel ten slavný kompenzátor, bez kterého ho nechtěli homologovat na naše tratě, že jim nechodilo zabezpečení...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je normálka u Pendolína. Taliáni tomu neudělali uzavřené magnetické obvody u trakčních motorů. Jeden člověk tehdy z vedení ČD poukazoval na to že si je pendolíno schopno tímto rušením přehodit pod sebou i výhybku. A byl registrovaný nespočet případů, kdy zblblo návěstidlo kolem kterýho projelo. Takže bych tomu věřil. Halt italský šmejdy noooo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

servis ti nic nenapíše....protože tomu nebude věřit.....v tomto případě by jsi musel přizvat znalce, který jediný může říci..je to možné není to možné.....a dráhy se budou zcela jistě bránit a pak soud který rozhodne.....několik měsíců možná i nějakej ten rok....chtěl bych vidět toho, kdo s nima půjde do sporu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 13 let později...

To je velmi zajímavé téma. Pendolina jako i starší české lokomotivy (třeba "banán" E499 podle staršího značení) mají z principu víceméně stejný systém řízení proudu do trakčních motorů s pulzně-frekvenční regulací, která je vybavena kondenzátory a rezistory pro eliminaci vysokofrekvenčního parazitního signálu do okolí. To se samozřejmě při zkouškách před zavedením trakčního vozidla na české tratě důkladně testuje. Pokud by mohlo něco způsobit problém, jak popisuje Schrek, tak si dovedu představit náhodný a zcela ojedinělý elektromagnetický impulz od sběrače nebo hlavního odpojovače. Ale byla by to náhoda asi jako že auto trefí meteor. A to bych chtěl vidět, který znalec by se pod takový posudek podepsal. Stovky Škodovek denně stojí u přejezdů, vejrají na Pendolina a nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Pendolino a poruchy elektroinstalace ve voze

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...