Přejít na obsah

Klínový (drážkový) řemen


fiser

Doporučené příspěvky

sarka kluci to je spatne, ja mam tedy 1,6 74 kw AKL a odpovidal by ten spodni obrazek, ale mam tam jeste jednu kladku mezi servem a klikovkou navic!!!!!!! jinak remen mam uplne novy!proto menim!

post-23294-1251472756_thumb.jpg

Editováno: , autor: fiser
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D ja magor si uz 5 let co mam octu myslim ze to pod altikem je starter kol100 ale ted uz mam jasno ! jinak po 2 hodinach jsem tedy prisel na to jak tam ten remen vlastne je :-) nikdy jsem ho dole nemel a ani ve snu by me nenapadlo ze kdyz si to nenakreslim , ze budu mit takove problemy! jinak zde foto jak to tedy je stim remenem u AKL--alespon tedy u me! post-23294-1251480346_thumb.jpg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HMM.

podla toho povodneho obr to tocilo tu remenicu chrbatom remena. Podla tvojho nakresu drazkovanou castou. To by mala byt teda aj remenica taka. Malo by to byt vidno.

No tak ETZOLD mi to uz vysvetlil.

post-18780-1251558914_thumb.jpg

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

chtěl bych se zeptat, jaký je správný postup při výměně klínového řemene pohánějící alternátor, servočerpadlo atd. u Octavie nebo Fabie, zajímalo by mě, jestli je při výměně lepší povolit a posunout alternátor v jeho vodicí liště nebo je lepší uvolnit napínací kladku a alternátor nepovolovat. Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak treba konkretne u Octavie motor 1,6 74KW se nic povolovat nemusi, staci si vzit otevreny klic 17 a zvrchu se nasadi na kousek hrany co ma napinaci kladka na sobe. Pak se zacne za klic tahat aby se kladka odklonila od remenu a nebyl remen napnuty. (Musi se celkem hodne zabrat, aby se prekonala sila kladky) Pak uz jen sikovne remen posoupnes do boku a je venku. Postup je opacny, jen to chce trpelivost pri osazeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Zdar chlapi.Na svoji Octávce 1,6 74kw motorizace AKL s klimou mám již popraskaný oboustranný drážkový řemen.Musím uznat,že tam vydržel pěknou řádku let.Nepískal a žádný problém s ním nikdy nebyl,třebaže to nebyl originál.Hned bych do něj šel znovu,bohužel značka se už nedá přečíst.Všude tady na foru se píše o výměně,ale jakou značku mimo originálu volit,nikde nic.Na trhu je spousta značek,ale nechci tam rozhodně dávat levnější typu Starline apod.Uvažuji Ina,Bosch,Contitech nebo Febi Bilstein.Jaké máte zkušenosti?Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...