fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 zdravím, panove moc prosim muze mi nekdo pomoci, nutne potrebuji dobre vysvetlit a nebo nakreslit ci nejaky odkaz , jak je spravne ulozeny klinovy remen 1,6 74 kw.sem si to nenakreslil, a ted fakt nevim. poradi nekdo??? dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 nech sa paci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 tak uz to nemusim hledat, kolega byl rychlejsi, jinak pro kod motoru AKL i AEH je vedeni remene stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 Poznamka: Urcite si si nepoznacil pri demontazi smer tocenia klinoveho remena. Ked ho nahodis opacne tak ti zachvilu odide!!! zmenis smer otacania;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 (editace) sarka kluci to je spatne, ja mam tedy 1,6 74 kw AKL a odpovidal by ten spodni obrazek, ale mam tam jeste jednu kladku mezi servem a klikovkou navic!!!!!!! jinak remen mam uplne novy!proto menim! Editováno: 28. Srpen 2009, autor: fiser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 i kdyz ted koukam mam remen drazkovany z jedne strany,,, a ten spodni obrazek by byl problem roztocit starter hladkou stranou ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 (editace) Starter mas na opacnej strane motora. Starter mas pod baterkou. Editováno: 28. Srpen 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 28. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 ja magor si uz 5 let co mam octu myslim ze to pod altikem je starter ale ted uz mam jasno ! jinak po 2 hodinach jsem tedy prisel na to jak tam ten remen vlastne je :-) nikdy jsem ho dole nemel a ani ve snu by me nenapadlo ze kdyz si to nenakreslim , ze budu mit takove problemy! jinak zde foto jak to tedy je stim remenem u AKL--alespon tedy u me! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 29. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 (editace) HMM. podla toho povodneho obr to tocilo tu remenicu chrbatom remena. Podla tvojho nakresu drazkovanou castou. To by mala byt teda aj remenica taka. Malo by to byt vidno. No tak ETZOLD mi to uz vysvetlil. Editováno: 29. Srpen 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fiser Vloženo 29. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 ale ten obrazek co mas je na 75 kw , a tedy na jiny typ. u moji 74kw je to tak jak jsem nakreslil, na prani muzu udelat exkurzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 chtěl bych se zeptat, jaký je správný postup při výměně klínového řemene pohánějící alternátor, servočerpadlo atd. u Octavie nebo Fabie, zajímalo by mě, jestli je při výměně lepší povolit a posunout alternátor v jeho vodicí liště nebo je lepší uvolnit napínací kladku a alternátor nepovolovat. Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 Tak treba konkretne u Octavie motor 1,6 74KW se nic povolovat nemusi, staci si vzit otevreny klic 17 a zvrchu se nasadi na kousek hrany co ma napinaci kladka na sobe. Pak se zacne za klic tahat aby se kladka odklonila od remenu a nebyl remen napnuty. (Musi se celkem hodne zabrat, aby se prekonala sila kladky) Pak uz jen sikovne remen posoupnes do boku a je venku. Postup je opacny, jen to chce trpelivost pri osazeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Optimus Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 Zdravím. Potrebujem vymenit drazkovy remen alternatora (s klímou) Kedze som to este nerobil, potreboval by som radu co ktomu budem potrebovať (aky kluc atd) Prípadne nejaky navod ako na to.. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 stačí ti 16-ka očkoplochý kľúč,ktorým otočíš napínacou kladkou v smere hod.ručičiek,zadržíš a dáš dolu remeň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Optimus Vloženo 17. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2013 Dakujem libero.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Optimus Vloženo 19. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2013 Este sa opytam.. Ked som menil tento remen nevsimol som si nikde, ze by bolo značenie smeru otacania. Je jedno ako som ho zalozil? Niekto tu pisal, ze to jedno nie je, ze ma smer ktorym sa ma tocit, no ja som nic take nevidel na remeni :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 19. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2013 ked zhodis dole a davas spat ten isty vtedy si mas poznacit smer otacania... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Optimus Vloženo 19. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2013 Este ze tak, bo mi ma porazilo to znova rozoberat. :-). Inak neviete preco ja a fiser mame tu kladku navyse tam? Vpredajni mi povedali, ze remen ktory som tam daval tj. 1432mm sa do tychto motorov nedava. :-).. Diky mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 Zdar chlapi.Na svoji Octávce 1,6 74kw motorizace AKL s klimou mám již popraskaný oboustranný drážkový řemen.Musím uznat,že tam vydržel pěknou řádku let.Nepískal a žádný problém s ním nikdy nebyl,třebaže to nebyl originál.Hned bych do něj šel znovu,bohužel značka se už nedá přečíst.Všude tady na foru se píše o výměně,ale jakou značku mimo originálu volit,nikde nic.Na trhu je spousta značek,ale nechci tam rozhodně dávat levnější typu Starline apod.Uvažuji Ina,Bosch,Contitech nebo Febi Bilstein.Jaké máte zkušenosti?Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 Dayco, Contitech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 14. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2017 Ja jedině Contitech. Jak rozvody, tak klínový. A jsem spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 15. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2017 Diky za nazory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.