Jump to content

Klínový (drážkový) řemen


fiser
 Share

Recommended Posts

sarka kluci to je spatne, ja mam tedy 1,6 74 kw AKL a odpovidal by ten spodni obrazek, ale mam tam jeste jednu kladku mezi servem a klikovkou navic!!!!!!! jinak remen mam uplne novy!proto menim!

post-23294-1251472756_thumb.jpg

Edited by fiser
Link to comment
Share on other sites

:D ja magor si uz 5 let co mam octu myslim ze to pod altikem je starter kol100 ale ted uz mam jasno ! jinak po 2 hodinach jsem tedy prisel na to jak tam ten remen vlastne je :-) nikdy jsem ho dole nemel a ani ve snu by me nenapadlo ze kdyz si to nenakreslim , ze budu mit takove problemy! jinak zde foto jak to tedy je stim remenem u AKL--alespon tedy u me! post-23294-1251480346_thumb.jpg
Link to comment
Share on other sites

HMM.

podla toho povodneho obr to tocilo tu remenicu chrbatom remena. Podla tvojho nakresu drazkovanou castou. To by mala byt teda aj remenica taka. Malo by to byt vidno.

No tak ETZOLD mi to uz vysvetlil.

post-18780-1251558914_thumb.jpg

Edited by mysko
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

chtěl bych se zeptat, jaký je správný postup při výměně klínového řemene pohánějící alternátor, servočerpadlo atd. u Octavie nebo Fabie, zajímalo by mě, jestli je při výměně lepší povolit a posunout alternátor v jeho vodicí liště nebo je lepší uvolnit napínací kladku a alternátor nepovolovat. Díky za radu

Link to comment
Share on other sites

Tak treba konkretne u Octavie motor 1,6 74KW se nic povolovat nemusi, staci si vzit otevreny klic 17 a zvrchu se nasadi na kousek hrany co ma napinaci kladka na sobe. Pak se zacne za klic tahat aby se kladka odklonila od remenu a nebyl remen napnuty. (Musi se celkem hodne zabrat, aby se prekonala sila kladky) Pak uz jen sikovne remen posoupnes do boku a je venku. Postup je opacny, jen to chce trpelivost pri osazeni.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 years later...

Zdar chlapi.Na svoji Octávce 1,6 74kw motorizace AKL s klimou mám již popraskaný oboustranný drážkový řemen.Musím uznat,že tam vydržel pěknou řádku let.Nepískal a žádný problém s ním nikdy nebyl,třebaže to nebyl originál.Hned bych do něj šel znovu,bohužel značka se už nedá přečíst.Všude tady na foru se píše o výměně,ale jakou značku mimo originálu volit,nikde nic.Na trhu je spousta značek,ale nechci tam rozhodně dávat levnější typu Starline apod.Uvažuji Ina,Bosch,Contitech nebo Febi Bilstein.Jaké máte zkušenosti?Díky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...