olisoft Vloženo 3. Říjen 2008 Vloženo 3. Říjen 2008 Tu v bazari ho niekto ponuka za cca 7tis.Kc + praca (2tis?). Ak budes kupovat nove, tak "trochu" viac... Citovat
pajka Vloženo 21. Říjen 2008 Vloženo 21. Říjen 2008 (editace) motor AKL 1:6 98 když ale točim tak motor nezdechne. Editováno: 21. Říjen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
Tomas.cz Vloženo 22. Říjen 2008 Vloženo 22. Říjen 2008 PSA používá +- to samý a taky to nemá po odpojení vliv. Citovat
žloutenka Vloženo 1. Červenec 2009 Vloženo 1. Červenec 2009 Zdar lidi, dneska se mi při jízdě zdálo, jako by nešel posilovač řízení. Byl to jenom mžik, tak jsem tomu nevěnoval pozornost, ale před chvílí jsem jel znovu a udělalo to zase. Volant šel ztuha, rozsvítila se mi kontrolka s baterkou na přístrojovce a zapískal řemen. Zase to všechno trvalo tak 5 vteřin. A bylo to při rozjíždění. Ještě mi taky něco cvaká vedle nádobky na dolejvání kapaliny do serva. Nevim přesně co to je, ale je to černá krabice do který vedou hadice a je na tom i nějakej konektor. Tak jestli je to nějaký čerpadlo od serva, fakt nevim, každopádně to cvaká už 3/4 roku od doby co jsem to koupil. Koukal jsem na stav kapaliny v servu a byla na vrchní rysce, takže bez úbytku. Napadá vás čím by to všechno mohlo být? Bojim se aby to neudělalo když pojedu pilu někde v zatáčkách, to by bylo nepříjemný překvapení. Jo a mám OI RS Citovat
KaJe Vloženo 1. Červenec 2009 Vloženo 1. Červenec 2009 To cvakání je v pořádku, to neřeš, cvakat musí. A s tím servem, píšeš, že se taky ozval řemen, tak překontroluj drážkový řemen a jeho napínák. Citovat
žloutenka Vloženo 2. Červenec 2009 Vloženo 2. Červenec 2009 Jsi chytrý pionýr Na řemen jsem koukal hned po problému jestli tam vůbec ještě je a dneska jsem ho kontroloval, ale jenom zběžně. Když jsem za něj tahal rukou, tak se mi zdál OK, ale bylo to narychlo, tak zítra to omrknu důkladně. To cvakání se mi nelíbí, kámoš má taky RS a necvaká mu tak jako mě, řekl bych, že to jeho neni slyšet vůbec. Asi bych potřeboval něčí odborné ucho. Ale díky. Citovat
KaJe Vloženo 2. Červenec 2009 Vloženo 2. Červenec 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...;hl=cvak%E1n%ED Citovat
kecmen Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Zdravim, resil jsem problem s hlukem posilovace rizeni pri plnym rejdu a zjistil, ze mi to zere olej jak na bezicim pasu. Kdyz jsem vlezl pod auto, olej vytekal z pod manzety u rizeni. Je nejaka moznost, ze nebudu muset kupovat kopletni rizeni a bude se to dat opravit? Diky Citovat
olisoft Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Len vymena. Jedine, ze by Ti to niekto dokazal opravit (vymenit diely, ktore sa nepredavaju...). Nemusis kupovat funglac, popozeraj tu v bazari. Citovat
kecmen Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Jen jsi mi potvrdil, s cim uz jsem se smiril... Mrknu do bazaru, diky za reakci! Len vymena. Jedine, ze by Ti to niekto dokazal opravit (vymenit diely, ktore sa nepredavaju...).Nemusis kupovat funglac, popozeraj tu v bazari. Citovat
blizard Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 já to měnil letos, pěkná palba, dával jsem nové. Citovat
kecmen Vloženo 4. Září 2009 Vloženo 4. Září 2009 já to měnil letos, pěkná palba, dával jsem nové. na tom me snad jen muze hrat u srdce, ze v tom nejsem sam. Ale novy se mi davat nechce, jelikoz mam O1 z 97... No uvidime, co bazar da Citovat
sajfa Vloženo 9. Září 2009 Vloženo 9. Září 2009 na tom me snad jen muze hrat u srdce, ze v tom nejsem sam. Ale novy se mi davat nechce, jelikoz mam O1 z 97... No uvidime, co bazar da me praskla manzeta, orezla tycka a prodrel se rzi cimering... vymenil jsem cimering, auto jezdi a rizeni tesni Citovat
Josef Krištof Vloženo 28. Září 2009 Vloženo 28. Září 2009 me praskla manzeta, orezla tycka a prodrel se rzi cimering...vymenil jsem cimering, auto jezdi a rizeni tesni Zdravím, mám asi ten samý problém a vidím, že je vcelku zbytečné hned měnmit celé řízení. Potkaly tě při práci nějaké komplikace? Mohl by jsi mi poslat postup prací a kde jsi ten nový simering koupil nebo alespoň jeho rozměry? Díky Citovat
sajfa Vloženo 3. Říjen 2009 Vloženo 3. Říjen 2009 Zdravím, mám asi ten samý problém a vidím, že je vcelku zbytečné hned měnmit celé řízení. Potkaly tě při práci nějaké komplikace? Mohl by jsi mi poslat postup prací a kde jsi ten nový simering koupil nebo alespoň jeho rozměry? Díky nepotkal me zadny problem, odstrojit rizeni, a pak sikovne demontovat zajistovaci krouzek a vytahnout stary cimering a jit koupit podle neho dvoubrite gufero stejnych rozmeru, koupil jsem to normal v mototechne, a rozmery nevim protoze mi to premerovala prim o prodavacka. Citovat
pepusak Vloženo 4. Říjen 2009 Vloženo 4. Říjen 2009 chci se zeptat: koupil jsem "mojí" F1 1,9 SDI a chvilu po koupi mi odešlo servo. setkal se s tim někdo?? kamoš mi sehnal starší za 6000 ale jen se chci zeptat zdali se už někdo pral s tímto problémem, ještě k tomu ani kapka oleje. Citovat
sajfa Vloženo 6. Říjen 2009 Vloženo 6. Říjen 2009 chci se zeptat: koupil jsem "mojí" F1 1,9 SDI a chvilu po koupi mi odešlo servo. setkal se s tim někdo?? kamoš mi sehnal starší za 6000 ale jen se chci zeptat zdali se už někdo pral s tímto problémem, ještě k tomu ani kapka oleje. esi se něco nestalo s čerpadlem.... Citovat
Jaroě Vloženo 13. leden 2010 Vloženo 13. leden 2010 (editace) Zdravím, je možné že u Octavie kvůli pjistce, nejde servo řízení? Za radu děkuji. Editováno: 13. leden 2010, autor: Jaroě Citovat
PROCHY603 Vloženo 13. leden 2010 Vloženo 13. leden 2010 OCTAVIE 1, NEMAJU elektricke servo -ziadna poistka. Citovat
Milhausek Vloženo 13. leden 2010 Vloženo 13. leden 2010 kvůli pojistce těžko... servo musí jít když je nastartovaný motor stále.. pokud tam máš kapalinu Citovat
johnxx Vloženo 16. leden 2010 Vloženo 16. leden 2010 A hlavne aby servo chodilo, musi remen pohanet servopumpu, stalo se mi ze za jizdy me praskl drazkovy remen a prestalo me jit servo. Citovat
Radas1 Vloženo 23. Říjen 2010 Vloženo 23. Říjen 2010 Dnes jsem kouknul na servo kap. a mám jí cca 2mm pod min. tak jsem kouknul jestli někde neteče a nikde jsem nenašel známky uniku.Jinak v nádobce jde vidět taková mřížka co to je?Řízení zatím funguje Citovat
tommy737 Vloženo 11. Březen 2011 Vloženo 11. Březen 2011 (editace) Zdravím, mám model 1U2 r.v. 2000. Problém je takový, že po stání při chladném počasí se dá špatně točit volantem zejména v pravo, jde jakoby "přes kloub", volant se vždy v jednom místě zastaví a po chvíli opět povolí. Tak se stane asi ve třech zatáčkách a pak je vše ok a s volantem jde točit opět lehce. Nevíte co s tím? Dík. Editováno: 11. Březen 2011, autor: Luďa Přesouvám do podvozku. Tam se to hodí líp. Citovat
Grym Vloženo 11. Březen 2011 Vloženo 11. Březen 2011 (editace) Mozna bych zkouknul, jestli treba neni nejaka voda v naplni serva. Treba jak je chladno, tak voda ztuhne a ma to pak problem se rozhybat. Ovsem voda je lehci tezsi, takze se bude drzet nekde dole v systemu. Pokud tam teda nejaka srazena voda za ty roky je Idealni vypustit cely system a napustit novym servo olejem. Pokud to nepomuze, tak aspon budes mit jistotu ze to tim neni a klid ze mas novy olej. Treba se uplne pletu, a zavada bude nekde jinde. Editováno: 11. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.