Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj prosimvas nevite kolik foukat pneu 205 /45/16 ???

nikde to nemuzu najt..... :(

  • Autor

nekdo me prosil o foto me fabie na kolech oct RS kolech tak tady jsou

post-7-1144571574.jpg

Tlak v pneumatikách

Pre bezpečnú jazdu, pre ekonomickú jazdu a pre životnosť pneumatík je dôležité, aby pneumatiky boli nahustené na taký tlak, aký predpisuje výrobca vozidla.

Napr: Pirelli

Latest addition to the P ZERO collection, responding to the need for further UHP segmentation Specifically designed for “soft” and “hard” tuning, ideal for tire/wheel conversions Asymmetric tread design; exclusive styling The utmost driving enjoyment: precise cornering, excellent grip- even at the limit, high resistance to aquaplaning Extra load carrying capacity Comprehensive range for wide coverage in the Replacement Market

Specifications for tire

size: 205/45-16

UTQG: 220 AA A

Max Load: 1074 lbs.

Max Inflation Pressure: 51 psi

Tread Depth: 11/32"

Rim Width Range: 6.5-7.5"

Meas. Rim Width: 7"

Section Width: 8.2"

Tread Width: NA"

Overall Height: 23.2"

Revolutions per Mile: 897

hustenie skoda obr1

post-7-1144600650.jpg

hustenie skoda obr.2

post-7-1144600716.jpg

Alebo toto ;)

post-7-1144601571.jpg

Alebo toto ;)

Podobnou tabulku jsem na autě taky míval...než se mi kompletně smázla :D

Jo to je parada!!!

Nejlepsi jsou 17ky z ORS, to je na fabii fakt BOMBA!!! Ty 17ky z ORS bych moc chtel...

Teda myslim kombik s tema RS kolama.... ;)

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

Upraveno od laky

laky: Ty vlastnosti dusiku ty, jako ridic, nikdy nepoznas :) Tak zase neprehanej ;)

Martinoslav: nepovidej? A v cem prosimte podle tebe spocivaj ty vlastnosti dusiku rad se priucim :).

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou?

laky: Ty vlastnosti dusiku ty, jako ridic, nikdy nepoznas :) Tak zase neprehanej ;)

:smich: Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá.

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou?

Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.

Martinoslav: nepovidej? A v cem prosimte podle tebe spocivaj ty vlastnosti dusiku rad se priucim :).

Ja nezpochybnuju vlastnosti dusiku, ale to, ze ty, jako ridic, to nemas sanci poznat :)

:smich: Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá.

Dusík má větší molekuly, proto neutíká tolik jako vzduch a šetří vnitřky disku a pneumatiky, protože tam nejsou žádné příměsy,jako ve vzduchu. -_-

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou?

Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.

Poslední větu nechápu-Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.- Chceš mi snad říct, že když ti ji začnou foukat dusíkem tak máš v pneu vakum-vzduch, tam bude vždy a nevěřím, že by jsi náplň zničil, pouze se změní poměr mezi kyslíkem a dusíkem-toť vše při tom, co tam dofoukneš je zanedbatelné ve srovnání s tím, co už tam bylo, než tam dusík dali. Jde pouze obchodní tah.

Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi.

Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi.

Lépe řečeno -_-

Stejně přes to všechno o tom uvažuju...alespoň na zkoušku, za těch pár korun co se do toho vrazí

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.