Přejít na obsah

Tlak pneu


mr.pecoun

Doporučené příspěvky

Napr: Pirelli

Latest addition to the P ZERO collection, responding to the need for further UHP segmentation Specifically designed for “soft” and “hard” tuning, ideal for tire/wheel conversions Asymmetric tread design; exclusive styling The utmost driving enjoyment: precise cornering, excellent grip- even at the limit, high resistance to aquaplaning Extra load carrying capacity Comprehensive range for wide coverage in the Replacement Market

Specifications for tire

size: 205/45-16

UTQG: 220 AA A

Max Load: 1074 lbs.

Max Inflation Pressure: 51 psi

Tread Depth: 11/32"

Rim Width Range: 6.5-7.5"

Meas. Rim Width: 7"

Section Width: 8.2"

Tread Width: NA"

Overall Height: 23.2"

Revolutions per Mile: 897

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

Editováno: , autor: laky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

laky: Ty vlastnosti dusiku ty, jako ridic, nikdy nepoznas :) Tak zase neprehanej ;)

:smich: Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou?

Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:smich: Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá.

Dusík má větší molekuly, proto neutíká tolik jako vzduch a šetří vnitřky disku a pneumatiky, protože tam nejsou žádné příměsy,jako ve vzduchu. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat.

A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou?

Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.

Poslední větu nechápu-Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.- Chceš mi snad říct, že když ti ji začnou foukat dusíkem tak máš v pneu vakum-vzduch, tam bude vždy a nevěřím, že by jsi náplň zničil, pouze se změní poměr mezi kyslíkem a dusíkem-toť vše při tom, co tam dofoukneš je zanedbatelné ve srovnání s tím, co už tam bylo, než tam dusík dali. Jde pouze obchodní tah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi.

Lépe řečeno -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...