Publikováno Duben 9, 200619 r ahoj prosimvas nevite kolik foukat pneu 205 /45/16 ??? nikde to nemuzu najt.....
Duben 9, 200619 r Tlak v pneumatikách Pre bezpečnú jazdu, pre ekonomickú jazdu a pre životnosť pneumatík je dôležité, aby pneumatiky boli nahustené na taký tlak, aký predpisuje výrobca vozidla.
Duben 9, 200619 r Napr: Pirelli Latest addition to the P ZERO collection, responding to the need for further UHP segmentation Specifically designed for “soft” and “hard” tuning, ideal for tire/wheel conversions Asymmetric tread design; exclusive styling The utmost driving enjoyment: precise cornering, excellent grip- even at the limit, high resistance to aquaplaning Extra load carrying capacity Comprehensive range for wide coverage in the Replacement Market Specifications for tire size: 205/45-16 UTQG: 220 AA A Max Load: 1074 lbs. Max Inflation Pressure: 51 psi Tread Depth: 11/32" Rim Width Range: 6.5-7.5" Meas. Rim Width: 7" Section Width: 8.2" Tread Width: NA" Overall Height: 23.2" Revolutions per Mile: 897
Duben 9, 200619 r Nejlepsi jsou 17ky z ORS, to je na fabii fakt BOMBA!!! Ty 17ky z ORS bych moc chtel...
Duben 9, 200619 r Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. Upraveno Duben 9, 200619 r od laky
Duben 9, 200619 r Martinoslav: nepovidej? A v cem prosimte podle tebe spocivaj ty vlastnosti dusiku rad se priucim .
Duben 9, 200619 r Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou?
Duben 10, 200619 r laky: Ty vlastnosti dusiku ty, jako ridic, nikdy nepoznas Tak zase neprehanej Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá.
Duben 10, 200619 r Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou? Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.
Duben 10, 200619 r Martinoslav: nepovidej? A v cem prosimte podle tebe spocivaj ty vlastnosti dusiku rad se priucim . Ja nezpochybnuju vlastnosti dusiku, ale to, ze ty, jako ridic, to nemas sanci poznat
Duben 10, 200619 r Martinoslav: naprosto souhlasím, jediná výhoda dusíku, (mám ho v kolech taky, ale jen proto, že to mám zadarmo) je, že se nemusí tak často kontrolovat jako vzduch, prostě tolik neubývá. Dusík má větší molekuly, proto neutíká tolik jako vzduch a šetří vnitřky disku a pneumatiky, protože tam nejsou žádné příměsy,jako ve vzduchu.
Duben 10, 200619 r Tak me v pneu servisu nafouknou pneu dusikem a tim moje starosti konci pneu uz druhou sezonu a naprosto cool jsou furt stejny nechuzej nic a ty vlastnosti dusiku nikdy vzduch nemuze dohnat. A když mám ty kola nafoukaný normálním vzduchem a chtěl bych ten dusík, tak to probíhá jak....vypustěji vzduch a museji znovu s plynem vyvažovat nebo jak. A nebo to tam normálně nafouknou? Přesně, jak píšeš, krom toho vyvažování. Vypustí vzduch, napustí dusík z tlakové nádoby a dají červené čepičky na ventilky a na dveře nálepku s tlakem a datumem kontroly tlaku. Jedno kolo stojí kole 40-50 Kč. Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň. Poslední větu nechápu-Nesmíš doplňovat vzduchem, jedno doplnění ti zničí celou náplň.- Chceš mi snad říct, že když ti ji začnou foukat dusíkem tak máš v pneu vakum-vzduch, tam bude vždy a nevěřím, že by jsi náplň zničil, pouze se změní poměr mezi kyslíkem a dusíkem-toť vše při tom, co tam dofoukneš je zanedbatelné ve srovnání s tím, co už tam bylo, než tam dusík dali. Jde pouze obchodní tah.
Duben 10, 200619 r Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi.
Duben 10, 200619 r Dusík má hlavní přednost v tom, že nezvyšuje svůj objem při rostoucí teplotě. Proto jsou pneumatiky nahuštěny stejným tlakem jak za studena, tak po zahřátí a mají také oproti vzduchu snížený únik bo molekula N2 je větší, jak píše Pavko Tyto faktory příznivě působí hlavně na výdrž pneumatik a jejich opotřebení. Takto nahuštěné pneumatiky se mohou v případě potřeby samozřejmě dohustit i normálním vzduchem, dochází ale k určitému znehodnocení směsi. Lépe řečeno
Duben 10, 200619 r Stejně přes to všechno o tom uvažuju...alespoň na zkoušku, za těch pár korun co se do toho vrazí
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.