Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

1,4 16V 55 kW je český nebo něměcký motor? Pokud se dělá česká i německá verze, jak poznám kterou mám?

PS: přihlouplým vyhledávačem jsem ani po hodině žádnou odpověď nenašel a to jsem používal rozšířené vyhledávání s funkcí + a řadu klíčových slov ... :-(

zistis to podla kodu motora.

  • Autor

Trochu málo informací. Neznám kódy české a něměcké verze.

1.4/16V 55/74KW je motor německý kde se vyrábí máš jedno,protože to muže byt třeba v Turecku to nikde nezjistíš a motor 1.4MPI44/50KW je motor česky,ktery se vyráběl pouze v čechách a defakto vychází z motoru 1000MB.

No ja tusim ze AZE a AZF motory boli ceske ak mas tie pismenka oznacenia motora ine tak asi bude Nemecky ... neviem to na 100% ale ...

podívej se do velkého TP tam ti píšou kde byl vyroben (tuším) ale dle mého 1.4 16v , německo a 1.4 MPI ČR

  • Autor
podívej se do velkého TP tam ti píšou kde byl vyroben (tuším) ale dle mého 1.4 16v , německo a 1.4 MPI ČR

Dík moc, skutečně ve velkém TP je výrobce motoru uveden, v mém případě VW ... SRN, kód BKY.

Hledal jsem tuto informaci po všech čertech, ale podívat se do velkého TP mě opravdu nenapadlo ... :)

vsetky motory ktore su oznacene ako 16V teda objem 1390cm3 su nemecke motory a kody co viem tak su AUA/AUB, BBY/ BBZ, BKY..............atd. tie najposlednejsie uz neviem ake mali.

p.s.: dost casto sa stava ze cesky motor 1,4 MPI 44/50kW v bazaroch je oznacovany ako 16V s 55kW ale pozna sa to celkom dobre staci si pozret objem motora kde, 16V 1390cm3 a MPI 1397cm3 a hned je jasne co to je.

vsetky motory ktore su oznacene ako 16V teda objem 1390cm3 su nemecke motory a kody co viem tak su AUA/AUB, BBY/ BBZ, BKY..............atd. tie najposlednejsie uz neviem ake mali.

p.s.: dost casto sa stava ze cesky motor 1,4 MPI 44/50kW v bazaroch je oznacovany ako 16V s 55kW ale pozna sa to celkom dobre staci si pozret objem motora kde, 16V 1390cm3 a MPI 1397cm3 a hned je jasne co to je.

Ono stačí jednoduše otevřít haupnu a tam to máš jasně napsáno na motoru.

  • 4 týdny později...
1.4/16V 55/74KW je motor německý kde se vyrábí máš jedno,protože to muže byt třeba v Turecku to nikde nezjistíš a motor 1.4MPI44/50KW je motor česky,ktery se vyráběl pouze v čechách a defakto vychází z motoru 1000MB.
ani bi som nepovedal.....pozor 50KW..su z koncernu wolkswagen ja ten motor mam...

lol To máš sice pravdu,že 50kw je z koncernu ,ale je to ryze česká konstrukce motoru a je vyroben v Česku,zatím co

16V je německý motor a je vyroben bůchví kde

ani bi som nepovedal.....pozor 50KW..su z koncernu wolkswagen ja ten motor mam...

Tak máš specialní edici,kuva než vypustíte takovouhle ........,stači si to na netu najít.Jestli někdy dělal VW motor 50kw,tak určo není ve Fabce.

Motory1.4 s 44kw a 50kw,jsou ryze české motory řady1000MB až po felicii.

http://www.tipcars.com/applications/magazi...p?id_clanek=887

Píše že je z koncernu ne že má FABII!! Ttřeba v polu nebo něčem jinym

Já neříkám,že VW nedělalo 50kw verzi,ale zatím jsem ho nikde nenašel.Třeba Golf měl kdysi1.5/51kw,ale od začátku se tu bavíme o motoru ve Fabii o objemu1,4.

Já mám v autě samé VW a Audi,ale třeba vím,že motor 1.2 je českej od náčrtu až po všechny auta v koncernu.Takže pokud někdo napíše,že ho má tak já nevím bohužel nevím co,ale motor 1.4MPI 50kw asi těžko muže mít německej,když ho VW nevirábí a nevyrábělo.

Třeba http://cs.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf

1.4/16V 55/74KW je motor německý kde se vyrábí máš jedno,protože to muže byt třeba v Turecku to nikde nezjistíš a motor 1.4MPI44/50KW je motor česky,ktery se vyráběl pouze v čechách a defakto vychází z motoru 1000MB.

Vlaso presne tak :palec2:

Tak máš specialní edici,kuva než vypustíte takovouhle ........,stači si to na netu najít.Jestli někdy dělal VW motor 50kw,tak určo není ve Fabce.

Motory1.4 s 44kw a 50kw,jsou ryze české motory řady1000MB až po felicii.

http://www.tipcars.com/applications/magazi...p?id_clanek=887

tak tak, VW vytuněný embéčka nikdy nedělal :)

Já neříkám,že VW nedělalo 50kw verzi,ale zatím jsem ho nikde nenašel.Třeba Golf měl kdysi1.5/51kw,ale od začátku se tu bavíme o motoru ve Fabii o objemu1,4.

Já mám v autě samé VW a Audi,ale třeba vím,že motor 1.2 je českej od náčrtu až po všechny auta v koncernu.Takže pokud někdo napíše,že ho má tak já nevím bohužel nevím co,ale motor 1.4MPI 50kw asi těžko muže mít německej,když ho VW nevirábí a nevyrábělo.

Třeba http://cs.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf

Mala oprava - 1.2 HTP byl konstruovan soucasne ve Skoda i VW.

Souhrn: Fabia I ma motory s objemem 1.4 dohromady ve 4 verzich.

2 s oznacenim MPi pochazi primo z Felicie, 2 s oznacenim 16V jsou nemecke.

Mala oprava - 1.2 HTP byl konstruovan soucasne ve Skoda i VW.

Souhrn: Fabia I ma motory s objemem 1.4 dohromady ve 4 verzich.

2 s oznacenim MPi pochazi primo z Felicie, 2 s oznacenim 16V jsou nemecke.

ja ma 1.4 mpi 50 kw a motor pochadza y koncernu wolksvagen...

ja ma 1.4 mpi 50 kw a motor pochadza y koncernu wolksvagen...

Ano když to bereš takto tak máš pravdu,motor pochází z koncernu VW(to ale neznamená,že motory MPI40/50kw jsou tzv.německé),protože celá škodovka je VW,nicméně to nemá nic společného s puvodním dotazem a s odpovědí na ni.Jak už se několikrát psalo vyše motory 1.4MPI44/50kw jsou české motory pocházející z felicie s pouze upraveným obsahem+elektronika a kromě škodovky se v jiných autech koncernu VW NEVYSKYTUJI.Jen pro upřesnění i seat měl 14/44kw,ale ten nemá nic společného s motorama ve Fabce.

ja ma 1.4 mpi 50 kw a motor pochadza y koncernu wolksvagen...

pokud tomu nevěříš, tak se podívej pod kapotu Felicie, Favorita, Š120, Š 100 a 1000 MB. Pouze přibyla elektronika, změnilo se vrtání a pár technických detailů. Základní konstrukcí je to 50 let starý (ale ne špatný) ryze český motor.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.