Říjen 30, 20168 r Tragedie_v_JZD: ,,Vymrzlé auto,, pro mne 15 stupňů je v autě ideání teplota.Tak nevím co pořád nechápeš.
Říjen 30, 20168 r před 3 minutami, JayBee1 napsal: Jestli nechceš topit ani chladit, toč pravým kolečkem ještě pod 18 °C. Jak píše Tragedie_v_JZD, měl by se tím nastavit režim LO, tzn. maximální chlazení. Když potom zapneš ECON, měl by ti do kabiny proudit vzduch zvenku přes vypnutou klimatizaci; topení by mělo být vyřazené. Levým kolečkem si potom nastav přijatelnou rychlost ventilátoru. U faceliftu to funguje, mělo by to jít i u předface... Tohle jsem potřeboval poradit..:-). Díky
Listopad 9, 20168 r Mám ještě jeden dotaz týkající se odmrazování předního skla. Jakým způsobem se sepne automaticky v zimě chlazení ,když nemám čidlo vlhkosti?
Listopad 9, 20168 r Nijak. O odmlžení musíš klimatizaci říct zapnutím "proudění vzduchu na skla" (viz str. 83 a 84 výše vloženého návodu). To nastaví patřičný chladící výkon, správný díl teplého vzduchu, přepne na ofuk skla a pustí ventilátor naplno. Climatronic v F2/R prostě není moc inteligentní, na okno sám nepřepíná a tak jeho jediným skutečným benefitem v porovnání s poloautomatem Climatic je automatická regulace rychlosti ventilátoru s čidlem slunečního svitu. Ale to už se všechno probíralo v již odkazovaném tématu Climatronic - dotazy.
Květen 31, 20178 r Nemá někdo prosím návod jak se vypíšou chyby climatronicu bez VAGu? Jako tomu bylo u předchozích climatroniku s funkcí ECON, kterou nemám? Muselo se tam něco stisknout, ale k tomu novějšímu nic nemohu najít a mě právě zablikal včera displej, tak mě zajímá co to bylo za chybu. Později se to už neprojevilo. Děkuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.