Dubl Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 Tak to je narez, doufam, ze me to taky neceka . No, myslím, že ne. V servisu z toho byli dost mimo. Ale co mohu pochválit, tak to je ten jejich systém ŠKODA ASSISTANCE. Příjemné a velmi rychlé jednání včetně odtahu vozidla od domu do servisu. Vše kolem 19 hodiny večer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 (editace) Tak to mohli mít do hodiny opraveno . Dotaz: V testech se občas píše, že motor 2.0 103kW není moc živý.. jak je to tedy s motorem 81kW. Jede to vůbec? Já jel zatím jen v 1.8 a zas tak dravá mi nepřipadala. Promiň za blbý dotaz, ale mám jisté obavy. Editováno: 3. Únor 2010, autor: Ben Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 s 81kw opravdu spokojený. Předtím sem jezdil s Fabkou 74kw v naftě a ta byla trošku živější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 (editace) Já jsem také spokojený, myslím, že pokud s ní nechceš závodit, tak není problém. Jinak dneska jsem přivezl auto ze servisu po vytečení oleje z převodovky. Záruční oprava, žádné diskuze, tak to má být. Editováno: 4. Únor 2010, autor: Dubl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ben Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 Stejně při tobě stáli "všichni svatí", že to tak dobře dopadlo . Tak říkáte, že 81kW se člověk v Yetim bát nemusí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
7even2nd Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Stejně při tobě stáli "všichni svatí", že to tak dobře dopadlo . Tak říkáte, že 81kW se člověk v Yetim bát nemusí.. je to v pohode aj s týmto motorom, síce som nejazdil tak dlho ako s 2.0 tdi na Yetim, bral by som ho aj s tymto motorom, ide to fakt dobre... nič by som mu nevytkol... a volil by som ho skor ako 140ps. Tento motor je pre to auto dostatočný... spotreba ok a pocitovo nie je cítiť tolko rozdiel medzi výkonom silnejšieho "brata". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 (editace) Tak jsem YETIho tento týden opravdu dost tvrdě trénoval: Neděle 21.2.2010 - jízda po zasněžené lesní cestě k chatám u řeky - byl jsem první, kdo tudy jel. Vše OK, až na to, že dole jsem zapadl (ustlal jsem si na břiše na mokrém sněhu). Pomohla lopata. Cesta zpět nahoru do kopce bez sebemenších problémů. Pondělí 22.2.2010 - zábava opakována, jen sníh byl zmrzlý, vše naprosto bez problémů Čtvrtek 25.2.2010 - znovu, ale tentokrát velká obleva. Problém při sjezdu dolů, auto jezdilo na všechny strany, tlačítko OFF ROAD dobrý, ale stejně jsem se ukroutil. Cesta nahoru do kopce už byla mnohem horší. Na jedničku, cca 3000 otáček, auto jezdilo sem tam, což nebylo na kraji toho srázu příjemné. Musím ale přiznat, že jsem byl příjemně překvapen, protože nové SUBARU FORESTER skončilo hned na začátku 15% stupňového stoupání, což YETI projelo. Ale stejně jsem nevyjel až nahoru, cca 100m před koncem "lesní cesty" k chatám už YETI tak sjelo ke kraji, že hrozil pád ze srázu k potoku a auto dál nejelo. Následovalo obutí řetězů a pak bylo vše OK. Prohlédl jsem si potom cestu, jak jsem jel nahoru. Nádherně bylo vidět, jak "zapínala" zadní kola (různá hloubka stopy ve sněhu, pokusy o stočení auta vlevo a vzápětí vpravo). Co mne ale hodně překvapilo, byla hloubka stopy. Cca 70% cesty nahoru byly vidět čtyři stopy (jak auto jezdilo zprava doleva) a průměrná hloubka stopy ve sněhu byla 8 cm. Opravdu sníh byl strašně mokrý a těžký, jeho výška přibližně 13 cm. Auto se na podklad dostalo (prohrabalo) jen v místě, kde už dál nemohlo a musel jsem dát řetězy (hloubka stopy 14 cm - to už vyjet bez řetězů nešlo). Výsledek: na levé straně "pohmožděná" plastová vzpěra před předním kolem. Je trochu zkroucená a řekl bych, že vytržená (plastový špunt) z držáku. Ale to není na závadu. Počítal jsem s tím, bylo to první, co mne napadlo, že odejde. Musím ale přiznat, že jsem byl moc příjemně překvapen, co YETI vyjede. Perlička: Subaru to nevyjelo ani s řetězy, musel pro něj traktor. Pokud se někdo diví, co se děje a proč jsem tam jezdil, tak jsem tam byl pracovně. Najezdím v terénu hodně, pohybuji se i po stavbách nových silnic, takže auto opravdu dostane zabrat. Ale s tím se při koupi počítalo. Mapa (ta cesta v lese). Editováno: 28. Únor 2010, autor: Dubl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Dej sem fotky toho zapadlyho Subaru s retezama - nejak se mi nezda, ze tam kde zapadne Forester s retezama Yeti projede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Dej sem fotky toho zapadlyho Subaru s retezama - nejak se mi nezda, ze tam kde zapadne Forester s retezama Yeti projede. Fotky nemám, neměl jsem fotoaparát při sobě, ale SUBARU se stočilo napříč silnicí a zahrabalo do sněhu. Na krajích bylo ještě přes půl metru. A jelo až po mně. Ale kolega to fotil na mobil, tak snad to stáhl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Tak ani kamarád už ty fotky nemá. To mne mrzí, ale byly někde ve firmě na serveru, tak snad by se mohly najít někde na záloze, budu hledat. Jinak tento víkend najeto 450 km se spotřebou 5,1 l. Velmi příjemně překvapen, ale je pravda, že jsem jezdil přesně podle předpisů. Celá trasa byla z 85% po silnicích I. a II. třídy, 15% po dálnici. V autě 3 dospělí, v kufru 100 kg náklad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Po 10tis km se ráno svítila kontrolka DPF filtru, protože celý týden velmi krátké trasy. Jinak při trase dlouhé asi 50km po 15km při středních otáčkách asi došlo na vyčištění filtru. Snad to nebude do budoucna zlobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kapr1 Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Tak ani kamarád už ty fotky nemá. To mne mrzí, ale byly někde ve firmě na serveru, tak snad by se mohly najít někde na záloze, budu hledat. Jinak tento víkend najeto 450 km se spotřebou 5,1 l. Velmi příjemně překvapen, ale je pravda, že jsem jezdil přesně podle předpisů. Celá trasa byla z 85% po silnicích I. a II. třídy, 15% po dálnici. V autě 3 dospělí, v kufru 100 kg náklad. Tak to je hezká spotřeba, už se nemůžu dočkat až budu mít taky nového Yetiho, sice 103KW, tak jsem taky zvědavej na spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Nechapu jak dosahujete takove spotreby - ja jsem jel minimalne za 5,8, ale to se neda moc mluvit o jizde - plazil jsem se jak ten nejhorsi cepicar. Vcera na trase Vyskov - Praha, ale po okreskach - 6 litru, zpet po dalnici kolem 150km/h - 6,8. Mam teda najeto jenom asi 3500km, snad to jeste teda spadne - dost vliv na spotrebu ma i teplejsi pocasi . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondaxyz Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Tak to je hezká spotřeba, už se nemůžu dočkat až budu mít taky nového Yetiho, sice 103KW, tak jsem taky zvědavej na spotřebu Tak 103kW a 4x4 mne vychadza o liter viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Nechapu jak dosahujete takove spotreby - ja jsem jel minimalne za 5,8, ale to se neda moc mluvit o jizde - plazil jsem se jak ten nejhorsi cepicar. Vcera na trase Vyskov - Praha, ale po okreskach - 6 litru, zpet po dalnici kolem 150km/h - 6,8. Mam teda najeto jenom asi 3500km, snad to jeste teda spadne - dost vliv na spotrebu ma i teplejsi pocasi . . . Já se neplazil, ale opravdu jsem v obci jel 50 a mimo obec jsem nepřekročil 90. Ale je pravda, že jsem dost ostře projížděl zatáčky, abych zbytečně nebrzdil a pak nemusel akcelerovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 22. Březen 2010 Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 Tak koukam Yeti pekne v terenu, porad premyslim kdyz bych do nej sel tak jestli 4x2 nebo 4x4, na hory v zime jezdim 2x do mesice ale celkem dostupna mista, preci jen za to co pripaltim za 4x4 tak bych u 4x2 mel hezkou vybavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrddd Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 Tak koukam Yeti pekne v terenu, porad premyslim kdyz bych do nej sel tak jestli 4x2 nebo 4x4, na hory v zime jezdim 2x do mesice ale celkem dostupna mista, preci jen za to co pripaltim za 4x4 tak bych u 4x2 mel hezkou vybavu Já bejt tebou šel bych do 4x4 nikdy nevíš kdy se ti hodí a hlavně kdy tě zastihne sněhová bouře. Sám mam yeti 2.0 TDI CR DPF 4x4 81Kw -Active. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 Zdravím škodováky, zítra jdu platit zálohu na Yetinu experience 4x4 81kW. Stále však nevím, jestli 81kW není málo. Proto se ptám, je velký rozdíl v motoru 81kW a103kW? Vyplatí se připlatit cca 50tis za 103kW? Nejsem žádný horal, 90% silnice a 10% lehký terén. Jde mně o to, jestli ten rozdíl v kW opravdu v běžném provozu poznám. Díky ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 81kW 4x2 neni zadnej trhac asfaltu, ale ani brzda provozu - 50 tisic bych za 22kW navic nedal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 8. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2010 (editace) Taky se mi ta cena zdá být nepřiměřená k počtu kW. No, snad mě 81kW nezklame. Editováno: 9. Prosinec 2010, autor: Džanek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 9. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2010 Tak dnes objednáno 2.0 TDI 81kW 4x4 experience červená rosso brunelo. Termín dodání konec února Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edition dědek Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 Dej sem fotky toho zapadlyho Subaru s retezama - nejak se mi nezda, ze tam kde zapadne Forester s retezama Yeti projede. U nás v podniku má ředitel subaru a jezdí vždy na letních kolech!!! Vždy říká: je to přeci čtyřkolka!!! Subaru má tuším i uzávěrky diferenciálu (která funguje), bojím se že při stejném obutí a tlaku pneu+podobné světlé výšce atd. by jetík neměl šanci... Nebijte mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubl Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Nebudu se hádat, ale i na Subaru Fan Club píší, že se to velmi lehce "zahrabe". http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=408 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sulda1 Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 Potřeboval bych někoho z Prahy, kdo má 81kW 4x4. Při prudkém brždění (ještě bez zásahu ABS) mi ceklem dost něco někde hučí. Dělá to jak se zařzenou i vyřazenou rychlostí. Škoda auto doporučila vyměnit destičky a kotouče, bez úspěchu. Další rada zní projet si 81kW 4x4 někoho jiného, jestli to není normální (103kW to nedělá). Potřeboval bych se tedy projet, nebo by možná stačily vaše zkušenosti. Dalším doporučením je odpojit ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 18. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2011 Když hamtnu na brzdu, nehučí. Když brzdím normálně, nehučí .... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.