Jump to content

2.0 TDI CR 81kW


jarda109283
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

To mas velice spravny pocit u CR uz neni stary dobry znamy kopanec jako u PD, ale tech 81kw by na to predokolku melo byt uplne v pohode, no ja jsem osobne zvedavy na tu 1.2TSI, docela me prekvapilo ze tam nemontuji 1.4TSI, ze tam davaji jeste 1.8TSI a pak tam je az 1.2TSI, prijde mi to jak mezera :) ale tak urcite to maji promysleny tuto obchodni strategii :)

Link to comment
Share on other sites

To mas velice spravny pocit u CR uz neni stary dobry znamy kopanec jako u PD, ale tech 81kw by na to predokolku melo byt uplne v pohode, no ja jsem osobne zvedavy na tu 1.2TSI, docela me prekvapilo ze tam nemontuji 1.4TSI, ze tam davaji jeste 1.8TSI a pak tam je az 1.2TSI, prijde mi to jak mezera :) ale tak urcite to maji promysleny tuto obchodni strategii :)

mezitim by měla bejt 1,6TDI 77kw :palec2:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

troxu jazdím na 2.0 tdi cr 140 ps, priatelkino sluzobne, celkom fine auto trosku sme aj boli v terene na liptove poskusat, ide to fine, spotreba okolo 6 litrov (je to 4x4), v terene by som uvital silnejsiu dvojku, autom zvacsa treba xodit na jednotke, ale hold je to suv, s poriadnymi pneu by sa dalo vyzit (jazda cez pole, resp. po poli fakt dokaze uvolnit, aj pri vyssix ryxlostiax sa auto xová velmi dobre - pole cca. 100 km/h nie je problem :) ) keby som nemal auto urcite by som ho vzal aj ked kufor je relatívne malý, sú tam ale lyziny, jazdit sa da aj za nizsie pri dodrziavani predpisov, na dialnici je to tiez pohoda tempo do 190 bez problemov a auto krasne sedí.

Link to comment
Share on other sites

Fuuu tak to radsej tu 1.2TSI :rock:

Moc nemam rad naftu, ale co sem se s tim motorem projel v Golfu, tak byl velmi velmi prijemny. I tam to melo pet stupnu, ale zprevodovani bylo perfektni. 1.2TSI si musim este projet, ale prvni dojmy z neho nebyly nijak valny - turbo bylo poznat vic jak u toho dieselu! Uvidime, byl to syrovej motor s 80ti kilometrama..

Link to comment
Share on other sites

Tak ja jsem si projel jak 1,2 TSI tak i 2,0 TDI 81Kw - obe auta byla nezajeta s v podstate 0Km.

Ac jsem byl vzdy na benzin a rikal jsem si, ze benzin s turbem musi byt super, dnes jsem objednal 2,0 TDI.

1,2 TSI moc nejela, pri vyssich otackach mela vysokou spotrebu - 2,0 TDI byl prijemny motor, nemusi se tolik tocit a i presto, ze byl nezajety to na nem nebylo vubec poznat, spotreba i pruznost vynikajici.

Link to comment
Share on other sites

Sice nechapu proc se me snazis urazet, zjevne ti ale unika podstatna vec. Je mne uprimne jedno, co se do motoru lije jako palivo. Sorry, ale na primitivni dohadovani od klavesnice si najdi nekoho jinyho. Jde z tebe az moc videt, zes neslysel ten motor snad ani zvenku. Jedna z nejvyraznejsich zmen je totiz prave ve zvukovym projevu.

P.S. V soucasne modelove rade bych si naftu vybral jenom do Yetiho, mozna jeste do SII.

Edited by bojler
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mám tento typ ve verzi 4x4 a musím říci, že jeho jízdní vlastnosti v tomto počasí (sníh, led, mokro, atd.) jsou výborné. Dostat toto auto do pořádného smyku na normální komunikaci není nic snadného. Ale pravda je ta, že po najetí 2180 km mi u zaparkovaného auta vytekl převodový olej. Vysvětlení servisu: vypadla zátka na převodovce. Uznáno jako záruční servis. Měl jsem štěstí, že jsem si všiml skvrny pod předkem vozu ještě večer, ráno po zapadání sněhem bych to už asi neviděl. Nechci domyslet následky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...