jarda109283 Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Čau lidi chci se zeptat motor 2,0TDI CR 81Kw v Yetim je 5ti nebo 6ti kvalt?? Myslim u dvoukolky. Na škoda strankách píšou někde 5ti a někde 6ti kvalt.... Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dix1 Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 5.st převodovku máš u předního pohonu a 6.st. u 4x4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sranki Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Fuuu tak to radsej tu 1.2TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celerjehnusnej Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Nazdárek, nějak mi mozek nebere, proč 1,2 TSI ??? Proč ne rovnou 1,4 TSI. Tenhle motor (1,2 TSI) bych očekával v modelech F II a Roomster. Snad se dočkám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David C3 Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 81kw mam objednaný, myslím,že to budu v pohodě motor a na dvoukolku která je o něco lehčí bude stačit. Měl sem půjčenou 4x4 103kw ale mam pocit že ten CR už vůbec nemá ten naftový kopanec co měl vždy něco do sebe :-) jinak 1.2 bych se nebál :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas86 Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 To mas velice spravny pocit u CR uz neni stary dobry znamy kopanec jako u PD, ale tech 81kw by na to predokolku melo byt uplne v pohode, no ja jsem osobne zvedavy na tu 1.2TSI, docela me prekvapilo ze tam nemontuji 1.4TSI, ze tam davaji jeste 1.8TSI a pak tam je az 1.2TSI, prijde mi to jak mezera ale tak urcite to maji promysleny tuto obchodni strategii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ondras83 Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 To mas velice spravny pocit u CR uz neni stary dobry znamy kopanec jako u PD, ale tech 81kw by na to predokolku melo byt uplne v pohode, no ja jsem osobne zvedavy na tu 1.2TSI, docela me prekvapilo ze tam nemontuji 1.4TSI, ze tam davaji jeste 1.8TSI a pak tam je az 1.2TSI, prijde mi to jak mezera ale tak urcite to maji promysleny tuto obchodni strategii mezitim by měla bejt 1,6TDI 77kw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7even2nd Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 troxu jazdím na 2.0 tdi cr 140 ps, priatelkino sluzobne, celkom fine auto trosku sme aj boli v terene na liptove poskusat, ide to fine, spotreba okolo 6 litrov (je to 4x4), v terene by som uvital silnejsiu dvojku, autom zvacsa treba xodit na jednotke, ale hold je to suv, s poriadnymi pneu by sa dalo vyzit (jazda cez pole, resp. po poli fakt dokaze uvolnit, aj pri vyssix ryxlostiax sa auto xová velmi dobre - pole cca. 100 km/h nie je problem ) keby som nemal auto urcite by som ho vzal aj ked kufor je relatívne malý, sú tam ale lyziny, jazdit sa da aj za nizsie pri dodrziavani predpisov, na dialnici je to tiez pohoda tempo do 190 bez problemov a auto krasne sedí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Fuuu tak to radsej tu 1.2TSI Moc nemam rad naftu, ale co sem se s tim motorem projel v Golfu, tak byl velmi velmi prijemny. I tam to melo pet stupnu, ale zprevodovani bylo perfektni. 1.2TSI si musim este projet, ale prvni dojmy z neho nebyly nijak valny - turbo bylo poznat vic jak u toho dieselu! Uvidime, byl to syrovej motor s 80ti kilometrama.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas86 Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Docela by me zajimalo ta 1.2TSI DSG ale jinak co jsem kde vsude cetl tak 1.2TSi fakt moc povedeny motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mylys Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Tak ja jsem si projel jak 1,2 TSI tak i 2,0 TDI 81Kw - obe auta byla nezajeta s v podstate 0Km. Ac jsem byl vzdy na benzin a rikal jsem si, ze benzin s turbem musi byt super, dnes jsem objednal 2,0 TDI. 1,2 TSI moc nejela, pri vyssich otackach mela vysokou spotrebu - 2,0 TDI byl prijemny motor, nemusi se tolik tocit a i presto, ze byl nezajety to na nem nebylo vubec poznat, spotreba i pruznost vynikajici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sranki Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 A stoji to za tie 2tisky navyse? Vykon v podstate rovnaky, len 5st. prevodovka a k tomu ten dieslovy sound..... no neviem ci by som si za toto priplacal tolke prachy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mylys Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Dieslovy sound je relativne dobre utlumen, petikvalt myslim staci - aspon nebudu tolik kvedlat pakou. Jinak kazdemu doporucuju si ty dva motory vyzkouset - neco jineho jsou udaje na papire a druha vec je praxe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas86 Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Taky by me teda zajimalo jak si 2,0TDI 81kw poradi s pohonem 4x4, ktery k tomu nabizi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mylys Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 Jak jsem se byl projet s tim 81kw TDI tak to byla prave 4x4 a dynamicke vlastnosti toho vozu byly subjektivne lepsi nez 1,2TSI 4x2. Takze s TDI 81kw 4x2 to uz muze byt jen lepsi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas86 Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Tak to je pekny ja jsem prave koukal ze 2.0TDI 81kw se dava 4x4 i v tech nejnizsi vybavach tak je to zajimave i pro ty co chteji 4x4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mylys Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 Jinak podle jednoho prodejce se 1,4TSI a 1,6TDI nemontuji do Yetiho proto, ze v soucasne dobe ty motory nestihaji dodavat ani do VW. Takze casem pry budou tyto motory i v Yetim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 A stoji to za tie 2tisky navyse?Vykon v podstate rovnaky, len 5st. prevodovka a k tomu ten dieslovy sound..... no neviem ci by som si za toto priplacal tolke prachy. Zkusil sis ty motory? Ocividne ne.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 tomas86 - ten TDI je hodne prijemnej, prakticky nejde poznat, ze to neni benzin. no a moznost nacpat do toho 4x4 nebo taky ne je podle me opravdu plusem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas86 Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 JJ to je opravdu velkym plusem a dalsi plus ze je to dostupny ve vsech vybavach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sranki Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Zkusil sis ty motory? Ocividne ne.. Nebudeme tu zacinat flame diesel/benzin Ja viem, ze ty si vrtak, ale mna do toho nezatiahnes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 (edited) Sice nechapu proc se me snazis urazet, zjevne ti ale unika podstatna vec. Je mne uprimne jedno, co se do motoru lije jako palivo. Sorry, ale na primitivni dohadovani od klavesnice si najdi nekoho jinyho. Jde z tebe az moc videt, zes neslysel ten motor snad ani zvenku. Jedna z nejvyraznejsich zmen je totiz prave ve zvukovym projevu. P.S. V soucasne modelove rade bych si naftu vybral jenom do Yetiho, mozna jeste do SII. Edited November 27, 2009 by bojler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celerjehnusnej Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Já se docela těším, že se 1,2 TSI nebo 1,4 TSI budou dodávat do Roomstra či Fábie. Nemáte náhodou někdo info, zda to tak bude či nebude ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubl Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Mám tento typ ve verzi 4x4 a musím říci, že jeho jízdní vlastnosti v tomto počasí (sníh, led, mokro, atd.) jsou výborné. Dostat toto auto do pořádného smyku na normální komunikaci není nic snadného. Ale pravda je ta, že po najetí 2180 km mi u zaparkovaného auta vytekl převodový olej. Vysvětlení servisu: vypadla zátka na převodovce. Uznáno jako záruční servis. Měl jsem štěstí, že jsem si všiml skvrny pod předkem vozu ještě večer, ráno po zapadání sněhem bych to už asi neviděl. Nechci domyslet následky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mylys Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Tak to je narez, doufam, ze me to taky neceka . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.