Přejít na obsah

oddělovací mříž demontáž


rastr

Doporučené příspěvky

Dobrý den.

Chtel jsem se zeptat, mate nekdo zkusenosti s manipulací prepazky mezi nakladovym prostorem a interiérem? Koupil jsem si tedka fabii s kleci. Vzdycky jsem mel dojem, ze tam proste nahore je pouze ta zelezna mriz a to je vse. Jenze jsem tedka daval sedacky dolu a zjistil jsem, ze od te klece jde takove drevene heblo, pridelane nytem k sedackam. Pri rozlozenem stavu to drevene heblo a ta klec udelaji od stropu az k podlaze jako kdyby takove L ko, smerem k ridici.

A ted to co se chci zeptat. Nevite, co na to policajti, kdybych jezdil bez te klece.

Nevite kolik by stala demontaz? Mam v zadu v kufru tu zatahovací roletu. Zkousel

jsem to asi deset minut, ale asi jsem idiot. Ja jsem proste neprisel na to, jak ji vytahnout ven

Predem dekuji vsem za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám v autě taky mříž a nevím o jakém dřevu mluvíš. Já odšroubuju mříž, sklopím opěrák, posunu mříž v kolejnici dopředu a zašroubuju v nové poloze.

Pokud máš v TP kategorie vozu N1, tak jízda bez mříže je otázkou nálady policajta.

Zlegalizovat z náklaďáku na osobák se to nechá - neznám přesně postup, ale myslím, že musíš v každém případě do škoda servisu a tam ti s postupem poradí. Pokud ho používáš k podnikání, pozor na DPH a FÚ.

U rolety posuneš kraj ke středu asi o 2cm a vyndáš nahoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

zdravim,

chtěl bych se zeptat koupil jsem od tchana Fabii a jelikož ji měl jako firemní tak je tam mříž za zadní sedačkou. Chtěl jsem ji odmontovat ale zůstane mi připevněna na dvou šroubech a nevím jak je oddělat. Je to taková kulatá jako matička která má uprostřed dirku a v ní závit. když ji chci zkusit povolit tak se protáčí na místě. Nevíte někdo jak to oddělat? Je na to nějaký speciální klíč? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No novela sice vyšla, ale není to tak jednoduché, jak bys čekal.

Novela říká, že nově muže být i osobní auto (kategorie M1) určeno pro podnikatelské účely a tudíž mříž není potřeba. Pokud vlastníš auto, které je v techničáku označeno již jako N1, pak musíš mít mříž i nadále. Cesta vede tak, že požádáš oficiálně o přestavbu na kategorii M1 a pak mříž můžeš odstranit. Druhá věc ovšem je, že toto odstranění mříže nemůžeš provést svépomocí, ale prostřednictvím servisu. Rovněž potřebuješ vyjádření od automobilky, že přestavbu schvaluje a pak musíš oběhat úřady o nový zápis do techničáku. Takže zadarmo to taky zrovna není (většinou tě to vše výjde tak na 3-5tis).

Jinak všeobecně auta platí, že výrobce ti nemusí dát souhlas s přestavbou na M1, většinou tehdy, pokud auto již bylo vyrobeno jako N1.

Pokud tě nachytají policajti, že máš v techničáku napsáno N1 a přitom ti schází mříž, pak platí to co nadále - auto je nezpůsobilé, takže auto můžeš odstavit a nehledně na mastnej flastr. Samozřejmě neprojdeš ani STKčkem.

Hezký článek o tom vyšel například zde: http://www.novinky.cz/ekonomika/166219-mri...le-zahodit.html

Editováno: , autor: mytrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten odkaz co sem dal mytrix, je zmena zakona,ktera probehla v dubnu,ale ted je zakon upraven od 15. zari (tusim) a ten rika ze mrize se mohou vytahnout bez prepsani.

Na Slovensku to jeste neni v platnosti, tam to bohuzel jeste musite mit.

Editováno: , autor: Dandiel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všem,

Dandiel má pravdu.

Ale stejně bych si auto nechal přepsat.Nejsem si jistej,ale myslím,že Fábka v N1 je vedená v techničáku jako 4místná.Pokud se pletu,tak mě kluci opravte.

Tom

Dodatek: Koukám,že se věnujeme trochu jinšímu tématu,než se tazatel ptal :D .Takže za mě:Já nevím :D

Editováno: , autor: Tomíno S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'Tomíno S.':

No některý jsou 5-ti některý 4-ř místný. Nevím jaký jsou kriteria, ale těch 5-ti místných je míň.

to Kedrigen:

Já tam měl 8x šroub na 10-tku klíč. Pak ještě spojené sedačky k sobě plechem a čtyřma vrutama (křižáky).

zkus sem hodit foto, ale myslím, že to budou nějaký stržený samořezky....

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm mate pravdu, ale je to teda dost nova vec. Od 15.9.09

Ve Sbírce zákonů - částka 88, rozeslané dne 31. srpna 2009, vyšla vyhláška MD č. 283/2009 Sb., kterou se mění vyhl. MD č. 341/2002 Sb. o schvalování technické způsobilosti a ... (ke stažení např. na http://www.mvcr.cz/clanek/sbirka-zakonu ... akonu.aspx ). Tato dlouho očekávaná novela původní vyhlášky nabývá účinnosti dnem 15. září 2009.

Na jejím základě – odstavec 38, strana 4151 - již vybavení pevnou přepážkou (mříží) a ochrana zadních oken není dnem 15. zaří 2009 u vozidel N1 vyrobených z M1 povinné (možno demontovat).

Všechna vozidla přestavěná z verze M1 na N1 tedy již nemusí být vybavena přepážkou je tudíž na majiteli vozidla, zda přepážku vymontuje či nikoliv. Totéž platí i v případě neprůhledné fólie v zadních oknech. Tato změna, přestože platí od 15.9.2009, se vztahuje rovněž na vozidla uvedená do provozu před tímto datem.

Pozor – nejedná se o zpětnou přestavbu, ale o „zlegalizování“ provozu vozidel přestavěných z verze M1 na N1 bez přepážky a tudíž vozidlo nadále zůstává označené jako N1, ale zákazník nemusí nikde žádat o změnu.

Obsaditelnost vozidla se nemění v žádném případě, zůstává taková, jak je uvedeno v TP a zvýšení není možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm mate pravdu, ale je to teda dost nova vec. Od 15.9.09

Zkopirovano z http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=12&p=208545

Ve Sbírce zákonů - částka 88, rozeslané dne 31. srpna 2009, vyšla vyhláška MD č. 283/2009 Sb., kterou se mění vyhl. MD č. 341/2002 Sb. o schvalování technické způsobilosti a ... (ke stažení např. na http://www.mvcr.cz/clanek/sbirka-zakonu ... akonu.aspx ). Tato dlouho očekávaná novela původní vyhlášky nabývá účinnosti dnem 15. září 2009.

Na jejím základě – odstavec 38, strana 4151 - již vybavení pevnou přepážkou (mříží) a ochrana zadních oken není dnem 15. zaří 2009 u vozidel N1 vyrobených z M1 povinné (možno demontovat).

Všechna vozidla přestavěná z verze M1 na N1 tedy již nemusí být vybavena přepážkou je tudíž na majiteli vozidla, zda přepážku vymontuje či nikoliv. Totéž platí i v případě neprůhledné fólie v zadních oknech. Tato změna, přestože platí od 15.9.2009, se vztahuje rovněž na vozidla uvedená do provozu před tímto datem.

Pozor – nejedná se o zpětnou přestavbu, ale o „zlegalizování“ provozu vozidel přestavěných z verze M1 na N1 bez přepážky a tudíž vozidlo nadále zůstává označené jako N1, ale zákazník nemusí nikde žádat o změnu.

Obsaditelnost vozidla se nemění v žádném případě, zůstává taková, jak je uvedeno v TP a zvýšení není možné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Prosím poradte,Mam fabii 1 v TP napsano nakladni automobil skrinovi je to ctyr mistne vozidlo. v TP stoji ze odstraneni ty prepasky se bere jako nedovolena perstavba.predchozi majitel ji vihodil ze mu prekazela co myslite mam ji koupit a musim tu teskou kravu nestacila by jen nejaka sitka co to bude odelovat nebo je to nejak homologovane?

kuli technycke nebo pri nehode aby se po me nevozila pojistovna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...