Přejít na obsah

Čísla dĺů


lucassino

Doporučené příspěvky

Můžu doporučit tyhle. Jelda je v pohodě a ještě poradí pokud ví. A máš ještě slevu páč jsi z fora.

www.cc-atodily.cz

Kabelovej svazek by měl bejt origo u zrcátka. Já koupil zrcátka pro verzi bez EL.oken a tam je hned v interiéru konektor. Potom jen kabeláž ty byla za chvilku hotová, pěkně opletená a zapletena do svazku dveří, až se bude příště rozebírat tak to rozpojim hned u zrcátka a může to jít hned ven. Celej nosič příslušenství.

Jen ten výhřev, to je maso! Projít s kabelem z pravejch dveří to bylo drsný. kol100

Ale teď zapneš výhřev a zrcátko pěkně roztaje. Já to vlastně dodělával kvůli výhřevu zrcátek a že je nastavení v elektrice je pro mě bonus. :palec2: :palec2:

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen ten výhřev, to je maso! Projít s kabelem z pravejch dveří to bylo drsný. kol100

Ale teď zapneš výhřev a zrcátko pěkně roztaje. Já to vlastně dodělával kvůli výhřevu zrcátek a že je nastavení v elektrice je pro mě bonus. :palec2: :palec2:

Ten kablík k pravím dveřím byl opravdu vyčerpavající.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chalani ja mam taký problém, že mám elektrické okna aj s vyýrevom bez el. okien ale výhrev mi nejde na oboch a elektrika mi nejde na pravom..........kontroloval som spínač ten ide dobre a je funkčný neviete kde môže byť problém?? meral som zrkadla nič do nich nejde dokonca ľavé zrkadlo je aj nove kam sa pripája vyhrievanie do komfortky alebo bsg a da sa to cez vag pozrieť či tam je všetko ok......mám fabiu r.v. 2000 clasic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no trosku som sa sekol, ked som to cital sám som tomu nerozumel................hej mám el zrkadlá bez el okien........

Kouknu do schémat a napíši ti. Maš ICQ nebo e-mail?

Napiš kdyžtak SZ.

Rok výroby upřesni do ledna 2000 nebo po lednu?

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli jsem to dobře prohlídl tak je asi tak

BSG - konektor XP3

pin - 2 výstup pro vyhřívání levého zrcátka

pin - 4 výstup pro vyhřívání pravého zrcátka

pin - 6 vstup od pojistky 38a (30)

musíš to měřit při pootočeným klíči do první pozice, když se rozsvítí kontrolky. A pokud to nejde do dveří změř to ve sloupku dveří na svorkovnici ze vnitř, potom jen kabely nebo kódování BSG.

Jinač mě nic nenapadá. Nemáš je dodělávaný domado?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli jsem to dobře prohlídl tak je asi tak

BSG - konektor XP3

pin - 2 výstup pro vyhřívání levého zrcátka

pin - 4 výstup pro vyhřívání pravého zrcátka

pin - 6 vstup od pojistky 38a (30)

musíš to měřit při pootočeným klíči do první pozice, když se rozsvítí kontrolky. A pokud to nejde do dveří změř to ve sloupku dveří na svorkovnici ze vnitř, potom jen kabely nebo kódování BSG.

Jinač mě nic nenapadá. Nemáš je dodělávaný domado?

dakujem ti vlemi pekne

ja to skúsim všetko rozobrať a znova premerať a pozisťovať či je všetko zapnuté a zapojene tak ako ma byť.

no a može sa stať, že je to dorábane a preto ide len na ľavej strane a to len pohyb zrkadlom, ale to už nezistím kupoval som ho minulý rok a už to tak bolo

teraz mám moc práce v robote tak sa do toho pustím až na budúci týždeň, potom dám vedieť ako to dopadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám dotaz: Auto má el. okna, a chce si dodělat el. zrcátka s výhřevy.

1, stačí natáhnout pouze jeden a jeden kabel do sloupků? A přívod z pojistkovky, nějakej drát do BSG ? Od sloupků skrz dveře do stahovaček je to zapojené?

2, stačí koupit jen vnitřek zrcátka , tj. sklo s motorkem a s tím kouskem kabeláže a nacpak to do stávajících krytů zrcátek? Prostě abych nemusel kupovat nový a lakovat je. Etka kryty snad nerozlišuje.

Je to opravdu takhle jednoduché? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za prvé zaleží jakej máš modelový rok. Od roku 2005 už to tak jednoduché není a vlastně přesně nevím jak to je..

Dejme to mu, že máš auto do MR 2004, tak stačí drát od pojistky do BSG a z BSG do A sloubků, zbytek je přes dveřní jednotky i včetně ovladače.

Než protahovat dráty skrz kloub a schánět pouze motorek, je jednoduší koupit na vrakovišti celej spodní díl i včetně skla a nasadit původní barvený kryt. Cena cca 2000,- za obě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...