cifelin Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Čau octáváci,přemýšlím o nové baterii do mé octávy 1,6l , 55kw , r.v. 1997.Auto mám chvilku a je tam baterka 45AH,teď jak byla zima,tak jsem se při studených startech absolutně nechytal.Na víkend jsem potřeboval jet pryč,tak mi kámoš pujčil baterii 50AH,ranní starty byly taky mizerný,najezdil jsem dost km,na to aby se dobila.Mám tam alternátor 70A,jakou bych měl mít na tenhle alternátor baterii? Díky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Akumulator od 60 AH až po 70 AH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Skor bi som hladal chybu najprv inde jak v BATERKE. Kable, sviecky, starter , atd. Zmeraj si alternator jak dobija. Pre tvoje auto je urcena 44Ah baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cifelin Vloženo 20. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Skor bi som hladal chybu najprv inde jak v BATERKE. Kable, sviecky, starter , atd. Zmeraj si alternator jak dobija. Pre tvoje auto je urcena 44Ah baterka. Jak se proměřuje ten alternator? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Digitalnym multimetrom. Cena cca 200KC. Spravne ma dobijat alternator OD 13,8V--DO 14,3V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cifelin Vloženo 20. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Digitalnym multimetrom. Cena cca 200KC. Spravne ma dobijat alternator OD 13,8V--DO 14,3V. Nebyl by pls nějakej přesnej popis,jak mám proměřit ten alternátor? Díky mooooc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 Kupis si multimeter. A meras Alternator musi dobijat : OD 13,8 V-- DO 14,3V Alternator je O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 (editace) hehe jeste bych radsi doupresnil: kabliky priloz primo na baterku, bacha at ten metr nezapojis na mereni proudu (oznaceni je 10 nebo 20A), aby jsis jeste neslusnul elektriku v aute, nebo bych mozna radsi rekl nekomu jinymu pro jistotu :-) je to otazka 5ti vterin i s oteviranim motoru :-), kdyz otocis + a - tak se nic nedeje, merak ti ukaze akorat minus pred namerenym napetim ... Editováno: 22. Říjen 2009, autor: PatrickE3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sanok Vloženo 23. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2009 Čau octáváci,přemýšlím o nové baterii do mé octávy 1,6l , 55kw , r.v. 1997.Auto mám chvilku a je tam baterka 45AH,teď jak byla zima,tak jsem se při studených startech absolutně nechytal.Na víkend jsem potřeboval jet pryč,tak mi kámoš pujčil baterii 50AH,ranní starty byly taky mizerný,najezdil jsem dost km,na to aby se dobila.Mám tam alternátor 70A,jakou bych měl mít na tenhle alternátor baterii?Díky moc za rady. Asi to fakt nie je v baterii, ale ak rozmyslas do buducnost a mas viac elektriky kludne 55 Ah, nejaku normalnu, (nie hypermarket) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.