houmr Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 nazdar borci potrebujem jednu vec od vas ja viem ze motor 1,4 16V 55kW sa ma drzat v otackach lebo krutiaci moment je pri 3800ot. a tam by sa mal drzat. len potrebujem aby ste napisali ze pri 2000-2500 ot. to jednoducho netaha a v kopci to pri 2000 ot. straca silu. diki. Citovat
Gil Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 pri 2000-2500 ot. to jednoducho netaha a v kopci to pri 2000 ot. straca silu. Citovat
Bemo Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 pri 2000-2500 ot. to jednoducho netaha a v kopci to pri 2000 ot. straca silu. Citovat
Host Guest Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 pri 2000-2500 ot. to jednoducho netaha a v kopci to pri 2000 ot. straca silu. Citovat
houmr Vloženo 18. Duben 2006 Autor Vloženo 18. Duben 2006 vidim ze to beriete s humorom ale ja to potrebujem pre tatka lebo to je styl jeho jazdy. mne to vysvetlovat nemusite ja viem ako treba s tym jazdit to len preto aby som mu to ukazal ze to netvrdim iba ja. Citovat
Saman Vloženo 19. Duben 2006 Vloženo 19. Duben 2006 Na takovy otacky at si poridi TDI. Ja osobne mam vami zminovany motor, 2tis otacek je na nej malo ale nizsi rychlosti se z toho rozjedou. Do kopce to chce tech 3800 aby to nezpomalovalo.. Citovat
Jaspur Vloženo 19. Duben 2006 Vloženo 19. Duben 2006 Mezi 2500 a 3500 jsou ideální "taťkovské" otáčky, už to jede a ještě to nežere :-) Připomíná mi to mého dědu, který přetryskoval karburátor u patnácky Žigula tak, že snížil spotřebu asi 0,5l/100 km a výkon o 50%. Citovat
Diamant Vloženo 19. Duben 2006 Vloženo 19. Duben 2006 Ale zase netreba z maxima točivého momentu robiť dogmu. Napríklad pri 3000 otáčkach mu točivý moment poklesne oproti maximu len o cca 6N.m. To zase nie je žiadna tragédia. Takže ja by som kľudne jazdil aj v spektre 2-3000 ot. a pri snahe o prudšiu akceleráciu by som samozrejme preradil. Motoru to určite neublíži a tých 3800 ot. na bežné jazdenie mi pripadá už zbytočne veľa. Asi som ti nepomohol, čo? Citovat
Saman Vloženo 20. Duben 2006 Vloženo 20. Duben 2006 No, ja defacto presne tak jezdim.. Normalne 2tis-3tis, ty vyssi jen pri predjizdeni a kopci, a jezdi to v pohode.. Citovat
pava Vloženo 20. Duben 2006 Vloženo 20. Duben 2006 Taky to nijak zbytečně netočím. I já potvrzuji, že běžně se pohybuju mezi 2-3 t ot/min. Citovat
houmr Vloženo 20. Duben 2006 Autor Vloženo 20. Duben 2006 jasne ja nehovorim zas aby jazdil vo vysokych otackach ale ist do kopca na 4-ku pri 2000ot. je hovadina auto nechce tahat a otacky idu dole a obiehat na 5-ku je tiez nezmysel pri 80km rychlosti. na bezne jazdenie tych 3000ot. a pri predbiehani trochu viac. Citovat
fabka2004 Vloženo 20. Duben 2006 Vloženo 20. Duben 2006 to je dilema ja mam HTP, to je trosku tocivejsie, navyse je sprevodovane do lahka ci do rychla ci nakratko, takze pri 100km/h mi to otci lahko nad 3000 ot/min, atkze bezna jazda s HTP je na okreskach od 3000-4000 ot, pricom na dialnici je to vzdy nad 3000 ot. bezne jazdim v rozmedzi 2000-4000 ot, a ked potrebujem max vykon ci prebieham nieje problem to vytiahnut do 5500 ot. K teme, s touto motorizaciou by som jazdil 2000 ot pre udrziavanie rychlosti a pre pridanie ci akceleraciu by som podradil. Normalna jazda je od 2000-4000 ot Citovat
fabka2004 Vloženo 20. Duben 2006 Vloženo 20. Duben 2006 jasne ja nehovorim zas aby jazdil vo vysokych otackach ale ist do kopca na 4-ku pri 2000ot. je hovadina auto nechce tahat a otacky idu dole a obiehat na 5-ku je tiez nezmysel pri 80km rychlosti. na bezne jazdenie tych 3000ot. a pri predbiehani trochu viac. tak tak, na obiehanie drzat nad 3500 ot v kazdom pripade Citovat
xman Vloženo 27. Duben 2006 Vloženo 27. Duben 2006 tak sa teda pridam aj ja... bezne jazdim aj nieco malo pod 2000. motoru to absolutne nevadi. samozrejme v pripade ze sa ide ustalenou rychlostou. akcelerovat z takychto otacok je sebevrazda (najma na vyssich prevodovych stupnoch). paka je tam na to aby clovek podradil ked potrebuje. pre neurotikov co jazdia trvalo nad 3000 stacia prve tri rychlosti po meste. ved trojka toci do 120 km/h Citovat
Diamant Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 Jasne, HTP má jednak menej sily a jednak tie 3 valce ucho nezvyknutého vodiča dosť oklamú. A okrem toho ten motor ide fakt ochotne do otáčok. Pri svojej prvej skúšobnej jazde som ten motor temer vždy držal okolo 4000 otáčok a aj som sa tak vytešoval, že ako super to jazdí. Až pri pohľade na otáčkomer som pochopil, prečo. Ale nemyslím, že by aj trojvalcu malo 2000 otáčok nejako extra škodiť. Na udržanie auta v chode to musí stačiť. Mne vychádza pri 2000 otáčkach rýchlosť na 60 km/h resp. 64 km/h (1,2/47 resp 1,2/40). Takže rýchlosť nič extra, pri tejto rýchlosti nie sú závratne vysoké jazdné odpory, takže nevidím ani jazdu pri 2000 otáčkach ako nereálnu. Ale pôvodný príspevok bol o motore 1,4 16V/55 kW. Ten by mal pri 2000 otáčkach dosiahnuť rýchlosť 68 km/h (tacho odhadujem, že ukáže takých aspoň 76 km/h), čo je podľa mňa tiež prijateľný jazdný režim ako pre auto, tak aj pre motor. Spotreba bude určite veľmi pekná! Citovat
laky Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 Nejvetsi kroutici moment dosahuje tento motor pri 3 800ot. a to 126 Nm, a vykon je v 5tis. otackach a to je 55kW. Ja se ted chystam na chip docela zajimavy 63kW pri 5 500ot. a 132Nm pri 3 500ot. Citovat
Host Guest Vloženo 28. Duben 2006 Vloženo 28. Duben 2006 na 4ke a 5ke pod 2tis.ot./min. je spotreba okolo 4,5 litra s klimou podla PP. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.