Publikováno Listopad 6, 200915 r Ahoj...Nikde sem to tu nenasel... a tak se zeptam po vyčištění xenonů se mi jeden začal mlzit nenapada me nic jinyho nez že sem ho vyndal otevrel ze strany co sou žárovky nechám ho vysusit a pak přetěsním celý to těsnění mezi sklem a tim černym... Mno a pak jen zavřít a čekat co bude dál napadá vás někoho co ještě by sem mohl udělat? Neco jako nalepení z vnitřku svetka Balíček na odsavání vlhkosti z bot pomůže každá rada díky
Listopad 6, 200915 r To bude urcite tim tesnenim, videl jsem ze se toto delo u normalnich svetel a jelikoz technologie lepeni svetel je podobna ne-li stejna, tak myslim ze to bude ten sami problem
Listopad 6, 200915 r ja som to robil tiez na jednych, dal som dole sklo, vycistil a pekne nalepil znovvu. samozrejme vnutro poriadne vysusit a skontorolovat aj tesnenie na dekli zozadu. a odvtedy sa nemlzi.
Únor 2, 201015 r Autor Nesvítěj.... musím uznat že je to opravdu hrůza.... za normalni tmy a sucha děs a jakmile je vlhko tak uplnej konec.... dosvetluju si mlhovkama... Xenon na Fabii proste nesvítí a čočky ze Superba se mi tam davat nechce bych to posral
Květen 1, 201015 r No mam na FI taky xenony a sviti super. jen je treba si uvedomit, ze zhruba po 3500 hodinach sviceni jsou na konci zivotnosti a je treba vybojky vymenit. Ze jsou zrale na vymenu je poznat i podle zabarveni svetla. Jakmile je uz temer do zluta tak vymenit. Rozhodne doporucuju neexperimentovat s vybojkami 6000K a vyssi. Vypada to mozna dobre, ale sviti mnohem hur. Idelani je 4300K
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.