Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

- AGR ventil může cukání způsobovat když blbne - zůstává vyset, furt otevřený apod. = vadný kus

jeho použítí udává ŘJ, při diagnostice akčních členů je slyšet když cvaká a toto je slyšet i u zahřátého motoru na volnoběh

(cvakavý zvuk před řidičem - ne před spolujezdcem to je odvetrání palivové nádrže)

u nafťáků AGR pouští spodiny do systému sání jen při zahřátém motoru, v otáčkách od volnoběhu do 2000. U benzínu to bude asi podobné, zkusím pohledat v DP

- splodiny jsou zavedeny ocelovo trubičkou do tělesa klapky, ale až za samotou přívěru ve směru do motru, tzn. nemělo by docházet k zanášení sací hadice

navíc splodiny z benzínu jsou plyny a ne saze jako u nafťáku. dle mě zaslepení nemá smysl.

Když jsem klapku čistil tak jsem koukal do té trubičky a je čistá a průchozí, klapka u jejího ústí jen lehce očouzená

- zasírání sání způsobuje odvětrání klikové skříně - plastová trubka co ráda praská zavedená do tlusté hadice sání před klapkou. Dostává se tam

olejová mlha a na ní se nabalují nečistoty

Vloženo

ventil EGR u benzínu funguje stejně, vůbec ten zasraný nebyl a diagnostika nic nesignalizovala, plastová trubka byla fest zasraná od toho odvětrání motoru, zaslepením se asi zamezí přísunu zplodin a jestli to za minimální zátěže žere jen ty splodiny tak se nedivím že motor cuká.

Vloženo

- myslím že cukat by to nemělo asi byl ventil vadný a třeba pouštěl kdy neměl, koukal jsme dlo DP a je to prý nějaký kuželový ventil který se plynule otvírá / zavírá

- tobě to cukání výměna vyřešila? tak seper aspoň to bude návod pro ostatní

- ventil jako takový jde diagnostikovat vč nastavení přs VAG, při výměně by měl servis dle DP toto nastavení provést !

- "zasrání" od odvětrání (ojej) je normál a chce to pravidleně čisti. já občas tu hadici sundám a pročistím spoj odvětrání s tlustou harmonikovou hadicí sání - míń se pak špiní klapka

- jinak jak tu někdo píše o zaslepení AGR tak to určitě ne! u dieselů ano ale tady bych do toho nehrabal

Vloženo

Jo u mě výměna toho EGR vyřešila problém cukání motoru při konstantní rychlosti, už si na to taky někdo stěžoval že mu to občas ucukne v sekci řazení u TOURu ,kde jsem to taky popsal. Na jejich VASu nic nenastavili jen nechali projet kompletní sken auta po výměně, do zaslepení nepůjdu mám to ještě víc jak rok v záruce, sání se budu muset "víc" věnovat.

Vloženo

- tak hodně km bez vad

- nůžu si trošku přihřát polívčičku já :) mě totiž trápí bublinky v chladícím systému

nepozoruješ to náhodou taky? když třeba pomalu přidáváš na neutrál že by bylo slyšet bublání někde pod palubkou?

já se jich nemůžu zbavit a někdo je tu občas taky zaslechme a v servisu dokonce říkali že to je u této motorizace asi normální

že je občas slyší i v nových autech

- popř pokud máš lepší sesrvis tak se prosím optej jestli s tím nemají zkušenost (termostat a čidlo nové, voda neubývá, pumpa snad OK)

dík

Vloženo

tak díky, ale jak se znám zase nějaký problém

tvoji anabázi s bublinkama sleduju a nezávidím, podobný problém nepozoruju podívám se co to u mě dělá a když se to projeví dám určitě vědět, na můj servis bych nesázel zajímá je jen kontrolka a VAG a o tom co je normální už mám svůj názor byl jsem po servisech taky asi 10x s tím cukáním a nakonec se to vyřešilo až po mém tlaku na servis, já jsem akorát nechal dolét tak deci chladící kapaliny a oleje.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

zdravim, mám zas jiný problém, pustim plyn a cukne, přidám plyn a taky cukne je to jak stará š 100.

To nebude motorem,né? Vypadá to jako nějaká vule na nápravě.......Snad to budoucí tempomat neovlivní. Jo a totožné auto 1,6i 75kW to nedělá,plynulej přechod!!!unsure.gif

  • o 2 týdny později...
  • o 4 roky později...
Vloženo

Ahoj, mám stejný problém u Octavie 1.6, 75KW, r.v.2001...při studeném motoru po staru jsou otáčky cca 1100, ale motor divně cuká, při přidání plynu a otackach cca 2500 cukání přestane....pokud vyjedu tak se cukání znovu objeví, dokonce se rozsvítí i kontrolka ASR, potom provoz normál, při dosažení teploty 90°C je vše OK...ale někdy při nižší rychlosti cca 50km/h mám zařazeno 4 a sešlápnu plyn, tak zase začne cukat, jako by se motor dusil, nebo chvili jel na 3 hrnky, ale po chvilce jak otacky vylezou nad 2000 tak je zase vše OK. Budu zkoušet nové svíčky + diagnostiku co napíše. Jestli někdo víte jak tento problém řešit, nebo co ho způbuje, dejte prosím vědět....Díky moc.

Vloženo (editace)

Zdravím, prosil bych o radu. Mám octavku 1.6 55 kw AEE rok - 1998 a takový problém s vynecháváním. Ze začátku motor běžel dobře za studena a za tepla vynechával v 1200 ot.min, 1500 ot.min a 1800 ot.min + - při přidání plynu na 3 rychlost a vyšší bylo to hlavně poznat do kopce. Dal jsem to na diagnostiku VAG ta psala závadu zapalovací modul, vyměnil jsem ho a problém přetrvává, pak byla špatná sonda problém taky přetrvává, pak jsem chvíli jezdil vyměnil jsem svíčky, zapalovací kabely, víčko rozdělovače a palec, vzduchový filtr a jednou jedu auto mi po cca 25 km jízdě chcíplo, nechtělo nastartovat po chvíli co vychladlo jsem ho nastartoval a dojel jsem s ním  až domu cca 21 km ale cukalo pořád. Doufal jsem že diagnostika ukáže víc ale auto bylo uplně bez závad, pak mě napada v rozdělovači je snímač otáček, mohl by být vadný ale čidlo jsem nemohl sehnat, vyměnil jsem tím pádem celý rozdělovač i s čidlem ale problém stále přetrvává. Divil jsem se protože máme Felicii 1.3 MPI a když se auto zahřálo tak chcíplo a až po vychladnutí zase kousek jelo a byl to snímač otáček tak proto mě to napadlo. Pak jsem namontoval zpět původní rozdělovač auto projedu cca 11 km a ani nevynechalo. Druhý den jedu do práce 4 km zastavím na křižovatce a rozjedu se a náhle začne zase vynechávat ale i ve vyšších otáčkách. Diagnostika pořád nic nepíše. Třeba jste se někdo s podobným problémem setkal. Příbuzný je automechanik ale krátce a říkal že to bude určitě nějaká blbost ale nepřišel na to. Byl bych moc rád za každou radu která Vás napadne 

Editováno: , autor: Vladimír Krejčů
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím,

mám 1.6 BFQ a také mě trápí cukání a to celkem dost silné vždy kolem 3000 otáčkách. Už jsem vyměňoval: Čidlo teploty, EGR ventil, svíčky, kabely, termostat, všechny filtry a lambda sondu. Zapalovací cívku jsem pouze ohmicky proměřoval, měla by být OK. Ve vagu jsem zjistil, že mám výpadky zapalování na 4. válci, ale přitom v paměti závad nic není.

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...
Vloženo

Ahojte,taky mě to cukalo,vyměnil jsem svíčky a kabely ke svíčkám,vše origoš škoda/bosch a cukání je pryč...měsíc jsem se stím trápil a v servise nevěděli,váha ok,klapka taky,egr ok...teď už šlapká,snad to někomu pomůže....

  • o 2 roky později...
Vloženo

Nazdar. Tiež podobný problém. Octavia 1,6 MPI 75kw LPG cukne až škubne autom ale len pri ubrati plynu. Robi to rovnako na benzin aj na Lpg. Inak vôbec. Vymeneny olej+ filtre, sviečky, 2x sonda, ERG. Dik za radu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...