Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

tak po dlouhém a úmorném čtení různých diskuzí jsem se rozhodl na mojí Octávce II 1.9 TDI PD najeto 170 tis. pro čip u TDIFUNA. Je to sice daleko... pocházím z Mělnicka, ale ta cesta se vyplatila. Vše mi bylo řádně vysvětleno přístup Zdenka je opravdu profesionální. Zatím najeto s čipem 1000 km a vše v naprostém pořádku. Motor krásně táhne jsem s tím maximálně spokojený a pro mé využití to bohatě stačí.

Spotřebu zatím neřeším, ale podám info po více najetých km. Před čipem byla průměrná spotřeba 5,4l/100 km

 

Chci touto cestou Zdenkovi poděkovat za jeho skvěle odvedenou práci a profi přístup k autu.

Pokud se někdo rozhodujete, jako jsem to dělal já a váhal...neváhejte a jeďte k TDIFUN :kol-47: .

post-31619-0-04588200-1409297725_thumb.j

Editováno: , autor: sygy3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Nazdar chalani, mam zopar otazok co sa tyka cipovania resp. powerbox od alpin-tuning. Bracho to ma v aute co kupil od znameho, montovaane to bolo vo svajciarsku, ide mi o to ci to vybrat von z auta alebo je to v pohode. Lebo vela dobreho som na tie powerboxy nepocul. Tu je ich stranka http://www.alpin-tuning.com/Basis-Deutsch.html  

Po nemecky neviem ani ciarku v sekcii fur turbodiesel maju nejake dokumenty ohladom toho boxu "presstexte". Tiez som pocul ze neni powerbox ako powerbox. Tak ak sa niekto kto tomu cipovaniu rozumie vyjadri co s tym. Dopredu dakujem za info. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,

Tak jsem taky konečně zavítal k TDIfunovi. Musím potvrdit, že je to člověk na svém místě a nelituji peněz ani času. Výsledek je parádní - svižnější auto, lepší teplé starty a ideální průběh výkonu - vyzkoušeno na trase Opava - Praha se stejnou spotřebou. Najeto mám 190 tis. km.

 

 

post-35310-0-39858200-1431244282_thumb.j

post-35310-0-98759500-1431244360_thumb.j

post-35310-0-26126900-1431244426_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapy neprovokujte mě. :kol-48:  taky se pořad rozhoduji jestli mam jít do chipu nebo ne. Přeci jen už mam najeto 219tis km a auto funguje bez závad.(původní turbo, spojka a i DPF, mam BLS tak nerad bych ublížil tím filtru). Přeci jen docela často jezdím dálky na jeden zátah cca 850km a je to buď po dálnicích v ČR KM - Rozvadov a zpět nebo je to na jeden zátah 430km v ČR a 420 km v Německu do Donaueschingen a druhý den zpět. Mám obavy aby auto po chipu v tomhle režimu netrpělo přeci jen je to v dálničním režimu. Má někdo s tímhle zkušenosti že má chip a jezdí tolik km na jeden zátah. Nebo když už tak na jaký výkon to doporučujete zvednout aby byl motor v pohodě a ještě mi něco vydržel. Podotýkám že na chip bych jel určitě k TDIFun. Když by mi k tomu něco napsal samotný TDIfun byl bych jen rád!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Moravu jsem nejel jen kvůli čipu, mám tam rodinu, takže jsem spojil příjemné s užitečným. Je pravda, že v Praze resp. v Čechách je několik kvalitních upravcu, nicméně na nikoho není tolik pozitivních ohlasů skrz všechny fora jako na TDIfuna dle selského rozumu jsem se tedy rozhodl jet tam, kde mi to většina doporučovala.

 

to vinklec: Taky jezdím dlouhé trasy Praha - Morava, Slovensko a převážně po dálnici a mám už taky dost najeto (přesně 191 117 km) a vůbec jsem se toho nebál. Jestli jsem to dobře pochopil, tak dle slov TDIfuna budeš úpravu využívat jen při jízdě na plný plyn při normální rychlosti na dálnici (130 - 150km/hod.) pojede auto jako by bylo v serii. Mám ten průběh udělaný tak, abych zbytečně nezatěžoval spojku i turbo a i kdyby náááááááhodou se něco dělo, vždycky tam můžu zajet a vrátí ti jednotku do původního stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak nevím,pořád se nemůžu rozhodnout. Mám asi rok a půl octavii 1,9 tdi,BXE bez DPF,r.v. 5/2009,148000 km.Momentálně po rozvodech,výměně šál.Většinou mi výkon stačí,do práce je ho v pohodě,cca 14km ale při delších cestách (nákupy,výlety,dovolená) už bych občas pár koní navíc uvítal.Provoz je dnes už dost hustý a čím rychleji dokážu předjet tím líp,navíc oproti předešlé O1,Tdi,81Kw není tahle tak pružná v kopcích a ve zrychlení.

Jediné proč pořád váhám je kromě určité investice strach z případného poškození po takové ůpravě(turbo,spojka apod.).Nejezdím nijak extra dravě,někdy si rád přišlápnu asi jako každej,autu se snažím dávat co potřebuje,olej + filtry 15000 km,původní majitel podle servisky cca 25000-30000 km..

Původně jsem to chtěl nechat udělat už na dovolenou,ale teď váhám,letos jedeme dost daleko cca 1700 km jedna cesta.

Nejvíc kladných ohlasů má asi TDIfun,(pro mě asi 200 km),přesto stalo se už že by po ůpravě od něj někomu něco odešlo nebo měl nějaké problémy?

Jak velké je riziko s tímto motorem?O problémech těchto motorů s praskáním ojnic jsem se dověděl až po koupení auta a snažím se o prevenci(loni spodek-šály,letos vrch+rozvody).

Editováno: , autor: ropan17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, já čipoval u Funa BJB motor a brácha v ten samý den BXE, co máš ty, akorát MR2008. Oba motory původní spojky (já cca 270tis.km, brácha 100.000) a i když jsme tomu pak šlapali, nikdy neklouzla. Brácha šel šrouby z důvodu prevence měnit až po ujetí cca 30tis.km na čipu. Já jsem spojku vyměnil až nedávno (dvouhmota KO, spojka v dobrém stavu) a brácha jezdí na původní spojce doteď a problém nemá.

Hodně záleží na stylu jízdy...pokud nebudeš jezdit pod 1500ot. a plny mu dáš při předjíždění až třeba od 2200ot seriová spojka to v pohodě udrží (já jsem ji teda už přeobložil HDS, ale to proto, že budu dále zvyšovat výkon). Ale připrav se na výměnu brzd..ty seriové 280ky to nezvládají. Mám cimrmany nevrtané + ferodo DS performance a kotouče se po 25tis. zvlnily, desky na 70%

Pokud váháš, jednoznačně do toho jdi. Já jsem to udělal jen z důvodu, abych měl výkon navíc při předjíždění ;) a jestli máš strach, že ti Fun udělá čip a pak se Ti to kvůli tomu někde vysype..to určitě ne :D to bys musel mít s autem jiný problém, který by se chipem jen urychlil a projevil ;) čip samotný je v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No,asi do toho půjdu,uvažuju o tom už dost dlouho.Vlastně jsem o tom uvažoval už při předchozí O1.

Brzdy zatím určitě měnit nebudu,byly dělaný těsně předtím než jsem auto koupil a zatím jsou v pohodě (přední ATE,zadní BREMBO).

I když je pravda že větší kotouče by vzhledem ke kolům vypadaly líp,ale jinak se mi to zdá zatím zbytečný,styl brzda-plyn nejezdím.

post-59308-0-67351000-1434638050_thumb.j

Editováno: , autor: ropan17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...