Přejít na obsah

Svítí kontrolka elektroniky motoru 1.4 MPI


Martin D.

Doporučené příspěvky

Ja som mal tiež problémy s elektr. motora. Náhodne sa rozsvietila a po 2-3 dňoch zhasla.

To sa opakovalo asi tri mesiace. Tiež som skúšal všetko možne. Nakoniec som prečistil

konektor teploty chladiacej kvapaliny a je pokoj. Vyskúšaj, je to práca na 5 min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal tiež problémy s elektr. motora. Náhodne sa rozsvietila a po 2-3 dňoch zhasla.

To sa opakovalo asi tri mesiace. Tiež som skúšal všetko možne. Nakoniec som prečistil

konektor teploty chladiacej kvapaliny a je pokoj. Vyskúšaj, je to práca na 5 min.

Kde najdu ten konektor? U 1,4 50 kW mi to začalo svítit taky a skoro to netopí, tak jestli to nemá nějakou souvislost..Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Taky me trapila ta kontrolka vag vyhazoval 16554 zkontroloal a pomenil co jen slo a vzdy to bylo na chvili. Ale ted uz mam klid, zkuste taky hledat mechanickou zavadu co takhle nejake dirky ve vyfuku mezi, pred lambdami, ja mel diravy vlnovec po vymene, jeste jsem menil saci svody za svody z 50kW motoru + Cimbu, je vse ok uz je rok tma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, mám problém s kontrolkou elektroniky motoru, která pořád svítí... Byl jsem v servise (u pobočky škoda) a tam mi řekli, že to je těsnění pod hlavou, nechal jsem to udělat ale tím to nebylo... Potom mi řekli, že je to lambda sonda... Nechal jsem vyměnit. Nějakou chvilku byl pokoj (asi týden) a potom to zase začlo svítit.. Technik říkal, že je to chybná hláška řídící jednotky, kterou přeflashoval ale tím to taky nebylo... Vyzkoušeli jsme novou řídící jednotku, taky se to rozsvítilo.. Technik ani já si nevíme rady... Jeho slovy "hlásí to chybu, která tam není".. Budu rád za každou odezvu. Rozjedme tohle téma aby se pro příště vědělo co s tím.. Děkuji

S pozdravem Dvořák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 roky později...

Zdravím chlapy,

 

Včera se mi stala taková nemilá věc. Jel sem se svojí fabií 1.4mpi 44kw a z ničeho nic mi na rovince začala cukat, rozsvítila se kontrolka motoru. (měl jsem v tu chvíli zařazenou 4).  Vyřadil sem a dojel na parkoviště, kde sem vypl motor a zkusil znovu nastartovat. Porucha svítila dál, ale byl sem 4km od domova tak sem si řekl, že to dojedu. Hned při rozjezdu bylo znát, že nemá takovej tah, to samý na 2 rychlostní stupeň. Když jsem zkusil zařadit trojku, měl sem pedál na podlaze, tak se to horko těžko vyškrábalo na 50km/h. Proto sem to moc netočil a na dvojku sem klidnou jízdou dojel domů. Na VAG se bohužel dostanu až v pátek, ale to už musím bejt hned ráno v praze, takže pokud by to bylo v mých silách, tak bych si rád pomohl sám. Nějáký nápad čím by to mohlo být? 

 

Nekvalitní palivo bych řekl, že můžu vyloučit. Tankoval jsem v pátek plnou do dvou aut na OMV a prakticky celou sem jí vyjel, to by se pravděpodobně projevilo dřív.

 

Mockrát dík za pomoc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska sem to konzultoval s mechanikem.. proběhla výměna všech 4 svíček , stav byl stejnej. Zkusili jsme vyměnit celej zapalovací modul a VAG vyhodil o jednu chybu navíc -  1 a 2 Válec vynechává , takže jsme vrátili zpět původní. Palivovej filtr je v pořádku, škrtící klapka čistá.

 

Ke všemu se nám objevila chyba - zkrat na kostru. Bylo by možný aby to způsoboval nějákej uhnilej kabel ve svazku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bohužel se mi stále nepovedlo ani s pomocí servisu přijít na problém. Dnes jsem vyndal baterku a vzduchovej filtr abych se dostal ke kabelům, které vedou z řídící jednotky na zapalovací modul. Zkusil jsem ty kabely proměřit a hnědý mi hlásil zkrat. Po odpáskování svazku , jsem každý kabel důkladně prohlédnul ale nikde sem nic nezjistil. VAG začal vypisovat nové chyby :

 

16685 Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava .. sporadicky

17749 Vystup zapalování 1 zkrat ke kostre .. sporadicky

17751 Vystup zapalovani 2 zkrat ke kostre .. sporadicky

 

Začínají docházet nápady :(

Editováno: , autor: JeřábCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kabely pod baterkou pořádně projdi a podivej se jestli neni nějakej přelomenej, stačí aby byl zlomenej uvnitř...Zkontroluj ještě vstřiky kolik dávaj a jak rozprašujou, a kompresní tlaky. Dyžtak vyzkoušej s někym prohodit zapalovací lištu jestli neni vadna. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže sem dneska prošel kabely pod baterkou ( svazek, který vede od ŘJ k motoru - zapalovací liště a vstřikům ), vyndal je z husích krků a následně odmotal tu černou pásku, každej postupně  prošel po celý délce. Na nic sem nenarazil. Jel sem to vyzkoušet a asi tak 2km to bylo v pohodě, pak se mi při plným přidání plynu rozblikala párkrát kontrolka asi tak 8-10 a pak zůstala svítit - a zase 3 válce. Projel sem to VAGem a vypsalo mi to už pouze jednu chybu - 16685 Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava .. sporadicky. 

 

Teďka večer sem zkusil prohodit lištu z jiný fábky 1.4mpi , hned po pár metrech se mi porucha opět rozsvítila - 3 válce. 

 

Zítra nejspíš zkusím kontrolu těch vstřiků.

Editováno: , autor: JeřábCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...