Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj ,

slyšel někdo z vás že by praskali hlavy u 1.8TSI, nebo u tohoto motoru zůstávali viset ventily?

Stalo se to někomu, nebo víte o tomto případu? Nebo je to jen blud Světa Motorů.

Mě na jedné mé OII 1.8TSI mi hlava už prdla, druhá OII s tímto motorem zatim v pohodě, ale známý už měl u své 1.8TSI taky to "štestí".

v jakem cisle SM ty praskajici hlavy byli... Dik za odpoved

PS: a kolik takova vymena vyjde???? KC

Upraveno od p2p

  • Autor

V čísle 47/2009 při testu bazarového VW Passat B6 Variant.

Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,-

  • Autor

A nezlobila jen nějaká serie těchto motorů, tak jak u 2.0TDI (od MR2006 již OK) nebo problém přetrvává?

A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... :o

To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá...

Kam jen ten automotive jde????????

To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu.

Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny

Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,-

Tou kompletni hlavu myslis vcetne vstriku, ventilu atd... nebo jenom monoblok... Dik za odpoved

A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... :o

To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá...

Kam jen ten automotive jde????????

To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu.

Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny

Plně s tebou souhlasím ... to šetření nás jednou zničí, všechno bude vyrábět Čína a ty nás potom převálcujou .... kazí to to uplně značky aut.

A to si myslim, že to bude horší a horší ... Protože už dneska ty auta stojí za prd s kvalitou ...

Mne pred asi mesiacom pri štartovaní preskočil rozvod, možno to aj bol visiaci ventil. Vymenili celú hlavu na záruku. Auto malo 50.000km

No napsal jsem nekomu kdo tomu asi rozumi nejvic a jsem zvedav co napise.... Ale osobne se ubezpecuje ze to takovy pruser jako u 2,0 TDI snad nebude... :)

Se fakt vůbec přestávám divit že se koncernu poslední dobou dost auta serou.....co jsem poslední dobou řešil z mojí A6 mě v to jen utvrdilo.....auto za 1.9mil.bez slevy, najeto 88000km a vyměněno už Alternátor-za studena skřípal a po ohřátí hučel jak divej, prý bylo v prdeli jedno ze dvou ložisek (altík jsem u auta měnil vůbec poprvé v životě a to je co říct!!!). V 60.000km měněny ramena nápravy protože to vrzalo jak žigulík z 80let atd.atd.atd.atd.atd. prostě co se kvality tyče, tak u mě Audi dost klesla.

Co se občas bavim s tim mechanikem co dělával mistra na Jarově, tak se ani nedivim, to jen slyšim, to se dělá v Rumunsku, to v indonésii, to v mexiku, maďarsku,číně atd,atd. prostě fakt síla. Co jsem ani nevěděl, motory 2.0TFSI-TSI se montují právě v mexiku, do evropy do fabrik VW včetně škodovky to chodí už smontované v kontejnérech, tam to jen vybalí a šup s tim na motážní linku. Např.ten můj 3.0TDI-CR, to je taky kapitola....blok motoru je zhotoven ve slévárnách v Maďarsku, hlava v mexiku, kterou tam i komplet.nastrojí a pošlou právě do Maďarska, kde v zas v jiné motorárně to dávají dohromady...normálně na palici.

Co jsem se ptal toho technika po výměně toho alternátoru, proč takovej Bosch nedělá i náhrad.díly, že na spousty věcí to dělá, tak proč né na altíky...řekl mi s úsměvem, že už to řešily, ale právě takové ložiska dělá Bosch v Indonésii a že by se jim to prostě nevyplatilo, tak takhle vymění celej altík a hoděj ho do koše kvůli blbýmu ložisku za pár kaček.....no tak to mě fakt dostalo.

Můžu říct že tak jak jsem si v 90letech vždy koupil nové auto a byl jsem zas rád že mám novej držák, tak ted už to pomalu přechází v to že se ráno probouzim s tim co se zas na nějakém z mých aut vysere a co budu muset řešit.

Audi má motorárnu v Maďarsku. Odtud chodí celé motory 1,8 a 2,0 a nejsem si jist jestli vozí něco z mexika. Tam se dělaj snad jen motory pro americkou sekci VW.

  • Autor
No napsal jsem nekomu kdo tomu asi rozumi nejvic a jsem zvedav co napise.... Ale osobne se ubezpecuje ze to takovy pruser jako u 2,0 TDI snad nebude... :)

Jestli jo tak se otci snad ani nemohu již podívat do oči.

2.0TDI kupoval na mé doporučení v roce 2004 a jak to dopadlo dnes ví i předškoláci.

Teď jsem mu pro změnu doporučil 1.8 TSI s DSG, protože to vypadalo na nejpovedenější a nejspolehlivější motorizaci od VW.

Ja už raději nic nedoporučuji.

Asi jsi mrtvy muz... :help:

To se mame na co tesit teda :aggressive:

Karlos po kolika km ti ta hlava odesla...nebo jsi to mel jeste v zaruce?

Jestli si dobre pamatuji tak neco kolem 50 tkm...Ale potom tam jsou dva problemy dva... hlava a ventil...

koukám zatím to bylo jen na oktaviich před FL. Tak superbaci budou asi v pohodě.

Karlos: No já právě uvažoval o tom, že OII prodam a šel bych do Audi 3.0TDi, protože jsem slyšel, že to jsou držáky :):) Ale tohle je fakt síla. Koncern si dělá pěknou reklamu, za chvíli budou nejkvalitnější auta KIA a jiný outsajdři ...

Zajímalo by mě, jak je to třeba s BMW kvalitou ...

no ja som už FL OII.

Tak praskla hlava a preskoceny rozvody to jsou dve ruzny veci ne?? Za rozvody muze vetsinou napinak.

Visící ventil nemůže způsobit přeskočený řemen...

Tak neplašte, zatím to plácnul akorát nějakej dvacetiletej redatůrek SM co tam přišel z Blesku... To není směrodatný... Zatím žádný hromadný hlášení o tomto problému se odnikud nehrnou. A ojedinělé poruchy najdete u každého motoru... Až to bude notorický jako u 2,0TDI tak to bude něco jiného... Konec konců hned zde v "podobná témata" vidím 1,4MPI - praská hlava :rolleyes:

Ale je fakt, že stará 1,8T neměla tyhle problémy ani ojediněle... a to tu na foru byl i motor s cca 520 000km a vše zasadní bylo původní... Tam akorát bylo potřeba po 4-5 letech poměnit tu změť hadiček u sání které spuchřely a sálo to falečný vzduch a díky tomu kolísaly otáčky a rozvěcely se kontrolky motoru - tuším je to EPC a taky překvapivě ASR... ale to bylo za 2000 a za sobotu odpoledne hotovo...

Upraveno od 1.8T

Taky si myslím, že poruchy zde zmiňované, jsou spíš kvalitativního než kontrukčního rázu. Nelze asi nikde a nikdy zaručit, aby se nedostal nějaký špatný kus do výroby.

A co se týče úrovně motoristických novinářů tak je to u nás opravdu špatné. Co občas čtu za bláboly to je hrůza.

To je dobre konecne se dneska poradne vyspim.... :smich::smich::smich:

Uz nemusim premyslet kde vemu 80000 KC na opravu hlavy....

Upraveno od p2p

Otěcko má 1.8 TSI DSG Octu II. facelift Lak a zatím žádný rpoblémy nemá:)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.