Přejít na obsah

Praskání hlav a visící ventily u 1.8TSI


indet

Doporučené příspěvky

Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... :o

To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá...

Kam jen ten automotive jde????????

To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu.

Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,-

Tou kompletni hlavu myslis vcetne vstriku, ventilu atd... nebo jenom monoblok... Dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... :o

To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá...

Kam jen ten automotive jde????????

To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu.

Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny

Plně s tebou souhlasím ... to šetření nás jednou zničí, všechno bude vyrábět Čína a ty nás potom převálcujou .... kazí to to uplně značky aut.

A to si myslim, že to bude horší a horší ... Protože už dneska ty auta stojí za prd s kvalitou ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se fakt vůbec přestávám divit že se koncernu poslední dobou dost auta serou.....co jsem poslední dobou řešil z mojí A6 mě v to jen utvrdilo.....auto za 1.9mil.bez slevy, najeto 88000km a vyměněno už Alternátor-za studena skřípal a po ohřátí hučel jak divej, prý bylo v prdeli jedno ze dvou ložisek (altík jsem u auta měnil vůbec poprvé v životě a to je co říct!!!). V 60.000km měněny ramena nápravy protože to vrzalo jak žigulík z 80let atd.atd.atd.atd.atd. prostě co se kvality tyče, tak u mě Audi dost klesla.

Co se občas bavim s tim mechanikem co dělával mistra na Jarově, tak se ani nedivim, to jen slyšim, to se dělá v Rumunsku, to v indonésii, to v mexiku, maďarsku,číně atd,atd. prostě fakt síla. Co jsem ani nevěděl, motory 2.0TFSI-TSI se montují právě v mexiku, do evropy do fabrik VW včetně škodovky to chodí už smontované v kontejnérech, tam to jen vybalí a šup s tim na motážní linku. Např.ten můj 3.0TDI-CR, to je taky kapitola....blok motoru je zhotoven ve slévárnách v Maďarsku, hlava v mexiku, kterou tam i komplet.nastrojí a pošlou právě do Maďarska, kde v zas v jiné motorárně to dávají dohromady...normálně na palici.

Co jsem se ptal toho technika po výměně toho alternátoru, proč takovej Bosch nedělá i náhrad.díly, že na spousty věcí to dělá, tak proč né na altíky...řekl mi s úsměvem, že už to řešily, ale právě takové ložiska dělá Bosch v Indonésii a že by se jim to prostě nevyplatilo, tak takhle vymění celej altík a hoděj ho do koše kvůli blbýmu ložisku za pár kaček.....no tak to mě fakt dostalo.

Můžu říct že tak jak jsem si v 90letech vždy koupil nové auto a byl jsem zas rád že mám novej držák, tak ted už to pomalu přechází v to že se ráno probouzim s tim co se zas na nějakém z mých aut vysere a co budu muset řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No napsal jsem nekomu kdo tomu asi rozumi nejvic a jsem zvedav co napise.... Ale osobne se ubezpecuje ze to takovy pruser jako u 2,0 TDI snad nebude... :)

Jestli jo tak se otci snad ani nemohu již podívat do oči.

2.0TDI kupoval na mé doporučení v roce 2004 a jak to dopadlo dnes ví i předškoláci.

Teď jsem mu pro změnu doporučil 1.8 TSI s DSG, protože to vypadalo na nejpovedenější a nejspolehlivější motorizaci od VW.

Ja už raději nic nedoporučuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos: No já právě uvažoval o tom, že OII prodam a šel bych do Audi 3.0TDi, protože jsem slyšel, že to jsou držáky :):) Ale tohle je fakt síla. Koncern si dělá pěknou reklamu, za chvíli budou nejkvalitnější auta KIA a jiný outsajdři ...

Zajímalo by mě, jak je to třeba s BMW kvalitou ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Visící ventil nemůže způsobit přeskočený řemen...

Tak neplašte, zatím to plácnul akorát nějakej dvacetiletej redatůrek SM co tam přišel z Blesku... To není směrodatný... Zatím žádný hromadný hlášení o tomto problému se odnikud nehrnou. A ojedinělé poruchy najdete u každého motoru... Až to bude notorický jako u 2,0TDI tak to bude něco jiného... Konec konců hned zde v "podobná témata" vidím 1,4MPI - praská hlava :rolleyes:

Ale je fakt, že stará 1,8T neměla tyhle problémy ani ojediněle... a to tu na foru byl i motor s cca 520 000km a vše zasadní bylo původní... Tam akorát bylo potřeba po 4-5 letech poměnit tu změť hadiček u sání které spuchřely a sálo to falečný vzduch a díky tomu kolísaly otáčky a rozvěcely se kontrolky motoru - tuším je to EPC a taky překvapivě ASR... ale to bylo za 2000 a za sobotu odpoledne hotovo...

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že poruchy zde zmiňované, jsou spíš kvalitativního než kontrukčního rázu. Nelze asi nikde a nikdy zaručit, aby se nedostal nějaký špatný kus do výroby.

A co se týče úrovně motoristických novinářů tak je to u nás opravdu špatné. Co občas čtu za bláboly to je hrůza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...