Publikováno Listopad 29, 200915 r Ahoj , slyšel někdo z vás že by praskali hlavy u 1.8TSI, nebo u tohoto motoru zůstávali viset ventily? Stalo se to někomu, nebo víte o tomto případu? Nebo je to jen blud Světa Motorů.
Listopad 29, 200915 r Mě na jedné mé OII 1.8TSI mi hlava už prdla, druhá OII s tímto motorem zatim v pohodě, ale známý už měl u své 1.8TSI taky to "štestí".
Listopad 29, 200915 r v jakem cisle SM ty praskajici hlavy byli... Dik za odpoved PS: a kolik takova vymena vyjde???? KC Upraveno Listopad 29, 200915 r od p2p
Listopad 29, 200915 r Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,-
Listopad 29, 200915 r Autor A nezlobila jen nějaká serie těchto motorů, tak jak u 2.0TDI (od MR2006 již OK) nebo problém přetrvává?
Listopad 30, 200915 r A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá... Kam jen ten automotive jde???????? To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu. Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny
Listopad 30, 200915 r Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,- Tou kompletni hlavu myslis vcetne vstriku, ventilu atd... nebo jenom monoblok... Dik za odpoved
Listopad 30, 200915 r A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá... Kam jen ten automotive jde???????? To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu. Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny Plně s tebou souhlasím ... to šetření nás jednou zničí, všechno bude vyrábět Čína a ty nás potom převálcujou .... kazí to to uplně značky aut. A to si myslim, že to bude horší a horší ... Protože už dneska ty auta stojí za prd s kvalitou ...
Listopad 30, 200915 r Mne pred asi mesiacom pri štartovaní preskočil rozvod, možno to aj bol visiaci ventil. Vymenili celú hlavu na záruku. Auto malo 50.000km
Listopad 30, 200915 r No napsal jsem nekomu kdo tomu asi rozumi nejvic a jsem zvedav co napise.... Ale osobne se ubezpecuje ze to takovy pruser jako u 2,0 TDI snad nebude...
Listopad 30, 200915 r Se fakt vůbec přestávám divit že se koncernu poslední dobou dost auta serou.....co jsem poslední dobou řešil z mojí A6 mě v to jen utvrdilo.....auto za 1.9mil.bez slevy, najeto 88000km a vyměněno už Alternátor-za studena skřípal a po ohřátí hučel jak divej, prý bylo v prdeli jedno ze dvou ložisek (altík jsem u auta měnil vůbec poprvé v životě a to je co říct!!!). V 60.000km měněny ramena nápravy protože to vrzalo jak žigulík z 80let atd.atd.atd.atd.atd. prostě co se kvality tyče, tak u mě Audi dost klesla. Co se občas bavim s tim mechanikem co dělával mistra na Jarově, tak se ani nedivim, to jen slyšim, to se dělá v Rumunsku, to v indonésii, to v mexiku, maďarsku,číně atd,atd. prostě fakt síla. Co jsem ani nevěděl, motory 2.0TFSI-TSI se montují právě v mexiku, do evropy do fabrik VW včetně škodovky to chodí už smontované v kontejnérech, tam to jen vybalí a šup s tim na motážní linku. Např.ten můj 3.0TDI-CR, to je taky kapitola....blok motoru je zhotoven ve slévárnách v Maďarsku, hlava v mexiku, kterou tam i komplet.nastrojí a pošlou právě do Maďarska, kde v zas v jiné motorárně to dávají dohromady...normálně na palici. Co jsem se ptal toho technika po výměně toho alternátoru, proč takovej Bosch nedělá i náhrad.díly, že na spousty věcí to dělá, tak proč né na altíky...řekl mi s úsměvem, že už to řešily, ale právě takové ložiska dělá Bosch v Indonésii a že by se jim to prostě nevyplatilo, tak takhle vymění celej altík a hoděj ho do koše kvůli blbýmu ložisku za pár kaček.....no tak to mě fakt dostalo. Můžu říct že tak jak jsem si v 90letech vždy koupil nové auto a byl jsem zas rád že mám novej držák, tak ted už to pomalu přechází v to že se ráno probouzim s tim co se zas na nějakém z mých aut vysere a co budu muset řešit.
Listopad 30, 200915 r Audi má motorárnu v Maďarsku. Odtud chodí celé motory 1,8 a 2,0 a nejsem si jist jestli vozí něco z mexika. Tam se dělaj snad jen motory pro americkou sekci VW.
Listopad 30, 200915 r Autor No napsal jsem nekomu kdo tomu asi rozumi nejvic a jsem zvedav co napise.... Ale osobne se ubezpecuje ze to takovy pruser jako u 2,0 TDI snad nebude... Jestli jo tak se otci snad ani nemohu již podívat do oči. 2.0TDI kupoval na mé doporučení v roce 2004 a jak to dopadlo dnes ví i předškoláci. Teď jsem mu pro změnu doporučil 1.8 TSI s DSG, protože to vypadalo na nejpovedenější a nejspolehlivější motorizaci od VW. Ja už raději nic nedoporučuji.
Prosinec 1, 200915 r To se mame na co tesit teda Karlos po kolika km ti ta hlava odesla...nebo jsi to mel jeste v zaruce?
Prosinec 1, 200915 r Jestli si dobre pamatuji tak neco kolem 50 tkm...Ale potom tam jsou dva problemy dva... hlava a ventil...
Prosinec 1, 200915 r koukám zatím to bylo jen na oktaviich před FL. Tak superbaci budou asi v pohodě.
Prosinec 1, 200915 r Karlos: No já právě uvažoval o tom, že OII prodam a šel bych do Audi 3.0TDi, protože jsem slyšel, že to jsou držáky Ale tohle je fakt síla. Koncern si dělá pěknou reklamu, za chvíli budou nejkvalitnější auta KIA a jiný outsajdři ... Zajímalo by mě, jak je to třeba s BMW kvalitou ...
Prosinec 1, 200915 r Tak praskla hlava a preskoceny rozvody to jsou dve ruzny veci ne?? Za rozvody muze vetsinou napinak.
Prosinec 2, 200915 r Visící ventil nemůže způsobit přeskočený řemen... Tak neplašte, zatím to plácnul akorát nějakej dvacetiletej redatůrek SM co tam přišel z Blesku... To není směrodatný... Zatím žádný hromadný hlášení o tomto problému se odnikud nehrnou. A ojedinělé poruchy najdete u každého motoru... Až to bude notorický jako u 2,0TDI tak to bude něco jiného... Konec konců hned zde v "podobná témata" vidím 1,4MPI - praská hlava Ale je fakt, že stará 1,8T neměla tyhle problémy ani ojediněle... a to tu na foru byl i motor s cca 520 000km a vše zasadní bylo původní... Tam akorát bylo potřeba po 4-5 letech poměnit tu změť hadiček u sání které spuchřely a sálo to falečný vzduch a díky tomu kolísaly otáčky a rozvěcely se kontrolky motoru - tuším je to EPC a taky překvapivě ASR... ale to bylo za 2000 a za sobotu odpoledne hotovo... Upraveno Prosinec 2, 200915 r od 1.8T
Prosinec 2, 200915 r Taky si myslím, že poruchy zde zmiňované, jsou spíš kvalitativního než kontrukčního rázu. Nelze asi nikde a nikdy zaručit, aby se nedostal nějaký špatný kus do výroby. A co se týče úrovně motoristických novinářů tak je to u nás opravdu špatné. Co občas čtu za bláboly to je hrůza.
Prosinec 2, 200915 r To je dobre konecne se dneska poradne vyspim.... Uz nemusim premyslet kde vemu 80000 KC na opravu hlavy.... Upraveno Prosinec 2, 200915 r od p2p
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.