Jump to content

Praskání hlav a visící ventily u 1.8TSI


indet
 Share

Recommended Posts

Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,-

Link to comment
Share on other sites

A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... :o

To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá...

Kam jen ten automotive jde????????

To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu.

Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Tak kompletní hlava na 1.8TSI = 67.000,- + těsnění hlavy válců 1.438,- .....+ ostatní menší těsnění a práce !!!!!!!!!!!...prostě raketa jak hovado!!!!!. Dělaj i tzv. X díl....vrátí se stará hlava do MB, ale to ti nedaj komplet hlavu, ale holou a to vyjde na +- 33.000,-

Tou kompletni hlavu myslis vcetne vstriku, ventilu atd... nebo jenom monoblok... Dik za odpoved

Link to comment
Share on other sites

A pak ze mají hlavy na hovno jen 2,0TDi.... :o

To zase ty paka v ramci uspor prestehovaly vyrobu k nejakym spindirum do rumunska nebo jeste dal na balkan a podle toho to vypadá...

Kam jen ten automotive jde????????

To jsou ty jejich tlaky na snizeni nakladu za kazdou cenu.

Dělam v podobnem oboru a nekdy zustava rozum stat co vymyslej za hovadiny aby usetrili 1% z vyrobní ceny

Plně s tebou souhlasím ... to šetření nás jednou zničí, všechno bude vyrábět Čína a ty nás potom převálcujou .... kazí to to uplně značky aut.

A to si myslim, že to bude horší a horší ... Protože už dneska ty auta stojí za prd s kvalitou ...

Link to comment
Share on other sites

Se fakt vůbec přestávám divit že se koncernu poslední dobou dost auta serou.....co jsem poslední dobou řešil z mojí A6 mě v to jen utvrdilo.....auto za 1.9mil.bez slevy, najeto 88000km a vyměněno už Alternátor-za studena skřípal a po ohřátí hučel jak divej, prý bylo v prdeli jedno ze dvou ložisek (altík jsem u auta měnil vůbec poprvé v životě a to je co říct!!!). V 60.000km měněny ramena nápravy protože to vrzalo jak žigulík z 80let atd.atd.atd.atd.atd. prostě co se kvality tyče, tak u mě Audi dost klesla.

Co se občas bavim s tim mechanikem co dělával mistra na Jarově, tak se ani nedivim, to jen slyšim, to se dělá v Rumunsku, to v indonésii, to v mexiku, maďarsku,číně atd,atd. prostě fakt síla. Co jsem ani nevěděl, motory 2.0TFSI-TSI se montují právě v mexiku, do evropy do fabrik VW včetně škodovky to chodí už smontované v kontejnérech, tam to jen vybalí a šup s tim na motážní linku. Např.ten můj 3.0TDI-CR, to je taky kapitola....blok motoru je zhotoven ve slévárnách v Maďarsku, hlava v mexiku, kterou tam i komplet.nastrojí a pošlou právě do Maďarska, kde v zas v jiné motorárně to dávají dohromady...normálně na palici.

Co jsem se ptal toho technika po výměně toho alternátoru, proč takovej Bosch nedělá i náhrad.díly, že na spousty věcí to dělá, tak proč né na altíky...řekl mi s úsměvem, že už to řešily, ale právě takové ložiska dělá Bosch v Indonésii a že by se jim to prostě nevyplatilo, tak takhle vymění celej altík a hoděj ho do koše kvůli blbýmu ložisku za pár kaček.....no tak to mě fakt dostalo.

Můžu říct že tak jak jsem si v 90letech vždy koupil nové auto a byl jsem zas rád že mám novej držák, tak ted už to pomalu přechází v to že se ráno probouzim s tim co se zas na nějakém z mých aut vysere a co budu muset řešit.

Link to comment
Share on other sites

No napsal jsem nekomu kdo tomu asi rozumi nejvic a jsem zvedav co napise.... Ale osobne se ubezpecuje ze to takovy pruser jako u 2,0 TDI snad nebude... :)

Jestli jo tak se otci snad ani nemohu již podívat do oči.

2.0TDI kupoval na mé doporučení v roce 2004 a jak to dopadlo dnes ví i předškoláci.

Teď jsem mu pro změnu doporučil 1.8 TSI s DSG, protože to vypadalo na nejpovedenější a nejspolehlivější motorizaci od VW.

Ja už raději nic nedoporučuji.

Link to comment
Share on other sites

Karlos: No já právě uvažoval o tom, že OII prodam a šel bych do Audi 3.0TDi, protože jsem slyšel, že to jsou držáky :):) Ale tohle je fakt síla. Koncern si dělá pěknou reklamu, za chvíli budou nejkvalitnější auta KIA a jiný outsajdři ...

Zajímalo by mě, jak je to třeba s BMW kvalitou ...

Link to comment
Share on other sites

Visící ventil nemůže způsobit přeskočený řemen...

Tak neplašte, zatím to plácnul akorát nějakej dvacetiletej redatůrek SM co tam přišel z Blesku... To není směrodatný... Zatím žádný hromadný hlášení o tomto problému se odnikud nehrnou. A ojedinělé poruchy najdete u každého motoru... Až to bude notorický jako u 2,0TDI tak to bude něco jiného... Konec konců hned zde v "podobná témata" vidím 1,4MPI - praská hlava :rolleyes:

Ale je fakt, že stará 1,8T neměla tyhle problémy ani ojediněle... a to tu na foru byl i motor s cca 520 000km a vše zasadní bylo původní... Tam akorát bylo potřeba po 4-5 letech poměnit tu změť hadiček u sání které spuchřely a sálo to falečný vzduch a díky tomu kolísaly otáčky a rozvěcely se kontrolky motoru - tuším je to EPC a taky překvapivě ASR... ale to bylo za 2000 a za sobotu odpoledne hotovo...

Edited by 1.8T
Link to comment
Share on other sites

Taky si myslím, že poruchy zde zmiňované, jsou spíš kvalitativního než kontrukčního rázu. Nelze asi nikde a nikdy zaručit, aby se nedostal nějaký špatný kus do výroby.

A co se týče úrovně motoristických novinářů tak je to u nás opravdu špatné. Co občas čtu za bláboly to je hrůza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...