Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Možná budu vypadat jako idiot, ale nemůžete mi prosím někdo vysvětlit jakej to má význam a proč se to tak často dělá?Díky :unsure: jo a taky na kolik to výjde, mám 1.9tdi 96kw tiptronic

Editováno: , autor: TomASS!
Vloženo
rika s eze to pak lepe tahne .... :( ALE !

Motor ti bude "hrube chcipat" !nedoporucuji !

No mě to ješte nikdy nechíplo:-D asi jsem hodně dobrej řidič:-D ....né ... mám tiptronic:-) Ale takže říkaš že to nemá velkej význam?

Vloženo

Dělá se to proto aby motor jak se říká"nežral vlastní hovna" a sál jen čistý vzduch.

Mám ho zaslepený už asi 100tis/km a zároveň jsem vyndal KAT spotreba o 0.4l nižší,na výkonu to nepoznáš.

Co je hrubě chcípat nevím,motor se chová normálně.

Vloženo

EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá :aggressive:

po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný :) ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne :)

Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí ;)

PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý lol

tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá :aggressive:

po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný :) ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne :)

Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí ;)

PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý lol

tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972

To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Já nevím chlapi, já to rozkuchal (EGR) po najetí 45tis. a žádné sračky jsem tam prakticky neměl. Důvod rozkuchání, EGR mi uchcával olej z obou stran těmi otvory, které jsem nepochopil k čemu jsou a zasíral se mi motor. Koupil jsem jiný EGR ventil, německá výroba a ten už ty dva otvory nemá. Jezdím dalších 20 tis.a čisto, žádnej únik.

Vloženo

Já zase slyšel že EGR ventil u PD motoru "uchcáva" olej u všech aut. Já osobně to sem tam vyčistím a je to ok, jen to budí špatně esteticky, když člověk otevře a z EGR teče olej..

  • o 11 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak EGR ventil zeslepenej, stacilo kousek plechu, 20min prace a vyslednej efekt je ze auto tahle o nejakych 100ot driv a klesly i otacky na volnobeh coz je potesujici, to co bylo vevnitr nebudu popisovat FUJ!

Vloženo

Pruser, po par stovkach km se rozsvitilo motor do dilny a blika zhaveni a po dalsi chvilce se k tomu jeste prida emise do dilny! plus sviti motor, tak nevim co s tim, jede to normalne, kluci tady u nas tvrdi ze kdyz smazou chybu tak se to zase po par dnech rozsviti a tak to bude porad dokola, nevite nekdo jak chybu trvale smazat aby se to uz nikdy nerozsvitilo?? Jinak nezbyde nic jinyho nez ho opet otevrit a aspon teda vycistit..

Vloženo

Musíš nechat přeprogramovat jednotku protože ona vidí že přes váhu vzduchu jde moc vzduchu v okamžik kdy nemá jít.A hlásí chybu dělaj to auta většinou 2004-

Vloženo

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

Vloženo

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

určitě zaslepit, tady máš fotku co to udělá ze sáním po 250 tis km ....

Auto jsem koupil pře 3 měsíci a od začátku moc netáhlo, před 14 dnama se to razantně zhoršilo, otáčky max 2500 a nejelo víc jak 70 km h a to jsem ho musel ještě hodně přemlouvat

Vloženo

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

post-63280-0-09661200-1302355427_thumb.j

Vloženo

také nevím jak se to změní , auto je v servisu, egr je zaslepen a musí to kompletně vyčistit, takže asi také rozvody dolu atd, protože to nebylo zasrané pouze za egrem.

post-63280-0-54960700-1302362303_thumb.j

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD.

Zdravím,

A jak si to potom riešil? Mám totiž pod. problém...

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím vás pánové, chtěl bych se zeptat kde se stala chyba při zaslepení egr ventilu. Před měsícem jsem ho zaslepil a všechno bylo v pořádku. Před pár dny jsem si všiml že mi motor netáhne jak má a po nahlédnutí do motoru jsem zjistil že pod egr ventilem se mi objevil olej. Zajímalo by mě kde se ten olej pod tím ventilem vzal.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

přesně ten sem použil cca rok zpět, když jsem to čistil, sice to neni jak na tom videu na youtube, uplně samo to nejde, ale plus pak teda ještě kartáček, petrolej atd, byla to drbačka, ale výsledek perfektní

post-57984-0-19400200-1378900534_thumb.j

post-57984-0-12681100-1378900565_thumb.j

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahojte, má nějakej význam, že tu záslepku všichni dělaj z nerezu? Válí se mi v garáži 3mm plech z hliníku, co kdybych to udělal z toho? když tu trubku zanechám a záslepku dám nahoru k egr-ku kde je menší teplo? :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...