TomASS! Vloženo 29. Listopad 2009 Vloženo 29. Listopad 2009 (editace) Možná budu vypadat jako idiot, ale nemůžete mi prosím někdo vysvětlit jakej to má význam a proč se to tak často dělá?Díky jo a taky na kolik to výjde, mám 1.9tdi 96kw tiptronic Editováno: 29. Listopad 2009, autor: TomASS! Citovat
danone Vloženo 30. Listopad 2009 Vloženo 30. Listopad 2009 aby sa ti nezasieralo sanie spalinami z výfuku myslim Citovat
Petřík junior Vloženo 30. Listopad 2009 Vloženo 30. Listopad 2009 rika s eze to pak lepe tahne .... ALE ! Motor ti bude "hrube chcipat" !nedoporucuji ! Citovat
TomASS! Vloženo 30. Listopad 2009 Autor Vloženo 30. Listopad 2009 rika s eze to pak lepe tahne .... ALE !Motor ti bude "hrube chcipat" !nedoporucuji ! No mě to ješte nikdy nechíplo:-D asi jsem hodně dobrej řidič:-D ....né ... mám tiptronic:-) Ale takže říkaš že to nemá velkej význam? Citovat
super(b)man Vloženo 1. Prosinec 2009 Vloženo 1. Prosinec 2009 Dělá se to proto aby motor jak se říká"nežral vlastní hovna" a sál jen čistý vzduch. Mám ho zaslepený už asi 100tis/km a zároveň jsem vyndal KAT spotreba o 0.4l nižší,na výkonu to nepoznáš. Co je hrubě chcípat nevím,motor se chová normálně. Citovat
kibi Vloženo 4. Prosinec 2009 Vloženo 4. Prosinec 2009 EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972 Citovat
Flowtec Vloženo 1. Duben 2010 Vloženo 1. Duben 2010 EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972 To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD. Citovat
Clint Vloženo 13. Duben 2010 Vloženo 13. Duben 2010 Já nevím chlapi, já to rozkuchal (EGR) po najetí 45tis. a žádné sračky jsem tam prakticky neměl. Důvod rozkuchání, EGR mi uchcával olej z obou stran těmi otvory, které jsem nepochopil k čemu jsou a zasíral se mi motor. Koupil jsem jiný EGR ventil, německá výroba a ten už ty dva otvory nemá. Jezdím dalších 20 tis.a čisto, žádnej únik. Citovat
Zadio Vloženo 13. Duben 2010 Vloženo 13. Duben 2010 Já zase slyšel že EGR ventil u PD motoru "uchcáva" olej u všech aut. Já osobně to sem tam vyčistím a je to ok, jen to budí špatně esteticky, když člověk otevře a z EGR teče olej.. 1 Citovat
petr vlach Vloženo 13. Duben 2010 Vloženo 13. Duben 2010 Jakým materiálem jste to EGR zaslepily? Díky Citovat
Sup z ML Vloženo 1. Duben 2011 Vloženo 1. Duben 2011 Tak EGR ventil zeslepenej, stacilo kousek plechu, 20min prace a vyslednej efekt je ze auto tahle o nejakych 100ot driv a klesly i otacky na volnobeh coz je potesujici, to co bylo vevnitr nebudu popisovat FUJ! Citovat
Sup z ML Vloženo 2. Duben 2011 Vloženo 2. Duben 2011 Pruser, po par stovkach km se rozsvitilo motor do dilny a blika zhaveni a po dalsi chvilce se k tomu jeste prida emise do dilny! plus sviti motor, tak nevim co s tim, jede to normalne, kluci tady u nas tvrdi ze kdyz smazou chybu tak se to zase po par dnech rozsviti a tak to bude porad dokola, nevite nekdo jak chybu trvale smazat aby se to uz nikdy nerozsvitilo?? Jinak nezbyde nic jinyho nez ho opet otevrit a aspon teda vycistit.. Citovat
PavelSv Vloženo 2. Duben 2011 Vloženo 2. Duben 2011 Musíš nechat přeprogramovat jednotku protože ona vidí že přes váhu vzduchu jde moc vzduchu v okamžik kdy nemá jít.A hlásí chybu dělaj to auta většinou 2004- Citovat
Grym Vloženo 6. Duben 2011 Vloženo 6. Duben 2011 Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju. Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe. Citovat
Fanny.N Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju. Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe. určitě zaslepit, tady máš fotku co to udělá ze sáním po 250 tis km .... Auto jsem koupil pře 3 měsíci a od začátku moc netáhlo, před 14 dnama se to razantně zhoršilo, otáčky max 2500 a nejelo víc jak 70 km h a to jsem ho musel ještě hodně přemlouvat Citovat
Fanny.N Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju. Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe. Citovat
Fanny.N Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 také nevím jak se to změní , auto je v servisu, egr je zaslepen a musí to kompletně vyčistit, takže asi také rozvody dolu atd, protože to nebylo zasrané pouze za egrem. Citovat
matomoto Vloženo 25. Červen 2011 Vloženo 25. Červen 2011 To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD. Zdravím, A jak si to potom riešil? Mám totiž pod. problém... Citovat
NoNeX Vloženo 14. Červen 2013 Vloženo 14. Červen 2013 Zdravím vás pánové, chtěl bych se zeptat kde se stala chyba při zaslepení egr ventilu. Před měsícem jsem ho zaslepil a všechno bylo v pořádku. Před pár dny jsem si všiml že mi motor netáhne jak má a po nahlédnutí do motoru jsem zjistil že pod egr ventilem se mi objevil olej. Zajímalo by mě kde se ten olej pod tím ventilem vzal. Citovat
lalemu Vloženo 11. Září 2013 Vloženo 11. Září 2013 Dobry den.Chlapi a co pouzit tenti sprey na cisteni EGR ventilu:Valvoline EGR Cleaner? Citovat
Doktorone Vloženo 11. Září 2013 Vloženo 11. Září 2013 přesně ten sem použil cca rok zpět, když jsem to čistil, sice to neni jak na tom videu na youtube, uplně samo to nejde, ale plus pak teda ještě kartáček, petrolej atd, byla to drbačka, ale výsledek perfektní Citovat
Effo Vloženo 13. Listopad 2013 Vloženo 13. Listopad 2013 Ahojte, má nějakej význam, že tu záslepku všichni dělaj z nerezu? Válí se mi v garáži 3mm plech z hliníku, co kdybych to udělal z toho? když tu trubku zanechám a záslepku dám nahoru k egr-ku kde je menší teplo? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.