van Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 (editace) Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007 Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji. Editováno: 30. Listopad 2009, autor: van Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 jaký je to rok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autospravca Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji. Môže to byť brzdový spínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri001 Vloženo 3. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2009 [mě to dělal vadný pedál plynu - potenciometr byl v hajzlu. Výměna pedálu za nový a mám klid, ale to bylo u 1.9 tdi pd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Ahoj. Dneska som nastartoval auto vyrazam na D1 a asi po 5 km pri 130km/hod.Auto prestalo tahat rychlost upadla do max 120km/hod a zacalo svietit zhavenie MaxiDOT do dilny porucha.Po opatovnom zhasnuti a nastartovani auto taha ako ma a nesvieti ziadna kontrolka.Kde moze byt problem ? Vycital som ze spinac brzdových svetiel to moze byt tiez. Škoda Octavia II FL 2.0 TDI PD kod : BMM naj. 147 000km rv.2010 Vopred dakujem za informacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 spínač brzdových svetiel ťažko podrobná diagnostika povie viac , bez toho sa nehneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Diky moc . tak zatial som vyčítal že na 97% to je teda spinac brzdových svetiel a práve preto to pustí len do max 120km/hod. Zajtra skocim na diagnostiku snad sa pride na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 (editace) Vyskúšaj uvidíš Editováno: 1. leden 2014, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 (editace) To může byt kde co že ti to padá do nouzového režimu, u brzdových světel mi žhavení bliká, ale nespadlo mi to nikdy do nouzáku. Editováno: 1. leden 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 spínač brzdových svetiel ťažko Proč těžko? Když bliká žhavení tak to může byt spínač nebo žárovka brzd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 (editace) tak to áno ale mne to SVIETI ked to robi a nie BLIKA nic ineho nezostava len to dat na dignostiku zajtra budem mudrejsi a napis to aj sem . Editováno: 1. leden 2014, autor: inpulse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Tak tiahlo turba je OK podla mechanika turbo netreba este cistit podla neho dalej prikladam chybove hlasenie podla mna to bude N75 ventil. On silou mocou ze turbo cistit za 150€. tak neviem poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Bych vyzkoušel LOG, abych věděl co to ukáže než to spadne do nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Tak dneska som dospel k záveru s jedným mechanikom zo Škoda.Vravel že pri 147 tis. km je mala pravdepodobnosť zanesenia turba nakolko aj DPF je len na 2% zanesene.A ked som mu povedal ze tankujem na Shell V-power disel stale tak to vylucil. Navrhol vymenit ventil N75 a az potom sa pohnut dalej inak nie stale to pada do nudzaku.este ten LOG sem hodim akonahle to da opat do nudzaku. A napisem ze co to bolo a ako som dopadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 neovlada se turbo, bud nekde utika podtlak a nebo je problem v ovladani-banka, el. ventil N75. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 6. leden 2014 Sdílet Vloženo 6. leden 2014 V stredu už budem mat doma nový ventil N75 (napisem ze ako som pochodil ci to bol problem). Ovladanie turba banka som kontroloval popridaval plny kamrat a ja som sledoval ci to ide lahko a ze ci dobre funguje tiahlo.Funguje to dobre. zostavaju hadicky a N75 ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inpulse Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 OPRAVENO : doma som vymenil N75ventil zasiel do servisu povedal som im co to robi oni otestovali turbo a aj regulaciu podtlakom a vsetky hadicky...a dospeli k tomu ze to robila N75 ktoru som doma vymenil takze som zaplatil len 15€ za diagnostiku VAG a kontrolu podtalku + hadiciek...dakujem za radi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lmiki70 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 mám Octáviu 2.TDi, motor BMM včera mi začala blikať za jazdy kontrolka žhavenia a motor okamžite stratil ťah. Skúsil som to odstaviť a po cca 1h išiel zase normálne no po 100 km sa to stalo znova. Pôjdem na diagnostiku ale už teraz mám z toho mindráky čo to môže byť.Nemal niekto niečo podobné na svojom aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Kdybys hledal, jak ti přikazují pravidla fora, našel bys i toto téma. Témata jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 (editace) Imiki70: Mindráky si ešte nechaj,prvotná je diagnostika Editováno: 7. Únor 2016, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lmiki70 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 (editace) tak som bol dnes na diagnostike u kamoša a tu je výsledok poradte co dalej alebo ako mám postupovať, ešte svietila kontrolka motora tá po diagnostike zhasla ale ostala svietiť kontrolka DPF filtra Addresa 01: Motor Labely: nevybrány Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 JC HW: 03G 906 021 AB Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 2118 Kódování: 0000072 Číslo dílny: WSC 52973 107 93054 VCID: 69DDC81E4062C3B 3 závad nalezeno. 005661 - Žhavicí svíčka válce 4 -Q13 P161D - 000 - přerušení info o závadě: Stav závad: 01110000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 244084 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 05:41:46 info o závadě: Otáčky: 840 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.36 V Provozní stav: 00101000 Teplota: 11.7*C Provozní stav: 10110000 005658 - Žhavicí svíčka válce 1 -Q10 P161A - 000 - přerušení info o závadě: Stav závad: 01110000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 2 Kilometry: 244643 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 05:41:48 info o závadě: Otáčky: 882 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 11.25 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 7.2*C Provozní stav: 10110000 008825 - netesnost v sacim systemu P2279 - 000 - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 4 Kilometry: 249919 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 12:48:20 info o závadě: Otáčky: 1512 /min Rychlost: 63.0 km/h Výkon/klapka: 75.3 % Napětí: 14.21 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 358.7 Nm Teplota: 84.6*C Readiness: 1 1 0 0 0 Editováno: 8. Únor 2016, autor: lmiki70 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 (editace) prvé dve závady: vymeň žhaviče tretia závada,skontrolovať sací systém,niečo tu napr : http://forum.skodahome.cz/topic/127858-netesnost-v-sacim-systemu/ Editováno: 8. Únor 2016, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lmiki70 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 (editace) ok žhaviče vymením zajtra skontrolujem sací systém ale s tou kontrolkou filtra ked by sa našla nejaká chyba v sacom zhasne sama Editováno: 8. Únor 2016, autor: lmiki70 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 vymeniť žhaviče a kontrola tesnosti tlakových potrubí okolo turba a intercoolera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lmiki70 Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 tak a našla sa deravé potrubie čo ide do turba dnes to rozoberiem a skúsim niekde zohnať dúfam že tam bude číslo dielu ak má niekto obrázok z ETKY s číslami dielov potrubia. Dúfam že potom zhasne aj kontrolka DPF filtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.