Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pri zapnuti spinacej skrinky na poziciu 1 sa mi rozsvieti signalizacia bezpecnostnych pasov.

Zhasne po cca 2sec aj ked pasy nie su zapnute. Je mozne tuto funkciu aktivovat tak aby reagovala naozaj na pasy?

Je treba vymenit zasuvky pasov? Alebo staci len nieco nakablovat? Auto O1 tdi r.2000.

Vloženo
Pri zapnuti spinacej skrinky na poziciu 1 sa mi rozsvieti signalizacia bezpecnostnych pasov.

Zhasne po cca 2sec aj ked pasy nie su zapnute. Je mozne tuto funkciu aktivovat tak aby reagovala naozaj na pasy?

Je treba vymenit zasuvky pasov? Alebo staci len nieco nakablovat? Auto O1 tdi r.2000.

je to nastavený tak že to nebliká když je máš zaplý schválně si to zkus to že to na Tebe svítí pořád má až OII. OI jen tak jak sem psal pokud si zaplej nesvítí pokud nejsi chvíli jo pak ne protože je dost lidí co stejně jezdí bez pásů i když kvuli airbagu riskujou

Vloženo

Uz sa to tu par krat riesilo. U OI signalizacia vzdy svieti 6 sekund po nastartovani. VZDY. Ak si neni zapasany tak + k tomu aj gonga po tuto dobu. Cize je to iba upozornenie na zapnutie bezp. pasu a nie signalizacia nezapnutych pasov. Reaguje to iba na zamok vodica. Spolujazdec to nema. Neviem ako je to na Maxidote presne.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

uprava zle, ja si ji udelal:

kontakt pasu spina proti zemi (bez pasu seply)

ledka v budikach je napojena na plus pres odpor a zem ji spina IO (posuvny registr) podle datasheetu ma otevreny kolektor, to znamena, ze jen spina k zemi, je mu tedy jedno jestli to k zemi spina i neco jinyho.

uprave je takova:

rozebrat budiky, z modreho konektoru (tusim pin 30) se musi natahnout drat k ledce na katodu (bohuzel pres cely budiky)

fukce je pak: kdykoliv se odpoji pas, tak sviti svetylko, gong a napis na maxidotu zustal bezezmeny, gonga kdyz neni po zapnuti klicu pripasovano 6s, svetylko bez pripasovani nikdy nezhasne (kdyz jsou zaply klice)

Editováno: , autor: zdesim
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Změnou kodování přístrojovky ale pak to nebude ani gongat ani svítit kontrolka jako by tam ta signalizace vubec nebyla a nebo rozpoj konektor co vede od zámku pásu je pod sedačkou pak to tuším také negogá jen se rožne kontrolka a za 6 sekund zhasne.

Vloženo

Ked prepojis piny na zamku pasu medzi sebou, tak ti to prestane gongat. Bude to akoby si mal stale zapnuty pas. Ak konektor zo zamku iba odpojis tak ti to bude gongat pokazde ked budes startovat. Mna ten gong naucil pasat sa pokazde este pred nastartovanim. Z cviku sa zapasem aj ked chcem auto iba potiahnut na dvore alebo v garazi. Podvedome. Je to systematicke masirovanie mozgu. :feve:

Vloženo

2 eresto: u pasu je pouze spinac, je mu uplne jedno jestli mu prohodis draty, to na nej nebude mit zadny vliv,

je seply, kdyz v nem neni zaply pas, takze odpojenim konektoru se obvod prerusi stejne jako zapojenim pasu - pravdu ma satfan

Vloženo

Tak já na své OC1 55kW 1997 mám kontrolku po otočení klíčem do polohy jedna rozsvícenou, a ať mám zaplé či nemám zaplé pásy, tak vždy po 2-3 vteřinách zhasne. Zvuková signalizace žádná.

Vloženo

2 eresto: u pasu je pouze spinac, je mu uplne jedno jestli mu prohodis draty, to na nej nebude mit zadny vliv,

je seply, kdyz v nem neni zaply pas, takze odpojenim konektoru se obvod prerusi stejne jako zapojenim pasu - pravdu ma satfan

moze byt. mal som za to, ze spinac zopne kostru ked sa tam da pas a nie naopak. riesil som tento problem iba ked som mal zamok pasu rozbity a furt to gongalo, ci tam pas bol alebo nie. musel som kupit novy.

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

zdravim, ja mam zas iny problem. Mam oktavu 1999 diesel a naposledy som mal problem so stieracmi, cvakalo mi relatko 377 pretoze tiahla boli prilis tuhe. Pocas zistovania chyby sa vymenilo a odpojilo relatko, packa a motorcek od tiahla stieracov. Po ich opatovnom zapojeni mi zacali svietit pasy a svietia stale aj ked su zapnute. Ziadny gong som tam predtym nemal takze mi to ani teraz nevydava ziadny zvuk... Sam neviem co zacat kontrolovat... Nejake cenne rady??? vopred dikes :)

Vloženo

No v takovém případě by bylo asi nejlepší připojit někde na VAG a nechat vypsat závady. Třeba je to jen nějaká závada, která se objevila při měnění toho relé a uložila se do paměti a bude svítit, než ji nevymažeš.

Tak nějak jsem to měl s airbagem. Odmontoval jsem přihrádku spolujezdce a vycvaknul z ní konektor na vypínaní airbagu spolujezdce. Po opětovném zacvaknutí mi na přístrojovce svítila závada na bagu do té doby, než jsem závadu nevymazal z paměti.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...