Milan77 Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Pri zapnuti spinacej skrinky na poziciu 1 sa mi rozsvieti signalizacia bezpecnostnych pasov. Zhasne po cca 2sec aj ked pasy nie su zapnute. Je mozne tuto funkciu aktivovat tak aby reagovala naozaj na pasy? Je treba vymenit zasuvky pasov? Alebo staci len nieco nakablovat? Auto O1 tdi r.2000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
notobi Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Pri zapnuti spinacej skrinky na poziciu 1 sa mi rozsvieti signalizacia bezpecnostnych pasov. Zhasne po cca 2sec aj ked pasy nie su zapnute. Je mozne tuto funkciu aktivovat tak aby reagovala naozaj na pasy? Je treba vymenit zasuvky pasov? Alebo staci len nieco nakablovat? Auto O1 tdi r.2000. je to nastavený tak že to nebliká když je máš zaplý schválně si to zkus to že to na Tebe svítí pořád má až OII. OI jen tak jak sem psal pokud si zaplej nesvítí pokud nejsi chvíli jo pak ne protože je dost lidí co stejně jezdí bez pásů i když kvuli airbagu riskujou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Asi takhle, kontrolka pásů svítí vždy tak 1-2vteřiny. Pokud nemám zapnutý pás, tak navíc ještě cinká gong, možná svítí delší dobu + zpráva na DOTu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Uz sa to tu par krat riesilo. U OI signalizacia vzdy svieti 6 sekund po nastartovani. VZDY. Ak si neni zapasany tak + k tomu aj gonga po tuto dobu. Cize je to iba upozornenie na zapnutie bezp. pasu a nie signalizacia nezapnutych pasov. Reaguje to iba na zamok vodica. Spolujazdec to nema. Neviem ako je to na Maxidote presne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdesim Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 (edited) uprava zle, ja si ji udelal: kontakt pasu spina proti zemi (bez pasu seply) ledka v budikach je napojena na plus pres odpor a zem ji spina IO (posuvny registr) podle datasheetu ma otevreny kolektor, to znamena, ze jen spina k zemi, je mu tedy jedno jestli to k zemi spina i neco jinyho. uprave je takova: rozebrat budiky, z modreho konektoru (tusim pin 30) se musi natahnout drat k ledce na katodu (bohuzel pres cely budiky) fukce je pak: kdykoliv se odpoji pas, tak sviti svetylko, gong a napis na maxidotu zustal bezezmeny, gonga kdyz neni po zapnuti klicu pripasovano 6s, svetylko bez pripasovani nikdy nezhasne (kdyz jsou zaply klice) Edited December 29, 2009 by zdesim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Už jsem se na to někde ptal, ale nemůžu to najít...dá se nějak VAGem odstranit to pípání? Popřípadě návod pod čím bych to ve VAGu našel. Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satfan Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Změnou kodování přístrojovky ale pak to nebude ani gongat ani svítit kontrolka jako by tam ta signalizace vubec nebyla a nebo rozpoj konektor co vede od zámku pásu je pod sedačkou pak to tuším také negogá jen se rožne kontrolka a za 6 sekund zhasne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Ked prepojis piny na zamku pasu medzi sebou, tak ti to prestane gongat. Bude to akoby si mal stale zapnuty pas. Ak konektor zo zamku iba odpojis tak ti to bude gongat pokazde ked budes startovat. Mna ten gong naucil pasat sa pokazde este pred nastartovanim. Z cviku sa zapasem aj ked chcem auto iba potiahnut na dvore alebo v garazi. Podvedome. Je to systematicke masirovanie mozgu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdesim Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 2 eresto: u pasu je pouze spinac, je mu uplne jedno jestli mu prohodis draty, to na nej nebude mit zadny vliv, je seply, kdyz v nem neni zaply pas, takze odpojenim konektoru se obvod prerusi stejne jako zapojenim pasu - pravdu ma satfan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HanyZ Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Tak já na své OC1 55kW 1997 mám kontrolku po otočení klíčem do polohy jedna rozsvícenou, a ať mám zaplé či nemám zaplé pásy, tak vždy po 2-3 vteřinách zhasne. Zvuková signalizace žádná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 2 eresto: u pasu je pouze spinac, je mu uplne jedno jestli mu prohodis draty, to na nej nebude mit zadny vliv, je seply, kdyz v nem neni zaply pas, takze odpojenim konektoru se obvod prerusi stejne jako zapojenim pasu - pravdu ma satfan moze byt. mal som za to, ze spinac zopne kostru ked sa tam da pas a nie naopak. riesil som tento problem iba ked som mal zamok pasu rozbity a furt to gongalo, ci tam pas bol alebo nie. musel som kupit novy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky.jack Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Takže nakonec po vyzkoušní všech možných kódů ve VAGu to vyřešilo rozpojení konektoru pod sedačkou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoseph Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 zdravim, ja mam zas iny problem. Mam oktavu 1999 diesel a naposledy som mal problem so stieracmi, cvakalo mi relatko 377 pretoze tiahla boli prilis tuhe. Pocas zistovania chyby sa vymenilo a odpojilo relatko, packa a motorcek od tiahla stieracov. Po ich opatovnom zapojeni mi zacali svietit pasy a svietia stale aj ked su zapnute. Ziadny gong som tam predtym nemal takze mi to ani teraz nevydava ziadny zvuk... Sam neviem co zacat kontrolovat... Nejake cenne rady??? vopred dikes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirina5 Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 No v takovém případě by bylo asi nejlepší připojit někde na VAG a nechat vypsat závady. Třeba je to jen nějaká závada, která se objevila při měnění toho relé a uložila se do paměti a bude svítit, než ji nevymažeš. Tak nějak jsem to měl s airbagem. Odmontoval jsem přihrádku spolujezdce a vycvaknul z ní konektor na vypínaní airbagu spolujezdce. Po opětovném zacvaknutí mi na přístrojovce svítila závada na bagu do té doby, než jsem závadu nevymazal z paměti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.