kapl Vloženo 7. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 Může se někdo již vyjádřit k tomuto tématu?! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 Výborné téma, také jsem zvědav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 jj taky by mě to docela zjímalo, ale ještě je možná trochu brzy na hodnocení....spotřeba má cenu tak po 15 000Km, ale to asi zatím ani jeden mít nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischak Vloženo 11. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2009 (editace) Velmi stručně. Zatím mám najeto 2600 kilásků. S motorem jsem velmi spokojen ,tah turba je znát a předjíždění je s ním bezbečné. Co se týče spotřeby ,zkoušel jsem hned při dvou tisících řadit a jet podle předpisů ,silnice převážně rovinatá ,výsledek 5,4. Při svižné jízdě ,to znamená při časté předjíždění 7,2. Jestli vás zajíma více ,ptej te se Editováno: 11. Prosinec 2009, autor: mischak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Bez jakéhokoli podtextu - jaké byly tvoje předchozí auta? Je znát vadnutí při vyšších otáčkách? Od kolika otáček je cítit turbo? Má to "druhej dech" (setkal sem se s tím u 1.4 ceedu, dole nic, pak to vystřelilo, pak uvadlo a nahoře zase zabralo)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Ahoj, rád bych věděl, zda to nezvadne v otáčkách při přidání plynu, tak jak u 1,4 TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischak Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 (editace) Poslední 4 roky jsem jezdil peugeotem 406 atmosferická 1.8 16v 81kw hlavní rozdíl je ve spotřebě a pružnosti. P 406 jsem musel držet ve vysokých otačkách aby se něco dělo. TSI zátím točím na 4000 ot a nevadne.Turbo zabírá v 1900 ot. Ještě nebyl ani na dalnici časem bude více info. Editováno: 12. Prosinec 2009, autor: mischak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 7. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2010 Stále nikdo nemá víc zkušeností s touto motorizací?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 (editace) Ja jsem se byl Yetim s timto motorem projet a zdalo se mi, ze to zas az takovy vykon nema a hlavne to zralo pres 10 litru. A to jsem jel normalne, ale je pravda, ze auto bylo uplne nove a melo najeto par kilometru, takze bylo v zabehu. A proto jsem koupil 2.0TDI 81kw. Editováno: 7. leden 2010, autor: mylys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 7. leden 2010 Sdílet Vloženo 7. leden 2010 To nemozes porovnavat s normalnou jazdou, testovaciu... To nema sancu mat v normalnej prevadzke 10 Litrov spotrebu... Pri normalnej jazde musi mat do 7 litrov. Nech napisu, ktori tento motor budu mat alebo maju... Nech mi daju za pravdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Jenom bych te chtel upozornit, ze si muzu a budu porovnavat co chci. Je to muj nazor a napsal jsem, ze to byla testovaci jizda. Nechapu smysl tveho prispevku a kde mas tu jistotu, ze pri "normalni" jizde to bude zrat do 7 litru. Navic pro kazdeho z nas je "normalni jizda" neco jineho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Ano, mohu potvrdit. Když jezdím já "normálně", jedu za 8 až 9 litrů. Když jede má milovaná žena "normálně", jede sotva za 6,5 litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 (editace) To máš recht celere, ale ber v potaz to, že testovací auto nikdo šetřit nebude. Každý se v tom chce prolítnout...... Jinak k tomu záběhu: už je to jiný než dřív, kdy úroveń technologie výroby byla nižší. Teď jsou tolerance a kvality obráběných povrchů úplně jinde, takže se moc zajíždět/zabíhat nemusí Editováno: 8. leden 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 8. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2010 To je sice "hezká" diskuse - ano i já jsem s ním jel - ale snad už se konečně vyjádří někdo, kdo ho má nebo s ním jezdí pravidelně a má zkušenosti aspoň z pár tisíc km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 Jenom bych te chtel upozornit, ze si muzu a budu porovnavat co chci. Je to muj nazor a napsal jsem, ze to byla testovaci jizda. Nechapu smysl tveho prispevku a kde mas tu jistotu, ze pri "normalni" jizde to bude zrat do 7 litru. Navic pro kazdeho z nas je "normalni jizda" neco jineho. To ti mylys nikdo neodpírá, ale porovnávej objektivně!!! Po pár Km(kolik jsi jich s tím autem ujel?) tam v údaji krátkodobé spotřeby ani jiná cifra být nemůže. Určitě to bylo kousek po městě, pak kousek za města a zase zpět. Čili údaj o spotřebě - neobjektivní. Jestli to bylo nové auto tak potřebuje k záběhu min. 10 000km, pak je to relevantní jak co se týče dynamiky, tak i spotřeby. Fakt by to chtělo nějakého majitele co jí má už určitý čas a vyzkoušel delší trasu, různý terén, různé obsazení auta a různé jízdní režimy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 9. leden 2010 Sdílet Vloženo 9. leden 2010 (editace) Objektivne jsem napsal svoje subjektivni dojmy z predvadeci jizdy s touto motorizaci - nejelo to, zralo to, bylo to v zabehu, tecka. To ze neco porovnavam se mi snazil vlozi do ust jakysi tomikutik. V dobe kdy jsem s 1,2TSI jel moc "zajetych" predvadecek nebylo a myslim, ze ani ted to jeste neni o moc lepsi. To, ze je spotreba vyrazne zavisla na stylu jizdy se doctes v kazdem testu tohoto vozu s touto motorizaci. Jo a fakace si ukazuj komu chces, ale ne mne. Editováno: 9. leden 2010, autor: mylys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 10. leden 2010 Sdílet Vloženo 10. leden 2010 Mylys, prosim ta, ukludni sa. To ti pise "jakysi" Tomikutik. Ok, na predvadzacke je to ine. A kazdy povazuje za "normalnu" inu jazdu. Beriem slovo spat... A naozaj, pockame si na niekoho, kto ma tento motor uz dlhsi cas a moze objektivne povedat aky asi tento motor je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 10. leden 2010 Sdílet Vloženo 10. leden 2010 OK, nemam nic proti . . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. leden 2010 Sdílet Vloženo 10. leden 2010 Ano, mohu potvrdit. Když jezdím já "normálně", jedu za 8 až 9 litrů. Když jede má milovaná žena "normálně", jede sotva za 6,5 litru. Tak to je spatny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Objektivne jsem napsal svoje subjektivni dojmy z predvadeci jizdy s touto motorizaci - nejelo to, zralo to, bylo to v zabehu, tecka.To ze neco porovnavam se mi snazil vlozi do ust jakysi tomikutik. V dobe kdy jsem s 1,2TSI jel moc "zajetych" predvadecek nebylo a myslim, ze ani ted to jeste neni o moc lepsi. To, ze je spotreba vyrazne zavisla na stylu jizdy se doctes v kazdem testu tohoto vozu s touto motorizaci. Jo a fakace si ukazuj komu chces, ale ne mne. Jéžiš marjá ty jsi mi nějakej outlocitnej. Toho smajlíka tu používáme normálně a nikdo z toho nemá žádný komplexy, ani si to nějak nebere...ach jo... Jo a neodpověděl jsi na moji otázku kolik si teda s Yetim 1,2 TSI najel Km při tý zkušební jízdě??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Asi 20. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 14. leden 2010 Sdílet Vloženo 14. leden 2010 Ja si myslim ze to je malo, ale vim ze pri zkusebni jizde nedaji nikomu 100km ale zajimalo by me jestli to pak nekdo na salonu jako predvadecku a tam jaky jsou hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Tady: je nějaký amaterský test Yetiho 1,2 TSI . Já si myslím, že ten kdo si tudle motorizaci koupí, nemůže počítat, že bude pálit gumy a jezdit jak Schumi a to za 5l. Je to pohodový motor pro pohodového řidiče, který když bude chtít předjet, tak ví, že nějakou výkonovou rezervu to má. Navíc je to přeplňovaný motor, takže v nízkých a středních otáčkách by to mělo mít slušnou spotřebu a ve vysokých si už narokuje větší přísun paliva. Kdybych si měl Y koupit, tak bych ho chtěl určitě s pohonem 4x4. Tím pádem bych vsadil na benzínovou 1,8, anebo diesel. U dieslu si myslím, že je možná škoda, že se tam nedodává i 1,6 TDI, to by byla pro mě optimální volba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 Super TEST !!!! dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 15. leden 2010 Sdílet Vloženo 15. leden 2010 (editace) celkem dobré představení je i tu A jeden husarksej kousek Editováno: 15. leden 2010, autor: KoNG 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.