Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


kapl

Doporučené příspěvky

Jo jo , je to presne tak - muj 2.0TDI 81kW a 250Nm ma v realu 132kW a 480Nm, Skodovka jede!!

A jeste jsem zapomnel dodat - jezdim za 4,5 na sto!!!

Opravdu !!! to je bomba a to mas ze fabriky nebo jsi to cipnul asi ze fabriky coz ale o tolik ty vole :)

Uz tady nedko zmeril jak je na tom 1.2 TSI ? pokud ne ja si to nekde necham zmerit, az to zajedu, ve stredu v 9.00 si pro nej jdu do zakaznickeho :) huraaa :)

Editováno: , autor: Jan Tichy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu !!! to je bomba a to mas ze fabriky nebo jsi to cipnul asi ze fabriky coz ale o tolik ty vole :)

Uz tady nedko zmeril jak je na tom 1.2 TSI ? pokud ne ja si to nekde necham zmerit, az to zajedu, ve stredu v 9.00 si pro nej jdu do zakaznickeho :) huraaa :)

Ty jo neke :) Původně jsi tuším psal, že ti má jít do výroby až 9.srpna. Já objednával o týden dýl než ty, takže bych se už taky do týdne konečně dočkal ??? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, prosím tě, kdy jsi auto objednával? To je super, že ho máš tak brzo, závidím a přeji ať dobře slouží ;)

Obednavali jsme ho 7 dubna, uz je v garazi najeto 200 km spotreba 7.5 mix okresky dalnice mesto, pozdeji napisi podrobnou recenzi + foto. Ve skutecnosti je velice atraktivni: 17 dolomity stribrna metaliza stribrne hagusy stribrny interier potahy.. dekor , chrom :) atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim Yetiho budem mit ve vybave Ambition 1.2 TSI + metaliza a paket spatne cesty + konstrukt a rozpocet je 435 000. Jako skodovaci :) takze uspora 65 000. Navic se mi tiguan neliby ta hnusna pristrojovka no fuj a ma drazsi servis jako VW vseobecne... :)

Docela rád bych si Yetiho koupil a tak obcházím prodejce a sonduji nabídky. Tam, kde jsem byl daji na Octavii i 80 000Kč slevu, ale na Yeti nic, není prý důvod, zájem je velký, tak by mě zajímalo, kde že to dají takovou slevu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem u předváděcí Yetiny 1.2 TSI Active+ zastihl tři prodejce po hromadě. Bylo poledne, asi dostali hlad a jeli na oběd. Nedalo mi to a položil jsem všem jedinou otázku. Motor 1.2 nebo 1.4.

1) 1.2 - u 1.4 zbytečné veliké povinné ručení a ten výkon není zase tak znát.

2) 1.2 1.4 moc nezískám

3) 1.2 vynikající motor.

Tak si to přeberte každý jak chcete, mě spadla brada a jen jsem koukal. Chci totiž 1.4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedej se zviklat. Když se ti líbí nějaká baba, tak taky nedáš na názory druhých - sám s tím budeš žít. A to pojištění je pakatel.

Výkonu není nikdy dost, zejména v rychlostech nad 120 km/h, kdy se už výrazně začíná projevovat odpor vzduchu u vysokého Yetiho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No už jsem to tady někde psal, myslím si v podstatě to samé, co ti řekli prodejci. Pro 1.2 TSI není problém dostat se v pohodě na 160km/h bez velkýho trápení, takže bych o nějakém rozdílu mluvil asi až u vyšších rychlostí než 120km/h. A pokud není vyloženě tvoje oblíbená rychlost 180km/h a výš, tak bych to vůbec neřešil :)

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čas běží a já už se musel nějak rozhodnout. Slečna u prodejce mi řekla že jsem horši jak ona, že také snad nevím co chci, ale vyšla mi vstříc tím, že se zadal „kus“ do pořadníku výroby. Předběžně 1.4TSI Ambition, barva Rosso Brunello. Auto půjde do výroby v lednu! Škodovka prý v případě Yetiho nějak nestíhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám pár zkušeností s motorem 1.2 TSI, měl jsem půjčenou předváděčku najeto 8000 km, spotřeba ve městě je menší o nějaké deci než u mé Fabie II 1.4 63kW. Při cestě do práce (24km) po dálnici předpisových 130km/h je spotřeba asi o 1l větší (PP ukazuje okolo 8l ), u Fabie jezdím tuto trasu okolo 6,5 l/100km, s Yetim jsem to zajel za 7,7 l/100km stejným stylem jízdy. Jinak motor je super a doporučuju ho, na svůj objem jede skvěle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt nevím, jak to ty kluci škodovácký šikovný vymysleli, ale ty motory TSI jsou fakt parádní. 1.2 TSI se mi už pomalu pěkně zajíždí. Mám tam najeto něco kolem 2 tis. km. Dnes jsem jel z chalupy a na 5-ku do takovýho středního táhlýho kopce to dalo uváděnou maximálku 175km/h a to mi ještě foukalo proti. Ovšem chlapi, poprvé jsem potkal Fabii RS a ta kolem mě v těch 170km/h jenom prolítla .... jel jsem za ní a v zatáčkách teda ta Fabka sedí jak přibitá. Akorát to je prostě něco tak šerednýho, že ta rychlost a výkony - házení perel sviním - takový auto musí vypadat úplně jinak :) Ovšem to záleží na vkusu každého soudruha že, někomu se to třeba líbí.

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt nevím, jak to ty kluci škodovácký šikovný vymysleli, ale ty motory TSI jsou fakt parádní. 1.2 TSI se mi už pomalu pěkně zajíždí. Mám tam najeto něco kolem 2 tis. km. Dnes jsem jel z chalupy a na 5-ku do takovýho středního táhlýho kopce to dalo uváděnou maximálku 175km/h a to mi ještě foukalo proti. Ovšem chlapi, poprvé jsem potkal Fabii RS a ta kolem mě v těch 170km/h jenom prolítla .... jel jsem za ní a v zatáčkách teda ta Fabka sedí jak přibitá. Akorát to je prostě něco tak šerednýho, že ta rychlost a výkony - házení perel sviním - takový auto musí vypadat úplně jinak :) Ovšem to záleží na vkusu každého soudruha že, někomu se to třeba líbí.

Nemůžeš srovnávat SUV a Fabii RS. Není to jen o rozdílu vah. Proč vypadá Fabia II tak hnusně? Když si přečteš poslední Auto Tip ... Superb II se moc povedl a už Škodovce vedení koncernu zarazilo tipec. Njn Češi by takovou techniku nevymysleli, jsme pořád považováni za východ. Takže Škodovka bude konkurovat dálněvychodním výrobcům. Jo a Rumunům. Vždycky si říkám, že v Roomsteru a ve Fábii je super sedě, ale zvenku se nedívat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůžeš srovnávat SUV a Fabii RS. Není to jen o rozdílu vah. Proč vypadá Fabia II tak hnusně? Když si přečteš poslední Auto Tip ... Superb II se moc povedl a už Škodovce vedení koncernu zarazilo tipec. Njn Češi by takovou techniku nevymysleli, jsme pořád považováni za východ. Takže Škodovka bude konkurovat dálněvychodním výrobcům. Jo a Rumunům. Vždycky si říkám, že v Roomsteru a ve Fábii je super sedě, ale zvenku se nedívat.

Tak já nesrovnával Yetíka a Fabku RS, neboj, jen jsem pro zajímavost poznamenal, že jsem ji porpvé zahlédnul, když kolem mě prolítla :) JJ máš bohužel pravdu - určitě by Škodovka dokázala navrhnout i krásnej sporťák nebo roadster - ale asi to nezapadá do koncepce koncernu. Je to škoda no, když udělaj dobrý podvozek, vynikající motor, tak už by tomu slušel i nový design, aby to prostě vypadalo jako sporťák se vším všudy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám taky pár zkušeností s Yeti 1.2 TSI, pro nerozhodné.

Mám ho asi měsíc, najeto 1 500 km, takže zatím v záběhu. Motor rozhodně předčil všechna očekávání, pro běžný provoz má naprosto dostačující výkon i zrychlení. Spotřebu mám po městě kolem 6.3, po okreskách kolem 90 km/h se mi celkem časo daří průměr 4.9-5.1, což si myslím, že je perfektní. Velká výhoda je velmi dobře odstupňovaná převodovka. Je ale fakt, že u tohoto motoru hodně záleží na profilu trasy a stylu jzdy. Celkový průměr za těch 1500 km mám 6.3. Jediné, co mi vadí, je malý výkon v nejnižších otáčkách, někdy je třeba to víc přišlápnout při rozjezdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj Yeti 1,2TSI má od května najeto 6000 km, celkovou průměrnou spotřebu má podle displeje 6,7 l/100km.

Jezdím denně 20 km do práce, o víkendech výlety po jižních Čechách + Šumava, několikrát Rakousko-Alpy.

Žádný terén, jen okresky a občas silnice 1. třídy, zatím žádné dálnice, max rychlost do 110 km/h.

Používám asistenta řazení ("6" klidně při 70km/hod), občas motor vytočím na 5,5-6 tisíc otáček na dvojku-trojku v tahu do stoupání.

Na rovince řadím 1-2-4-6. Celkově s vozem naprostá spokojenost. Minulé auto byla Octavia 1,6i.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj Yeti 1,2TSI má od května najeto 6000 km, celkovou průměrnou spotřebu má podle displeje 6,7 l/100km.

Jezdím denně 20 km do práce, o víkendech výlety po jižních Čechách + Šumava, několikrát Rakousko-Alpy.

Žádný terén, jen okresky a občas silnice 1. třídy, zatím žádné dálnice, max rychlost do 110 km/h.

Používám asistenta řazení ("6" klidně při 70km/hod), občas motor vytočím na 5,5-6 tisíc otáček na dvojku-trojku v tahu do stoupání.

Na rovince řadím 1-2-4-6. Celkově s vozem naprostá spokojenost. Minulé auto byla Octavia 1,6i.

Piš, piš, zajímáš mě.

Mám v současnosti Fabii 1.4/59 benzín, ale před ní to byla Octavie 1.6/75. Octa s tímto motorem mi celkem seděla, snad proto jsem měl dvě po sobě. Zkusíš, možná nejen pro mě, porovnat jízdní vlastnosti octy a Yetiho1.2 – spotřeba, dynamika, jízdní vlastnosti především zatáčkách apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...