Březen 21, 201213 r No můžeš je trošku nahřát,ale já to nezkoušel.Takže co to udělá nehodlám tipovat Je ale fakt,že když je motor teplej,tak jsou měkčí.Neměj strach dobře se s nima pracuje.. Já už se bál,že si nebyl spokojenej,když si nenapsal co a jak
Březen 21, 201213 r Nene neboj. Mel jsem s tim uz delat minulej vikend jenze auto jeste nebylo nalakovane po oprave takze pro nej jedu az zitra tak pak dam vedet co a jak to slo.Zkousel sem je jen tak zkusmo nahrat nad zapalovacem a nalisovat na trn abych videl jestli se zase smrsknou nebo zustanou roztazene, bohuzell zustaly spis roztazene podle tvaru trnu na ktere jsem je natahl, takze to radeji moc zkouset nebudu, at tam pak nejsou uniky tlaku, respektive podtlaku. Jinak mezi tu hadicku a trubku nebo spojku daval si mezi to neco ? nejakou pastu nebo nejake dodatecne dotesneni ?nebo jen ciste nasadit hadicku a hotovo ?
Březen 21, 201213 r Nasadit hadičku a hotovo...Uvidíš,že jsou fakt dobrý..Vypadaj tvrdě,ale docela se natáhnou.Tak o 1 mm asi.
Březen 21, 201213 r Co takhle nahřát spíše ve vroucí vodě, pak se jistě roztáhnou dle potřeby a budou těsnit
Březen 21, 201213 r Hele u těch hadiček je provozní teplota jen -20 až +60 to mě příjde málo když je v létě 30 ve stínu a stojím na parkovišti na přímem slunci pul dne možná dýl tak tam rozhodně bude teplota na maximu a co teprve za jízdy ???? no nevím docela bych se bál že mě to někde prdne.....ja bych si představoval -40 až +130 to si myslím že je ideální ne? Upraveno Březen 21, 201213 r od stanch83
Březen 21, 201213 r To je pravda a taky jsem si to myslel...Jenže jsem to zkusil a drží....Ono v práci v tom valí 8 barů a v autě to je daleko méně
Březen 21, 201213 r A taky hned jak se rozjedeš začne ti tam všude foukat a chladit. A ta provozní teplotaje podle mě teplota, při které je garantováno zachování vlatností. A jak řekl Onder, v autě jsou ty hadičky zatéženy tak na 10% takže i kdyby pracovaly při něco větší teplotě pořád budou v pohodě protože je nezatěžuješ na povolené maximum
Březen 21, 201213 r No spíš jde o to, že žádné jiné s vyšším teplotním rozhraním k mání ani nejsou pokud se nemýlím )
Březen 22, 201213 r ale kolik je rozdil ceny oproti cemu ?! Nic jinyho kvalitnejsiho neni pokud nemyslis ty hadice ktere uz jsou v aute od vyroby
Březen 23, 201213 r Zdravim, mne tiez dnes dosli PU hadice, nie sice od firmy Festo, ale podla katalogoveho listu maju presne to iste zlozenie a aj vlastnosti, este aj farba je ta ista . Celkom som ale prekvapeny, ze su dost tvrde. Prevadzkova teplota je od -20 do +60 stupnov tak ako aj u tych Festo. Chlapi, ti ktori to uz mate v aute, nie su s tym problemy? Netesnosti v zime ked su mrazy pod -20 (ako napr tento rok), alebo nestalo sa niekomu, ze by vplyvom teploty v lete nejaka ta hadicka prdla? Napr tie co idu k turbu, tie su vystavene ovela vyssim teplotam ako je +60, aj ked tlaky su ovela nizsie (povoleny je 10 bar), v aute moze byt tak do 2 bar, nemal s tym uz niekto problem? Dik za rady.
Březen 23, 201213 r No zatím tu s problémem nikdo nebyl... A že je to vyzkoušeno jak na benzínu,tak naftě...
Březen 24, 201213 r Hoši hledal jsem kde se dají koupit origo hadičky a našel toto: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/motorove-dily/6427-hadice-podtlaku-octavia-i-tdi-vsechny-typy-1-metr.html http://www.autobyznys.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=18524 To docela jde...
Březen 24, 201213 r Tak to je v pohodě osobně volím vše originál..........nemám potřebu experimentovat ale rád si o tom přečtu:-)
Březen 24, 201213 r Já jsem taky pro vše originál,ale zase jak u čeho.... U hadiček to ale klidně prubnu Navíc ty modrý jsou hezčejší
Březen 24, 201213 r :-) na takove veci ja nekoukam:-) co je hezci a co neni dulezity je ze se mam jak dostat do prace na nakupy dovolenouatd:-)
Březen 24, 201213 r To potom jo...my co rádi barvičky chceme modrý hadičky Jinak na to,co auto používáš ty....Do toho mám ještě daleko
Březen 26, 201213 r Tak jsem o víkendu stihl kupu práce. Komplet jsem vyměnil brzdy, vytlumil dveře a hlavně vyměnil podtlakové hadičky za krásné modré Festa Díky Ondero. Dokonce se mi podařilo všechno vpohodě nasadit a nikde jsem nic neulomil Jen mám ještě jeden dotaz, vyměnil jsem ty festa i za hadičky které propojují vstřiky a jsou to přepadové hadičky nafty, no a v půlce práce mě zarazilo a došly mi dvě věci které mě zajímají: - vydrží ty Festa tu naftu nebo je to rozleptá a mám tam sehnat nějaké k tomu určené ? - nemohl jsem tam někde něco zavzdušnit když jsem je vyměnil ? PS: jo asi jsem debil, byl jsem do toh celej hrrrr tak jsem jel po výrobě a měnil jednu hadicu za druhou a došlo mě to až pozdě.
Březen 26, 201213 r tak mam taky hadicky vymeneny no chtel za ne 256kč opletene cerne ty co jsem tam mel :-)
Březen 26, 201213 r Ty moje puvodni se totalne rozpadaly v ruce, nechapu jak to auto mohlo s timhle jeste jezdit. Stacilo za ni lehce zatahnout a hadicka se roztahla jak zvykacka a rozparala, tak jsem rad ze jsem to pomenil, no ted jen zjistit jak s tema prepadovyma hadicema mezi vstrikama
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.