Přejít na obsah

hadičky


Ivanek007

Doporučené příspěvky

Nene neboj. Mel jsem s tim uz delat minulej vikend jenze auto jeste nebylo nalakovane po oprave takze pro nej jedu az zitra tak pak dam vedet co a jak to slo.Zkousel sem je jen tak zkusmo nahrat nad zapalovacem a nalisovat na trn abych videl jestli se zase smrsknou nebo zustanou roztazene, bohuzell zustaly spis roztazene podle tvaru trnu na ktere jsem je natahl, takze to radeji moc zkouset nebudu, at tam pak nejsou uniky tlaku, respektive podtlaku. Jinak mezi tu hadicku a trubku nebo spojku daval si mezi to neco ? nejakou pastu nebo nejake dodatecne dotesneni ?nebo jen ciste nasadit hadicku a hotovo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele u těch hadiček je provozní teplota jen -20 až +60 to mě příjde málo když je v létě 30 ve stínu a stojím na parkovišti na přímem slunci pul dne možná dýl tak tam rozhodně bude teplota na maximu a co teprve za jízdy ???? no nevím docela bych se bál že mě to někde prdne.....ja bych si představoval -40 až +130 to si myslím že je ideální ne?

Editováno: , autor: stanch83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A taky hned jak se rozjedeš začne ti tam všude foukat a chladit. A ta provozní teplotaje podle mě teplota, při které je garantováno zachování vlatností. A jak řekl Onder, v autě jsou ty hadičky zatéženy tak na 10% takže i kdyby pracovaly při něco větší teplotě pořád budou v pohodě protože je nezatěžuješ na povolené maximum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

mne tiez dnes dosli PU hadice, nie sice od firmy Festo, ale podla katalogoveho listu maju presne to iste zlozenie a aj vlastnosti, este aj farba je ta ista :) . Celkom som ale prekvapeny, ze su dost tvrde. Prevadzkova teplota je od -20 do +60 stupnov tak ako aj u tych Festo. Chlapi, ti ktori to uz mate v aute, nie su s tym problemy? Netesnosti v zime ked su mrazy pod -20 (ako napr tento rok), alebo nestalo sa niekomu, ze by vplyvom teploty v lete nejaka ta hadicka prdla? Napr tie co idu k turbu, tie su vystavene ovela vyssim teplotam ako je +60, aj ked tlaky su ovela nizsie (povoleny je 10 bar), v aute moze byt tak do 2 bar, nemal s tym uz niekto problem?

Dik za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem o víkendu stihl kupu práce. Komplet jsem vyměnil brzdy, vytlumil dveře a hlavně vyměnil podtlakové hadičky za krásné modré Festa lol Díky Ondero. Dokonce se mi podařilo všechno vpohodě nasadit a nikde jsem nic neulomil :D Jen mám ještě jeden dotaz, vyměnil jsem ty festa i za hadičky které propojují vstřiky a jsou to přepadové hadičky nafty, no a v půlce práce mě zarazilo a došly mi dvě věci které mě zajímají:

- vydrží ty Festa tu naftu nebo je to rozleptá a mám tam sehnat nějaké k tomu určené ?

- nemohl jsem tam někde něco zavzdušnit když jsem je vyměnil ?

PS: jo asi jsem debil, byl jsem do toh celej hrrrr tak jsem jel po výrobě a měnil jednu hadicu za druhou a došlo mě to až pozdě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...