Ondrero Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 No můžeš je trošku nahřát,ale já to nezkoušel.Takže co to udělá nehodlám tipovat Je ale fakt,že když je motor teplej,tak jsou měkčí.Neměj strach dobře se s nima pracuje.. Já už se bál,že si nebyl spokojenej,když si nenapsal co a jak Citovat
Morris_3nec Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 Nene neboj. Mel jsem s tim uz delat minulej vikend jenze auto jeste nebylo nalakovane po oprave takze pro nej jedu az zitra tak pak dam vedet co a jak to slo.Zkousel sem je jen tak zkusmo nahrat nad zapalovacem a nalisovat na trn abych videl jestli se zase smrsknou nebo zustanou roztazene, bohuzell zustaly spis roztazene podle tvaru trnu na ktere jsem je natahl, takze to radeji moc zkouset nebudu, at tam pak nejsou uniky tlaku, respektive podtlaku. Jinak mezi tu hadicku a trubku nebo spojku daval si mezi to neco ? nejakou pastu nebo nejake dodatecne dotesneni ?nebo jen ciste nasadit hadicku a hotovo ? Citovat
Ondrero Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 Nasadit hadičku a hotovo...Uvidíš,že jsou fakt dobrý..Vypadaj tvrdě,ale docela se natáhnou.Tak o 1 mm asi. Citovat
pnf Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 Co takhle nahřát spíše ve vroucí vodě, pak se jistě roztáhnou dle potřeby a budou těsnit Citovat
Ondrero Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 Tady důkaz místo slibů A vše těsné... Citovat
stanch83 Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 (editace) Hele u těch hadiček je provozní teplota jen -20 až +60 to mě příjde málo když je v létě 30 ve stínu a stojím na parkovišti na přímem slunci pul dne možná dýl tak tam rozhodně bude teplota na maximu a co teprve za jízdy ???? no nevím docela bych se bál že mě to někde prdne.....ja bych si představoval -40 až +130 to si myslím že je ideální ne? Editováno: 21. Březen 2012, autor: stanch83 Citovat
Ondrero Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 To je pravda a taky jsem si to myslel...Jenže jsem to zkusil a drží....Ono v práci v tom valí 8 barů a v autě to je daleko méně Citovat
Morris_3nec Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 A taky hned jak se rozjedeš začne ti tam všude foukat a chladit. A ta provozní teplotaje podle mě teplota, při které je garantováno zachování vlatností. A jak řekl Onder, v autě jsou ty hadičky zatéženy tak na 10% takže i kdyby pracovaly při něco větší teplotě pořád budou v pohodě protože je nezatěžuješ na povolené maximum Citovat
stanch83 Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 hmmm to zní zajímavě a kolik je finanční rozdil? Citovat
Morris_3nec Vloženo 21. Březen 2012 Vloženo 21. Březen 2012 No spíš jde o to, že žádné jiné s vyšším teplotním rozhraním k mání ani nejsou pokud se nemýlím ) Citovat
stanch83 Vloženo 22. Březen 2012 Vloženo 22. Březen 2012 no ale zajimalo by mě kolik je rozdil ceny:-) Citovat
Morris_3nec Vloženo 22. Březen 2012 Vloženo 22. Březen 2012 ale kolik je rozdil ceny oproti cemu ?! Nic jinyho kvalitnejsiho neni pokud nemyslis ty hadice ktere uz jsou v aute od vyroby Citovat
Ferino83 Vloženo 23. Březen 2012 Vloženo 23. Březen 2012 Zdravim, mne tiez dnes dosli PU hadice, nie sice od firmy Festo, ale podla katalogoveho listu maju presne to iste zlozenie a aj vlastnosti, este aj farba je ta ista . Celkom som ale prekvapeny, ze su dost tvrde. Prevadzkova teplota je od -20 do +60 stupnov tak ako aj u tych Festo. Chlapi, ti ktori to uz mate v aute, nie su s tym problemy? Netesnosti v zime ked su mrazy pod -20 (ako napr tento rok), alebo nestalo sa niekomu, ze by vplyvom teploty v lete nejaka ta hadicka prdla? Napr tie co idu k turbu, tie su vystavene ovela vyssim teplotam ako je +60, aj ked tlaky su ovela nizsie (povoleny je 10 bar), v aute moze byt tak do 2 bar, nemal s tym uz niekto problem? Dik za rady. Citovat
Ondrero Vloženo 23. Březen 2012 Vloženo 23. Březen 2012 No zatím tu s problémem nikdo nebyl... A že je to vyzkoušeno jak na benzínu,tak naftě... Citovat
stanch83 Vloženo 23. Březen 2012 Vloženo 23. Březen 2012 no myslím kolik je cenovej rozdil od originálu........ Citovat
Ondrero Vloženo 24. Březen 2012 Vloženo 24. Březen 2012 Hoši hledal jsem kde se dají koupit origo hadičky a našel toto: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/motorove-dily/6427-hadice-podtlaku-octavia-i-tdi-vsechny-typy-1-metr.html http://www.autobyznys.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=18524 To docela jde... Citovat
stanch83 Vloženo 24. Březen 2012 Vloženo 24. Březen 2012 Tak to je v pohodě osobně volím vše originál..........nemám potřebu experimentovat ale rád si o tom přečtu:-) Citovat
Ondrero Vloženo 24. Březen 2012 Vloženo 24. Březen 2012 Já jsem taky pro vše originál,ale zase jak u čeho.... U hadiček to ale klidně prubnu Navíc ty modrý jsou hezčejší Citovat
stanch83 Vloženo 24. Březen 2012 Vloženo 24. Březen 2012 :-) na takove veci ja nekoukam:-) co je hezci a co neni dulezity je ze se mam jak dostat do prace na nakupy dovolenouatd:-) Citovat
Ondrero Vloženo 24. Březen 2012 Vloženo 24. Březen 2012 To potom jo...my co rádi barvičky chceme modrý hadičky Jinak na to,co auto používáš ty....Do toho mám ještě daleko Citovat
Morris_3nec Vloženo 26. Březen 2012 Vloženo 26. Březen 2012 Tak jsem o víkendu stihl kupu práce. Komplet jsem vyměnil brzdy, vytlumil dveře a hlavně vyměnil podtlakové hadičky za krásné modré Festa Díky Ondero. Dokonce se mi podařilo všechno vpohodě nasadit a nikde jsem nic neulomil Jen mám ještě jeden dotaz, vyměnil jsem ty festa i za hadičky které propojují vstřiky a jsou to přepadové hadičky nafty, no a v půlce práce mě zarazilo a došly mi dvě věci které mě zajímají: - vydrží ty Festa tu naftu nebo je to rozleptá a mám tam sehnat nějaké k tomu určené ? - nemohl jsem tam někde něco zavzdušnit když jsem je vyměnil ? PS: jo asi jsem debil, byl jsem do toh celej hrrrr tak jsem jel po výrobě a měnil jednu hadicu za druhou a došlo mě to až pozdě. Citovat
stanch83 Vloženo 26. Březen 2012 Vloženo 26. Březen 2012 tak mam taky hadicky vymeneny no chtel za ne 256kč opletene cerne ty co jsem tam mel :-) Citovat
Morris_3nec Vloženo 26. Březen 2012 Vloženo 26. Březen 2012 Ty moje puvodni se totalne rozpadaly v ruce, nechapu jak to auto mohlo s timhle jeste jezdit. Stacilo za ni lehce zatahnout a hadicka se roztahla jak zvykacka a rozparala, tak jsem rad ze jsem to pomenil, no ted jen zjistit jak s tema prepadovyma hadicema mezi vstrikama Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.