Publikováno Prosinec 14, 200915 r Ahoj, mám takový problém, chtěl bych si nějak udělat zamykání auta, ve kterém jsou klíčky v zapalování. Napřiklad když si chci nastartovat auto, pustit topení a jít od něj, tak aby bylo zamčené. či když vím že zastavím jen na cca 1minutu, ale musím od auta, tak abych nemusel hned chcípat motor. napadá vás jak něco takového udělat?
Prosinec 14, 200915 r Ty seš dobrej ekolog. V čase, kdy se dělaj různý hybridy který jezdějí třeba do 60 km/h na elektromotor, chceš někde nechat prdlat auto? Proč? Je to jak neekologický tak i neekonomický. Někde jsem četl, že se i z ekonomického hlediska vyplatí chcípnout motor na červenou na křižovatce. Co to udělá s baterkou a starterem je věc jiná.... Upraveno Prosinec 14, 200915 r od Dodo-Kolín
Prosinec 14, 200915 r já a ekolog? já který celé léto tráví na autodromu v Mostě, kde prohání auta, kterým neklesne spotřeba pod 30l/100km? promiň já moc ekolog nejsem Tak řekni jiný důvod, když nechci auto škrábát v zimě. Klidně si skočím o 15min dřív do auta, nastartovat, pustit topení, zamknout a za 15min sednou do teplého a "odmraženého" auta
Prosinec 14, 200915 r Lidská lenost nezná mezí..... Já auto neškrábu-mám garáž. A na volnoběh se Ti stejně moc TDI neohřeje-věř tomu mám z vlastní zkušenosti. Lepší je mít nezávislé topení a prostě hned jet volnou jízdou. Jinak co ETKA? Běží? Upraveno Prosinec 14, 200915 r od Dodo-Kolín
Prosinec 14, 200915 r Tak tendle systém odmrazování skel je naprd protože se ti motor za těch 15-20, kdy bude brblat na volnoběh moc neprohřeje. Motor se nejlíp ohřeje tím, že nastartuješ připoutáš se a pomalu pojedeš. I z hlediska mazaání motoru ztuhlím olejem to je lepší. Pokud nechceš škrábat skla, tak si pořiď nezávislí topení-buď na elektriku ze sítě nebo na benzín-naftu. Auto budeš mít vyhřátý, motor na 90° a pokud budeš mít nějaký lepší, tak bude ohřátej i olej.
Prosinec 14, 200915 r ak uz silou mocou chces, odpoj central od alarmu a pouzivaj central aj s klickami v zapalovani.
Prosinec 14, 200915 r tak sednout a jet, když mě tady v Liberci namrzají okna i zevnitř a to je děs škrábat Jinak nemyslel jsem to JEN na rozmrazování, ale třeba když někam jedu, chci si jen odskočit, ať už "čůrací" nebo něco rychle koupit, tak nechci pořád chcípat motor... co vím tak mu to moc neprospívá. jinak ETKa běží parádně, jen nevím kde vzít alespoň orientační ceny dílů
Prosinec 14, 200915 r já a ekolog? já který celé léto tráví na autodromu v Mostě, kde prohání auta, kterým neklesne spotřeba pod 30l/100km? promiň já moc ekolog nejsem Tak řekni jiný důvod, když nechci auto škrábát v zimě. Klidně si skočím o 15min dřív do auta, nastartovat, pustit topení, zamknout a za 15min sednou do teplého a "odmraženého" auta Pro tvou potřebu předem vyhřátého interiéru auta, mě napadá reálně snad pouze autoalarm s funkcí dálkového startu. http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy...r-m-870-as.html
Prosinec 14, 200915 r to si vážně raději pořiď nezávislé topení, "výhřevnost" motoru na volnoběh je minimální
Prosinec 14, 200915 r pánové kolega se jasně zeptal at už to chce z jakéhokoliv důvodu pište jen k věci,na plky je hospoda případně sekce ostatní.nedělejte z toho nekonečny tema o h...u....
Prosinec 14, 200915 r Pokud bys to chtěl zamikat takle, tak jedině koupit neorigo centrální zamykání a zamykat to tím. Jak píše cartmanko
Prosinec 14, 200915 r no já tam alarm nemám aktivovaný, jen safe system, takže jakmile mám klíče v zapalování, tak mi dálkové nefunguje teď mě napadlo, mít druhé klíče a těma ručně zamykat dveře u řidiče
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.